Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:43 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Μαρ 2020, 11:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Οι κάπως μεγαλύτεροι από εμάς θυμόμαστε τα τελευταία μηχανικά τιμόνια, εκεί κάπου στο τέλος του '80, σε οχήματα που ήδη είχαν αρχίσει να μεγαλώνουν και να βαραίνουν. Εγώ θυμάμαι χαρακτηριστικά ότι, ενώ το 128 και το 120Υ που οδηγούσα μέχρι τότε δεν είχαν και τόοοοοσο βαρύ τιμόνι, το Passat που είχα(με) μέχρι και τις αρχές του 2000 είχε τόσο βαρύ τιμόνι, που ακόμα και εγώ, νέος τότε και με πολύ συχνές επισκέψεις στο γυμναστήριο, δυσκολεύομουν αρκετά σε επιτόπιους ελιγμούς. Κατάσταση η οποία χειροτέρευε όσο περνούσε ο καιρός, ώσπου προς το τέλος της ζωής του, ήταν σχεδόν επίπονο να το οδηγείς εντός πόλης και να πρέπει να παρκάρεις/ξεπαρκάρεις στην Αθήνα.

Φαντάζομαι ότι το 206 θα είναι αρκετά ελαφρύτερο από το συγκεκριμένο Passat, αλλά και πάλι είναι προφανώς πολύ πιο δύσκολο από οποιοδήποτε υδραυλικό -και φυσικά ηλεκτρικό- τιμόνι....

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Μαρ 2020, 20:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56
Δημοσιεύσεις: 79
Τοποθεσία: Attica
Πάντως τα δικά μου Ford Fiesta 1986 και Yugo 45 του 1989 είχαν σαφώς ποιο ελαφρύ τιμόνι από το 206.

_________________
Run Storm! Run!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Μαρ 2020, 21:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Ηταν αρκετά ελαφρύτερα και με άλλες γωνίες κάστερ (μικρότερες).

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Μαρ 2020, 22:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Οντως ένα corolla του 92 του ξαδέρφου μου, που οδηγούσα καμιά φορά, είχε ασήκωτο τιμόνι..μου φαινόταν υπερβολικά βαρύ.Ενω το παλιό οικογενειακό μας charade του 82 για μηχανικό ήταν πανάλαφρο, καμία σχέση!Βέβαια πάθαμε όλοι σοκ στη μετάβαση σε υδραυλικό!!!!Πω πω αναμνήσεις...
Σε διαλυτήριο δε μπορείς να βρεις ανταλλακτικά;;εψαξες;

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Μαρ 2020, 07:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Αύγ 2019, 16:56
Δημοσιεύσεις: 79
Τοποθεσία: Attica
Το ψάχνει το συνεργείο που έχει πολλές άκρες για τον εντοπισμό των ανταλλακτικών που χρειάζονται.
Την Δευτέρα θα μάθω περισσότερα.

_________________
Run Storm! Run!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 23:32 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα σε όλους τους φίλους του φόρουμ.
Παιδιά θέλω τη γνώμη σας και τα φώτα σας γιατί και εγώ θέλω να κάνω την ίδια μετατροπή. Δε θα την έκανα αν και με παιδεύει το μηχανικό στο πάρκαρε-ξεπάρκαρε (είναι λες και προσπαθώ να σύρω με τα χέρια όλο το βάρος των μπροστινών τροχών) αλλά διεγνώσθη βλάβη στην κρεμαργιέρα. Το τιμόνι αρχίζει και τρίζει σε υψηλές ταχύτητες, όταν το κόβω γρήγορα και αισθάνομαι έντονα κοπανήματα σε ανωμαλίες του οδοστρώματος. Σημειωτέον ότι έχω ένα saxo 1100 του 99'. Μπορεί κάποιος να με κατευθύνει ως προς συνεργείο και τιμή χονδρικά; Αν υπάρχει κάποιος φίλος από Αχαΐα (για το θέμα συνεργείου) θα το εκτιμούσα να μου πει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Μάιος 2021, 23:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Έχοντας 106 του 99 με μηχανικό, απ' όσο μου κόβει θα σου πρότεινα να μην το κάνεις, δεν αξίζει τον κόπο και το χρήμα. Επισκεύασε καλύτερα τη δικιά σου. Για συνεργείο στην Αχαΐα, Να πας στον Καραπιπέρη στην Πάτρα πάντως.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος 2021, 00:00 
Άβαταρ μέλους
nontaskatsaras έγραψε:
Έχοντας 106 του 99 με μηχανικό, απ' όσο μου κόβει θα σου πρότεινα να μην το κάνεις, δεν αξίζει τον κόπο και το χρήμα. Επισκεύασε καλύτερα τη δικιά σου. Για συνεργείο στην Αχαΐα, Να πας στον Καραπιπέρη στην Πάτρα πάντως.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Σε ευχαριστώ πάρα πολύ αδελφέ για την γρήγορη απάντηση! Συνεπώς το κόστος είναι απαγορευτικό και συστήνεις επισκευή της υπάρχουσας. Δε θα το σκεφτόμουν, αν δεν είχε πρόβλημα η μηχανική κρεμαγιέρα και μάλλον θα ακολουθήσω τη συμβουλή σου!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος 2021, 00:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Υπάρχουν εδώ σαφώς πιο ψαγμενοι από μένα να σου πουν πάντως. Εγώ όταν το είχα ψάξει εκρινα ότι δεν άξιζε.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος 2021, 00:19 
Άβαταρ μέλους
nontaskatsaras έγραψε:
Υπάρχουν εδώ σαφώς πιο ψαγμενοι από μένα να σου πουν πάντως. Εγώ όταν το είχα ψάξει εκρινα ότι δεν άξιζε.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

Όταν το έψαχνες τι τιμή πήρες για την μετατροπή συνολικά; Έτσι να έχω μια εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Από μηχανικό σε υδραυλικό τιμόνι
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 15 Μάιος 2021, 00:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 06 Οκτ 2017, 00:09
Δημοσιεύσεις: 651
Πάει καιρός και δε θυμάμαι να σου πω ακριβώς. Κοντά άρα 3-4 αν θυμάμαι καλά.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 2 [ 26 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2



Συναφή θέματα

Οξύς ήχος όταν στρίβω το τιμόνι
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Mpoulitsa
Απαντήσεις: 9
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ, ΚΑΙ BATTERY CHARGE FAULT
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 15
Δερμα στο τιμονι
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: ManosC2
Απαντήσεις: 13
Ηλεκτρικό τιμόνι, εγκέφαλος, ABS ή γενικά ηλεκτρικά?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: demkat1
Απαντήσεις: 6
Προβλημα οταν στριβει το τιμονι !!!!!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια