Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 14:26 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 16 Οκτ 2021, 17:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 16 Οκτ 2021, 12:20
Δημοσιεύσεις: 6
KOSTAS ANGELOPOULOS έγραψε:
Εγώ τελικά την γλύτωσα μάλλον, αφού στο σέρβις μου είπαν ότι δεν είχε κάποια βλάβη και απλά αναπλήρωσαν το adblue και επαναρυθμισαν τον εγκέφαλο. Με χρέωσαν ένα 60αρι αλλά μπρος σε αυτά που φοβόμουν... Είχα μιλήσει και με Αθήνα μου είχαν πει ότι θα κάνουν αίτημα και ότι λογικά θα μου κάλυπτε αν όχι όλο το κόστος τουλάχιστον μέρος του


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Οκτ 2021, 12:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Ioannaliki έγραψε:
Καλησπέρα σας! Εχω Citroen Cactus του 2017 και μου παρουσιάστηκε πρόβλημα στην αντλία του adblue. Το αυτοκίνητο έχει εγγυηση μέχρι 2022/60.000 χλμ. Οπότε υποθέτω ότι εφόσον έχω 89.900 χλμ είμαι εκτός εγγύησης.
Θα ήθελα σας παρακαλώ να μου προτείνεται σε ποιο συνεργείο της Αθήνας να απευθυνθώ για να γίνουν ενέργειες προς Citroen Γαλλίας, μήπως καλυφθεί η αντικατάσταση.
Μέχρι σήμερα τα σέρβις τα έκανα σε εξειδικευμένο συνεργείο, όχι αντιπροσωπεία, με εξαίρεση στην καραντίνα που το πήγα σε ένα τοπικό, μιας και μένω έξω από την Αθήνα.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καλημέρα! Σε χιλιόμετρα είσαι εκτός εγγύησης, ΑΛΛΑ...
Ειδικά για το ευπαθές δοχείο AdBlue, λέει (μάλλον ανεπισήμως) η μαμά PSA (νυν Stellantis) ότι δίνει εγγύηση 5 χρόνια ή 150000 χιλιόμετρα.
Οπότε, απευθύνσου σε επίσημο συνεργείο αντιπροσωπείας Citroen, επικαλέσου το αν δεν σου το πουν οι ίδιοι από μόνοι τους, και να επιμείνεις να σου καλύψουν δωρεάν το δοχείο ως ανταλλακτικό.
Κανονικά, αν η συντήρηση έχει γίνει όπως και όποτε ακριβώς προβλέπεται με τα αναλώσιμα των προδιαγραφών που προβλέπονται, θα προβούν στην ανάλογη διαδικασία για να σου το αλλάξουν δωρεάν και να πληρώσεις μόνο την εργασία.
Αφιέρωσε χρόνο να δεις αυτή εδώ τη συζήτηση, να δεις το πνεύμα, μην υποχωρήσεις ότι άλλο κι αν σου πουν, και περιμένουμε καλά νέα σου! :thumb

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Οκτ 2021, 13:02 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
jalbanis έγραψε:
Ioannaliki έγραψε:
Καλησπέρα σας! Εχω Citroen Cactus του 2017 και μου παρουσιάστηκε πρόβλημα στην αντλία του adblue. Το αυτοκίνητο έχει εγγυηση μέχρι 2022/60.000 χλμ. Οπότε υποθέτω ότι εφόσον έχω 89.900 χλμ είμαι εκτός εγγύησης.
Θα ήθελα σας παρακαλώ να μου προτείνεται σε ποιο συνεργείο της Αθήνας να απευθυνθώ για να γίνουν ενέργειες προς Citroen Γαλλίας, μήπως καλυφθεί η αντικατάσταση.
Μέχρι σήμερα τα σέρβις τα έκανα σε εξειδικευμένο συνεργείο, όχι αντιπροσωπεία, με εξαίρεση στην καραντίνα που το πήγα σε ένα τοπικό, μιας και μένω έξω από την Αθήνα.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Καλημέρα! Σε χιλιόμετρα είσαι εκτός εγγύησης, ΑΛΛΑ...
Ειδικά για το ευπαθές δοχείο AdBlue, λέει (μάλλον ανεπισήμως) η μαμά PSA (νυν Stellantis) ότι δίνει εγγύηση 5 χρόνια ή 150000 χιλιόμετρα.
Οπότε, απευθύνσου σε επίσημο συνεργείο αντιπροσωπείας Citroen, επικαλέσου το αν δεν σου το πουν οι ίδιοι από μόνοι τους, και να επιμείνεις να σου καλύψουν δωρεάν το δοχείο ως ανταλλακτικό.
Κανονικά, αν η συντήρηση έχει γίνει όπως και όποτε ακριβώς προβλέπεται με τα αναλώσιμα των προδιαγραφών που προβλέπονται, θα προβούν στην ανάλογη διαδικασία για να σου το αλλάξουν δωρεάν και να πληρώσεις μόνο την εργασία.
Αφιέρωσε χρόνο να δεις αυτή εδώ τη συζήτηση, να δεις το πνεύμα, μην υποχωρήσεις ότι άλλο κι αν σου πουν, και περιμένουμε καλά νέα σου! :thumb
Εκτός και αν έχει κάνει επέκταση εγγύησης οπότε καλύπτεται από τα χιλιόμετρα.

"Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα"

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Οκτ 2021, 13:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Είπε "μέχρι 2022/60.000 χλμ", καταλαβαίνω πακέτο, ότι και να 'ναι βασική-προσφοράς-επέκτασης. Σημασία έχουν τα περίφημα 5/150 για το δοχείο.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Οκτ 2021, 14:13 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Θα τον καλύψουν δεν νομίζω να υπάρξει θέμα.

"Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα"

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε vpafi για την δημοσίευση του/της: Ioannaliki
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Οκτ 2021, 15:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Οκτ 2021, 09:29
Δημοσιεύσεις: 7
choulio10 έγραψε:
Φτάσαμε να λέμε ευχαριστώ για τα αυτονόητα.
Καινούργιο αμάξι κ λέμε ευχαριστώ που δε πληρώνουμε τα λάθη της εταιρείας εντός εγγυήσεων κιόλας.

Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ποιότητα και αντίληψη του καταναλωτή μάλλον!

_________________
Μετά το πρόβλημα!! αναρτήσεων στο φόρουμ και την απαξίωση απάντησης στο email μου και τις επανειλημμένες προσπάθειες μου για αποχώρηση από το παρόντα club, ζητώ την διαγραφή μου. Νομίζω ότι είναι δικαίωμα μου. Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία.


Τελευταία επεξεργασία από nikosk64 και Σάβ 13 Νοέμ 2021, 02:13, έχει επεξεργασθεί 2 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Οκτ 2021, 15:48 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
nikosk64 έγραψε:
choulio10 έγραψε:
Φτάσαμε να λέμε ευχαριστώ για τα αυτονόητα.
Καινούργιο αμάξι κ λέμε ευχαριστώ που δε πληρώνουμε τα λάθη της εταιρείας εντός εγγυήσεων κιόλας.

Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ποιότητα και αντίληψη του καταναλωτή μάλλον! τελικά επειδη τρομοκρατήθηκα εδω μέσα, αφου βλέπω τελικά οτι ΟΛΟΙ ποσοστο 100% εχεται περάσει απο την "ψυχρολουσία" και επειδή δεν αντέχω να σκάω 23άρια και έπειτα να τρέχω να παρακαλάω με 30ημερα χωρίς αμάξι και η αντιπροσωπεία με την περισσή σαδιστική χαιρεκακία να σε χρεώνει 1300αρια από προγραμματισμένη και αποκρυφήσα τακτική περιοδική εργοστασιακή βλαβη. Εντός εβδομάδος πάω Ιερα Οδό να τους τα ψάλλω και να ακυρώσω την παραγγελία. Ελπίζω να μην έχουμε δικαστήρια, με αποδείξεις το παρόν φόρουμ. Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για την μπανανοφλουδα που μου δείξατε. Μεσηλικας + δεν είμαστε για τέτοια πράματα!
Να ξέρεις πως ότι και να πάρεις σε diesel θα έχει adblue και οι πληροφορίες λένε ότι θα μπουν και στις βενζίνες.
Αν και για εμένα δεν είναι αποτρεπτικό το θέμα αυτό για την αγορά καινούργιου diesel αυτοκινήτου.

"Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα"

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Οκτ 2021, 15:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 28 Δεκ 2016, 17:16
Δημοσιεύσεις: 1853
nikosk64 έγραψε:
choulio10 έγραψε:
Φτάσαμε να λέμε ευχαριστώ για τα αυτονόητα.
Καινούργιο αμάξι κ λέμε ευχαριστώ που δε πληρώνουμε τα λάθη της εταιρείας εντός εγγυήσεων κιόλας.

Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ποιότητα και αντίληψη του καταναλωτή μάλλον! τελικά επειδη τρομοκρατήθηκα εδω μέσα, αφου βλέπω τελικά οτι ΟΛΟΙ ποσοστο 100% εχεται περάσει απο την "ψυχρολουσία" και επειδή δεν αντέχω να σκάω 23άρια και έπειτα να τρέχω να παρακαλάω με 30ημερα χωρίς αμάξι και η αντιπροσωπεία με την περισσή σαδιστική χαιρεκακία να σε χρεώνει 1300αρια από προγραμματισμένη και αποκρυφήσα τακτική περιοδική εργοστασιακή βλαβη. Εντός εβδομάδος πάω Ιερα Οδό να τους τα ψάλλω και να ακυρώσω την παραγγελία. Ελπίζω να μην έχουμε δικαστήρια, με αποδείξεις το παρόν φόρουμ. Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για την μπανανοφλουδα που μου δείξατε. Μεσηλικας + δεν είμαστε για τέτοια πράματα!
Mην είσαι απόλυτος με αυτό το 100% ποσοστό που αναφέρεις!Κάτοχος c3 aircross bluehdi του 18 και c4 bluehdi του 16, θελεις απο τύχη θέλεις απο κ@λ#φαρδία δεν αντιμετώπισα μέχρι στιγμής κανένα θέμα με δοχείο adblue! :thumb
Φτού φτού μην τα ματιάσω, ελπίζω ούτε στον εξωγήινο να έχω θέμα!

_________________
C3 Aircross 120 bluehdi Shine
C4 mk II 100 bluehdi Feel
C4 mk III shine plus 1,5 bluehdi


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Οκτ 2021, 16:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Κάτοχος Citroen C4 BlueHDi με 180.000 χλμ., δεν αντιμετώπισα κανένα θέμα με το δοχείο AdBlue...

Οπότε, είναι άκυρο το 100% ποσοστό.

Έχουν θέμα, αυτοί που παίρνουν diesel για να το έχουν για μικρές αποστάσεις. Το diesel δεν τους αρμόζει.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Οκτ 2021, 16:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Οκτ 2021, 09:29
Δημοσιεύσεις: 7
Azan Gorde έγραψε:
nikosk64 έγραψε:
choulio10 έγραψε:
Φτάσαμε να λέμε ευχαριστώ για τα αυτονόητα.
Καινούργιο αμάξι κ λέμε ευχαριστώ που δε πληρώνουμε τα λάθη της εταιρείας εντός εγγυήσεων κιόλας.

Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Ποιότητα και αντίληψη του καταναλωτή μάλλον! τελικά επειδη τρομοκρατήθηκα εδω μέσα, αφου βλέπω τελικά οτι ΟΛΟΙ ποσοστο 100% εχεται περάσει απο την "ψυχρολουσία" και επειδή δεν αντέχω να σκάω 23άρια και έπειτα να τρέχω να παρακαλάω με 30ημερα χωρίς αμάξι και η αντιπροσωπεία με την περισσή σαδιστική χαιρεκακία να σε χρεώνει 1300αρια από προγραμματισμένη και αποκρυφήσα τακτική περιοδική εργοστασιακή βλαβη. Εντός εβδομάδος πάω Ιερα Οδό να τους τα ψάλλω και να ακυρώσω την παραγγελία. Ελπίζω να μην έχουμε δικαστήρια, με αποδείξεις το παρόν φόρουμ. Σας ευχαριστώ ΟΛΟΥΣ για την μπανανοφλουδα που μου δείξατε. Μεσηλικας + δεν είμαστε για τέτοια πράματα!
Mην είσαι απόλυτος με αυτό το 100% ποσοστό που αναφέρεις!Κάτοχος c3 aircross bluehdi του 18 και c4 bluehdi του 16, θελεις απο τύχη θέλεις απο κ@λ#φαρδία δεν αντιμετώπισα μέχρι στιγμής κανένα θέμα με δοχείο adblue! :thumb
Φτού φτού μην τα ματιάσω, ελπίζω ούτε στον εξωγήινο να έχω θέμα!

Δεν έβγαλα απόφαση. Απλά απο τα πολλά που διάβασα!

_________________
Μετά το πρόβλημα!! αναρτήσεων στο φόρουμ και την απαξίωση απάντησης στο email μου και τις επανειλημμένες προσπάθειες μου για αποχώρηση από το παρόντα club, ζητώ την διαγραφή μου. Νομίζω ότι είναι δικαίωμα μου. Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία.


Τελευταία επεξεργασία από nikosk64 και Σάβ 13 Νοέμ 2021, 02:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Οκτ 2021, 19:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Οκτ 2021, 09:29
Δημοσιεύσεις: 7
vpafi έγραψε:
grekoulis έγραψε:
Είμαι περήφανος που κάποιοι εδω φορούσαν/φοραν μια καρφίτσα με ένα γραναζακι στο γιακά του γιλέκου τους....
Και ένα αεροπλανακι στην μέση.

Στάλθηκε από τον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα..!

Το φόραγα 32 χρόνια. Και τίποτα δεν έμαθα! Μονο ότι 4 χρόνια πρίν, στο εργαστήριο αυτοματισμού, δηλαδή.

_________________
Μετά το πρόβλημα!! αναρτήσεων στο φόρουμ και την απαξίωση απάντησης στο email μου και τις επανειλημμένες προσπάθειες μου για αποχώρηση από το παρόντα club, ζητώ την διαγραφή μου. Νομίζω ότι είναι δικαίωμα μου. Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία.


Τελευταία επεξεργασία από nikosk64 και Σάβ 13 Νοέμ 2021, 02:23, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Οκτ 2021, 19:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
nikosk64, δεν μπορούν να βγουν να σου πουν οι κάτοχοι του C4 C-Cross, είναι νέο μοντέλο, καλά-καλά δεν το έχουν παραλάβει ακόμη όλοι.
Μη πανικοβάλλεσαι έτσι για αυτή τη βλάβη που έχει ταλαιπωρήσει παλιότερα μοντέλα, δεν μπορεί αυτή να είναι κριτήριο για την αγορά σου.
Σε κάθε περίπτωση, εσύ αποφασίζεις, αλλά, δεν μπορείς και να επικαλεστείς τη βλάβη ως λόγο ακύρωσης της παραγγελίας που ήδη έδωσες!

bakevang έγραψε:
Έχουν θέμα, αυτοί που παίρνουν diesel για να το έχουν για μικρές αποστάσεις. Το diesel δεν τους αρμόζει.

Η βλάβη έχει παρουσιαστεί σε αυτοκίνητα με όλη τη γκάμα χρήσης και διανυθέντων χιλιομέτρων.
Θα ήταν σωστό (κατά πως φαίνεται βάσει των γνωστών ιδιοτήτων του AdBlue) να είχε η τακτική συντήρηση και προληπτικά αλλαγή του AdBlue που δεν έχει καταναλωθεί μεταξύ ετήσιων σέρβις, αλλά η PSA δεν το ξέρει (...) και δεν προνόησε. Όπως δεν ξέρει και δεν προνοεί να συμβουλέψει τους υποψήφιους αγοραστές, να μην επιλέξουν Euro 6 diesel της αν κάνουν χιλιόμετρα λίγα ή/και τα περισσότερα αστικά μικρών αποστάσεων επειδή θα τους προκύψει τέτοια βλάβη, πανάκριβη και πιθανώς επαναλαμβανόμενη.
Όταν βγάλει επισήμως τέτοιο πόρισμα περί αποστάσεων, ας το πει. Αλλά, δεν πρόκειται, κάπου θέμα υλοποίησης-ποιότητας-συντήρησης παίζει.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Οκτ 2021, 21:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Οκτ 2021, 09:29
Δημοσιεύσεις: 7
aiolos έγραψε:
Ντροπή να γράφονται τέτοια μηνύματα. Δεν θα έχει η greenpeace πρόβλημα αν το απενεργοποιήσεις ούτε είναι θέμα νομιμότητας. Η υγεία σου θα έχει πρόβλημα και η υγεία όσων αναπνέουν τα καυσαέρια σου. Τα οξείδια του αζώτου προκαλούν αποφρακτική πνευμονοπάθεια και άλλες βλάβες του αναπνευστικού. Δεν προστέθηκε για πλάκα όλο αυτό το σύστημα.
Πρόβλημα προφανώς υπάρχει αλλά η λύση είναι να διορθωθεί. Όχι να παίζουμε με την υγεία. Αν είναι έτσι ξήλωσε και το DPF και τον καταλύτη γιατί και αυτά κοστίζουν και κάνε δωρεά κατευθείαν στον Άγιο Πέτρο.

Χίλια συμφωνώ μαζί σου. Αλλά;! Την οικολογία και την υγεία να την χρυσοπληρώνει στην citroen ο καταναλωτής; Και η citroen; θα κονομάει στην υγεία και την οικολογία; Γιατί 1200 ευρώ, σίγουρα δεν κοστίζει ενα πλαστικό δοχείο με μερικούς αισθητήρες. Προσωπική εκτιμηση ουτε 200 δεν κοστίζει. Πουλώντας ένα, προσωπική μου άποψη, έχει καλύψει τα άλλα 5 εντός εγγύησης. Αλλα, η εταιρία γιατί να μην κατηγορείται που μολύνει το περιβάλον, κατασκευάζοντας εις γνώση της, ελατωματικά προιόντα που χρειάζονται αντκατάσταση με μόνο σκοπό το κερδος. Μονά ζυγά κατηγορούμενος αυτός που πληρώνει τελικά!

_________________
Μετά το πρόβλημα!! αναρτήσεων στο φόρουμ και την απαξίωση απάντησης στο email μου και τις επανειλημμένες προσπάθειες μου για αποχώρηση από το παρόντα club, ζητώ την διαγραφή μου. Νομίζω ότι είναι δικαίωμα μου. Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Οκτ 2021, 21:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 20 Οκτ 2021, 09:29
Δημοσιεύσεις: 7
jalbanis έγραψε:
nikosk64, δεν μπορούν να βγουν να σου πουν οι κάτοχοι του C4 C-Cross, είναι νέο μοντέλο, καλά-καλά δεν το έχουν παραλάβει ακόμη όλοι.
Μη πανικοβάλλεσαι έτσι για αυτή τη βλάβη που έχει ταλαιπωρήσει παλιότερα μοντέλα, δεν μπορεί αυτή να είναι κριτήριο για την αγορά σου.
Σε κάθε περίπτωση, εσύ αποφασίζεις, αλλά, δεν μπορείς και να επικαλεστείς τη βλάβη ως λόγο ακύρωσης της παραγγελίας που ήδη έδωσες!

bakevang έγραψε:
Έχουν θέμα, αυτοί που παίρνουν diesel για να το έχουν για μικρές αποστάσεις. Το diesel δεν τους αρμόζει.

Η βλάβη έχει παρουσιαστεί σε αυτοκίνητα με όλη τη γκάμα χρήσης και διανυθέντων χιλιομέτρων.
Θα ήταν σωστό (κατά πως φαίνεται βάσει των γνωστών ιδιοτήτων του AdBlue) να είχε η τακτική συντήρηση και προληπτικά αλλαγή του AdBlue που δεν έχει καταναλωθεί μεταξύ ετήσιων σέρβις, αλλά η PSA δεν το ξέρει (...) και δεν προνόησε. Όπως δεν ξέρει και δεν προνοεί να συμβουλέψει τους υποψήφιους αγοραστές, να μην επιλέξουν Euro 6 diesel της αν κάνουν χιλιόμετρα λίγα ή/και τα περισσότερα αστικά μικρών αποστάσεων επειδή θα τους προκύψει τέτοια βλάβη, πανάκριβη και πιθανώς επαναλαμβανόμενη.
Όταν βγάλει επισήμως τέτοιο πόρισμα περί αποστάσεων, ας το πει. Αλλά, δεν πρόκειται, κάπου θέμα υλοποίησης-ποιότητας-συντήρησης παίζει.

Σας ευχαριστώ όλους για την άμεση ανταπόκριση.

_________________
Μετά το πρόβλημα!! αναρτήσεων στο φόρουμ και την απαξίωση απάντησης στο email μου και τις επανειλημμένες προσπάθειες μου για αποχώρηση από το παρόντα club, ζητώ την διαγραφή μου. Νομίζω ότι είναι δικαίωμα μου. Ευχαριστώ πολύ για την φιλοξενία.


Τελευταία επεξεργασία από nikosk64 και Σάβ 13 Νοέμ 2021, 02:27, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 23 Οκτ 2021, 10:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Μπορείς να αρνηθείς συμπλήρωση AdBlue αν σε ετήσιο σέρβις τα χιλιόμετρα είναι τόσα που έχει απομείνει πολλή παλιά ποσότητα στο δοχείο.
Σε αυτή την περίπτωση, το καλύτερο είναι να ζητήσεις (κι αν αρχίσουν μα-μου-δεν, να απαιτήσεις) βγάλσιμο του παλιού και πλήρωση με νέο.
Δεν χρειάζονται "αερομαχίες", ο τρόπος μπορεί να είναι και καλός και επίμονος, εξηγώντας τους για τη βλάβη αυτή. Στο τυπικό μέρος, βέβαια, αφού το πλάνο προβλέπει μόνο συμπλήρωση, θα υπάρχει ένα θέμα "παρέκκλισης" με ευθύνη του ιδιοκτήτη όσο είναι το αυτοκίνητο εντός εγγύησης.
Όσο είσαι εντός εγγύησης, μπορείς αν αρνηθούν μέχρι τέλους την αλλαγή, να τους αφήσεις να συμπληρώσουν. Και να βγει η βλάβη θα επικαλεστείς ότι ακολουθήθηκε το πλάνο τους, και βάσει αυτού του πλάνου θα σταλεί και το αίτημα και θα επισκευαστεί αντικαθιστώντας σου δωρεάν το δοχείο.
Όταν βγεις από την εγγύηση, δεν μπορούν να σε υποχρεώσουν σε συμπλήρωση. Τότε απαιτείς αλλαγή, κι αν αρνηθούν την κάνεις και μόνος σου.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 23 από 38 [ 559 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26 ... 38  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αντικατασταση πινακιδας λογω φθορας,κλοπης κ.τ.λ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: kanakis
Απαντήσεις: 5
Αναζήτηση ανταλλακτικών λόγω τρακαρίσματος
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: kristosfm
Απαντήσεις: 17
Ζημιά λόγω απερισκεψίας μου . . .
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 18
Πρόβλημα με το adblue
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Kostis_6773
Απαντήσεις: 8
Τα κακά μαντάτα λόγω οικονομικής κρίσης
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 2 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ