Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 27 Απρ 2024, 09:05 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Ιούλ 2023, 12:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2142
Εικόνες: 3
MarkosX έγραψε:
Καλησπέρα σε όλες και όλους ,

Είμαι νέος στο φόρουμ και με έφερε εδώ το γνωστό πρόβλημα με την Ουρία. Αγόρασα μεταχειρισμένο C4 picasso 11/2017 με 121.000 από Γερμανία. Από τη Σιτροέν στη Κοζάνη μου λένε πως πρέπει να αντικατασταθεί το δοχείο (και ίσως το Μπεκ). Το κόστος στην αρχή μου το έβγαζαν στα 800€ και με πίεση και λέγοντας τους πως σε άλλο εξουσιοδοτημένο συνεργείο (που είναι αληθές ) μου είπαν 500€ , μου είπαν να πάω να στείλουν στίγμα στη μητρική και εν τέλει μου είπαν πως θα μου το εγκαταστήσουν με 500€.

Διάβασα σχεδόν όλη τη παρούσα συζήτηση και ομολογώ πως περισσότερο μπερδεύτηκα παρά το ξεδιαλυνα στο νου μου το τι πρεπει να κάνω.

Συμπερασματικά,
1/. ,Μπορώ να αιτηθω να μου το αντικαταστήσουν χωρίς κόστος ;
2/. Μπορώ να ακυρώσω μόνον το adblue με προγραμματισμό;
3/. Αξίζει να βάλω στη δεξαμενή το άλλο πρόσθετο (Tunap & Clearnox) που αναφέρεται πιο πάνω μήπως και διαλύσει τους κρυστάλλους ;

Υ.Γ. Η citroen με έχει απογοητεύσει παταγωδώς!

1. Υπό προυποθέσεις ναι, πληρώνεις μόνο εργατικά ~200€
2. Σωστό!
3. Στη δεξαμενή που φοράς τώρα έχεις βλάβη, πρέπει να αλλαχτεί..Από και και πέρα, ναι τα πρόσθετα κάνουν δουλειά, δεν υπάρχει όμως καμμία εγγύηση ότι δε θα σου ξαναβγάλει το πρόβλημα σε 2-3 χρόνια.. (συνήθως ξαναβγαίνει)
Υ.Γ. ω ναι φίλε μου..απαράδεκτοι τόσα χρόνια ταλαιπωρειται χιλιάδες κόσμου

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Αύγ 2023, 17:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 01 Αύγ 2023, 16:56
Δημοσιεύσεις: 1
Παιδιά κάτοχος C3 diesel 1,5 από πωλητή γνωστή μεγάλη αντιπρόσωπεια στην Ελλάδα Αγροτικών προϊόντων με έδρα β Ελλάδα.
Στα δύο χρόνια λειτουργίας αφού του έχω κάνει κανονικά τα σερβίς και δεν οδηγώ ποτέ στα όρια...πολύ συντηρητική οδήγηση, μου καίγεται η μηχανή από μη σωστή λίπανση μοτέρ.
Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης δεν αναγνωρίζει τίποτα παρόλο που στα 140.00 είχε κάνει τα σερβίς του .
Παραγγέλνω μοτέρ και κουμπώνω από το Σάββατο... Στα πρώτα 10χλμ μου βγάζει πορτοκάλι χρώμα Adblue, ενώ είναι τίγκα...,βλάβη κινητήρα και βλάβη καταλύτη....
Κοντεύω να τρελαθώ...ένα μήνα έψαχνα μοτέρ και μόλις βαλαμε με πολύ κόπο και πόνο....δεν μπορώ να το κυκλοφορήσω για λόγους καταλύτη adblue και μηχανική βλάβη...
Έχετε κάποιον που ξέρει τι να κάνω;
Σας ευχαριστώ πολύ


Υ.Γ
Το C3 δεν είχε ποτέ προβλήμα με adblue ούτε μηχανικά ποτέ μου έβγαλε βλάβη. Το έχω 2 χρόνια στη κατοχή και δύο ο προηγούμενος ιδιοκτήτης της εταιρείας που το είχε. Σύνολο 170.000χλμ τα 20 δικά μου με πολύ πολύ προσοχή και μου βγήκε fault στο adblue μετά την αλλαγή κινητήρα που αγόρασα από άλλο Citroen C3 diesel ίδιο ακριβώς μοντέλο και κούμπωσε με πολύ μεγάλη προσοχή ο μάστορας μου.
Το ΙΧ είναι καινούργιο καινή αντιπροσωπεία μου ζήτησε να το αγοράσει δίχως να του βάλω κινητήρα με το χαλασμένο αλλά θεώρησα σωστό να το επισκευασω με μεταχειρισμένο αφού είναι 20.000 στα χέρια μου και μόλις 4 ετών ΙΧ
Σας παρακαλώ αν γνωρίζετε ότι δηποτε ..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Αύγ 2023, 21:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Απρ 2013, 09:22
Δημοσιεύσεις: 73
Αν διαβάσεις λίγο το θέμα θα δεις ότι το θέμα με το adblue είναι γνωστό και αργά ή γρήγορα συμβαίνει σε αυτοκίνητα του group euro 6. Το ότι ο προηγούμενος ιδιοκτήτης λέει ότι δεν έχει συμβεί ξανά δεν λέει τίποτα. Μπορεί να συμβεί οποτεδήποτε ακόμα και σε αυτοκίνητα με λίγα χιλιόμετρα.
Πρώτα θα απευθυνθείς στην αντιπροσωπεία και αν σε καλύψουν (ολικώς ή μερικώς) έχει καλώς. Αν δεν σε καλύψουν τοτε ή θα επιβαρυνθεις την επισκευή (κάπου 1200) ή θα κινηθείς στα όρια της νομιμότητας με ότι αυτό συνεπάγεται.


Στάλθηκε από το S21 FE μου


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Αύγ 2023, 07:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 27 Οκτ 2016, 14:10
Δημοσιεύσεις: 16
Καλημέρα και από εμένα. Κάτοχος berlingo 2017 με λίγα χλμ 45000 μου έβγαλε και εμένα θέμα adblue (émission fault) και ανάβει λαμπάκι ουρίας και τριγωνο. To θέμα είναι ότι δεν μπορώ να βρω κάπου να πάω να κάνω διαγνωστικό έλεγχο γιατί όλοι κλείνουν λόγω Αυγούστου και ο Χανιαδακης μου είπε μετά τις 23 Αυγούστου!!! Υπάρχει κάποιος που μπορώ να πάω άμεσα περιοχή Πειραιά ;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Αύγ 2023, 07:43 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5581
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Anageos έγραψε:
Καλημέρα και από εμένα. Κάτοχος berlingo 2017 με λίγα χλμ 45000 μου έβγαλε και εμένα θέμα adblue (émission fault) και ανάβει λαμπάκι ουρίας και τριγωνο. To θέμα είναι ότι δεν μπορώ να βρω κάπου να πάω να κάνω διαγνωστικό έλεγχο γιατί όλοι κλείνουν λόγω Αυγούστου και ο Χανιαδακης μου είπε μετά τις 23 Αυγούστου!!! Υπάρχει κάποιος που μπορώ να πάω άμεσα περιοχή Πειραιά ;



Μήπως ενα τηλέφωνο στον Χρυσικό στη Θηβών? EUROREPAR ειναι , αλλά πρωην τεχνικος προιστάμενος στην Citroen Hellas. 2105690030

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 05 Αύγ 2023, 07:45 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5581
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Επίσης η Ωμεγα ειναι ανοιχτά την Τετάρτη 9 του μηνος (θα παω για σερβις)

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Αύγ 2023, 23:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 14 Αύγ 2023, 23:01
Δημοσιεύσεις: 1
καλησπέρα μόλις είπαμε να πάμε μια στο χωριό για 15 Αύγουστο τσουκ πάρε τσεκ α)Ένδειξη ουρίας
β) σταθερή ένδειξη εικονιδίου μηχανής
γ) ένδειξη " service "
Επίσης στην οθόνη μου εβγαλε " Engine fault : Have the vehicle repaired ". καλή Παναγιά να έχουμε χαχαχα
μπορώ να το δουλέψω για 50 χιλιόμετρα να ξανά πάω στο σπίτι μου ή να πάρω οδική!!!?

Στάλθηκε από το M2102J20SG μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Αύγ 2023, 15:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 16 Αύγ 2023, 15:15
Δημοσιεύσεις: 2
και εγώ μια απο τα ίδια, C4 μοντέλο 2016 100hp. Στα 130k δεύτερη φορά, η πρώτη μέσα στην εγγύηση στα 30-40k. Στο περσινό service έβαλα clearnox αντί για adblue αλλα προφανώς δεν εκανε κάτι. Δέν ξέρω εαν σχετίζεται αλλά κατα καιρούς μου βγάζει το check engine με σφάλμα P00BC (Mass or Voume air flow a circut range/performance - Air flow too low) οταν πηγαίνω με 120-140 και αφήνω απότομα το γκάζι. Στην αντιπροσωπεία μου είπαν να δώ το turbo (600+ euro) αλλά στο εξειδικευμένο συνεργείο που το πάω μου είπαν να μην ασχοληθώ αφού δεν μου επηρεάζει το οδήγημα (δεν κόβει και μετά απο λίγες επανεκκινήσεις σβήνει μόνο του).

Σκέφτομαι σοβαρά να καταφύγω στη λύση του προγραμματισμού του εγκεφάλου. Θα ήθελα να ρωτήσω μερικά πράγματα εαν ξέρει καποιος:

1. Ποιο περίπου το κοστος;
2. Στο ΚΤΕΟ θα έχω πρόβλημα;
3. Σε ενδεχόμενη πώληση θα έχω πρόβλημα;
4. Το σφάλμα P00BC μπορεί να σχετίζεται με την urea;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για τη συμβουλή σας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Αύγ 2023, 15:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 16 Αύγ 2023, 15:15
Δημοσιεύσεις: 2
katiforis.dimitris έγραψε:
μπορώ να το δουλέψω για 50 χιλιόμετρα να ξανά πάω στο σπίτι μου ή να πάρω οδική!!!?


Εγώ οδήγησα περίπου 50km με τη μέτρηση στο καντράν δίχως κανένα πρόβλημα. Τις επόμενες μέρες κάνω κανονικά μικρές διαδρομές στο χωρίο με αναμμένα μόνο τα λαμπάκια στο καντράν , όχι στην οθόνη. Με φίλο -ομοιοπαθή- που μίλησα μου είπε οτι το αμάξι πάει κανονικά δίχως πρόβλημα (λογικά στα 1100km θα μπλοκάρει το software).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Αύγ 2023, 09:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
Η βλάβη με το δοχείο AdBlue δεν συνδέεται πάντα με την αντλία. Και ας βγάζει σφάλμα P20E8, για χαμηλή πίεση.

Το δικό μου BlueHDi, στις 230.000 χλμ., άναψε λαμπάκια, και μέσα από διαγνωστικό είδαμε ότι δεν λειτουργεί ο αισθητήρας θερμοκρασίας του υγρού. Εφόσον δεν παίρνει εντολή για ψεκασμό από θερμοκρασία, δεν λειτουργεί και η αντλία. Πετούσε σφάλμα P20E8, χαμηλή πίεση ουρίας. Το δοχείο μου, επειδή ανοίχτηκε, ήταν πεντακάθαρο.

Και γενικά χρησιμοποιούσα φθηνά AdBlue της Total και της Shell. Μόνο στις τελευταίες 60.000 χλμ., χρησιμοποίησα Total Clearnox.

Τώρα βάζω ένα φθηνό της BASF, και θα ξεκινήσω να χρησιμοποιώ Tunap 988.

Sent from my AC2003 using Tapatalk

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Αύγ 2023, 18:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 26 Αύγ 2023, 17:30
Δημοσιεύσεις: 1
Καλησπέρα στην ομάδα!

Είμαι κάτοχος Citroen C4 BlueHDI 2016 κι ένας από αυτούς που έχουν ταλαιπωρηθεί με τη βλάβη της δεξαμενής/αντλίας της ουρίας (UREA+ENG+SERVICE). Συγκεκριμένα:

Το 2020 (55000 km) βλάβη στο σύστημα ουρίας. Αντικατάσταση της δεξαμενής δωρεάν, λόγω πενταετούς εγγύησης.
Το 2022 (83000 km), 22 μήνες μετά την πρώτη αντικατάσταση, ξανά βλάβη (χαμηλή πίεση ουρίας P20E8). Μου ζήτησαν περίπου 650 € (32% συμμετοχή της Citroen, 68% δική μου).

Αυτό που είναι ενδιαφέρον, είναι πως πλέον έχουν κινητοποιηθεί οι ενώσεις καταναλωτών Γαλλία, Ισπανία (ενδεχομένως κι αλλού), αλλά και στην Ελλάδα. Σας στέλνω το link για να αναφέρετε το πρόβλημα στο Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (ΚΕ.Π.ΚΑ).

https://www.kepka.org/deltia-typou-kepk ... 236-adblue
https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIp ... form?pli=1

Επίσης σας στέλνω κάποια link από άρθρα που μιλάνε για την προσπάθεια που γίνετε από τις ενώσεις προστασίας καταναλωτή στην Ευρώπη, για ένα πρόβλημα που συνιστά «κακή σχεδίαση» από τον κατασκευαστή (όσοι είστε μηχανικοί σίγουρα καταλαβαίνεται τι εννοώ) και το οποίο έχει ταλαιπωρήσει χιλιάδες κόσμο παγκοσμίως.

https://www.beuc.eu/news/need-eu-wide-i ... ystem-cars
https://murciatoday.com/costly_fault_in ... 585-a.html
(βάλτε στο google search τη φράση «adblue investigation»)

Τέλος, για αυτούς που έχουν τη δυνατότητα και θέλουν να διερευνήσουν μόνοι τους το πρόβλημα, στέλνω το παρακάτω link που περιέχει πάρα πολλές τεχνικές λεπτομέρειες για το πώς είναι δομημένο και πως λειτουργεί το προβληματικό αυτό σύστημα. (Αν σας ανοίγει στα πολωνικά πατήστε το σηματάκι με την αγγλική σημαία στο πάνω αριστερά μέρος της ιστοσελίδας).

https://www.elektroda.com/rtvforum/topic3827598.html


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε Θάνος Λ. για την δημοσίευση του/της: Κωστας Παπ.
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 10 Νοέμ 2023, 22:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Ιούλ 2019, 22:16
Δημοσιεύσεις: 22
Καλησπέρα και πάλι στην ομάδα. Για άλλη μια φορά με ταλαιπωρεί το γνωστό θέμα με το δοχείο του adblue. Την 1η φορά χάλασε στα 65.000 χλμ και στα 3 χρόνια και την 2η φορά στα 133.000 χλμ και μετά ακριβώς από 3 χρόνια από την 1η αλλαγή. Δεν υπάρχει άλλη λύση από το να επομίζομαι το κόστος κάθε φορά που χαλάει, κόστος ιδιαίτερα υψηλό.
Διαβάζω για απενεργοποίηση του συστήματος adblue. Μπορεί να γίνεται αυτό, με κάποιο κόστος βεβαίως, αλλά αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει ίσως να απενεργοποιηθούν και άλλα υποσυστήματα που συνδέονται με το adblue, όπως το eolis και το dpf. Με το ΚΤΕΟ θα υπάρχει πρόβλημα, αλλά ας πούμε ότι μπορεί να ξεπεραστεί. Σοβαρό πρόβλημα θα υπάρχει σε ενδεχόμενο έλεγχο κλιμακίου ελέγχου καυσαερίων που οι τιμές θα χτυπήσουν κόκκινο. Αλλά και εάν αποφασίσω να πουλήσω το αυτοκίνητο κάποια στιγμή στο μέλλον με απενεργοποιημένο το adblue , αυτό θα βρεθεί πολύ εύκολα κατά τον έλεγχο και θα πρέπει να εξηγώ στο νέο ιδιοκτήτη τι και πώς . Τέλος η όποια εκ νέου ενεργοποίηση είναι αρκετά ακριβή ( περίπου 8 φορές της απερνεργοποίησης ) .


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Νοέμ 2023, 13:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Τι έβαζες αυτά τα 3 χρόνια; Το κλασσικό adblue ή το clearnox που έχει αναφερθεί οτι μειώνει τις κρυσταλώσεις;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 11 Νοέμ 2023, 23:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Ιούλ 2019, 22:16
Δημοσιεύσεις: 22
aiolos έγραψε:
Τι έβαζες αυτά τα 3 χρόνια; Το κλασσικό adblue ή το clearnox που έχει αναφερθεί οτι μειώνει τις κρυσταλώσεις;


Έβαζα το adblue της TOTAL καθώς επίσης και TUNAP 988.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Νοέμ 2023, 09:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
cbamak1 έγραψε:
Καλησπέρα και πάλι στην ομάδα. Για άλλη μια φορά με ταλαιπωρεί το γνωστό θέμα με το δοχείο του adblue. Την 1η φορά χάλασε στα 65.000 χλμ και στα 3 χρόνια και την 2η φορά στα 133.000 χλμ και μετά ακριβώς από 3 χρόνια από την 1η αλλαγή. Δεν υπάρχει άλλη λύση από το να επομίζομαι το κόστος κάθε φορά που χαλάει, κόστος ιδιαίτερα υψηλό.
Διαβάζω για απενεργοποίηση του συστήματος adblue. Μπορεί να γίνεται αυτό, με κάποιο κόστος βεβαίως, αλλά αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει ίσως να απενεργοποιηθούν και άλλα υποσυστήματα που συνδέονται με το adblue, όπως το eolis και το dpf. Με το ΚΤΕΟ θα υπάρχει πρόβλημα, αλλά ας πούμε ότι μπορεί να ξεπεραστεί. Σοβαρό πρόβλημα θα υπάρχει σε ενδεχόμενο έλεγχο κλιμακίου ελέγχου καυσαερίων που οι τιμές θα χτυπήσουν κόκκινο. Αλλά και εάν αποφασίσω να πουλήσω το αυτοκίνητο κάποια στιγμή στο μέλλον με απενεργοποιημένο το adblue , αυτό θα βρεθεί πολύ εύκολα κατά τον έλεγχο και θα πρέπει να εξηγώ στο νέο ιδιοκτήτη τι και πώς . Τέλος η όποια εκ νέου ενεργοποίηση είναι αρκετά ακριβή ( περίπου 8 φορές της απερνεργοποίησης ) .


Σου το έγραψα και στο facebook.
https://fixadblue.gr/
Αξίζει ο κόπος μπροστά στο κόστος του καινούριου.
Επίσης, η απενεργοποίηση του AdBlue ΔΕΝ απαιτεί καμία απενεργοποίηση άλλων συστημάτων.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν bakevang για την δημοσίευση του/της: DragonHD, gtsip
Κορυφή 
 
 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 36 από 38 [ 561 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 33, 34, 35, 36, 37, 38  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ακινητοποίηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 2
Μετά από ακινητοποίηση
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: graphic1970
Απαντήσεις: 7
Πρόβλημα με το adblue
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Kostis_6773
Απαντήσεις: 8
Δοχειο adblue
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: anastasios25
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 24 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron