Βαγγέλη, πάλι καλά, μακάρι να είναι (μόνο) αυτό και να ξεμπερδέψατε. Καλά απροβλημάτιστα χιλιόμετρα στο εξής...
bakevang έγραψε:
Εμείς αποφασίσαμε πάντως, να ξεκινήσουμε άμεσα την εφαρμογή Total Clearnox ΚΑΙ το Tunap 988, έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε άλλη βλάβη στο σύστημα λόγω κρυσταλλοποίησης.
Βρήκατε διαθέσιμο το Clearnox στο δίκτυο της Total εντός Ελλάδας; Και σας το συνιστούν για χρήση σε μικρό επιβατικό;
Βάγγο, θα δω αν είναι βουλωμένο ή όχι. Αλλά αυτή η βλάβη συναντάται ευρέως όταν απλά έχει κολλήσει το μηχανικό μέρος ανοιχτό, όπως δηλαδή ένας θερμοστάτης και δεν κλείνει. Δεν φταίει δηλαδή η κρυσταλλοποίηση. Έτσι λέγεται...... Το τι ισχύει, θα το δούμε στην πορεία.
Εμείς αποφασίσαμε πάντως, να ξεκινήσουμε άμεσα την εφαρμογή Total Clearnox ΚΑΙ το Tunap 988, έτσι ώστε να αποφευχθεί οποιαδήποτε άλλη βλάβη στο σύστημα λόγω κρυσταλλοποίησης.
Το clearnox δεν το βρίσκω Ελλάδα. Μόνο εισαγωγή; Αν έχει κρυστάλλωση φαίνεται.
"Στάλθηκε από το γραφείο μου στον πλανήτη Nibiru χρησιμοποιώντας πένα"
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
barimagas
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
Πέρασα σήμερα από το συνεργείο, ένα 3008 εκεί, τρεις φορές έχουν αλλάξει δοχείο adblue, και πάλι ήταν εκεί με πρόβλημα. Καινούργια αυτοκίνητα παραδωμένα σε αχρηστία για το καλό του πλανήτη. Οι μάστορες αγανακτησμένοι.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
μου φαινετε πηρε ο κοσμος πετρελαια να ησυχασει η τσεπη του και το κεφαλι του και τελικα μονο αυτο δεν εγινε....βενζινα υγραεριο και τελος ο καλυτερος και ο πιο φτηνος συνδυασμος
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
Αυτή η δημοσίευση διαγράφηκε
μέσω nonos στις Τετ 20 Απρ 2022, 09:50.
nonos
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
_________________ Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 150.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
barimagas
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
μου φαινετε πηρε ο κοσμος πετρελαια να ησυχασει η τσεπη του και το κεφαλι του και τελικα μονο αυτο δεν εγινε....βενζινα υγραεριο και τελος ο καλυτερος και ο πιο φτηνος συνδυασμος
Συμφωνώ μαζί σου. Με 28€ (1,1€/L) 400 χμ το c3.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μάιος 2022, 10:49
Εγγραφή: Τετ 25 Αύγ 2021, 10:22 Δημοσιεύσεις: 3
Καλησπέρα σας, κατόπιν επικοινωνίας μου μέσω email με το Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών (dee@yme.gov.gr) στις 14/3/2022, έλαβα σήμερα κοινοποίηση 6σέλιδου εγγράφου της Δ/νσης Εποπτείας και Ελέγχου - Τμήμα Εποπτείας Αγοράς και Ασφάλειας Προϊόντων προς εταιρεία AIGLON ΑΒΕΕ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ. Αναφέρεται η δική μου καταγγελία και τριών ακόμη ιδιωτών και το έγγραφο του Υπουργείου κοινοποιείται στη Δ/νση Προστασίας Καταναλωτή (Υπ Ανάπτυξης).
Μεταξύ άλλων διευκρινιστικών ερωτημάτων από το Υπουργείο προς την εταιρεία, ζητείται η εταιρεία σε συνεργασία με την Groupe PSA να εξετάσει τη λήψη εθελοντικών διορθωτικών μέτρων.
Δυστυχώς δεν μπορώ να σας κοινοποιήσω το πλήρες έγγραφο (μεταξύ άλλων περιέχει και προσωπικά δεδομένα των υπολοίπων καταγγελλόντων) αλλά θα κάνω επικόλληση σε χωριστό post το email που είχα στείλει εγώ στο dee@yme.gov.gr (κατόπιν παλαιότερης υπόδειξης σε αυτό το θέμα) και θα παρότρυνα όσους έχουν αντίστοιχο πρόβλημα να στείλετε οπωσδήποτε αντίστοιχο email προς το Υπουργείο με τις λεπτομέρειες της περίπτωσης σας.
Και φυσικά θερμά συγχαρητήρια στους υπεύθυνους στο Υπουργείο για την ανάληψη δράσης και μακάρι να δούμε και αποτέλεσμα!
Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε cn400 για την δημοσίευση του/της: vagelisfil
cn400
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Μάιος 2022, 10:51
Εγγραφή: Τετ 25 Αύγ 2021, 10:22 Δημοσιεύσεις: 3
ΠΡΟΣ: Υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών (dee@yme.gov.gr) ΘΕΜΑ: Γνωστό κατασκευαστικό σφάλμα σε αυτοκίνητα Citroen C4 cactus 2016
Καλησπέρα σας,
Θα ήθελα με το παρόν να σας αναφέρω επαναλαμβανόμενες βλάβες στο σύστημα Adblue του αυτοκινήτου μου Citroen C4 Cactus 2016, όπως έχει αναφερθεί και από άλλου κατόχους του ίδιου μοντέλου αυτοκινήτου (ενδεικτικά: http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopic.php?f=6&t=14559)
Στοιχεία κατόχου: Όνομα: XXXXX ΑΦΜ: ΧΧΧΧΧ Αρ.Ταυτότητας: ΧΧΧΧΧ Τηλέφωνο: ΧΧΧΧΧ
Στοιχεία οχήματος: Επισυνάπτεται άδεια κυκλοφορίας
Ιστορικό: - Το όχημα αγοράστηκε από τον επίσημο διανομέα ΧΑΝΙΑΔΑΚΗΣ Α.Ε. στις 11/1/2017 με 5ετή εγγύηση. - Έχει κάνει εγκαίρως όλα τα προγραμματισμένα σέρβις στη ΧΑΝΙΑΔΑΚΗΣ Α.Ε. - Παρουσίασε για πρώτη φορά τη βλάβη στο δοχείο UREA το 2019 οπότε και αντικαταστάθηκε από τη ΧΑΝΙΑΔΑΚΗΣ Α.Ε. χωρίς δική μου επιβάρυνση στις 3/10/2019 - Παρουσίασε για δεύτερη φορά την ίδια βλάβη το 2021 και αντικαταστάθηκε για δεύτερη φορά από τη ΧΑΝΙΑΔΑΚΗΣ Α.Ε. χωρίς δική μου επιβάρυνση στις 19/8/2021 (εντός εγγύησης). Ο αριθμός ανταλλακτικού που χρησιμοποιήθηκε είναι ο ίδιος με το ελαττωματικό ανταλλακτικό που αφαιρέθηκε: 9818703780
Επειδή πλέον το όχημα είναι εκτός εγγύησης και είναι σχεδόν βέβαιο ότι η βλάβη θα εξακολουθεί να παρουσιάζεται παρακαλώ να με ενημερώσετε για τις ενέργειες που κάνει το Υπουργείο σας προκειμένου οι κάτοχοι του συγκεκριμένου μοντέλου αυτοκινήτου με το γνωστό αυτό κατασκευαστικό σφάλμα να μην χρεώνονται από τον κατασκευαστή για τις επαναλαμβανόμενες αναγκαίες αντικαταστάσεις του συγκεκριμένου ανταλλακτικού (αξίας 1300 ευρώ σύμφωνα με την αντιπροσωπεία) εκτός εγγύησης.
Σας ευχαριστώ θερμά εκ των προτέρων, Με εκτίμηση, ΧΧΧΧΧ
Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν cn400 για την δημοσίευση του/της: jkoul13, vagelisfil
grekoulis
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
Επειδη ζουμε στην Ελλαδα, το υπουργειο θα απαντησει οτι ειναι αναρμοδιο και να απευθυνθειτε στην γενικη γραμματεια καταναλωτή. Η γνωμη μου ειναι να μιληστε με την ΕΚΠΟΙΖΩ
_________________ Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού) Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού) 22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού) 1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)
bakevang
Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
Βάζεις αυτό αντί των άλλων adblue υγρών ή μισό μισό; τι υπόσχεται το συγκεκριμένο;
Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είναι η πρώτη φορά που θα το χρησιμοποιήσω. Γνωστός με αυτοκίνητο εισαγωγής από Γερμανία, ένα C3 A51 BlueHDi στην Ορεστιάδα, που του εμφάνισε το κλασσικό πρόβλημα, έλυσε όλο το δοχείο, καθάρισε ο τεχνικός του από μέσα την αντλία και ξεκίνησε το Clearnox. Το πρόβλημα εξαλείφθηκε και συνεχίζει εδώ και 6 μήνες να δουλεύει κανονικά. Εννοείται πως βάζει μόνο Clearnox.
Βάζεις αυτό αντί των άλλων adblue υγρών ή μισό μισό; τι υπόσχεται το συγκεκριμένο;
Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είναι η πρώτη φορά που θα το χρησιμοποιήσω. Γνωστός με αυτοκίνητο εισαγωγής από Γερμανία, ένα C3 A51 BlueHDi στην Ορεστιάδα, που του εμφάνισε το κλασσικό πρόβλημα, έλυσε όλο το δοχείο, καθάρισε ο τεχνικός του από μέσα την αντλία και ξεκίνησε το Clearnox. Το πρόβλημα εξαλείφθηκε και συνεχίζει εδώ και 6 μήνες να δουλεύει κανονικά. Εννοείται πως βάζει μόνο Clearnox.
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση