Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Σάβ 27 Απρ 2024, 10:26 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Δεκ 2023, 22:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Δεκ 2023, 22:01
Δημοσιεύσεις: 8
Καλησπέρα στο φόρουμ. Peugeot 2008 2016 bluehdi 90000 χλμ αγορασμένο μεταχειρισμένο από Γαλλία με όλα τα χαρτιά σερβις εκτός το τελευταίο που έγινε από τον έμπορο.

Σάββατο με πολύωρη οδήγηση με πολύ βροχή και νερολακουβες και πολύ 1η,2α μου έβγαλε το κλασσικό emmision... uera... Service και μετά από 15χλμ μου έβγαλε check engine. Διάβασα όλο το τοπικ και δόξα το Θεό που κάνετε όλοι τόσο καλή ενημέρωση. Αύριο έχω ραντεβού σε εξουσιοδοτημενο για διάγνωση.
Υπάρχει κάποια αλλαγή στην αντιμετώπιση από την psa?
Δεν κρύβω ότι τρόμαξα με όλο αυτό που με περιμένει τώρα και ειδικά στο μέλλον.
Αυτό που έχω απορία είναι αν μπορώ να φύγω διακοπές χριστουγεννων με το σφάλμα μιας και είναι όλα πληρωμένα? Και αφού προφανώς δεν βλέπω να λύνεται το πρόβλημα εντός εβδομάδος με όποιο δρόμο και να διαλέξω η ανησυχία μου μετατοπιστηκε στο μη μας χαλάσει και τις διακοπές.
Πες αύριο κάνουν τη συγκεκριμένη διάγνωση, σβήνουν το σφάλμα και μετά από 1-2 ημέρες επανεμφανιζεται. Φεύγω ταξίδι, υπάρχει κάποιος κίνδυνος στην οδήγηση με τα λαμπάκια?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2023, 17:45 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Δεκ 2023, 22:01
Δημοσιεύσεις: 8
Γεια σας και πάλι, δυστυχώς η διάγνωση ήταν χαμηλή πίεση από 5 bar σε 4 bar στη δεξαμενή adblue. Σε επικοινωνία με την peugeot μου απάντησαν ότι επειδή το αμάξι είναι αγορασμένο από Γαλλία και όχι Ελλάδα δεν καλύπτουν κανένα κόστος επισκευής. Το κόστος που μου ζητήθηκε από εξουσιοδοτημένο συνεργείο είναι 1050+50 κόστος εγκατάστασης με γνήσια δεξαμενή της peugeot... Οι άλλες λύσεις που βρήκα είναι 1. μεταχειρισμένη δεξαμενή από τρακαρισμένο την οποία θα μου τη βάλουν χωρίς να ξέρω εάν μετά την αλλαγή χρειάζεται και κάποια διαδικασία στο ECU, 2. παρακάμψη του adblue με επέμβαση στο ecu του αυτοκινήτου...

Και στις 2 περιπτώσεις υπάρχουν αρκετές απορίες. Μπορεί να βοηθήσει κάποιος?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2023, 21:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
rokko74 έγραψε:
Γεια σας και πάλι, δυστυχώς η διάγνωση ήταν χαμηλή πίεση από 5 bar σε 4 bar στη δεξαμενή adblue. Σε επικοινωνία με την peugeot μου απάντησαν ότι επειδή το αμάξι είναι αγορασμένο από Γαλλία και όχι Ελλάδα δεν καλύπτουν κανένα κόστος επισκευής. Το κόστος που μου ζητήθηκε από εξουσιοδοτημένο συνεργείο είναι 1050+50 κόστος εγκατάστασης με γνήσια δεξαμενή της peugeot... Οι άλλες λύσεις που βρήκα είναι 1. μεταχειρισμένη δεξαμενή από τρακαρισμένο την οποία θα μου τη βάλουν χωρίς να ξέρω εάν μετά την αλλαγή χρειάζεται και κάποια διαδικασία στο ECU, 2. παρακάμψη του adblue με επέμβαση στο ecu του αυτοκινήτου...

Και στις 2 περιπτώσεις υπάρχουν αρκετές απορίες. Μπορεί να βοηθήσει κάποιος?


Καταρχάς, να πούμε ότι όλα αυτά που σου είπαν είναι εντελώς αναληθή. Δηλαδή εγώ παίρνω καινούριο αμάξι, μετακομίζω τον επόμενο χρόνο στη Γαλλία και μετά δεν έχω εγγύηση;
Ποιος ανόητος αντιπρόσωπος σου είπε τέτοιο πράγμα; Για μένα, ντροπή του κιόλας.
Για κάθετο, επευφημούν πάρα πολύ τον Ρεμούνδο στην Αθήνα από το Peugeot Club. Είναι και κάθετος Citroen. Δεν περνάς μια βόλτα;

Όσο για τα υπόλοιπα...
Το μεταχειρισμένο, είναι και επικίνδυνο.
Αντί της 1ης επιλογής μπορείς να επιλέξεις αυτό... https://fixadblue.gr/
Είναι εξαιρετικός επαγγελματίας. Όταν ήρθε η ώρα του δικού μου δοχείου, με βοήθησε πάρα πολύ, παρόλο που δεν επισκεύασα το δοχείο μου.
Αγόρασα δοχείο ανακατασκευής από εδώ https://autobay.gr/ με εγγύηση ενός έτους. Απλά θέλει παραμετροποίηση.
Κράτησα και το παλιό μου, γνωρίζοντας τι πρόβλημα έχει για παν ενδεχόμενο.

Η 2η επιλογή, είναι το τελικό στάδιο.
Οι σοβαροί επαγγελματίες, μου έχουν πει ότι καταργώντας το AdBlue δεν υπάρχει κανένα θέμα, ούτε βουλώνει το DPF. Με το φτωχό μου το μυαλό και τις λίγες γνώσεις που έχω, ΑΥΤΟ ΙΣΧΕΥΙ!
Οι 2-3 προγραμματιστές που ρώτησα, μου πρότειναν ξήλωμα όλα, γιατί θα βουλώσει το DPF! :D :rtfm :laugh
Γνωρίζω πολλά PSA που έχουν ΑΠΛΩΣ καταργήσει το AdBlue. Όχι όλα τα υπόλοιπα. Και κινούνται μια χαρά!

Υ.Γ.: Όταν ήρθε η ώρα του δικού μου, έλυσα το πρόβλημα. Δεν έκανα το γνωστό ελληνικό "πονάει κεφάλι; κόβει κεφάλι!".

Είσαι Αθήνα, όλες οι επιλογές είναι στα πόδια σου. Τι να πούμε και μεις στην Αλεξανδρούπολη;

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2023, 21:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 27 Απρ 2012, 10:14
Δημοσιεύσεις: 128
Τοποθεσία: ΜΑΡΟΥΣΙ ΑΤΤΙΚΗ
Ίσως δεν βοηθάει αυτό,εγώ θα επέλεγα την πρώτη λύση.Δεν πιστεύω ότι δεν θα μπορεί να ξεπεραστεί το θέμα με το ECU.
Στην δεύτερη λύση πρέπει εκτός από την παράκαμψη του adblue πρέπει να γίνει κατάργηση και του φίλτρου dpf,οπότε ελεύθερη εξαγωγή των καυσαερίων? Δεν γνωρίζω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 18 Δεκ 2023, 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Δεκ 2023, 22:01
Δημοσιεύσεις: 8
bake vang εχεις απόλυτο δίκιο σε όλα. Σκέφτηκα να βάλω την μεταχειρισμένη δεξαμενή αλλά μετά από πολλές ώρες διάβασμα σε φόρουμ της Γαλλίας και Αγγλίας κατάλαβα ότι δεν θα ησυχάσουμε ποτέ με τα σχετικά σφάλματα ακόμη και καινούργια αντλία να βάλεις αφού είτε σε λίγο ούτε σε πολύ τα σφάλματα ξαναβγαινουν και αυτό επειδή είναι καταφανέστατο κατασκευαστικο λάθος το adblue σαν τεχνολογία. Για να ησυχάσω μια και καλή επέλεξα το remap σε πολύ εξειδικευμένο συνεργείο με τα εξής χαρακτηριστικά : κάνουν παράκαμψη Μόνο το adblue στο ECU, δηλαδή ότι τσεκ έχει να κάνει με δεξαμενή, nox, ουρια κτλ
2ον το ECU επιστρέφει οπότε θέλεις και με πολύ απλή διαδικασία στην αρχική του κατάσταση, 3ον σε Αγγλία, Γαλλία και Αμερική έχει γίνει το bypass κατά χιλιάδες και όμως δεν διαβάζεις πουθενά αρνητικά ενώ για τα προβλήματα στο adblue είναι 100αδες τα φόρουμ και οι συζητήσεις που καταλήγουν σε 1000αρικα ξανά και ξανά με την psa να μην κάνει απολύτως τίποτα και απλά να χρεώνει 1000αρικα τους πελάτες της και απορώ αφού σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις έχουν γίνει σκανδαλαρες με τις εταιρίες να βρίσκουν λύση στο πρόβλημα. Οπότε μέχρι να βρεθεί οριστική λύση στο πρόβλημα ΤΟΥΣ επιλέγω το remap και σε περίπτωση που αλλάξει κάτι τότε με μια απλή αναβάθμιση στη peugeot φεύγει το remap και επιστρέφουμε στο adblue.
Επίσης να ξέρεις ότι υπάρχει και emulator adblue που κοροϊδεύει τον εγκέφαλο, κουμπώνει σε φισα αλλά δεν ξέρω περισσότερα.

Κώστας Πα, η παράκαμψη γίνεται μόνο σε ότι έχει να κάνει με το adblue κύκλωμα. Δεν επηρεάζει τα υπόλοιπα συστήματα, όχι ότι δεν γίνεται αν θέλεις αλλά είναι άλλο remap. Μια βόλτα σε αγγλικές σελίδες θα δεις ότι υπάρχουν πάρα πολλά Site που πουλάνε αυτήν την υπηρεσία. Τους στέλνεις τον εγκέφαλο και στον επιστρέφουν έτοιμο.

Με λίγα λόγια για να μη σας κουράζω, το euro 6 γίνεται euro 5 και από εκεί και πέρα έχεις να κάνεις με τα προβλήματα του euro 5.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 22 Δεκ 2023, 10:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Κωστας Παπ. έγραψε:
Ίσως δεν βοηθάει αυτό,εγώ θα επέλεγα την πρώτη λύση.Δεν πιστεύω ότι δεν θα μπορεί να ξεπεραστεί το θέμα με το ECU.
Στην δεύτερη λύση πρέπει εκτός από την παράκαμψη του adblue πρέπει να γίνει κατάργηση και του φίλτρου dpf,οπότε ελεύθερη εξαγωγή των καυσαερίων? Δεν γνωρίζω.


Όχι δεν χρειάζεται αυτό.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 25 Δεκ 2023, 06:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3765
Παντως υπάρχει και η λυση αγοράς γνήσιου απο παράλληλη εισαγωγη ή απο Πολωνια πχ που ειναι περίπου 40% φθηνότερο σε καποιους κωδικους και το βαζεις Ελλαδα σε ανθρωπο με diagbox

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Δεκ 2023, 18:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Δεκ 2023, 22:01
Δημοσιεύσεις: 8
grekoulis έγραψε:
Παντως υπάρχει και η λυση αγοράς γνήσιου απο παράλληλη εισαγωγη ή απο Πολωνια πχ που ειναι περίπου 40% φθηνότερο σε καποιους κωδικους και το βαζεις Ελλαδα σε ανθρωπο με diagbox


Το diagbox γιατί χρειάζεται? Επίσης, να δώσεις 700€ με εγγύηση πόσο? Και αν στο ξαναβγάλει σε λίγους μήνες που από ότι διάβασα είναι σύνηθες φαινόμενο? Και σίγουρα θα σου βγάλει σε κάποια φάση και nox sensor που είναι σίγουρα 300€... Αν αλλάξεις δεξαμενή θέλει όλο το υπόλοιπο σύστημα καθάρισμα που και πάλι σε κάποια χιλιάδες χιλιόμετρα θα έχεις πάλι λαμπάκια στο καντράν. Η λύση είναι μία, να αναλάβει η psa τις ευθύνες της και να δίνει έστω το ανταλλακτικό σε μια φυσιολογική τιμή ώστε μια φορά στα 1-2 χρόνια να το αλλάζεις. Η psa κονομαει από δικό της κατασκευαστικο λάθος και από μια τεχνολογία προστασίας περιβάλλοντος που πρέπει να την ακριβοπληρωνουμε εμείς


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 13 Φεβ 2024, 17:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 31 Δεκ 2016, 22:31
Δημοσιεύσεις: 17
Για 2η φορά το ίδιο πρόβλημα σε όχημα C4 1600 100 hp με 90.000 χλμ. Την πρώτη φορά είχε παρουσιαστεί το 2020 στα 50.000 km και η Citroen μέσω της Citroen Γιαννίρης κάλυψε το κόστος του δοχείου και πλήρωσα εργασία 150€ . Τώρα για 2η φορά στα 90.000km θέλει πάλι αλλαγή το δοχείο . Λόγω παλαιότητάς όμως καλύπτουν ένα ποσοστό του κόστους αλλαγής του δοχείου από την Citroen μέσω της Citroen Γιαννίρης , μου ζήτησαν όμως να καταβάλω ποσό περίπου 690€. Έχω απελπιστεί με το συγκεκριμένο πρόβλημα που εμφανίζεται περιοδικά και μου μπαίνουν σκέψεις να το δώσω το συγκεκριμένο όχημα και να πάω σε κάτι άλλο βενζίνης.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2024, 22:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 31 Δεκ 2016, 22:31
Δημοσιεύσεις: 17
Σήμερα το πήρα επισκευασμένο , ευτυχώς υπήρχε διαθέσιμο το καινούριο δοχείο στην Αθήνα και έμεινα χωρίς αυτοκίνητο 2 μόνο ημέρες
. Αλλάχτηκε και το μπεκ που ψεκάζει το ad blue στον καταλύτη. ¨ολα μαζί 693 €.Και μή χειρότερα να λέμε


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Φεβ 2024, 22:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Δεκ 2023, 22:01
Δημοσιεύσεις: 8
Κρίμα πραγματικά, δικό τους ελάττωμα, δικό τους ανταλλακτικό μετά από τόσα χρόνια και να ζητάνε
τόσα λεφτά. Τουλάχιστον έπρεπε αφού ξέρουν το πρόβλημα να έλεγαν όλο το σετ παιδιά στα 120-150€ μόνο τα υλικά. 693€ είναι φαρμακείο. Ούτε 50€ δεν πρέπει να τους κοστίζει η παραγωγή σε το εκατομμύρια κομμάτια που έχουν παραχθεί


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2024, 01:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
rokko74 έγραψε:
bake vang εχεις απόλυτο δίκιο σε όλα. Σκέφτηκα να βάλω την μεταχειρισμένη δεξαμενή αλλά μετά από πολλές ώρες διάβασμα σε φόρουμ της Γαλλίας και Αγγλίας κατάλαβα ότι δεν θα ησυχάσουμε ποτέ με τα σχετικά σφάλματα ακόμη και καινούργια αντλία να βάλεις αφού είτε σε λίγο ούτε σε πολύ τα σφάλματα ξαναβγαινουν και αυτό επειδή είναι καταφανέστατο κατασκευαστικο λάθος το adblue σαν τεχνολογία. Για να ησυχάσω μια και καλή επέλεξα το remap σε πολύ εξειδικευμένο συνεργείο με τα εξής χαρακτηριστικά : κάνουν παράκαμψη Μόνο το adblue στο ECU, δηλαδή ότι τσεκ έχει να κάνει με δεξαμενή, nox, ουρια κτλ
2ον το ECU επιστρέφει οπότε θέλεις και με πολύ απλή διαδικασία στην αρχική του κατάσταση, 3ον σε Αγγλία, Γαλλία και Αμερική έχει γίνει το bypass κατά χιλιάδες και όμως δεν διαβάζεις πουθενά αρνητικά ενώ για τα προβλήματα στο adblue είναι 100αδες τα φόρουμ και οι συζητήσεις που καταλήγουν σε 1000αρικα ξανά και ξανά με την psa να μην κάνει απολύτως τίποτα και απλά να χρεώνει 1000αρικα τους πελάτες της και απορώ αφού σε άλλες παρόμοιες περιπτώσεις έχουν γίνει σκανδαλαρες με τις εταιρίες να βρίσκουν λύση στο πρόβλημα. Οπότε μέχρι να βρεθεί οριστική λύση στο πρόβλημα ΤΟΥΣ επιλέγω το remap και σε περίπτωση που αλλάξει κάτι τότε με μια απλή αναβάθμιση στη peugeot φεύγει το remap και επιστρέφουμε στο adblue.
Επίσης να ξέρεις ότι υπάρχει και emulator adblue που κοροϊδεύει τον εγκέφαλο, κουμπώνει σε φισα αλλά δεν ξέρω περισσότερα.

Κώστας Πα, η παράκαμψη γίνεται μόνο σε ότι έχει να κάνει με το adblue κύκλωμα. Δεν επηρεάζει τα υπόλοιπα συστήματα, όχι ότι δεν γίνεται αν θέλεις αλλά είναι άλλο remap. Μια βόλτα σε αγγλικές σελίδες θα δεις ότι υπάρχουν πάρα πολλά Site που πουλάνε αυτήν την υπηρεσία. Τους στέλνεις τον εγκέφαλο και στον επιστρέφουν έτοιμο.

Με λίγα λόγια για να μη σας κουράζω, το euro 6 γίνεται euro 5 και από εκεί και πέρα έχεις να κάνεις με τα προβλήματα του euro 5.


Ποσο πηγε το remap; και σε ποιον;

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2024, 08:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Δεκ 2023, 22:01
Δημοσιεύσεις: 8
zetor έγραψε:

Ποσο πηγε το remap; και σε ποιον;


Καλημέρα, έχεις pm


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2024, 10:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
rokko74 ευχαριστω . Ενδιαφερων οτι εχει πεσει η ταριφα απο τα 300ε που ηταν παλια .

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 22 Φεβ 2024, 10:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Δεκ 2023, 22:01
Δημοσιεύσεις: 8
zetor έγραψε:
rokko74 ευχαριστω . Ενδιαφερων οτι εχει πεσει η ταριφα απο τα 300ε που ηταν παλια .


Ζήτηση και προσφορά :)


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 37 από 38 [ 561 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 34, 35, 36, 37, 38  Επόμενο



Συναφή θέματα

«Μπλοκαρισμένη» η Αθηνών-Πατρών λόγω τροχαioυ
Δ. Συζήτηση: Offtopic
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 9
Πρόβλημα με το adblue
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Kostis_6773
Απαντήσεις: 8
Κωδικός βλάβης P2299
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
ΕΡΩΤΗΜΑ ΓΙΑ ΚΑΠΑΚΙ ΔΟΧΕΙΟΥ ΨΥΚΤΙΚΟΥ ΥΓΡΟΥ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Oplon
Απαντήσεις: 7
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 29 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ