Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 13:26 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2021, 11:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
gtsip έγραψε:
Παντως σε πελατη του συνεργειου citroen που επισκεπτομαι, με C3 bluehdi diesel, 2 μηνες εκτος εγγυησης, γυρω στα 30κ χλμ, εκατσε βλαβη AdBlue , και πληρωσε κανονικα κοντα στο χιλιαρικο. Καμμια αναγνωριση απο εταιρια.

Δεν λες κάτι καινούργιο, και μη προσπαθείς να δημιουργήσεις εντυπώσεις τύπου "είστε από χέρι χαμένοι" για να στηρίξεις τις πατέντες που είπες.
Όποιος πάει χωρίς ενημέρωση για το τι μπορεί να διεκδικήσει, τον μαδάνε κατευθείαν, εκτός κι έχει γνώση και διάθεση το συνεργείο να βοηθήσει.
Η PSA κάπου "ότι πιάσει" το πάει. Αν δει ότι ο παθών ξέρει για τη βλάβη και δεν δέχεται τη σφαγή, του προτείνουν επισκευή στο μισό κόστος. Αν δει ότι και πάλι δεν δέχεται και πρόκειται να το τραβήξει (ακόμη και νομικά) στα άκρα, θυμάται (...) όλες τις "σιωπηρές" εγγυήσεις της και την "καλή" της θέληση, και του αλλάζει δωρεάν το δοχείο με πληρωμή μόνο της εργασίας.
Αν ξέρει ο παθών, σταθμίζει, και ότι επιλέξει δικαίωμά του. Όλα εξαρτώνται από το αν ξέρει για τη βλάβη και από τη θέλησή του να παλέψει ή όχι.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2021, 12:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 19 Νοέμ 2014, 12:27
Δημοσιεύσεις: 30
Τοποθεσία: Πατρα
(Πολυ εμπαθια διακρινω στα ποστ). Σωστα τα αναφερει ο jalbanis, μακαρι το εκαστοτε συνεργειο Citroen να το παλευει κ να επιδιορθωνεται η συγκεκριμενη βλαβη ανεξοδα. Για τις υπολοιπες ομως περιπτωσεις καλο ειναι να ξερουν οι κατοχοι Citroen me BlueHDI κινητηρα οτι υπαρχει κ η λυση απενεργοποιησης του AdBlue (SCR function) τελικα κ οριστικα χωρις κανενα μελλοντικο προβλημα με ενα κοστος στο περιπου 150-250 ευρω.
(Νομιζω οτι η ενημερωση ειναι η υπερτατη αρχη κ αιτια για τη δημιουργια ενος forum.)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2021, 13:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Μόνο που, αυτό που κάνεις δεν είναι καλοπροαίρετη "ενημέρωση"...
Είναι εκτροπή σε ένα τόπικ που παθόντες ζητάνε βοήθεια για να βρουν σωστή λύση χωρίς να τους σφάξει η Citroen για μια βλάβη της ευθύνης της.
Το 'πες, το ξηγήσαμε, μία δυό φορές, νισάφι. Αν σε έκαιγαν τόσο οι "υπέρτατες αρχές", δεν θα επέμενες εδώ, θα σεβόσουν, κι ας άνοιγες νέο τόπικ.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2021, 15:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Αύγ 2015, 18:25
Δημοσιεύσεις: 64
λοιπον περασα απο ολα τα συνεργεια και τις αντιπροσωπειες της Αθηνας σημερα. ΤΖΙΦΟΣ! διαγνωση βλαβη δοχειου (χαμηλη πιεση). Σημερα μου αναψε και η αντιστοφη μετρηση για τα χιλιομετρα.
Οσο και να επεμενα ειχαν ολοι την ιδια καραμελα 5 χρονια ή 150.000 χλμ. Εγω δηλαδη που ειμαι στα 5 χρονια και 1 μηνα και 160000 χλμ δεν δεχονται καν και πρεπει να πληρωσω 1000 ευρω.

Δεν υπαρχει περιπτωση να δωσω τοσα λεφτα, οποτε:
- ψαχνομαι ειτε για επισκευη ειτε για απενεργοποιηση. Οποιος εχει πληροφοριες παρακαλω pm.
- Σε περιπτωση που εχει κρυσταλωσει μπορει να καθαριστει απο συνεργειο ή να ριξω καποιο υγρο να καθαρισει?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2021, 16:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
cit86 έγραψε:
και εγω εχω το ιδιο θεμα....

κατοχος c4 του 2017 με 120000 χλμ .
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αυτοκινητο ωστοσο απο εχθες το απογευμα μου εχει αναψει το λαμπακι ueria - engine light - service και μηνυμα στην οθονη engine need to be repaired...

Τι μπορει να ειναι? να σημειωσω οτι το ειχα ακινητο για 1 μηνα και χθες του εκανα μια καλη βολτα σε ανοιχτο δρομο ωστοσο το σφαλμα παραμενει...
επισης δε μου εχει βγαλει καποιο μηνυμα με χιλιομετρα που δε θα μπορω να εκινησω το αυτοκινητο οπως διαβασα σε διαφορα φορουμ.
ειμαι εκτος εγγυησης

Αυτό είχες γράψει εδώ στις 15 Ιουλίου 2020, για C4 του 2017. Λέγαμε τότε να πας σε συνεργείο Citroen να το δουν στο διαγνωστικό.
Είχες πει θα πας, αλλά στις 10 Αυγούστου έγραψες ότι δεν πήγες, κι ότι αφού κίνησες το αυτοκίνητο τελικά έσβησαν (!) όλες οι ενδείξεις.
Το πιθανότερο είναι ότι χτύπησαν από τότε τα καμπανάκια, και θα είχες ξεμπερδέψει με δωρεάν αντικατάσταση του δοχείου, αν το κυνηγούσες.

Και τώρα μπορείς να το κυνηγήσεις, μέχρι και νομικά, αλλά φαίνεται θες εύκολες "λύσεις", χωρίς να μπλέξεις σε "μάχες" με την εταιρία.

Ίσως βρεις εξειδικευμένο συνεργείο έξω, που να κάτσει να ασχοληθεί, και με πολύ μικρότερα κόστη να σε εξυπηρετήσει, είτε με ένα μεταχειρισμένο δοχείο, είτε να σου αντικαταστήσει την αντλία. Αντιπροσωπεία δεν θα κάτσει να κάνει τέτοια πράγματα.
Μπορεί ακόμη και να δοκιμάσει καθαρισμό που είπες. Να μηδενίζει την αντίστροφη μέτρηση με το γνήσιο διαγνωστικό, και να δοκιμάσει με εκκένωση του δοχείου και καθαρισμό όλου του συστήματος (δοχείο, σωληνώσεις, μπεκ) με ήπια καθαριστικά και καινούργιο AdBlue. Έχουν δοκιμαστεί αυτά όπως έχει γραφτεί σε κάποιες περιπτώσεις στο εξωτερικό. Προσοχή μόνο, έχουν γραφτεί και προσθήκες καθαριστικών όπως το Tunap απευθείας μέσα στο δοχείο, κινώντας κανονικά το αυτοκίνητο και λειτουργώντας κανονικά το σύστημα, κι ότι έλυσαν το πρόβλημα.
Και να το έλυσαν έτσι πρόσκαιρα, αν το έλυσαν, σίγουρα με το χημικό που πρόσθεσαν, ούτε άφησαν το AdBlue να δράσει σωστά με τα οξείδια του αζώτου, δημιούργησαν και άλλους επιπλέον ρύπους, και ίσως με τον απευθείας ψεκασμό πριν τον καταλύτη να του προκάλεσαν φθορά.

Κάνε μια βόλτα από καλά εξειδικευμένα συνεργεία Citroen, ρώτα και δες τι θα σου πουν. Και ότι σε φωτίσει, διάλεξε και κάνε...

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση C4 1.6 Blue HDI λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2021, 16:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Αύγ 2015, 18:25
Δημοσιεύσεις: 64
jalbanis έγραψε:
cit86 έγραψε:
και εγω εχω το ιδιο θεμα....

κατοχος c4 του 2017 με 120000 χλμ .
Ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αυτοκινητο ωστοσο απο εχθες το απογευμα μου εχει αναψει το λαμπακι ueria - engine light - service και μηνυμα στην οθονη engine need to be repaired...

Τι μπορει να ειναι? να σημειωσω οτι το ειχα ακινητο για 1 μηνα και χθες του εκανα μια καλη βολτα σε ανοιχτο δρομο ωστοσο το σφαλμα παραμενει...
επισης δε μου εχει βγαλει καποιο μηνυμα με χιλιομετρα που δε θα μπορω να εκινησω το αυτοκινητο οπως διαβασα σε διαφορα φορουμ.
ειμαι εκτος εγγυησης

Αυτό μας είχες γράψει εδώ στις 15 Ιουλίου του 2020. Λέγαμε τότε να πας σε συνεργείο Citroen να το δουν στο διαγνωστικό.
Είχες πει θα πας, αλλά στις 10 Αυγούστου έγραψες ότι δεν πήγες, κι ότι αφού κίνησες το αυτοκίνητο τελικά έσβησαν (!) όλες οι ενδείξεις.
Το πιθανότερο είναι ότι χτύπησαν από τότε τα καμπανάκια, και θα είχες ξεμπερδέψει με δωρεάν αντικατάσταση του δοχείου, αν το κυνηγούσες.

Και τώρα μπορείς να το κυνηγήσεις, μέχρι και νομικά, αλλά φαίνεται θες εύκολες "λύσεις", χωρίς να μπλέξεις σε "μάχες" με την εταιρία.

Ίσως βρεις εξειδικευμένο συνεργείο έξω, που να κάτσει να ασχοληθεί, και με πολύ μικρότερα κόστη να σε εξυπηρετήσει, είτε με ένα μεταχειρισμένο δοχείο, είτε να σου αντικαταστήσει την αντλία. Αντιπροσωπεία δεν θα κάτσει να κάνει τέτοια πράγματα.
Μπορεί ακόμη και να δοκιμάσει καθαρισμό που είπες. Να μηδενίζει την αντίστροφη μέτρηση με το γνήσιο διαγνωστικό, και να δοκιμάσει με εκκένωση του δοχείου και καθαρισμό όλου του συστήματος (δοχείο, σωληνώσεις, μπεκ) με ήπια καθαριστικά και καινούργιο AdBlue. Έχουν δοκιμαστεί αυτά όπως έχει γραφτεί σε κάποιες περιπτώσεις στο εξωτερικό. Προσοχή μόνο, έχουν γραφτεί και προσθήκες καθαριστικών όπως το Tunap απευθείας μέσα στο δοχείο, κινώντας κανονικά το αυτοκίνητο και λειτουργώντας κανονικά το σύστημα, κι ότι έλυσαν το πρόβλημα.
Και να το έλυσαν έτσι πρόσκαιρα, αν το έλυσαν, σίγουρα με το χημικό που πρόσθεσαν, ούτε άφησαν το AdBlue να δράσει σωστά με τα οξείδια του αζώτου, δημιούργησαν και άλλους επιπλέον ρύπους, και ίσως με τον απευθείας ψεκασμό πριν τον καταλύτη να του προκάλεσαν φθορά.

Κάνε μια βόλτα από καλά εξειδικευμένα συνεργεία Citroen, ρώτα και δες τι θα σου πουν. Και ότι σε φωτίσει, διάλεξε και κάνε...


Τι αλλο δηλαδη θα μπορουσα να κανω? πηγα στις αντιπροσωπειες επεμεινα αλλα ηταν καθετοι οτι πρεπει να πληρωσω. Τελοςπαντων εχω μεινει χωρις αυτοκινητο και θα δω τι θα κανω. Παντως 1200 σιγουρα δε θα δωσω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2021, 17:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Ε, ωραία, δεν θες να πας στα άκρα μέχρι και νομικά; Ήταν κάθετοι, κι εσύ οριζόντιος; Πλήρωσε κάπου να το επισκευάσεις, όχι να κόψεις το SCR.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2021, 19:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Αύγ 2015, 18:25
Δημοσιεύσεις: 64
jalbanis έγραψε:
Ε, ωραία, δεν θες να πας στα άκρα μέχρι και νομικά; Ήταν κάθετοι, κι εσύ οριζόντιος; Πλήρωσε κάπου να το επισκευάσεις, όχι να κόψεις το SCR.

Μαζι σου, αλλα το αυτοκινητο ειιναι σημαντιικο για την εργασια μου, τι θα κανω χωρις αυτο τοσους μηνες που θα χρειαστει??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2021, 19:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2020, 08:20
Δημοσιεύσεις: 63
Μα και αγωγή να κάνεις ( και πρέπει να κάνεις) τα 1200 θα πρέπει να πληρωθουν για να έχουμε αυτοκίνητο να κινούμαστε. Η ισχύει κάτι άλλο και δε μας το λέει ο συνφορουμιτης jalbanis; γιατί άλλη λύση δε βλέπω. Εκεί που έφτασε πλέον η ιστορία με τη citroen να μην αναγνωρίζει ότι είναι δικό της λάθος, δεν είναι λύση να δίνεις 1200 ευρώ και να είσαι και πάλι με το άγχος ότι όταν λήξει η εγγύηση του ανταλλακτικό να πρέπει να ξ αναπληρώσεις αλλλη μια φορά τα 1200. Απενεργοποιηση λοιπόν από εμένα και όταν βρεθεί λύση ξανά ενεργοποίηση. Και από ότι γράφτηκε και εδώ μέσα η αύξηση στους ρύπους είναι στα επίπεδα του euro 5.

Απορώ πως δεν έχει αναφερθεί εδώ ακόμα το adblue της total για πρόληψη.


Υ. Σ. Εάν θεωρούν οι admin ότι γράφουμε κάτι εκτός των οδηγιών του φόρουμ παρακαλώ να μου γίνει σύσταση και να διαγραφεί, να φάω Ban και ότι άλλο προβλεπεται.

_________________
Citroen c4 Picasso 2017 Bluehdi Automatic 120


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Αύγ 2021, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Αύγ 2015, 18:25
Δημοσιεύσεις: 64
Απο την πλευρα μου αυτο που μπορεσα να κανω ειναι να στειλω emails σε Citroen Γαλλια και Ελλαδα και αναμενω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2021, 08:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 07 Ιούλ 2019, 22:16
Δημοσιεύσεις: 22
:agree
Pankon21 έγραψε:
jalbanis έγραψε:
Βρε zeys13, απορώ που έχεις μπει κάμποσες φορές σ' αυτό εδώ το θέμα, και μάλιστα μετά από συγκεκριμένες τοποθετήσεις μελών, και μιλάς σα να μην έχεις δει καν τι έχει γραφτεί! Πιθανόν, να μην έχεις ασχοληθεί καθόλου να διαβάσεις εδώ, και επιμένεις στα δικά σου.

Δεν τα λέμε όλοι καλά, κάποιοι τα λέτε από περίεργα έως παράλογα, μη το πω βαρύτερα... Πάμε λοιπόν, ένα-ένα, και αν θες τα συγκρατείς...

Εδώ έχουν δηλωθεί περιπτώσεις που ήταν εκτός εγγύησης και, ακόμη κι αν έφερε αρχικά αντιρρήσεις η Citroen, τους κάλυψαν το δοχείο δωρεάν.

Έχουμε πει, και εδώ και σε άλλες συζητήσεις, ότι μας καλύπτει ο νόμος να κάνουμε service και εκτός επίσημου δικτύου. Αρκεί, να είναι στο μητρώο, αδειοδοτημένα, και να μας κόβουν κανονικά τα αναλυτικά παραστατικά πληρωμής και για τα ανταλλακτικά/αναλώσιμα που τοποθετούνται και για την εργασία, να γίνονται ακριβώς οι εργασίες που προβλέπει η μάρκα μας για κάθε service, και στο χρόνο και στα χιλιόμετρα και με τα ανταλλακτικά και αναλώσιμα των προδιαγραφών που προβλέπει, και να μας καταχωρούν το service κανονικά στο βιβλίο συντήρησης με σφραγίδα και υπογραφή.
Αν τα έχουμε αυτά, δεν μπορεί να μας πει τίποτα, ούτε η Citroen ούτε καμία άλλη μάρκα.
Βεβαίως, όταν το αυτοκίνητο είναι εντός εγγύησης, καλό είναι να κάνουμε service ή στο επίσημο δίκτυο ή σε εξειδικευμένο της μάρκας συνεργείο. Και για να είμαστε σίγουροι ότι θα τηρηθεί το πλάνο συντήρησης και θα ελεγχθεί το αυτοκίνητο με το εργοστασιακό διαγνωστικό από γνώστες, και για να μη μπλέξουμε καμιά ώρα με τα "ψιλά" γράμματα των εγγυήσεων, τα οποία συνήθως δεν τα προσέχουμε, και υπογράφουμε στα τυφλά όταν αγοράζουμε αυτοκίνητο.

Αν μένουμε στην ηπειρωτική Ελλάδα ή σε κάποια μεγάλα νησιά, δεν υπάρχει καμία δικαιολογία, ότι δεν υπάρχει συνεργείο στο νομό μας!
Μια φορά το χρόνο έχουμε τακτικό service, άντε δυο αν κάνουμε min 40-50000 km χιλιόμετρα... Αν δεν υπάρχει στον δικό μας, δεν είναι τίποτα να πάμε σε κάποιο διπλανό νομό, όπου έχει συνεργείο του δικτύου ή καλό εξειδικευμένο στη μάρκα συνεργείο.
Μοναδικό πιθανό πρόβλημα, αν μένουμε σε νησί και δεν έχει, οπότε, ή που κανονίζουμε μια φορά το χρόνο να το συνδυάσουμε με ταξιδάκι, ή αν έχει εκεί άλλο γενικό συνεργείο του το πάμε και του ζητάμε να βρει και να εφαρμόσει ακριβώς ότι εργασίες+αναλώσιμα προβλέπει το πλάνο και να μας κόψει αναλυτικά τα προβλεπόμενα παραστατικά.

Όλα τα άλλα, ως προς τη συντήρηση, είναι φτηνές δικαιολογίες, επειδή κοιτάμε να κάνουμε φτηνοδουλειά, συνήθως χωρίς καν παραστατικά.

Ως προς τη συγκεκριμένη βλάβη εδώ, το είπαμε κάμποσοι πολλές φορές, ή έχουμε κότσια-επιμονή-υπομονή και βρίσκουμε δίκιο ή πληρώνουμε.

Και, το ξαναλέμε, όλα τα παραπάνω, σημαίνουν ότι, ή θέλουμε και μπορούμε να συντηρήσουμε σωστά το diesel μας, ή όχι και το πουλάμε.
Καλύτερα, αν δεν θέλουμε/μπορούμε, εξ αρχής μη το αγοράζουμε. Όχι, και φτηνό καύσιμο, και φτηνά τέλη, και την υγεία όλων στ' @@ μας...


:agree


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2021, 10:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Αύγ 2015, 18:25
Δημοσιεύσεις: 64
Καλημερα,

επανερχομαι με νεο update.
Όπως ειπα χθες εγινε διαγνωση για χαμηλη πιεση. Το απογευμα αποφασισα να προσθεσω adblue και πηρε σχεδον 20 λιτρα, μαλλον ηταν αδειο ενω δε μ ειχε βγαλει καποιο μηνυμα για να γεμισω. Τα λαμπακια δεν εσβησαν.

Σημερα εκανα αρκετα χιλιομετρα (περιπου 50) και πριν λιγο εσβησαν ολα και εχει μεινει μονο το check engine. Λετε να τη γλιτωσα???


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2021, 10:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48
Δημοσιεύσεις: 10560
Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
20 λίτρα; :hmm
17 είναι όλο το δοχείο.

_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"
Εικόνα...Εικόνα


Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......

Ευάγγελος

Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2021, 11:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Αύγ 2015, 18:25
Δημοσιεύσεις: 64
bakevang έγραψε:
20 λίτρα; :hmm
17 είναι όλο το δοχείο.

Ναι εμεινε και λιγο, 20 λιτρο ηταν το δοχειο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2021, 11:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
cit86 έγραψε:
jalbanis έγραψε:
Ε, ωραία, δεν θες να πας στα άκρα μέχρι και νομικά; Ήταν κάθετοι, κι εσύ οριζόντιος; Πλήρωσε κάπου να το επισκευάσεις, όχι να κόψεις το SCR.

Μαζι σου, αλλα το αυτοκινητο ειιναι σημαντιικο για την εργασια μου, τι θα κανω χωρις αυτο τοσους μηνες που θα χρειαστει??

zeys13 έγραψε:
Μα και αγωγή να κάνεις ( και πρέπει να κάνεις) τα 1200 θα πρέπει να πληρωθουν για να έχουμε αυτοκίνητο να κινούμαστε. Η ισχύει κάτι άλλο και δε μας το λέει ο συνφορουμιτης jalbanis; γιατί άλλη λύση δε βλέπω.

Είναι μια μικρή θυσία το να μείνεις χωρίς αυτοκίνητο για κάποιες μέρες, αν θέλεις να προσπαθήσεις δωρεάν αντικατάσταση.
Μήνες δεν πρόκειται να κρατήσει, μόνο 1-2 εβδομάδες από τη στιγμή που θα μπει συνεργείο και ξεκινήσει η διαδικασία με διάγνωση και αίτημα. Αν δεν το έχεις βάλει ακόμη συνεργείο και είσαι μόνο με τη διάγνωση στις συζητήσεις με συνεργεία, ίσως να γίνεται να σου σβήνουν τη βλάβη και να ξεκινάει εκ νέου η αντίστροφη μέτρηση, αλλά έτσι το μόνο που κάνεις είναι να σέρνεται το πρόβλημα.
Δεν υπάρχει τίποτα που δεν έχουμε πει, σκαλίζετε το τόπικ και τα βρίσκετε. Βρε zeys13, τι έγραψες;! Έτσι και σκάσεις τα 1200, χαιρέτα τα.

zeys13 έγραψε:
Απορώ πως δεν έχει αναφερθεί εδώ ακόμα το adblue της total για πρόληψη.

Αν εννοείς το Clearnox, ακόμη δεν υπάρχει κάτι οριστικό και ξεκάθαρο, και εκκρεμούν και απαντήσεις. Όταν υπάρξει, θα γίνει κι εδώ αναφορά.

cit86 έγραψε:
Απο την πλευρα μου αυτο που μπορεσα να κανω ειναι να στειλω emails σε Citroen Γαλλια και Ελλαδα και αναμενω

cit86 έγραψε:
Καλημερα,

επανερχομαι με νεο update.
Όπως ειπα χθες εγινε διαγνωση για χαμηλη πιεση. Το απογευμα αποφασισα να προσθεσω adblue και πηρε σχεδον 20 λιτρα, μαλλον ηταν αδειο ενω δε μ ειχε βγαλει καποιο μηνυμα για να γεμισω. Τα λαμπακια δεν εσβησαν.

Σημερα εκανα αρκετα χιλιομετρα (περιπου 50) και πριν λιγο εσβησαν ολα και εχει μεινει μονο το check engine. Λετε να τη γλιτωσα???

cit86 έγραψε:
Ναι εμεινε και λιγο, 20 λιτρο ηταν το δοχειο.

Καλή η κίνηση να επικοινωνήσεις με τα κεντρικά της Citroen σε Ελλάδα και Γαλλία, και ελπίζω να επιχειρηματολόγησες καλά. Αλλά...

Αλλά, ειλικρινά, θα μας τρελάνεις με την περίπτωσή σου, και θα τρελάνεις και τη Citroen! Κάθε ένα χρόνο, έχεις συμπτώματα, και φεύγουν!
Και τι στην ευχή γίνεται τελικά; Ήταν τέρμα άδειο το δοχείο; Που 17 λίτρα παίρνει, όχι σχεδόν 20. Και δεν το είδαν αυτό "σε όλα τα συνεργεία και τις αντιπροσωπείες της Αθήνας" που είπες ότι γύρισες χθες;! Κούμπωσαν το διαγνωστικό, έδειξε βλάβη, και σου έδωσαν πόρισμα για αλλαγή του δοχείου, ενώ αυτό ήταν τέρμα άδειο;! Δεν υπάρχει περίπτωση να έγινε αυτό...
Μήπως η διάγνωση για χαμηλή πίεση έγινε από γνωστό σου που έχει διαγνωστικό, εκτός συνεργείων Citroen, και δεν μας τα λες όλα όπως είναι;

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 19 από 38 [ 559 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22 ... 38  Επόμενο



Συναφή θέματα

Επαναφορά Adblue έπειτα από τροποποίηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Αλλαγή βαλβίδας λόγω διαρροής λαδιού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Spiros5000
Απαντήσεις: 14
Τα κακά μαντάτα λόγω οικονομικής κρίσης
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: xantiamanolis
Απαντήσεις: 0
"Σπάσιμο" χρώματος λόγω...πουλιού
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 48
Αναζήτηση ανταλλακτικών λόγω τρακαρίσματος
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: kristosfm
Απαντήσεις: 17
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ