Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 23:38 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2021, 11:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Αύγ 2015, 18:25
Δημοσιεύσεις: 64
ναι αν ειναι 17 τοσο θα πηρε. εμεινε λιγο στο δοχειο δεν το μετρησα ποσο εμεινε.
χθες Ωμεγα δεν το κοιταξε καν το αυτοκινητο και μου ελεγε μονο αλλαγη και δε δεχοταν κουβεντα.
Μενεξεδων το συνδεσαν και του εβγαλε χαμηλη πιεση.
Αυτα
Εγω θα τρελανω τη Citroen???? :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2021, 12:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
cit86 έγραψε:
ναι αν ειναι 17 τοσο θα πηρε. εμεινε λιγο στο δοχειο δεν το μετρησα ποσο εμεινε.
χθες Ωμεγα δεν το κοιταξε καν το αυτοκινητο και μου ελεγε μονο αλλαγη και δε δεχοταν κουβεντα.
Μενεξεδων το συνδεσαν και του εβγαλε χαμηλη πιεση.
Αυτα
Εγω θα τρελανω τη Citroen???? :laugh

Εντάξει... Τότε, "συγχαρητήρια", ελπίζω να λες τα πράγματα όπως είναι, και να παρακολουθεί εδώ η Μενεξέδων...
Στην Ω όμως, τελικά είχες κουβέντα στο πόδι, μόνο με περιγραφή από σένα των συμπτωμάτων, και σου είπαν "αν το βάλουμε μέσα και διαγνώσουμε βλάβη στο δοχείο θα χρειαστεί να αντικατασταθεί επί πληρωμή επειδή είσαι εκτός κλπ κλπ"...
Αυτό που είπες τώρα, δεν έχει καμία σχέση με διαγνωστικό έλεγχο και πόρισμα, που άφησες να εννοηθεί χθες. Και, αυτά ήταν "όλα της Αθήνας;"!

Τέλος πάντων, άστο, αμφιβάλω αν έστω και μισό story σου κυριολεκτεί 100%!... Πάμε να το πιάσουμε από το 2020...

Πες, έκανες λάθος τότε και η C4 είναι του '16, και έκανες κι αυτά τα χιλιόμετρα, με 6 μήνες καραντίνα, σχεδόν όλη "φυλακή" εντός νομού/Δήμου.
Από τότε μέχρι σήμερα, αν τότε τον Αύγουστο που "ησύχασες" ήταν φουλαρισμένο AdBlue, κι αν όντως είχες σύνολο 120000 km, έκανες 40000 km. Τα 17 λίτρα του δοχείου στο μοντέλο μας βγάζουν περίπου 20000 km, και αν κινείσαι σε δύσκολα χιλιόμετρα λιγότερα.
Επομένως μέχρι σήμερα, αν δεν συμπλήρωνες σταδιακά, έπρεπε να σου έχει τελειώσει το AdBlue 2 φορές και να έχεις ξαναφουλάρει 2 φορές.
Η μία φορά που τελείωσε ήταν τώρα, πάει αυτό... Ενδιάμεσα όλο αυτό τον ένα χρόνο, σου έφτασε στο όριο βγάζοντας μήνυμα να ξαναφουλάρεις;

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2021, 12:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 03 Αύγ 2015, 18:25
Δημοσιεύσεις: 64
jalbanis έγραψε:
cit86 έγραψε:
ναι αν ειναι 17 τοσο θα πηρε. εμεινε λιγο στο δοχειο δεν το μετρησα ποσο εμεινε.
χθες Ωμεγα δεν το κοιταξε καν το αυτοκινητο και μου ελεγε μονο αλλαγη και δε δεχοταν κουβεντα.
Μενεξεδων το συνδεσαν και του εβγαλε χαμηλη πιεση.
Αυτα
Εγω θα τρελανω τη Citroen???? :laugh

Εντάξει... Τότε, "συγχαρητήρια", ελπίζω να λες τα πράγματα όπως είναι, και να παρακολουθεί εδώ η Μενεξέδων...
Στην Ω όμως, τελικά είχες κουβέντα στο πόδι, μόνο με περιγραφή από σένα των συμπτωμάτων, και σου είπαν "αν το βάλουμε μέσα και διαγνώσουμε βλάβη στο δοχείο θα χρειαστεί να αντικατασταθεί επί πληρωμή επειδή είσαι εκτός κλπ κλπ"...
Αυτό που είπες τώρα, δεν έχει καμία σχέση με διαγνωστικό έλεγχο και πόρισμα, που άφησες να εννοηθεί χθες. Και, αυτά ήταν "όλα της Αθήνας;"!

Τέλος πάντων, άστο, αμφιβάλω αν έστω και μισό story σου κυριολεκτεί 100%!... Πάμε να το πιάσουμε από το 2020...

Πες, έκανες λάθος τότε και η C4 είναι του '16, και έκανες κι αυτά τα χιλιόμετρα, με 6 μήνες καραντίνα, σχεδόν όλη "φυλακή" εντός νομού/Δήμου.
Από τότε μέχρι σήμερα, αν τότε τον Αύγουστο που "ησύχασες" ήταν φουλαρισμένο AdBlue, κι αν όντως είχες σύνολο 120000 km, έκανες 40000 km. Τα 17 λίτρα του δοχείου στο μοντέλο μας βγάζουν περίπου 20000 km, και αν κινείσαι σε δύσκολα χιλιόμετρα λιγότερα.
Επομένως μέχρι σήμερα έπρεπε να σου έχει τελειώσει το AdBlue 2 φορές και να έχεις ξαναφουλάρει 2 φορές.
Η μία φορά που τελείωσε ήταν τώρα, πάει αυτό... Ενδιάμεσα όλο αυτό τον ένα χρόνο, σου έφτασε στο όριο βγάζοντας μήνυμα να ξαναφουλάρεις;

Το αυτοκινητο το εχω για τη δουλεια μου και ναι κανω πολλα χιλιομετρα. οχι δε μ ειχε βγαλει μηνυμα.
και τελος δεν καταλαβαινω τι εννοεις, οτι δεν εχω τι να κανω και καθομαι και γραφω εδω ψεμματα? Ή μηπως εχεις αναλαβει την υπερασπιση των συνεργειων?? Τελοςσπαντων τελευταιο μου μηνυμα στο φορουμ καλη σας συνεχεια και καλη υπομονη στους υπολοιπους.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2021, 13:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Λέω, ότι δεν γράφεις τα πράγματα ακριβώς όπως έχουν, είτε για να μην εκτεθείς κάπως, είτε από επιπολαιότητα! Αυτό λέω...
Και δεν έχω αναλάβει καμία υπεράσπιση των συνεργείων, αγαπητέ. Αντικειμενικά μιλάω πάντα, αποδεδειγμένο όλα τα χρόνια εδώ.
Καταλάβαμε μέσες-άκρες, αφού μέσες-άκρες γράφεις όπως γράφεις. Πριν φύγεις (...μη φύγεις) θα απαντήσεις όμως σ' αυτό που ρώτησα πριν;
Μήπως τελικά από AdBlue μένεις, εδώ και ένα χρόνο και βάλε, όχι από δοχείο... Αν και όπως φαίνεται ότι το πας, θα τεζάρεις έτσι και το δοχείο...

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2021, 15:30 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 11 Φεβ 2014, 21:23
Δημοσιεύσεις: 5363
Παιδιά εγώ να αναφέρω για κάποιους κάτι που είχε αναφερθεί και παλιότερα. Σου φορουμ υπάρχει μια τάση (να το πω) να υπερμεγεθυνουμε κάποια θέματα. Έχουμε κάνει το τόσο ΤΟΣΟ, που λέμε.

Αν πιάσουμε το τι είναι νόμιμο και τι δεν είναι, δεν θα βγάλουμε άκρη. Στην τελική, σε καμία νομική εταιρεία είμαστε; Τι σας κοφτει ορισμένους η νομιμότητα. Αν κάποιος είναι κατά κάποιων συγκεκριμένων πρακτικών, καλώς ή κακώς ας εκφράσει όμορφα και ωραία την άποψη του. Ο καθένας είναι υπεύθυνος να κάνει ΟΤΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ στην περιουσία ΤΟΥ και ας αναλάβει ο καθένας το ΚΟΣΤΟΣ των ΠΡΑΞΕΩΝ ΤΟΥ. Έχει κουράσει το θέμα να λέμε για DPF και να παίρνουμε με τις πέτρες όποιον αναφέρει κάτι για την αφαίρεση του ή την κατάργηση του AD BLUE. Σταματήστε το λοιπόν πια.

Για να τελειώσει η ιστορία μια και καλή. Όποιος έχει πρόβλημα με το AD Blue μπορεί να το καταργήσει. ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΟ όμως και το κάνει με δική του ΕΥΘΥΝΗ. Επίσης, αν το αμάξι βρίσκεται εντός εγγύησης, επειδή αυτό προϋποθέτει επέμβαση στην Engine ECU, η ΕΓΓΥΗΣΗ πάει ΠΕΡΙΠΑΤΟ (αν ψάξουν σε κάποια πιθανή άλλη βλάβη). Σαφώς αν σε βρουν σε κάποιο έλεγχο πιθανόν θα πληρώσεις 5-6 δοχεία μαζεμένα σε πρόστιμο! Χρειάζεται να πούμε κάτι άλλο;

Από την άλλη υπάρχει και ο ΝΟΜΙΜΟΣ δρόμος της διεκδίκησης της αλλαγής του δοχείου.

Τώρα το ποιον δρόμο θα επιλέξει ο καθένας ας μη μας ενδιαφέρει. Οφείλουμε όμως να ΠΑΡΑΔΕΧΤΟΥΜΕ ότι υπάρχουν δύο λύσεις.

Θα συμφωνήσω όμως με τον Βαγγέλη ότι ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ η κατάργηση AD BLUE με την αφαίρεση DPF.

Sent from my LG V40 using Tapatalk

_________________
Citroen C4 1.6 e-hdi
Εικόνα


Το/Τα ακόλουθα 2 μέλη ευχαρίστησαν Lohias^ για την δημοσίευση του/της: gtsip, zeys13
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2021, 15:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 06 Μαρ 2021, 05:43
Δημοσιεύσεις: 19
Χαζή ερώτηση. Αν ανά δεύτερο γέμισμα βάζουμε σκέτο απιονισμένο νερό μέσα ώστε να καθαρίζει κάπως κ στο επόμενο βάζουμε ξανά adblue υπάρχει θέμα; θα το χτυπήσει κάποιος αισθητήρας;

Στάλθηκε από το SM-A715F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2021, 16:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Πάμε και στο περίφημο πια Clearnox, η συζήτηση γι' αυτό ξεκίνησε στο τόπικ "NEO C3 - AIRCROSS", παραθέτω τη μέχρι στιγμής εκεί σύνοψη:

jalbanis έγραψε:
jalbanis έγραψε:
grekoulis έγραψε:
https://www.youtube.com/watch?v=yq9S_gHsFcI&ab_channel=TotalEnergies

Αυτό κανει για IX?

Λογικά, κάνει αφού είναι της προδιαγραφής ISO 22241, κι όπως λέει η Total αντικαθιστά το απλό AdBlue, έχει ενσωματωμένο πρόσθετο.
Το είχα δει, στην αντιπροσωπεία που ρώτησα δεν ήξεραν τίποτα. Δεν το έμαθαν ακόμη, εν τω μεταξύ PSA-Total παλαιόθεν συνεργάτες... :P

https://services.totalenergies.uk/news/clearnox-adblue-fuel-additive

Ως προς τη συζήτηση για το Clearnox, που ξεκίνησε εδώ με τον παραπάνω διάλογο, έλαβα απάντηση από την Total Hellas, σε ερώτηση αν είναι για επιβατικά και αν είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα. Την παραθέτω και εδώ, μιας και έγινε η συζήτηση και ενδιαφέρει και ιδιοκτήτες BlueHDI C3/C3AC:

Total Hellas έγραψε:
Αγαπητέ κύριε,

Ευχαριστούμε πολύ για την ερώτηση σας και το ενδιαφέρον που δείχνετε για τα προϊόντα της TοtalEnergies.

H καινοτόμος τεχνολογία του CLEARNOX αποτελεί την ιδανική λύση για την αντιμετώπιση του προβλήματος της κρυστάλλωσης στο σύστημα SCR, που εμφανίζεται λόγω συχνών stop & start και λειτουργίας των κινητήρων σε εφαρμογές υψηλών φορτίων. Αυτές οι συνθήκες συναντώνται περισσότερο σε βαρέα οχήματα (φορτηγά, λεωφορεία, τρακτέρ κ.λπ.) και λιγότερο στα επιβατικά.

Ως εκ τούτου, στην περίπτωση που δεν αντιμετωπίζετε πρόβλημα κρυστάλλωσης στο επιβατικό σας όχημα, η χρήση του TOTALENERGIES AdBlue® εξασφαλίζει την καλή λειτουργία του συστήματος SCR, χωρίς να είναι απαραίτητη η χρήση του CLEARNOX. Η χρήση του CLEARNOX είναι κατάλληλη και στα επιβατικά οχήματα, εφόσον κρίνετε πως απαιτείται βάσει των ανωτέρω.

Τέλος, να σημειώσουμε πως το προιόν είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελλάδα. Αν, βάσει των παραπάνω, επιθυμείτε να χρησιμοποιήσετε το CLEARNOX, παρακαλώ όπως απευθυνθείτε στον επίσημο διανομέα της TοtalEnergies της περιοχής σας στο παρακάτω link:
https://services.totalenergies.gr/el/ep ... tin-ellada

Παραμένουμε στη διάθεσή σας,
Η ομάδα της Total Hellas

Τους απάντησα, ευχαρίστησα, συνεχίζοντας πολύ σύντομα, για την ευπάθεια του δοχείου που κινεί το ενδιαφέρον και για τη διάθεση στο δίκτυο.
Αν απαντήσουν εκ νέου, θα επανέλθω. Και μια "πίεση" προς τη Citroen Hellas και τα συνεργεία της, νομίζω είναι σκόπιμη.

(EDIT: Στις ιστοσελίδες διανομέων και εδώ και κάποιων ανά την Ελλάδα που είδα, δεν υπάρχει το Clearnox, να δούμε τι θα πουν και απευθείας.)

Νωρίτερα, μετά από προσπάθειες μέσω FB και τηλεφώνου, μιλήσαμε με τον επίσημο διανομέα της Total στην περιοχή μου, τηλεφωνικά.

Δεν έχει παραλάβει ακόμη το Clearnox, και δεν μπορεί να πει τώρα κάτι σίγουρα, θα μπορέσει να δει μετά τις 20 Αυγούστου που θα ξανανοίξει.
Με ρώτησε τι αυτοκίνητο έχω και ενδιαφέρομαι, και η κουβέντα επεκτάθηκε και στο εδώ θέμα της ευπάθειας του δοχείου. Είπε ότι έχει γνώση της κατάστασης, βλέπει τι γίνεται στα συνεργεία με αυτοκίνητα από διάφορες μάρκες.
Επισήμανε ότι κανονικά θα πρέπει να καθαρίζουμε τακτικά το σύστημα με ζεστό νερό, λύνοντας όλα τα μέρη του, από το δοχείο μέχρι το μπεκ. Το είπε ανεξαρτήτως του νέου προϊόντος, με δεδομένη τη χρήση μόνο του γνωστού μας AdBlue. Δημιουργούνται κρυσταλλώσεις σε όλο το μήκος ροής του υγρού, με αποτέλεσμα κάποια στιγμή τις βλάβες.
Αυτό έχει επιπρόσθετα σημασία, το λέει άλλωστε και η Total στις δημοσιεύσεις του Clearnox, πριν περάσουμε από το AdBlue στη χρήση του, να καθαρίζεται όλο το σύστημα SCR σε εξειδικευμένο συνεργείο από γνώστες τεχνικούς.

Νομίζω ότι προς το παρόν το Clearnox δεν είναι το πρωτεύον, θα είναι σύντομα σε πλήρη διάθεση ανά την Ελλάδα, και σίγουρα θα 'ναι καλύτερο.
Το πρωτεύον είναι αυτό που είπαμε και παραπάνω, να μπορέσουμε να πιέσουμε τη Ciτroen (PSA/Stellantis) να εντάξει στο πρόγραμμα συντήρησης και το σύστημα SCR, που αρκείται στο να μπουκώνει AdBlue τα αυτοκίνητα σε κάθε σέρβις, έχοντας φιξαρισμένο το δοχείο AB με την αντλία και τα ηλεκτρονικά, και δεν της καίγεται καρφί παραπέρα. Μόνο να ζητάει 1200άρια όποτε και όσες φορές τα φτύσει κάτι στο φιξ μπούγιο.

Και νομίζω ότι πολύ μεγάλο ρόλο στην προσπάθεια να εξελιχθεί συντήρηση, μπορούν να παίξουν και τα συνεργεία εκτός του επίσημου δικτύου.
Για να δούμε! Aς κάνουμε τις κινήσεις μας το συντομότερο δυνατό οι ενδιαφερόμενοι με όσες άκρες έχουμε και εντός και εκτός επίσημου δικτύου.

choulio10 έγραψε:
Χαζή ερώτηση. Αν ανά δεύτερο γέμισμα βάζουμε σκέτο απιονισμένο νερό μέσα ώστε να καθαρίζει κάπως κ στο επόμενο βάζουμε ξανά adblue υπάρχει θέμα; θα το χτυπήσει κάποιος αισθητήρας;

Θα χτυπήσει αμέσως καμπανάκια, μόλις πιάσει ότι ελλείψει ουρίας τα οξείδια του αζώτου δεν εξουδετερώνονται και οι ρύποι είναι ανεβασμένοι.
Και ίσως βγουν κι άλλα, δεν είναι σχεδιασμένο το σύστημα και η αντλία του για χρήση με οτιδήποτε άλλο, μόνο με το συγκεκριμένο διάλυμα.

(Σταύρε, εξηγήσαμε τι μας κόφτει, να μην εκτρέπεται το νόημα αυτού εδώ του τόπικ αλλού, εκούσια ή ακούσια! Ας ανοίξουν τόπικ "Μόντες"!)

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Αύγ 2021, 20:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2020, 08:20
Δημοσιεύσεις: 63
jalbanis έγραψε:
cit86 έγραψε:
jalbanis έγραψε:
Ε, ωραία, δεν θες να πας στα άκρα μέχρι και νομικά; Ήταν κάθετοι, κι εσύ οριζόντιος; Πλήρωσε κάπου να το επισκευάσεις, όχι να κόψεις το SCR.

Μαζι σου, αλλα το αυτοκινητο ειιναι σημαντιικο για την εργασια μου, τι θα κανω χωρις αυτο τοσους μηνες που θα χρειαστει??

zeys13 έγραψε:
Μα και αγωγή να κάνεις ( και πρέπει να κάνεις) τα 1200 θα πρέπει να πληρωθουν για να έχουμε αυτοκίνητο να κινούμαστε. Η ισχύει κάτι άλλο και δε μας το λέει ο συνφορουμιτης jalbanis; γιατί άλλη λύση δε βλέπω.

Είναι μια μικρή θυσία το να μείνεις χωρίς αυτοκίνητο για κάποιες μέρες, αν θέλεις να προσπαθήσεις δωρεάν αντικατάσταση.
Μήνες δεν πρόκειται να κρατήσει, μόνο 1-2 εβδομάδες από τη στιγμή που θα μπει συνεργείο και ξεκινήσει η διαδικασία με διάγνωση και αίτημα. Αν δεν το έχεις βάλει ακόμη συνεργείο και είσαι μόνο με τη διάγνωση στις συζητήσεις με συνεργεία, ίσως να γίνεται να σου σβήνουν τη βλάβη και να ξεκινάει εκ νέου η αντίστροφη μέτρηση, αλλά έτσι το μόνο που κάνεις είναι να σέρνεται το πρόβλημα.
Δεν υπάρχει τίποτα που δεν έχουμε πει, σκαλίζετε το τόπικ και τα βρίσκετε. Βρε zeys13, τι έγραψες;! Έτσι και σκάσεις τα 1200, χαιρέτα τα

Jalbanis Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς πραγματικά. Δεν υπάρχουν πολλοί τρόποι για να λυθεί το πρόβλημα. Πας αντιπροσωπεία βλέπουν τη βλάβη και στέλνουν το αίτημα στη μαμα εταιρία. Αν όλα πάνε καλά σου απαντάνε θετικά και στο αλλάζουν. Εαν απαντήσουν αρνητικά πρέπει να πληρώσεις το δοχείο απο τη τσέπη σου, αν θες να έχεις αυτοκίνητο να κινείσαι άμεσα. Ταυτόχρονα κάνεις και την αγωγή.
Υπάρχει κάποια άλλη διαδικασία; Μπορείς να εξαναγκάσεις την εταιρία μέσω αγωγης-εξώδικου η δε ξέρω τι άλλο να σου αλλάξει δοχείο χωρίς χρήματα;;;;;

Υπάρχει κάποια ενημέρωση απο την-τις αγωγές που έχουν γίνει απο συνφορουμίτες; Περιμένουν να εκδικαστούν; Έχει βγεί κάποιο αποτέλεσμα θετικό η αρνητικό;

_________________
Citroen c4 Picasso 2017 Bluehdi Automatic 120


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Αύγ 2021, 21:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
zeys13 τι δεν καταλαβαίνεις φίλε μου;! Ένα και μοναδικό νόημα βγάζει αυτό που είπα:
Αν πληρώσεις τα 1200 ευρώ που ζητάνε, εκ των υστέρων με αγωγή δεν πρόκειται να τα πάρεις πίσω.

Όσο έχω παρακολουθήσει το θέμα, εντός κι εκτός Ελλάδας, κι αν δεις και όλο το τόπικ, δεν βρήκα να πλήρωσε κάποιος και να τα πήρε πίσω μετά.
Και όποτε βγαίνεις από συνεργείο αντιπροσωπείας, υπογράφεις κατά την πληρωμή και κάτι ωραία χαρτιά, που γράφουν διάφορα. Μέσα στα διάφορα, είναι διατυπωμένη και η αποδοχή χωρίς επιφύλαξη και χωρίς καμιά εκ των υστέρων αμφισβήτηση, και των υπηρεσιών που σου παρασχέθηκαν, και του κόστους που πλήρωσες γι' αυτές και φαίνεται στην απόδειξη που σου δίνουν. Ψιλά γράμματα, που δεν τα βλέπουμε...

Ας πάψουμε να λειτουργούμε κατά το "και η πίτα ολόκληρη, και ο σκύλος χορτάτος"! Θέλεις; Αντέχεις; Να διεκδικήσεις; Βρες τρόπο μετακίνησης.
Δηλαδή, αν τύχει άλλη βλάβη και μείνει πολύ το αυτοκίνητο στο συνεργείο, τι θα κάνεις; Ε, το ίδιο κάνεις κι εδώ, και έχεις κι ένα λόγο παραπάνω.

Για τις αγωγές δεν υπάρχει νεότερο. Βασικά, μόνο ένας "συμφορουμίτης" το ανέφερε εδώ, και δεν ξανάγραψε κιόλας. Αν χρειαστείς, στείλε pm...

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Αύγ 2021, 10:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 25 Αύγ 2021, 10:22
Δημοσιεύσεις: 3
Καλησπέρα σας και από εμένα.

Έχω C4 Cactus του 2016 με 5ετή εγγύηση που λήγει σύντομα. Πρώτη φορά είχα το πρόβλημα που συζητάτε τον Οκτώβριο του 2019 και στο Χανιαδάκη μου αλλάξανε όλο το σύστημα χωρίς κόστος (εντός εγγύησης). Μου ξαναπαρουσιάστηκε τώρα και λόγω του είναι ακόμα οριακά εντός εγγύησης το αλλάξανε για δεύτερη φορά χωρίς δική μου επιβάρυνση. Ρώτησα τι ακριβώς ήταν η βλάβη και μου είπαν ότι απλά αντικαθιστούν όλο το σύστημα και το στέλνουν πίσω στη Citroen χωρίς να επιτρέπεται να το ανοίξουν, επομένως δεν γνωρίζουν ακριβώς τι πρόβλημα είχε. Τους είπα να μου δώσουν τον κωδικό του ανταλλακτικού που βγάλανε και αυτού που βάλανε, είναι ο ίδιος: 9818703780.

Δεν μου δώσανε κανένα χαρτί, παραστατικό ή κάτι άλλο. Είναι νορμάλ αυτό; Ακόμα και τον κωδικό του ανταλλακτικού που τους ζήτησα στραβομουτσουνιάσανε και μου τον γράψανε σε ένα postit. Βασικά απλά πήρα το αυτοκίνητο και έφυγα. Πρέπει να τους ζητήσω κάτι;

Από εκεί και πέρα, είμαι 100% πρόθυμος να συμμετάσχω σε κάποια συντονισμένη κίνηση, αφού είναι ξεκάθαρο ότι το πρόβλημα θα επανέλθει και θα είμαι και εκτός εγγύησης (κανονικής ή της "σιωπηρής" που αναφέρετε). Μπορώ να σας δώσω τα προσωπικά μου στοιχεία μέσω PM αν κάποιος εδώ τα μαζεύει.

Ευχαριστώ και καλώς σας βρήκα έστω και για στραβό λόγο...


Το/Τα ακόλουθα μέλος ευχαρίστησε cn400 για την δημοσίευση του/της: jalbanis
Κορυφή 
 
 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 26 Αύγ 2021, 14:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 15 Μάιος 2017, 11:52
Δημοσιεύσεις: 1128
Τοποθεσία: Λαμία
Εικόνες: 0
Καλησπέρα και καλωσήρθες στο κλαμπ! Εύχομαι να 'ταν η τελευταία περιπέτεια, με ωραία χιλιόμετρα έξω και άλλες συζητήσεις εδώ στο εξής.

Αυτή είναι μια συνηθισμένη πολιτική αντιπροσωπειών πολλών εταιριών όταν επισκευάζουν εντός εγγύησης. Παράνομη, αλλά και ποιός τους ελέγχει.
Αυτή εδώ τη βλάβη, που δεν θέλουν να ξέρει ο κόσμος ότι υπάρχει και είναι μάστιγα, καθόλου περίεργο που την "εξαφανίζουν" έτσι εντός εγγύησης.

Αν είδες παραπίσω το τόπικ, έχουν δώσει δυο άτομα πληροφορίες για τις νομικές κινήσεις, δοκίμασε με pm. Αν δεν απαντήσουν, εδώ είμαστε.

_________________
◆◆◆◆◆◆◆◆ Γιάννης ◆◆◆◆◆◆◆◆
★★★ C4 1.6 BlueHDi 100 Feel ★★★

★★★★★★ Εικόνα ★★★★★★


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Σεπ 2021, 14:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2441
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Ήρθε και η δικιά μας ώρα να πάμε να μαλώσουμε….εκτός εγγύησης φυσικά,είμαι περίεργος να δω τι θα μου πούνε αύριο….οι κλασικές ενδείξεις προφανώς και με μόνο 96000χλμ. Δεν είμαι φυσικά αισιόδοξος καθώς αλλάζοντας το δοχείο eolys πριν λίγους μήνες ο αρχιμάστορας μου έλεγε ποσό τυχερός είμαι που είναι αυτό το δοχείο και όχι το adblue.

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Σεπ 2021, 16:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 02 Ιουν 2016, 12:37
Δημοσιεύσεις: 235
Να είσαι αισιόδοξος. Πόσο καιρό είσαι εκτός εγγύησης; Έχεις κάνει όλα τα σέρβις στον προβλεπόμενο χρόνο; Έχεις ξανα-αλλάξει δοχείο adblue;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Σεπ 2021, 18:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 21 Ιούλ 2013, 15:58
Δημοσιεύσεις: 2441
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 0
Πριν 20 μήνες έληξε…μιλάω για το 208 που έχω….θα πάω αύριο και βλέπουμε. Πάντως η συντήρηση του ήταν παραπάνω από ευλαβική γιατί αν ακολουθούσα τις οδηγίες των εδώ φωστήρων απλά δεν θα είχα τώρα αυτοκίνητο. Ενδεικτικά, αλλαγή φίλτρου καμπίνας και πετρελαίου κάθε 2 χρόνια ή 60000χλμ και σέρβις κάθε 25000χλμ. Δεν υπήρχε περίπτωση να τηρήσω αυτά τα διαστήματα,τα θεωρώ εξωφρενικά μεγάλα. Απλά έκανα σέρβις κάθε 15 και τα άλλαζα όλα.

_________________
C4 1.6 e-HDI 115 STT MCP


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Ακινητοποίηση λόγω βλάβης δοχείου adblue
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 12 Σεπ 2021, 19:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 02 Ιουν 2016, 12:37
Δημοσιεύσεις: 235
Πίεσε όσο μπορείς. Προσωπικά το δοχείο adblue αναμένεται εντός της εβδομάδας να το αλλάξω 2η φορά (~78.000km). Η 5ετής εγγύηση έχει παρέλθει για 3 μήνες και μου είπαν απο το συνεργείο να ετοιμάζομαι να βάλω το χέρι βαθειά στην τσέπη. Τους είπα ότι δεν δέχομαι να πληρώσω για μια βλάβη που ευθύνεται ο κατασκευαστής και σε καμία περίπτωση εγώ, γιατί δεν έχουν κανένα πλάνο συντήρησης για το εν λόγω δοχείο + ότι κανείς δεν με ενημέρωσε κατά την αγορά οτι κάθε 2-3 χρόνια πρέπει να αλλάζω δοχείο και θα πληρώνω 1.200άρια, σε αντίθεση με το dpf που είχα ενημέρωση.
Τότε μόνο, με ρώτησαν αν έχω κάνει όλα τα σέρβις στην ώρα τους και αν έχω τα παραστατικά για να τους τα πάω. Όπως και έγινε για να στείλουν αίτημα στη Γαλλία απευθείας (ενώ αν είσαι μέσα στην 5ετία στέλνουν άιτημα στη citroen hellas και το καλύπτουν). Σε λιγότερο απο μια εβδομάδα είχαμε απάντηση απο Γαλλία ότι θα καλύψουν το ανταλλακτικό και ο κύριος λογος είναι οτι είμαι συνεπής στα σέρβις. Κυνήγησέ το.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 20 από 38 [ 559 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23 ... 38  Επόμενο



Συναφή θέματα

"Σπάσιμο" χρώματος λόγω...πουλιού
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 48
C5 Aircross - Adblue
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C5
Συγγραφέας: patramike
Απαντήσεις: 35
Κωδικός βλάβης P2299
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Μετά από ακινητοποίηση
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: graphic1970
Απαντήσεις: 7
Επαναφορά Adblue έπειτα από τροποποίηση
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ