Ηλία, η φωτογραφία-σκίτσο που έβαλες είναι η 2η που έχει το manual και αφορά τη δεξιοτίμονη έκδοση. Πριν από αυτή, έχει άλλη για την αριστεροτίμονη έκδοση που έχεις εσύ, το manual είναι κοινό για τις δυο εκδόσεις, δεν το διευκρινίζει με λεζάντες αλλά έτσι είναι.
Αυτό που βλέπεις στο βάθος του ντουλαπιού σου θα είναι για πρόσβαση σε κάτι άλλο. Μέσα στην καμπίνα, λογικά μόνο ένα κουτί ασφαλειών υπάρχει, και έχουν κρατήσει τη θέση ίδια και στην αριστεροτίμονη και στη δεξιοτίμονη έκδοση. Στη δεξιοτίμονη είναι μέσα στο ντουλαπάκι, και όχι στο βάθος του αλλά μπροστά-μπροστά, στην ουσία τον μισό χώρο τον καταλαμβάνει το κουτί των ασφαλειών. Η διαμόρφωση που δείχνεις από το manual δεν έχει καμία σχέση με αυτή στο δικό σου νουλαπάκι.
Δες και στο 1:20 έως 1:27 της παρακάτω παρουσίασης του δεξιοτίμονου που δείχνει αυτό που ανέβασες:
https://www.youtube.com/watch?v=csrhjLsAX4E Να υπάρχει και δεύτερο σετ ασφαλειών πίσω στο ντουλαπάκι και μάλιστα τόσο απρόσιτο; Hands up, θέλουμε γνώστη τεχνικό να μας διαφωτίσει.
Πάντως, σου είναι ή δεν σου είναι χρήσιμη η παροχή 220V, νομίζω ότι
πρέπει οπωσδήποτε να πας στο συνεργείο να το ελέγξουν!
Με ηλεκτρικό υποσύστημα που δεν ξέρεις με ποιό τρόπο βγήκε off καλό είναι να μη ρισκάρεις κρατώντας το έτσι, ιδίως εδώ που παίζει μετατροπέας τάσης από 12 σε 220 V στην υπόθεση. Όσο και να είναι το κόστος, που πιθανόν να μην είναι και μεγάλο στην περίπτωσή σου, αν το αφήσεις έτσι ρισκάρεις να πας σε χειρότερες καταστάσεις αν δεν είναι κάτι απλό όπως μια ασφάλεια.
xantiamanolis έγραψε:
Aυτη την στιγμη με σπασμενο προγραμμα μεχρι το 2014 υπαρχει προσβαση.....
Που είναι άχρηστο για τον Ηλία, αφού το δικό του 5008 είναι της 2ης γενιάς, του 2017 και μετά.
Για το 1ης γενιάς 2009-2016, υπάρχουν στο internet και διαγράμματα και πίνακες και άρθρα. Για το 2ης γενιάς δεν βλέπω να υπάρχουν.