Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ]
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΙΜΑΝΤΑΣ vs ΚΑΔΕΝΑ Δημοσιεύτηκε: Κυρ 15 Νοέμ 2020, 22:22 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Εάν η καδένα είναι Suzuki, Toyota, Honda, (κοινώς εκτός ευρώπης) δεν έχεις να φοβηθείς ΤΙ-ΠΟ-ΤΑ. Εάν η καδένα είναι Citroen, Peugeot, Renault, Fiat, Opel, MB, Audi (κοινώς εντός ευρώπης), τρέμει το φιλοκάρδι σου! Το λέει και ο Γκολέμης... Υ.Γ.: Το SX4 στις 200Κ, δεν είχε χάσει ούτε μισή μοίρα από χρονισμό του. Είχε καδένα. Δεν το είχα πειράξει ποτέ.
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΙΜΑΝΤΑΣ vs ΚΑΔΕΝΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Νοέμ 2020, 00:16 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
Στο ceed 150.000χμ κανένα θέμα με καδένα. Σε fiat panda multijet, έχω αλλάξει δύο καδένες, καθε 100.000χμ. Δεν κόπηκε, κοπαναγε, δεν την τεντώνε ο τεντωτηρας. Εντωμεταξυ ποδηλάτου το μέγεθος. Απορώ πως αντέχουν τόσες δυνάμεις...
Επίσης και στην μοτοσυκλέτα μου tdm 900 έχω αλλάξει ένα τεντωτηρα.
Να δούμε και το σιτροεν τώρα, θα τα βγάλει 100.000 σύμφωνα με το manual; Γιατί στην αγορά του 180.000 υπόσχονταν.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
bakevang
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΙΜΑΝΤΑΣ vs ΚΑΔΕΝΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Νοέμ 2020, 07:26 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Ιουν 2013, 18:48 Δημοσιεύσεις: 10560 Τοποθεσία: Σουφλί, Έβρος
|
Το C3 σου, είναι με τον ιμάντα μέσα στο λάδι. Τα'χω γράψει σε άλλο topic. Προσοχή σ'αυτό το θέμα!
_________________
C4 1.6 e-HDi SST MCP - 115hp (2013) "Clara" / C4 1.6 BlueHDi SST Feel - 100 hp (2017) "Michelle"...
Είχαμε ένα C4, πήραμε και δεύτερο.......
Ευάγγελος
Να κοιτάς εκεί που θες να πας, αλλιώς θα πας εκεί που κοιτάς.
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΙΜΑΝΤΑΣ vs ΚΑΔΕΝΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Νοέμ 2020, 08:37 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Toν Γκολέμη, τον ανακαλυψα προσφατα στο youtube λογω καραντίνας. Εχω ξεκινήσει και βλέπω ολα τα βιντεο. Ειναι καλός για κάποιον σαν εμενα που δεν ειναι μηχανικος αλλα ενδιαφερεται για την τεχνολογια. Τα εξηγει με απλα λογια. Ισως σε ολα να μην εχει δικιο η να μην αρεσουν σε ολους αυτα που λεει. Και νομιζω ειναι αρκετα αντικειμενικος παρολο που ειναι Πεζάκιας. Αυτο που μου κανει εντυπωση με τα συγχρονα προβληματικα μοτερ και με τους κατασκευαστες ειναι η ευκολια με την οποια παιζουν τη φημη της οποιας αξιοπιστιας τους στο ονομα των ρυπων και της καταναλωσης. Ποσο πιο αξιοπιστοι ηταν οι παλαιοτεροι κινητηρες της PSA απο τους τωρινους...Το εχω ξαναγράψει. Της αδερφης μου το Πεζω εβγαλε προβλημα με τον τεντωτηρα της γλιστρας στα 2.5 χρονια και εκτος εγγυησης και μιλαμε για χρηση χαλαρη ακομα και σημερα. Ειναι γεγονος οτι με ολα αυτα που ακουω, εχω αρχισει να τρεμω και για τον δικο μου κινητηρα τον 1.6vti. Xανεις γενικα την εμπιστοσυνη σου στον κινητηρα...Επισης το άλλο θεμα με τον τερματισμο παραγωγης της ασφαλειοθηκης για τα C4 πρωτης γενιας που εχει κανει σχετικο βιντεο ο Παναγιωτης. Απαραδεκτη συμπεριφορα προς τους πελατες. Δηλαδη στα 10 χρονια το πετας το αμαξι? Θα μας βαλουν τωρα στο τρυπακι να αγοραζουμε ανταλλακτικα μηπως τα χρειαστουμε και τοτε δεν θα τα βρισκουμε? Νομιζω θα αρχισω να ακολουθω το δογμα του Βαγγελη με πιο σχολαστικη συντηρηση (οσο το επιτρεπει το πορτοφολι και οι συνθηκες) και συχνοτερες αλλαγες λαδιων μηπως γλυτωσουμε τιποτα αφου η αποκτηση ηλεκτρικου φανταζει ουτοπια.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΙΜΑΝΤΑΣ vs ΚΑΔΕΝΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Νοέμ 2020, 10:25 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
Αν παρακολουθείς και τον Τατουρη θα καταλάβεις ότι έχει κάνει και κουταμαρες ο Γκολεμης, γενικά εχουν μια κόντρα μεταξύ τους από τότε που ήταν ο Τατουρης στην Νότιο Αφρική, σχετικά με την μέθοδο του γκολεμη να κάνει το χονινγκ στον κύλινδρο με το χέρι και γυαλοχαρτο... Τώρα τελευταία ο γκολεμης έφτιαξε ένα jeep Cherokee στο οποίο νομίζε ότι έφταιγαν τα ωστηρια και τελικά το αμάξι κόλλησε αφού έφυγε από το συνεργείο του. Το πηγε ο ιδιοκτήτης στην Τατουρη και τελικά είχε κατέβει η έδρα της βαλβίδας πράμα που δεν είχε προσέξει ο γκολεμης. Και ξανάρχισε κόντρα και δούλεμα. Εδώ το επίμαχο βίντεο https://youtu.be/tGYIvM_y-AIΣτάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΙΜΑΝΤΑΣ vs ΚΑΔΕΝΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Νοέμ 2020, 10:38 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Γιώργο παρακολουθω και τον Τατουρη και εχω δει το επιμαχο βιντεο. Δεν καταλαβα οτι αναφεροταν στον Γκολέμη... Ο Τατουρης στην αρχη με κερδισε, αλλα κάπου στην πορεία τον επιασα αδιαβαστο η αδιαφορο σε καποια θεματα και μου φανηκε πολυ δηθεν σε καποια...Βρε κανενας καλος?...Ποιον να εμπιστευθεις τελικα?...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΙΜΑΝΤΑΣ vs ΚΑΔΕΝΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Νοέμ 2020, 14:43 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
Νικο δεν μπορουσε να το πει δημοσια, αλλα κατω αν δεις στα σχολια γινεται παρτυ Ειναι πολυ δυνατος στο τεχνικο κομματι, και πολυ ψειρας. Απολαμβανω οταν τα χωνει στα τογιοτα . Τον ρωτησανε αν εχει ασχοληθει με υδροπνευματικη σιτροεν και απανταει ''ναι ειναι nightmare''
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΙΜΑΝΤΑΣ vs ΚΑΔΕΝΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Νοέμ 2020, 15:32 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Γιώργο εχει πλάκα το ολο θέμα με τις κοντρες των μηχανικών. Να δεις τι γινεται με τους μηχανολογους στη δουλειά. Κανενας δεν παραδεχεται κανεναν. Γιάυτο σε καθε νεο εργο υπάρχουν τα design criteria για να ακολουθουν ολοι καποια πεπατημενη... Παντως εγω θα συνεχίσω να βλέπω και τους δυο γιατι μαθαινω πραγματα. Ο Τατουρης μου φαινεται πιο εμπειρος απο τον Γκολέμη αλλα και ο νέος ψαχνεται και μαθαινει. Εξ'άλλου ο Τατουρης ειναι και AMG Specialist, κατι παραπανω θα ξερει. Εχει συμπαθεια στους αμερικανικους κινητηρες και μαλλον εχει δικιο. Ειναι μουλαρια σε αντοχη σε σχεση με τα ευρωασιατικα μοτερακια.
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
barimagas
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΙΜΑΝΤΑΣ vs ΚΑΔΕΝΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Νοέμ 2020, 16:44 |
|
Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13 Δημοσιεύσεις: 1081
|
Καλοί είναι και οι δυο, η υπεροψία τους βέβαια μπορεί και να εξηγηθει στο ότι και οι δυο τους ως ένα βαθμο ψάχνουν την τελειότητα, ειδικά όταν υπολογίζουν μετρήσεις για χιλιοστά του εκατοστου. Κερδισμένοι είμαστε εμείς, πέρα από το αστείο της κόντρας τους, παίρνουμε πολλές πληροφορίες για την λειτουργία των κινητήρων. Και περνάει και η ώρα ειδικά τώρα που μας μαντρωσανε λόγω του αόρατου εχθρού.
Εντωμεταξυ αν τους ρωτήσουν για ηλεκτρικά, σεληνιαζονται!! Στην ουσία μιλάμε για καταστροφή του κλάδου τους στο μελλον.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
_________________ -Γιώργος - C3 1,2 82[color=#008040] -
|
|
|
|
|
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΙΜΑΝΤΑΣ vs ΚΑΔΕΝΑ Δημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Νοέμ 2020, 17:42 |
|
Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04 Δημοσιεύσεις: 5580 Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή Εικόνες: 0
|
Πραγματικα δεν ξέρω πως τα κράτη εχουν καταλάβει το μέλλον. Ειδικα οι βιομηχανικες χωρες που εχουν επενδύσεις τεραστίων κεφαλαίων σε εργοστάσια ανταλλακτικών θερμικών κινητήρων και εκατοντάδες χιλιάδες εργαζομένων, πως θα μεταβουν στην ηλεκτροκινηση δημιουργώντας τεράστια ανεργία. Εγω πιστευω οτι θα παει πολυ σιγα το θεμα με τους ηλεκτροκινητηρες και αρχικα μονο σε πολυ προηγμενες χωρες. Βεβαια προσωπικα δεν θα με χαλαγε ενα ηλεκτροκινητο αν ειναι να γλυτωσω απο καυσιμα, συνεργεια, αναλωσιμα κανοντας και καλο στον αερα που αναπνέουμε...Θα δειξει...
_________________ 1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|