Θέμα δημοσίευσης: Oil Catch Cans (Δοχειο αναθυμιασεων) στον κινητηρα DV6TED4
Δημοσιεύτηκε: Τρί 02 Μαρ 2021, 22:18
Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10 Δημοσιεύσεις: 399
Ειχα στον νου να προχωρησω σε πατεντα δικη μου μιας και η προβοσκιδα ειναι ιδεα διεστραμμενου μυαλου αλλά ειδα το παρακατω βιντεακι στο youtube https://www.youtube.com/watch?v=VEoO7-fmMkc Aπορια γιατι ξαναγυριζει στην εισαγωγη αερα ξανα οτι απομενει απο αναθυμιασεις; νομιζω οτι συμβαινει γιατι απαγορευεται αγγλια για να μην επικαθυντε στους δρομους και γινουν γλιστεροι ;κατι τετοιο ειχα διαβασει σε τοποθετηση σε Lotus . Eδω υπαρχει καποια απαγορευση ; επειδη δεν ειχα κατα νου κατι τετοιο , δηλαδη επιστροφες. Εχει τοποθετησει κανεις στον ντηζελ του; Λαμιωτης ;
_________________ C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6
The Ace
Θέμα δημοσίευσης: Re: Oil Catch Cans (Δοχειο αναθυμιασεων) στον κινητηρα DV6TED4
Αν ρωτάς για την επιστροφή από το OCC στην εισαγωγή, αυτό είναι το νόμιμο και υποχρεωτικό, τυπικά δεν μπορείς να κάνεις vent-to-air, για διαφόρους λόγους (και όχι, δεν νομίζω ότι γίνεται για να μην είναι γλυστεροί οι δρόμοι ). Επιπλέον η -όποια- υποπίεση στην εισαγωγή βοηθάει την PCV στο σωστό άνοιγμα-κλείσιμο, με τη διαφορά στις πιέσεις.
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
zetor
Θέμα δημοσίευσης: Re: Oil Catch Cans (Δοχειο αναθυμιασεων) στον κινητηρα DV6TED4
Δημοσιεύτηκε: Τετ 03 Μαρ 2021, 12:02
Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10 Δημοσιεύσεις: 399
Νομιζα οτι ηξερα καποια πραγματα αλλά ουτε καν ημιμαθης δεν ημουν , βεβαια οσο διαβαζω τοσο μπερδευομαι . Ειναι ιδια η λειτουργια σε βενζινοκινητηρες και ντηζελ; και πως ακριβως λειτουργει στον δικο μου κινητηρα και να δω που χανω και αν κερδιζω κατι η ειναι περι ονου σκιας κτλ κτλ . Ψαχνω και διαβαζω λοιπον
_________________ C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6
The Ace
Θέμα δημοσίευσης: Re: Oil Catch Cans (Δοχειο αναθυμιασεων) στον κινητηρα DV6TED4
Αυτή η διαδικασία είναι σχεδόν πανομοιότυπη σε όλες τις ΜΕΚ, εφόσον χρησιμοποιούν λάδι και θαλάμους καύσης. Η κίνηση των πιστονιών που με τη σειρά της δημιουργεί ατμούς λαδιού, προκαλεί σταδιακή αύξηση της πίεσης πάνω από τους θαλάμους καύσης, η οποία πρακτικά συσσωρεύεται μέσα/κάτω από το καπάκι. Για διαφόρους λόγους, τόσο μηχανικούς-λειτουργικούς όσο και περιβαλλοντικούς, αυτοί οι ατμοί και η πίεση πρέπει να διαφύγουν κάπου, και η λύση είναι η PCV. Το νόμιμο, σωστό και λειτουργικό είναι η επανείσοδος των ατμών, όσο γίνεται πιο καθαρών από λάδι, στην εισαγωγή του κινητήρα. Αν δεν υπάρχει ήδη κάποιο σύστημα φιλτραρίσματος (όπως πλέον έχουν όλα τα σύγχρονα direct injection μοτέρ, κυρίως μετά το θέμα με τις επικαθήσεις τέλη του '00-αρχές '10), τότε η προσθήκη OCC με τη σωστή διαρύθμιση είναι η καλύτερη εναλλακτική.
Προσοχή όμως γιατί αν π.χ. απλά ταπώσουμε τις PCV (όπως έκαναν κάποια περίοδο στους THP) αυξάνουμε την πίεση, παρατηρούμε τους ατμούς λαδιού και πιθανότατα να γίνει και ζημιά, ενώ αν δεν κάνουμε recirc, τότε σε πιθανό έλεγχο (λέμε τώρα....) το σύστημα παραβιάζει την κείμενη νομοθεσία περί διαχείρισης των αερίων ρύπων των ΜΕΚ (π.χ. σε σωστό ΚΤΕΟ ή φυσικά σε TUV/MOT κλπ σε κόβουν επιτόπου)
_________________ BMW X3 xDrive20D M-sport Ford Fiesta 1.0EB Titanium
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση