Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 17:14 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Oil Catch Cans (Δοχειο αναθυμιασεων) στον κινητηρα DV6TED4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 02 Μαρ 2021, 22:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
Ειχα στον νου να προχωρησω σε πατεντα δικη μου μιας και η προβοσκιδα ειναι ιδεα διεστραμμενου μυαλου αλλά ειδα το παρακατω βιντεακι στο youtube
https://www.youtube.com/watch?v=VEoO7-fmMkc
Aπορια γιατι ξαναγυριζει στην εισαγωγη αερα ξανα οτι απομενει απο αναθυμιασεις; νομιζω οτι συμβαινει γιατι απαγορευεται αγγλια για να μην επικαθυντε στους δρομους και γινουν γλιστεροι ;κατι τετοιο ειχα διαβασει σε τοποθετηση σε Lotus . Eδω υπαρχει καποια απαγορευση ; επειδη δεν ειχα κατα νου κατι τετοιο , δηλαδη επιστροφες.
Εχει τοποθετησει κανεις στον ντηζελ του; Λαμιωτης ;

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oil Catch Cans (Δοχειο αναθυμιασεων) στον κινητηρα DV6TED4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Μαρ 2021, 09:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Αν ρωτάς για την επιστροφή από το OCC στην εισαγωγή, αυτό είναι το νόμιμο και υποχρεωτικό, τυπικά δεν μπορείς να κάνεις vent-to-air, για διαφόρους λόγους (και όχι, δεν νομίζω ότι γίνεται για να μην είναι γλυστεροί οι δρόμοι :D).
Επιπλέον η -όποια- υποπίεση στην εισαγωγή βοηθάει την PCV στο σωστό άνοιγμα-κλείσιμο, με τη διαφορά στις πιέσεις.

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oil Catch Cans (Δοχειο αναθυμιασεων) στον κινητηρα DV6TED4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Μαρ 2021, 12:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
Νομιζα οτι ηξερα καποια πραγματα αλλά ουτε καν ημιμαθης δεν ημουν , βεβαια οσο διαβαζω τοσο μπερδευομαι . Ειναι ιδια η λειτουργια σε βενζινοκινητηρες και ντηζελ; και πως ακριβως λειτουργει στον δικο μου κινητηρα και να δω που χανω και αν κερδιζω κατι η ειναι περι ονου σκιας κτλ κτλ .
Ψαχνω και διαβαζω λοιπον

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Oil Catch Cans (Δοχειο αναθυμιασεων) στον κινητηρα DV6TED4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 03 Μαρ 2021, 12:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
Αυτή η διαδικασία είναι σχεδόν πανομοιότυπη σε όλες τις ΜΕΚ, εφόσον χρησιμοποιούν λάδι και θαλάμους καύσης. Η κίνηση των πιστονιών που με τη σειρά της δημιουργεί ατμούς λαδιού, προκαλεί σταδιακή αύξηση της πίεσης πάνω από τους θαλάμους καύσης, η οποία πρακτικά συσσωρεύεται μέσα/κάτω από το καπάκι. Για διαφόρους λόγους, τόσο μηχανικούς-λειτουργικούς όσο και περιβαλλοντικούς, αυτοί οι ατμοί και η πίεση πρέπει να διαφύγουν κάπου, και η λύση είναι η PCV. Το νόμιμο, σωστό και λειτουργικό είναι η επανείσοδος των ατμών, όσο γίνεται πιο καθαρών από λάδι, στην εισαγωγή του κινητήρα. Αν δεν υπάρχει ήδη κάποιο σύστημα φιλτραρίσματος (όπως πλέον έχουν όλα τα σύγχρονα direct injection μοτέρ, κυρίως μετά το θέμα με τις επικαθήσεις τέλη του '00-αρχές '10), τότε η προσθήκη OCC με τη σωστή διαρύθμιση είναι η καλύτερη εναλλακτική.

Προσοχή όμως γιατί αν π.χ. απλά ταπώσουμε τις PCV (όπως έκαναν κάποια περίοδο στους THP) αυξάνουμε την πίεση, παρατηρούμε τους ατμούς λαδιού και πιθανότατα να γίνει και ζημιά, ενώ αν δεν κάνουμε recirc, τότε σε πιθανό έλεγχο (λέμε τώρα....) το σύστημα παραβιάζει την κείμενη νομοθεσία περί διαχείρισης των αερίων ρύπων των ΜΕΚ (π.χ. σε σωστό ΚΤΕΟ ή φυσικά σε TUV/MOT κλπ σε κόβουν επιτόπου)

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 4 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Ξαφνικό κόψιμο κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Tsiou28
Απαντήσεις: 0
Αρυθμία Κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 17
Προειδοποιητική λυχνία κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: netheodw
Απαντήσεις: 34
Στροφές Κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 17
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια