Κοιτα να δεις με πολυ φαντασια ομως και επειδη είπες οτι είχες θέμα με το καλοριφερ και το ψυγειο του και ετρεξαν νερα λεω εγω τωρα.
Τα παλια αυτο κινητα είχαν έναν διακόπτη αδράνειας ώστε εάν είχες τρακάρισμα έκοβαν αμέσως την βενζίνη για να μην πάρεις φωτιά.
Στα καινουργια αυτοκινητα οπως το δικο σου οταν εμπλακει στο ατυχημα αναβουν αυτοματα τα αλαρμ (ακομα και απο δυνατο φρεναρισμα) και φυσικα κοβουν το ρευμα και στην αντλια. ΕΙκαζω οτι λαμβανει εντολη ο εγκεφαλος απο τον εγκεφαλο του αεροσακου ότι το φρεναρισμα ειναι δυνατο και ανοιξαν και αεροσακοι ΑΡΑ λεω γω τωρα μηπως πηρε νερο το εγκεφαλακι του αεροσακου που ειναι εκει κατω απο το καλοριφερ και κανει κουλα και κοβει το ρευμα? Η τελοςπαντων που ειναι το εγκεφαλακι που λεει οοοπ ατυχημα αν δεν ειναι αυτο?
Μηπως να το βγαζατε και το κοιταζατε για καμια οξειδωση στις επαφες και λιγο σπρευ επαφων?
http://c4owners.org/plugins/forum/forum ... php?206787 εδω ενα σχετικο θεμα
Ξανακανω το ερωτημα. Ειμαστε 100 τοις 100 σιγουροι οτι ελεγχθηαν οι ασφαλειοθηκες και ειναι ΟΚ? δυο ειναι η μεγαλη και απο κατω η μικρη
https://fuseandrelay.com/citroen/c4.html