Σελίδα 1 από 3
Ανόμοια φθορά φρένων...
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 31 Μάιος 2007, 13:20
από crazywolf
πήγα σήμερα στο συνεργείο, και εκεί που βγάζουμε τις ρόδες να δούμε για τα ημιαξόνια, βλέπουμε οτι το πρόβλημα δεν ειναι τα ημιαξόνια, αλλά οτι το αριστερό τακάκι εχει τερματίσει, και σχεδόν διαλυθεί...
Το δεξί απεναντίας είναι σχεδόν καινούργιο...
Στο φρενάρισμα δεν νιώθω να τραβάει, ή τουλάχιστον τόσο έντονα ώστε να δικαιολογεί αυτή την φθορά, αφου τα τακάκια ειναι και σχετικά φρέσκα...
Τι να φταίει?
Ξέρει κανένας κανα μαγαζί με φρενομετρο στα νότια προάστια?
Τα fit & go λετε να έχουν?
Re: Ανόμοια φθορά φρένων...
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 31 Μάιος 2007, 13:23
από kostas2123
crazywolf έγραψε:
Τα fit & go λετε να έχουν?
Κάποια μπορεί να έχουν. Ρώτα σε κανα δυο.
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 31 Μάιος 2007, 15:25
από antonios16v
H δαγκανα δουλευε μεσα-εξω πανω στους πειρους κανονικα?
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 31 Μάιος 2007, 15:27
από crazywolf
Εχει κάποια φθορα και το δεξι, αλλα το αριστερό ηταν πιτα, λες και έτρωγε ολο το βάρος αυτο...
Για την ιστορια ειναι φίρμας bendix ή κατι τετοιο...
αλλα λογικά δεν θα με τράβαγε αν έπιανε μονόπατα?
Μου πρότεινε ο μάστορας να το παω σε φρενομετρο, αλλα θα το κανω μολις τα στρώσω λιγο...
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 31 Μάιος 2007, 15:37
από GeZ
Μήπως στράβωσε η δισκόπλακα, γιατί τα ίδια συμπτώματα είχε η Xsara όταν το έπαθε αυτό
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 31 Μάιος 2007, 16:32
από GeoKy
Το χε παθει ενα SAXO φιλου. Επιανε ο δεξιος δισκος παραπανω. Δεν τραβαγε το αμαξι , αν και μονοπαντα πιασμενο
...
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 31 Μάιος 2007, 17:12
από KarlBarks
σε καμια express service δεν θα εχουν ?
εδω στην θεσσαλονικη στην express ειχα δει πρωτη φορα φρενόμετρο .
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 31 Μάιος 2007, 17:51
από GeoKy
Δημοσιεύτηκε:
Τετ 06 Ιουν 2007, 18:44
από dog80
Τα τακάκια του εμπρός αριστερά τροχού πάντα φθείρονται παραπάνω. Αν βέβαια η διαφορά είναι τόσο μεγάλη τότε σίγουρα υπάρχει πρόβλημα. Ή το έμβολο κολάει και δέν επιστρέφει πίσω στο άφημα του πεντάλ (έχει σκιστεί το λαστιχάκι και έχει μαζεύψει χώματα ή έχει πιάσει σκουριές εσωτερικά λόγω παράλειψης αλλαγής των υγρών), ή όπως κάποιος ανέφερε, οι πυροι έχουν στραβώσει. Αυτο το τελευταίο συνήθως συμβαίνει απο υπερβολικό σφίξιμο των βιδών που στηρίζουν το έμβολο πάνω στα τακάκια.
Δημοσιεύτηκε:
Τετ 06 Ιουν 2007, 20:25
από KarlBarks
crazywolf
τι έγινε τελικα εβγαλες ακρη ?
Δημοσιεύτηκε:
Τετ 06 Ιουν 2007, 22:38
από s5zax
μηπως εφτασε η ωρα για service στις δαγκανες?
Δημοσιεύτηκε:
Τετ 06 Ιουν 2007, 23:26
από crazywolf
Επεσαν οι εξετασεις και το παραμελυσα λιγο. Του τραβιξα 2-3 καλα φρεναρισματα και ποιανουν το ιδιο...
Θα το δς και σε ειδικο
..
Δημοσιεύτηκε:
Τετ 06 Ιουν 2007, 23:51
από giannis xsara
εγω εδω και 2 βδομαδες αισθανομαι οτι το φρεναρισμα γινετε με πολυ μικρες διακοπουλες κατι σαν τρανταγματακια σαν να δισκολευετε να φρεναρει.απο οτι μου ειπε ο μηχανικος οι δισκοπλακες εχουν στραβωσει και πανε διακοπες....τα τακακια ομως ειναι ομοιομορφα φαγωμενα
Δημοσιεύτηκε:
Πέμ 14 Ιουν 2007, 18:41
από Daravigos Andreas
Τισ δισκόπλακες, αν έχουν ψωμί ακόμα μπορείς να τις στείλεις στον τόρνο να τις διορθώσεις.
Δημοσιεύτηκε:
Παρ 15 Ιουν 2007, 00:23
από crazywolf
Και τα δικα μου "χτυπανε"...
Γενικά απο φρένα εχει πάθει κατι, αλλα ακομα φρενάρει με τροπο που σου βγαζει τον καρκίνο απο το στομα... (μακάβριο, ε? τωρα μουρθε
)
Λετε να του βαλω καμια 16πιστονη Brebo δαγκάνα, να πεταξω και 2 άγκυρες να ηρεμισω?
Παντος θα δω φθορά των νέων τακακιων μες την εβδομάδα που αλλαζω ζαντες...