Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 16 Απρ 2024, 05:33 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Ανάγνωση κωδικών σφαλμάτων από C4
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 13:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 12:50
Δημοσιεύσεις: 27
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Καλημέρα σε όλους,

έχω ένα ειδικό θέμα, δώστε τα φώτα σας αν ξέρετε κάτι σίγουρο.

Ο αδερφός μου ήταν κάτοχος ενός C4 1.6 VTR (ήταν γραμμένος στο club - ως χρήστης fofosmann, αλλά δεν πολυέμπαινε). Δυστυχώς είχε ατύχημα στις 27/1/2008...

Ψάχνω τα αίτια του ατυχήματος (πέρα από την προφανή υπερβολική ταχύτητα), ίσως ψάχνω ψύλλους στα άχυρα. Αλλά θέλω να μου φύγει η απειροελάχιστη υποψία ότι το αυτοκίνητο δεν ήταν άρτιο μηχανικά, και άρα ίσως κρατήθηκε κάποιος κωδικός σφάλματος.

Ψάχνω να δω αν μπορεί ο εγκέφαλος από το C4 να αναγνωστεί:
-είτε πάνω σε άλλο αυτοκίνητο, ανταλλάζοντας τους εγκεφάλους, χωρίς να γίνει ζημιά (εθελοντής κανείς;),
-είτε σε καινούργιο C4

Σε διαφορετικές αντιπροσωπείες Citroen μου είπαν:
1) δεν γίνεται
2) θα αλλάξουν τα χλμ στο καντράν (δεν πρέπει να ισχύει αυτό καθώς τα χλμ αποθηκεύονται στο καντράν - όχι στον εγκέφαλο)
3) θα μπλοκάρει το καντράν

Έτσι κι αλλιώς θα το δοκιμάσω, αλλά θέλω να ξέρω αν γίνεται;

Ευχαριστώ πολύ,
Σωτήρης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 13:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
αυτα που σου ειπαν στην αντιπροσωπια ειναι σωστα.

σωτηρη, απο τι νομιζεις, υποψιαζεσαι, πως προκλιθικε το ατυχημα;

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 13:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 12:50
Δημοσιεύσεις: 27
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Ο αδερφός μου ήταν σε μια αριστερή στροφή των 120-130 χαω. Όλα δείχνουν οτι την πήρε με αρκετά περισσότερα. Το αυτοκίνητο όμως έκανε μισό τετακέ και χτύπησε σε κολώνα ηλεκτροφωτισμού στο εσωτερικό στης στροφής με την πόρτα του συνοδηγού. Δηλαδή σα να τραβάς χειρόφρενο στη μέση της στροφής. Υπάρχουν όμως 'ροδιές' 29 μέτρων που σημαίνει ότι το αυτοκίνητο πήγε με το πλάι 29 μέτρα πριν χτυπήσει στην κολώνα. Σίγουρα δηλαδή έγινε ελιγμός. Αδέσποτο; Βγήκε κάποιος από παράδρομο; Κάποια περίεργη βλάβη;

Θέλω να εξαλείψω την υποψία βλάβης, για τα άλλα δυστυχώς δεν θα μάθω ποτέ...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 13:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
βλαβη που να κρατησει μπλοκαρισμενους τους τροχους για 29 μετρα εννοεις;

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 13:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 12:50
Δημοσιεύσεις: 27
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Ακόμα και βλάβη στην κολώνα του τιμονιού, στον περιστροφικό διακόπτη, ή να κλείδωσε το τιμόνι....


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 13:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
κατι τετοιο δε θα το δεις στον εγκεφαλο... αν και το βρησκω αδυνατον. καταρχας ο αδερφος σου τι λεει; τι θυμαται;

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 13:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 12:50
Δημοσιεύσεις: 27
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Είμαι κάτοχος ενός Megane. Στα Renault θα φαινόταν σφάλμα στην κολώνα του τιμονιού και στον περιστροφικό διακόπτη. Ελπίζω να μοιάζουν με τα Citroen σε αυτό τον τομέα.

Δυστυχώς ο αδερφός μου δεν ζει για να μου πει τι έγινε.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 13:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
ωπα, χιλια συγνωμη που τον ανεφερα. να εισαι καλα, να τον θυμασαι. σφαλμα στον περιστροφικο διακοπτη ακομα και να ειχε δε θα κλειδωνε το τιμονι. για την κολωνα ομως δε θα δουμε κατι. πες μου λιγο. τι κυβικα ηταν το αμαξι και τι συνολικα χλμ ειχε;

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 13:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 12:50
Δημοσιεύσεις: 27
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Δεν πειράζει, μην άγχεσαι.

Το αυτοκίνητο ήταν C4 coupe, 1.6 VTR, είχε 22.500χλμ, αγορασμένο Σεπτέμβρη του 2006


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 13:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
αυτο που μπορω να κανω εγω για να βοηθησω ειναι, αφου μου στειλεις τον εγκεφαλο, να βρω ενα παρεμφερη οχημα με τετοια χιλιομετρα και να του κανω διαγνωση. αν θελεις πες μου, δεν ειναι προβλημα.

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 13:50 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 12:50
Δημοσιεύσεις: 27
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Ευχαριστώ για την προσφορά!

Υπάρχει τέτοιο πρόβλημα με τα χλμ;

Το θέμα είναι να βρω κάπου μια αντιπροσωπεία ώστε ΑΝ υπάρχει κωδικός σφάλματος (σχετικός πάντα, όχι πχ χαλασμένος 1ος αισθητήρας λ), να πάρω επίσημη εκτύπωση από το διαγνωστικό. Με σφραγίδα και ημερομηνία.

Θα σου στείλω pm αργότερα...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 13:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
οκ :thumbup

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 13:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 1762
Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
Κάτι τέτοιο έγινε δηλαδή;;

Εικόνα

Αν είναι έτσι, εμένα μου μυρίζει χειροφρενιά. Ιδίως αν πήγενε και με μεγάλη ταχύτητα, δικαιολογεί και τα 29 μέτρα ροδιές...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 14:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 06 Μάιος 2008, 18:02
Δημοσιεύσεις: 1625
Τοποθεσία: VOLOS
και εγω αυτο βλεπω ρε συ. επισης σε τετοιες περιπτωσεις κανεις αναποδο τιμονι, κατεβαζεις ταχυτιτα και με τερμα γκαζια το ισιωνεις. αλλα και χειροφρενο να μην ειναι θα ειχε πολα χλμ. ετσι δεν ειναι;

_________________
C4 2.0 VTS 223ps


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 07 Αύγ 2008, 14:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:38
Δημοσιεύσεις: 1762
Τοποθεσία: Λιτόχωρο - Πιερία
Αν πας με πολλα χλμ και προσπαθήσεις να "driftαρεις" εμπροσθοκίνητο αυτοκίνητο, θα κάνεις αυτό ακριβως που φαίνετε στο σχήμα πιο πάνω. Η ρωπή που παίρνει το πίσω μέρος του αυτοκινήτου σε σχέση με το "φρεναρισμα" του κινητήρα στους εμπρώς τροχούς καθώς κατεβάζεις ταχύτητα για να σε "τραβήξει" ο κινητήρας, κάνει το αυτοκίνητο να φέρει αυτό το μισό τετ-α-κε ενω οι μπροστινοί τροχοί (με το τιμόνι τέρμα ανάποδο) φέρνουν το αυτοκίνητο στο εσωτερικό της στροφής...

Οπότε, αν η κατάληξη του αυτοκινήτου ήταν όπως παραπάνω και τα σημάδια απο τις ροδιές όπως (περίπου) οι γραμμες στο σχήμα, 95% ήταν χειρόφρενο (το υπόλοιπο 5% είναι να μπλόκαραν για οποιοδήποτε λόγο οι πίσω τροχοί)

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 37 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Σελίδα για εύρεση κωδικών
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: agiorgitis
Απαντήσεις: 74
Διαστασεις ζαντας, ξερει κανεις τη σημασια των κωδικων???
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: oiko79
Απαντήσεις: 1
Έυρεση κωδικών εξαρτημάτων από την Valeo (VALEO WEB CATALOG)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: `GiAnNiS`
Απαντήσεις: 19
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 3 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ