Καλημέρα σε όλα τα μέλη,
Έχω ένα
Citroen C3 Picasso 1.6 BlueHDi 100 μοντέλο 2017 και μόλις χθες εντελώς ξαφνικά μου άναψε το
λαμπάκι της μηχανής, του [b]service και της ουρίας [/b] στο ταμπλό. Το αυτοκίνητο το αγόρασα καινούργιο το 2017 και μέχρι τώρα έχω διανύσει 44.000 χιλιόμετρα και όλα τα προβλεπόμενα service τα έχω κάνει στην ώρα τους, στην αντιπροσωπεία της Citroen Αγίας Παρασκευής (Διεύθυνση: Μεσογείων 487, Αγ. Παρασκευή -1-, ΤΚ 53 43, Τηλέφωνο: 21 0601 5005). To τελευταίο serice το έκανα πρόσφατα πριν μερικές ημέρες. Επίσης, όλο αυτό το καιρό χρησιμοποιώ ως καύσιμο το ενισχυμένο πετρέλαιο (BP Ultimate Diesel ) ή (Shell FuelSave Diesel), για καλύτερα αποτελέσματα και για να μην μου βγάλει βλάβες! Χθες αμέσως μετά το πρόβλημα, πήγα στην αντιπροσωπεία της Citroen Αγίας Παρασκευής και αφού έτρεξαν το πρόγραμμα στον εγκέφαλο με το laptop τους, μου είπαν ότι έχει χαλάσει η
αντλία της ουρίας στο πορτ παγκάζ και χρειάζεται αλλαγή με κόστος περίπου 1200€ + τα εργατικά, καθώς είναι εκτός εγγύησης. Έστειλαν επιστολή στη μαμά εταιρεία Citroen στην Γαλλία και περιμένουν απάντηση, μήπως και πληρώσω κάτι πιο φθηνά. Είμαι πολύ δυσαρεστημένος, για το υψηλό κόστος της επισκευής του ανταλλακτικού, για το όλον πρόβλημα, καθόσον διατηρώ και συντηρώ το IXE μου σε άριστη κατάσταση και επιπρόσθετα κάνω όλα τα προβλεπόμενα service στην ώρα τους. Ουδέποτε κατά το παρελθόν σε άλλο ΙΧΕ επιβατικό που είχα, παρουσιάστηκε πρόβλημα και μάλιστα τόσο νωρίς.
Σας παρακαλώ πολύ οποιαδήποτε πληροφορία για το θέμα, όπως λχ γιατί προέκυψε αυτό, που οφείλεται και οτιδήποτε άλλο, θα μου ήταν πολύ χρήσιμο. Επίσης, επειδή διαβάζω ότι το ίδιο πρόβλημα προέκυψε συχνά και σε άλλους, μήπως θα έπρεπε η μαμά citroen να φροντίσει για την δωρεάν αντικαταστάτη του ανταλλακτικού ως ελαττωματικού, όπως κάνουν και άλλες εταιρίες αυτοκινήτων, όταν διαπιστώνουν προβλήματα ?
https://imgur.com/pmNJK38Σας ευχαριστώ πολύ για το χρόνο σας.
7/3/2023
ΝΙΚΟΣ