Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 19 Απρ 2024, 04:55 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 17:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
:s


πρεπει ομως

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 01 Ιούλ 2007, 18:36 
Άβαταρ μέλους
παιδιά προβλήματα με την ατμοσφαιρική ρύπανση δεν έχει μόνο η Ελλάδα.Η Αθήνα στο κάτω κάτω δεν είναι η πόλη με την μεγαλύτερη ρύπανση στην Ευρώπη,παρ'όλα αυτά οι άλλες πόλεις της Ευρώπης που έχουνε μεγαλύτερο πρόβλημα επιτρέπουνε τα πετρελαιοκίνητα.Καταλάβετέ το,οι καινούριοι κινητήρες ντήζελ δεν είναι αυτοί που ήτανε πριν 10 χρόνια.Δεν ρυπαίνουνε παραπάνω από τη βενζίνη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιούλ 2007, 10:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Μάρκο δες αφενος τη γεωμορφολογία της Αθήνας και αφετέρου τα απαράδεκτα συστήματα τροφοδοσίας βενζίνης και πετρελαίου και θα καταλαβεις τι εννοουμε.

Κάτω απο τις ανεξέλεγκτες συνθήκες νοθείας και άγνωστης ποιότητας πετρελαίου, το ντήζελ δεν είναι λύση για την αθήνα. Οι νέοι κινητήρες είναι λιγότερο ρυπογόνοι σε μερικά θέματα όπως προείπα αλλα περισσότερο σε άλλα (σωματίδια). Και αυτό μπορεί να γίνει πολύ πολύ χειρότερα σε περιπτώσεις νοθείας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιούλ 2007, 12:54 
Άβαταρ μέλους
δεν πιστεύω η νοθεία στο πετρέλαιο να είναι χειρότερη από αυτήν που γίνεται στην απλή αμόλυβδη,οπότε η ρύπανση από τα λαθραία καύσιμα όπως και να έχει γίνεται..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιούλ 2007, 13:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Το νοθευμένο πετρέλαιο ειναι πολυ χειροτερο απο την βεντζηνη...
Αυτη βλαπτει μονο τον κινητήρα. Το πετρελαιο, και το περιβαλον...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 02 Ιούλ 2007, 14:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
crazywolf έγραψε:
Το νοθευμένο πετρέλαιο ειναι πολυ χειροτερο απο την βεντζηνη...
Αυτη βλαπτει μονο τον κινητήρα. Το πετρελαιο, και το περιβαλον...


Aυτό ακριβώς. Η νοθευμενη βενζίνη επηρεάζει πολυ λιγότερο τις εκπομπες και περισσότερο τον κινητήρα.

Το νοθευμένο πετρέλαιο αλλάζει δραματικά την ποσοτική σύσταση των καυσαερίων ενώ κάνει σημαντική ζημιά στους common rail κινητήρες.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2007, 11:04 
Άβαταρ μέλους
Τι να σας πω δεν ξέρω πάντως επιφυλάσσομαι για όλα αυτά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 17:44 
Άβαταρ μέλους
Εγω παντος το επομενο μου ι.χ. θα ειναι συγουρα ντιζελ καθως κανω πολλα χιλ/τρα.Ιδη εχουν 2 φιλοι μου ο ενας fabia 1.6 120hp για σχολη οδηγων μαλιστα, και ο αλλος το leon 2.0 140hp.Και τα δυο ειναι απλα καταπληκτηκα σε συγκρηση με τα βενζινοκινητα.Καλυτερες επιδοσεις ,λιγοτερη καταναλωση,και το σημαντικο λιγοτερα και φθηνοτερα service.Απο κει και περα η μεγαλυτερη νοθεια απο πλευρας πρατηριουχων γινεται στην σουπερ αμολυβδη(οπου απλα σου βαζουνε απλη),ενω απο πλευρας καταναλωτων ιδιεταιρα "επαγγελματιων" γινεται στο πετραιλεο οπου μπερδευουν τον χειμονα το κινησης με το θερμανσης.Α ξεχασα και τον θειο μου που εχει το navara 2.4 174hp.Ααααλλο φρουτο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 22:07 
Άβαταρ μέλους
πες τα kosvouk!βασικά ρε παιδιά το C4 σε πετρέλαιο παρέχεται από την ελλληνική citroen;στη σελίδα και σε περιοδικά δεν έχει τιμή.Μόνο στην σελίδα το έχει σαν έκδοση κινητήρα αλλά στην διαμόρφωση αυτοκινήτου δεν το έχει σαν επιλογή.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 10:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 07:56
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: ΠΕΡΑΜΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
παιδια γεια σας. Ελειπα για 10 μερες περιπου διακοπες ισπανια γαλλια και εκει ειχα νοικιασει ενα yarris 1400cc diesel. Το αμαξι πεταγε στην κυριολεξια. Σβελτο και καλες εκκινησεις. Τι να πω για την Ελλαδα, αφου πανω απο το 95% των αυτοκινητων που ειδα στο δρομο(ισπανια γαλλια) ηταν diesel. Aυτοι οι ευρωπαιοι δεν ξερουν τι τους γινεται :tong:
ενω οι ελληνες :schraeg

_________________
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 09:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Οκτ 2006, 09:06
Δημοσιεύσεις: 140
Η λογική του πράγματος ειναι που σε τρελένει :
δηλαδή επειδή δεν μπορούμε να ελέγξουμε την νοθεία στο εμπόριο των πετρελαιοειδών και για να σας προστατεύσουμε από το να πάθετε ζημιές και να μολύνετε, απαγορεύουμε το diesel. Πονάει κεφάλει κόψει κεφάλι.

Όποιος έχει οδηγήσει diesel έχει πάθει την πλάκα του όπως και εγώ. Ένα από τα diesel που είχα οδηγήσει σε ενα promotion της seat ήταν το seat ibiza fr 1.9 tdi 130 αλογα και 31 kg ροπή σε ένα αυτοκίνητο 1160κιλά. Απιστευτη αίσθηση...

_________________
c4 1.6 vtr pack και original αεροτομή


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 16:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 10:22
Δημοσιεύσεις: 75
Τοποθεσία: Ιωάννινα
Και εγώ diesel έχω.Xantia τώρα πάει στα 12 χρόνια και 165000χλμ.Το αυτοκίνητο θα καπνίσει μόνο την πρώτη φορά που το ανοίξεις.Μετά άμα ζεσταθει δεν καπνίζει καθόλου.Πετρέλαιο βάζω μόνο απο συγκεκριμένα πρατήρια.Και απο οικονομία πάρα πολύ καλά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2008, 09:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
Πάντως επειδή ακούω ότι οι Diesel επιβαρύνουν το περιβάλλον να αναφέρω ότι τα καινούρια Diesel πχ της Toyota πληρούν τις προδιαγραφές Euro4 κάτι το οποίο δεν ισχύει για παλαιότερα βενζινοκίνητα που κυκλοφορούν.

_________________
Ο C2 VTRRR άλλαξε και έγινε ViTeSe...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2008, 11:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Ολα τα πρότυπα στηρίζονται στην δεδομενη καθαρότητα των καύσιμων....

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2008, 11:24 
Άβαταρ μέλους
Εγώ πάντως παιδιά έχω να σας ανακοινώσω ότι πλέον παρέλαβα απο τις γιορτές το καινούριο μου C4 1.6 Hdi και είμαι τελείως ευχαριστημένος από το αυτοκίνητο γενικά!!!
Όσο πιο πολύ το οδηγάω τότο πιο πολύ το εκτιμώ!!! :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup :thumbup


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 38 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

C3 III Diesel και μάυρο χρώμα στο αντιψυκτικό
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: panser
Απαντήσεις: 18
ψυγειο αυτοκινητου C4 GP Diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: zetor
Απαντήσεις: 8
Hybrid - DIESEL το C4
Δ. Συζήτηση: Νέα μοντέλα
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 3
Κλειδαρια Citroen C3 MK2 2015 1.4 Diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: pantska
Απαντήσεις: 6
Πρόβλημα με πόρτα c3 diesel
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Siloup
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron