τυχεροί όσοι είναι απο επαρχία, στην επαρχία επιτρέπονται και τα Ι.Χ. Diesel. Κι εγώ, όταν τα καταφέρω ....
LOL.....θα χτυπήσω
την καινούρια τη C5 Turer τη δυλιτρη με υδροπνευματική και θα την καταχωρήσω στο χωριό. Απ' ότι ρώτησα φίλους που κάναν
καταχώρηση στο χωριό και κυκοφορούν άνετα στην πόλη, βενζινοκίνητα, με πινακίδες πχ Λάρισας ή Ημαθίας, αρκεί να τους δηλώσεις
διεύθυνση χωριού. Τα τέλη κυκλοφορίας μπορούν να σου 'ρχονται στο σπίτι στη θεσσαλονίκη. Και που το πρόβλημα?
τόσα χρόνια στη Θεσσαλονίκη, μέσα στην πόλη δε με σταμάτησαν ποτέ των ποτών για έλεγχο κι αν με σταματήσουν...... θα τους πω
ότι κάνω τουρισμό,......
:):
όσον αφορά το νοθευμένο πετρέλαιο, στη δουλειά μου που οδηγάμε Μερσέντες Σπρίντερ 2,2 Cdi, αυτά είναι σύγχρονα μοτοράκια common rail,
μια φορά έτυχε και έβαλε συνάδελφος νερομένο πετρέλαιο, το "είδε" ο εγκέφαλος και άναψε το λαμπάκι στο ταμπλό
αλλά δε σταμάτησε ο κινητήρας, απλά δεν ανέβαζε πάνω απο 2500 στρ. για προστασία
κατα τ' άλλα μια χαρά κινούνταν το αυτοκίνητο, και ήρθε θεσσαλονίκη και πήγαμε κανονικά στο συνεργειο. Μια εκκένωση έκανε
ο μηχανικός το φίλτρο και έβαλε το διαγνωστικό για να σβήσει το λαμπάκι, κι αυτό ειν' όλο. Απ' όπου κι αν βάλαμε πετρέλαιο δεν αντιμετωπίσαμε κανένα πρόβλημα.
Θέλω να πω δηλαδη, πιστεύω πως με τους σύγχρονους common rail και νοθευμένο να είναι το πετρέλαιο, το μοτοράκι
θα συνεχίσει να δουλεύει, κι αυτά ποy ακούγονται
ότι θα χαλάσει η αντλία υψηλής αμα βάλεις λάθος πετρέλαιο κλπ, δε τα πολυπιστεύω, αν και παραμένω επιφυλακτικος.
Α ρε! ! ! ! πετρόλα και πάλι πετρόλα....