Σελίδα 1 από 3

Diesel κινητήρες

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 12:42
από Markos
πριν τα Χριστούγεννα πήραμε το C5 2.0 Hdi.Είμαστε πάρα πολύ ευχαριστημένοι και το αυτοκίνητο πραγματικά πετάει!!!Έχει φοβερές ροπές και ρεπρίζ που σε κάνουνε να κολλήσεις στο κάθισμα.
Αυτό που με πειράζει είναι η νοοτροπία που έχουμε στην Ελλάδα για τα πετρελαιοκίνητα που νομίζουμε ότι μόνο για ταξί είναι οι κινητήρες αυτοί,τη στιγμή που στην Ευρώπη οι εταιρείες κάνουνε τρομερή εξέλιξη για τους diesel μια που είναι η πρώτη επιλογή του γερμανού,γάλλου,ιταλού κτλ.
Είναι πολύ πιο ροπάτοι κινητήρες,έχουν πολύ χαμηλότερη κατανάλωση και είναι πιο αξιόπιστοι,με μικρότερο κόστος συντήρησης αλλά και χαμηλώτεη ρύπανση(δείτε τους τους ρύπους στους FAP πετρελαιοκινητήρες και θα με πιστέψετε).
Γιατί τα λέω αυτά;Γιατί απλά στην υπόλοιπη Ευρώπη-τουλάχιστον στις ανεπτυγμένες χώρες- υπάρχει για το C5 ένας από τους καλύτερους ντηζελοκινητήρες 2.2 HDi biturbo με 173 ίππους(είχε βγει καλύτερος στην κατηγορία του το 2005 ή '06 αν θυμάμαι καλά) ο οποίος κοστίζει -πάντα για εκτός Ελλάδος μιλάμε- γύρω στις 2000 ευρώ παραπάνω από την δίλιτρη έκδοση αλλά δεν υπάρχει δυνατότητα παραγγελίας του αυτοκινήτου με τον κινητήρα αυτό...
Είχα κιόλας στείλει e-mail στην citroen για να τους ρωτήσω αν γίνεται με κάποιον τρόπο να παραγγελθεί αλλά δυστυχώς στην Ελλαδίτσα μας με τους ωραίους κανονισμούς μας δεν είναι εφικτό
περιμένω τα σχόλιά σας

Μεταφέρθηκε λογο γενικής φύσεως της σηζητισης.
crazywolf

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 13:15
από crazywolf
Σε ποια περιοχή είσαι και έχετε το diesel? hmmm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 13:19
από Markos
εκτός πόλης μένουμε,στην επαρχία αλλά δεν έχει σημασία.Εκτός του ότι δεν πρόκειται ποτέ να σε σταματήσει αστυνομία μέσα στην πόλη γιατί σχεδόν ποτέ δεν έχει μπλόκα,αλλά και να σε σταματήσουνε πρέπει να πετύχεις σε πολύ περίπτωση για να σου κάνει παρατήρηση για το πετρέλαιο.
Εκτός αυτού πρέπει να έχει ψηφιστεί τελευταία νόμος που επιτρέπει τα καινούριας τεχνολογίας πετρελαιοκίνητα,αλλά και από πριν ακόμα αν τυχόν σου κάνανε καμιά ιστορία,τους παρέπεμπες στο ευρωπαϊκό δίκαιο και δεν έληγε εκεί το θέμα καθώς στην Ελλαδίτσα κάνουμε πολλά που για το ευρωπαϊκό-κοινοτικό δίκαιο είναι παράνομα.
Οπότε μην σε ανησυχεί το που είναι κάποιος και αν μπορεί να έχει πετρέλαιο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 13:24
από crazywolf
Το πρόβλημα ειναι οτι με το καθαρό μαζουτ... πετρέλαιο (σορρυ) που μας πουλάνε, θα καπνίζουμε σαν φουγάρο της ΔΕΗ στα καλα του... :rant

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 14:39
από Markos
ναι αυτό είναι κάτι που μου έχουνε πει αρκετοί μόνο που δεν καταλαβαίνω τι σημασία έχει από τη στιγμή που όσο ακάθαρτο μπορεί να είναι το πετρέλαιο που μας πουλάνε το ίδιο συμβαίνει και με την βενζίνη.
αν το πετρέλαιο είναι τόσο χάλια πια τότε όλοι οι ταξιτζήδες,με τα αμέτρητα χιλιόμετρα και την πλέον καταπονητική για την μηχανή του αυτοκινήτου οδήγηση σε πόλη,θα έπρεπε να βρίσκονται στο συνεργείο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 15:43
από Giorgos
Ξέρω οτι δεν έχει ψηφιστεί νόμος ακόμα για να επιτραπούν τα πετρελαιοκίνητα σε μεγάλες πόλεις, όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη.
Οπότε για να αγοράσεις πετρελαιοκίνητο θα πρέπει να εχεις αποδεικτικό οτι ζεις στην επαρχία.
Τα καυσαέρια του πετρελαίου είναι πιο ακάθαρτα αλλά λιγότερο τοξικά σε σχέση με αυτά της βενζίνης.
Επίσης οι πετρελαιοκινητήρες είναι λιγότερο "ευαίσθητοι" λόγω της φύσης του πετρελαίου που είναι πολύ πιο ακάθαρτο από τη βενζίνη.
Όσο για τις επιδόσεις, πριν από λίγα χρόνια είχα διαβάσει ένα συγκριτικό τεστ για ένα Peugeot roadster προτότυπο, με ίδιου κυβισμού κινητήρα diesel και βενζίνα (μάλλον ήταν ο 2.2 που έγραψε ο Μάρκος παραπάνω) και από πλευράς επιδόσεων το πετρελαιοκίνητο ήταν λίγο πιο καλό από το βενζινικίνητο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 15:51
από Markos
φίλε Γιώργο από τα περιοδικά κτλ δεν γίνεται να καταλάβεις την διαφορά...
μόνο αν έχεις προσωπική οδηγική εμπειρία θα το καταλάβεις για τι μεγάλη διαφορά σου μιλάω...
την ροπή συνήθως δεν την κοιτάμε όταν διαβάζουμε άρθρα για αυτοκίνητα γιατί το μάτι πάει κατευθείαν στους ίππους.το δίλιτρο C5 πετρέλαιο,έχει σχεδόν την ίδια ροπή με το τρίλιτρο βενζίνη με πολύ μικρή διαφορά.
το μόνο αρνητικό των πετρεαλαιοκινητήρων στις επιδόσεις είναι η τελική λόγω του ότι δεν ανεβάζουνε τόσες πολλές στροφές όσο οι βενζινοκινητήρες.στις ρεπρίζ είναι πάντα καλύτερα και στο 0-100 υστερούνε λίγο.αυτό όμως που καταλαβαίνεις στην οδήγηση είναι η εν κινήσει επιτάχυνση και όχι το πόσο γρήγορα θα φύγεις από το φανάρι νομίζω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 16:41
από Giorgos
Για ένα μοτέρ και εγώ ροπή κοιτάω.Χοντρικά μπορούμε να πούμε:
Ροπή-->Επιτάχυνση
Ισχύς-->Τελική ταχύτητα

Δυστυχώς δεν έχω προσωπική εμπειρία απο επιτάχυνση πετρελαιοκίνητου εκτός από κάτι ταξί Skoda Octavia που έχω δει να ανοίγουν και το τούρμπο να ακούγεται να ρουφάει σαν τρελό. ;)

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 26 Ιουν 2007, 18:16
από acpro
Επειδή όπως προαναφέρατε στην Ελλάδα οι ιθύνοντες τον π.....ν (ο νωων νοείτω) πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο δεν μπορούν να πάρουν οι κάτοικοι των δύο μεγαλουπόλεων γιατί δεν μπορούν να βγάλουν άδεια. Θα μου πείτε τώρα τόσα αγροτικά κυκλοφορούν στο Κολωνάκι... τέλοσπάντων.
Το ζήτημα με το καύσιμο είναι ότι τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα έχουν ένα πολύ σύγχρονο φίλτρο χάρη στο οποίο έχει τόσο χαμηλά καυσαέρια. Το συγκεκριμένο φίλτρο έχει πολλά χρόνια ζωής πριν απαιτηθεί η αντικατάστασή του, ωστόσο αν γίνει καύση με κακής ποιότητας πετρέλαιο το φίλτρο καταστρέφεται και ο κινητήρας γίνεται ρυπογόνος. Επειδή είναι ένα ιδιαίτερα ακριβό ανταλλακτικό και κανένας "συμπαθής" οδηγός ταξί δεν τον αλλάζει γι'αυτό τα περισσότερα ταξί, ακόμα και τα πιό καινούρια καπνίζουν σαν την χαλυβουργία.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 12:23
από Goldfish
Μην ξεχνάμε ότι πετρελαιοκινητήρες έιναι καλύτεροι σε απόδοση, εκπομπές CO και VOC (volatile organic compounds= Πτητικά οργανικά στοιχεία). Πάσχουν όμως σε εκπομπές σωματιδίων μεσαίου διαμετρήματος, τα οποία αναπνέουμε και κατακάθονται στο αναπνευστικό μας σύστημα τα οποία ίσως να είναι υπεύθυνα για άλλες βλαβερές συνέπειες.

Συμφωνώ με την απαγόρευση στην Αθήνα, τουλάχιστον στο λεκανοπέδιο. Η γεωμορφογία, (λεκανοπέδιο που περικλειεται από βουνά) δεν δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για απελευθέρωση του ντήζελ.

Ασε που οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς -common rail- ειναι πολύ ευαίσθητοι σε διακυμάνσεις της ποιότητας του καυσίμου. Και εφόσον δεν υπάρχει ο κατάλληλος έλεγχος για την ποιότητα των καυσίμων, τότε θα υπάρξει σίγουρα περαιτέρω επιβαρυνση στο περιβάλλον..

Αυτό που θέλω να πώ εν κατακλειδι είναι ότι καλα κανουν και δεν αφηνουν τα ντηζελ στην Αθήνα. Τουλάχιστον όχι με το παρόν σύστημα...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 13:35
από Stomu Yamashta
Goldfish έγραψε:
Μην ξεχνάμε ότι πετρελαιοκινητήρες έιναι καλύτεροι σε απόδοση, εκπομπές CO και VOC (volatile organic compounds= Πτητικά οργανικά στοιχεία). Πάσχουν όμως σε εκπομπές σωματιδίων μεσαίου διαμετρήματος, τα οποία αναπνέουμε και κατακάθονται στο αναπνευστικό μας σύστημα τα οποία ίσως να είναι υπεύθυνα για άλλες βλαβερές συνέπειες.

Συμφωνώ με την απαγόρευση στην Αθήνα, τουλάχιστον στο λεκανοπέδιο. Η γεωμορφογία, (λεκανοπέδιο που περικλειεται από βουνά) δεν δημιουργεί τις κατάλληλες συνθήκες για απελευθέρωση του ντήζελ.

Ασε που οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς -common rail- ειναι πολύ ευαίσθητοι σε διακυμάνσεις της ποιότητας του καυσίμου. Και εφόσον δεν υπάρχει ο κατάλληλος έλεγχος για την ποιότητα των καυσίμων, τότε θα υπάρξει σίγουρα περαιτέρω επιβαρυνση στο περιβάλλον..

Αυτό που θέλω να πώ εν κατακλειδι είναι ότι καλα κανουν και δεν αφηνουν τα ντηζελ στην Αθήνα. Τουλάχιστον όχι με το παρόν σύστημα...


+1000

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου,έτσι ακριβώς είναι,μετά από μελέτες ειδικών το συμπέρασμα που βγήκε ήταν πως ακόμα δεν υπάρχει γόνιμο έδαφος για την απελευθέρωση των diesel στις 2 μεγάλες πόλεις...Θα υπάρξει μεγαλύτερη μόλυνση...

Πέρα απ'αυτό,αν γινόταν κι εγώ diesel θα έπαιρνα με κλειστά μάτια.Στην Ευρώπη σε ένα μεγάλο ποσοστό (σε ορισμένες χώρες ξεπερνά το 60%...) αγοράζουν diesel.Σε σύγκριση με λίγα χρόνια πριν,έχουν εξελιχτεί α-π-ί-σ-τ-ε-υ-τ-α.Ροπή (ότι πιο σημαντικό),οικονομία,αραιότερα διαστήματα service και-τώρα πια-ησυχία+επιδόσεις.

Κατακαυμένη Ελλαδίτσα... :s :mad

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 13:46
από `GiAnNiS`
acpro έγραψε:
Επειδή όπως προαναφέρατε στην Ελλάδα οι ιθύνοντες τον π.....ν (ο νωων νοείτω) πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο δεν μπορούν να πάρουν οι κάτοικοι των δύο μεγαλουπόλεων γιατί δεν μπορούν να βγάλουν άδεια. Θα μου πείτε τώρα τόσα αγροτικά κυκλοφορούν στο Κολωνάκι... τέλοσπάντων.
Το ζήτημα με το καύσιμο είναι ότι τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα έχουν ένα πολύ σύγχρονο φίλτρο χάρη στο οποίο έχει τόσο χαμηλά καυσαέρια. Το συγκεκριμένο φίλτρο έχει πολλά χρόνια ζωής πριν απαιτηθεί η αντικατάστασή του, ωστόσο αν γίνει καύση με κακής ποιότητας πετρέλαιο το φίλτρο καταστρέφεται και ο κινητήρας γίνεται ρυπογόνος. Επειδή είναι ένα ιδιαίτερα ακριβό ανταλλακτικό και κανένας "συμπαθής" οδηγός ταξί δεν τον αλλάζει γι'αυτό τα περισσότερα ταξί, ακόμα και τα πιό καινούρια καπνίζουν σαν την χαλυβουργία.

+1 ....το φίλτρο...που μπορεί να φτάσει τα 1000ευρώ σαν ανταλλακτικό..Την ακούει όταν μπαίνει πετρέλαιο μπόμπα μέσα :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 14:13
από KarlBarks
Goldfish έγραψε:

Ασε που οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς -common rail- ειναι πολύ ευαίσθητοι σε διακυμάνσεις της ποιότητας του καυσίμου. Και εφόσον δεν υπάρχει ο κατάλληλος έλεγχος για την ποιότητα των καυσίμων, τότε θα υπάρξει σίγουρα περαιτέρω επιβαρυνση στο περιβάλλον..

Αυτό που θέλω να πώ εν κατακλειδι είναι ότι καλα κανουν και δεν αφηνουν τα ντηζελ στην Αθήνα. Τουλάχιστον όχι με το παρόν σύστημα...



ε να βελτιώσουν την ποιότητα του πετρελαίου και των ελενχων οχι να απαγορεύσουν τελείως .

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 14:42
από Stomu Yamashta
KarlBarks έγραψε:
Goldfish έγραψε:

Ασε που οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς -common rail- ειναι πολύ ευαίσθητοι σε διακυμάνσεις της ποιότητας του καυσίμου. Και εφόσον δεν υπάρχει ο κατάλληλος έλεγχος για την ποιότητα των καυσίμων, τότε θα υπάρξει σίγουρα περαιτέρω επιβαρυνση στο περιβάλλον..

Αυτό που θέλω να πώ εν κατακλειδι είναι ότι καλα κανουν και δεν αφηνουν τα ντηζελ στην Αθήνα. Τουλάχιστον όχι με το παρόν σύστημα...



ε να βελτιώσουν την ποιότητα του πετρελαίου και των ελενχων οχι να απαγορεύσουν τελείως .


.....δυστυχώς για την Ελλάδα είναι πολύ δύσκολο αυτό που σε όλους μας φαίνεται-και είναι-απλή λογική...Άστα να πάνε... :s

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 27 Ιουν 2007, 15:41
από Goldfish
KarlBarks έγραψε:
Goldfish έγραψε:

Ασε που οι πετρελαιοκινητήρες νέας γενιάς -common rail- ειναι πολύ ευαίσθητοι σε διακυμάνσεις της ποιότητας του καυσίμου. Και εφόσον δεν υπάρχει ο κατάλληλος έλεγχος για την ποιότητα των καυσίμων, τότε θα υπάρξει σίγουρα περαιτέρω επιβαρυνση στο περιβάλλον..

Αυτό που θέλω να πώ εν κατακλειδι είναι ότι καλα κανουν και δεν αφηνουν τα ντηζελ στην Αθήνα. Τουλάχιστον όχι με το παρόν σύστημα...



ε να βελτιώσουν την ποιότητα του πετρελαίου και των ελενχων οχι να απαγορεύσουν τελείως .



Δες πόσα συστήματα πρέπει να τροποποιηθουν και μετά θα καταλάβεις τι δείκτη δυσκολίας έχει αυτό.....