Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 07:46 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2007, 05:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 03 Μαρ 2007, 09:32
Δημοσιεύσεις: 877
Τοποθεσία: Πειραιας
μπα οχι δεν ακουω τπτ.......η κυρια μου ειναι αθορυβη :iconcool ........προς το παρον :s


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2007, 10:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
κ η δικια μου :yhoo :iconcool !στα σημερινα μοντελα δυσκολα συναντας πυρακια κ κυριος λογος ειναι το ιντσεκσιον(ο εγκεφαλος διαβαζει συνεχως τον αισθητηρα λαμδα κ μεταβαλει συνεχως το μειγμα αναλογα με τις συνθηκες κ τις απαιτησεις του κινητηρα) τωρα αν βαλεις εκεντροφορους κ ανεβασεις συμπιεση τοτε μπορει να ακουσεις πυρακια αλλα αν ο μηχανικος ειναι τσακαλι δεν θα ακους τιποτα αλλο απο το λυσσασμενο μοτορι σου!αν το τσιπαρεις παλι υπαρχει μια περιπτωση να ακους πυρακια αν βαζεις απλη βενζινη 95οκτανια γιαυτο κ πολυ αφου σου τσιπαρουν το αμαξι σου προτεινουν να βαζεις παντα κατοσταραστα αλλα κ παλι αν ο κινητηρας δουλευει σωστα κ γινει καλη δουλεια δεν θα εχεις κανενα προβλημα ! :iconcool αυτο που δεν ξερω ειναι αν θα εχεις προβλημα στον κινητηρα μετα απο ορισμενα χλμ(τσιπαρισμα).στα παλια οχηματα(καρμπυρατερ)επειδη δεν μπορουσες να ελενξεις με μεγαλη ακριβεια το μειγμα τα πυρακια ηταν συχνο φενομενο σε μεγαλο ποσοστο οχηματων ανεξαρτητου μαρκας!οι κινητηρες fsi εχουν τα μπεκ μεσα στο χωρο καυσης(σαν το πετραιλεο)δηλαδη στον θαλαμο καυσης γινετε συμπιεση μονο του αερα κ οχι του μειγματος(βενζινη-αερας)τα μπεκ ψεκαζουν απευθειας βενζινη στον συμπιεσμενο αερα που βρισκετε στον χωρο καυσης κ ετσι επιτυνχανετε καλητερη καυση κ αφου δεν εχουμε συμπιεση μειγματος μπορουμε να ανεβασουμε μεγαλη πιεση χωρις προβληματα(βλεπε golf gt κομπρεσορας κ τουρμπο με συμπιεση πανω απο 11 αν θυμαμαι καλα!αν κ ολο το μπλοκ του κινητηρα ειναι σχεδιασμενο απο την αρχη για να αντεχει τις μεγαλες πιεσεις αν δεν εχει το σηστημα απευθειας ψεκασμου δεν θα μπορουσε να δουλεψει με τιποτα σε τετοια πιεση).τα μπεκ των κινητηρων fsi δεν ειναι κ τα καλητερα(μεγαλο κοστος)σε συγκριση με αυτα της μερσεντεζ σε αναλογο συστημα απευθειας ψεκασμου. :rtfm
παντως ενα ειναι σιγουρο το μελλον θελει τους κινητηρες με αμεσο ψεκασμο κ να ειναι κ συναχωμενοι τσσσσσσσσσσσφφφφφφφφφφφ ;)

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 09:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 07:56
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: ΠΕΡΑΜΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
giannis xsara έγραψε:
μπορει να μου πει καποιος τι σημαινει η φραση,χτυπαει πυρακια,? και πως το καταλαβαινουμε αυτο????? hmmm .......μπουλη,απο που να βαζω βενζινη στο περαμα...η πιο κατω? :tong:


Aπο Παλαμιδιου στη Λευκα. Δεν εμπιστευομαι και κανεναν αλλο κοντα στο Περαμα

_________________
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 10:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 07:56
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: ΠΕΡΑΜΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Someone έγραψε:
boulis έγραψε:
H κατοσταρα φυσικα ειναι καλυτερη απο ολες αλλα κατα τα αλλα:
1) ακριβη
2)νοθευεται παρα πολυ ευκολα και φυσικα βαζουμε μονο απο πρατηριο που ξερουμε
3)δυστυχως τα κοινα αυτοκινητα (οχι πολλα κυβικα, τουρμπο κλπ) δεν την εκμεταλευονται πληρως με αποτελεσμα να την καινε μεχρι ενος βαθμου σαν κοινη βενζινη
4)για να δεις διαφορα στο κοινο αυτοκινητακι σου πρεπει να κανεις εν σειρα τουλαχιστο 3 γεμισματα και μην σαν εκπλησει αυτο διοτι αρχικα πιστεψτε με ειναι ιδεα και τιποτε αλλο.
5)δεν σημαινει οτι ολες οι κατοσταρες ειναι εξισου ευεργετικες για τον κινητηρα μονο και μονο επειδη ειναι 100 οκτανιων οπως ισχυριζονται οι εταιριες. Τα καλα προσθετα σε αυτες ειναι προνομιο μονο πολυ λιγων εταιριων και μην εχουμε σαν κριτηριο μονο την αμεση αυξηση της αποδοσης του κινητηρα με το πρωτο γεμισμα γιατι αυτο μπορει να κρυβει και εκπληξεις στην πορεια. (πολλες νοθευμενες βενζινες κανουν το αμαξι να πεταει, μετα σερνεται)
:rtfm :thumbdown :thumbdown :thumbdown



και όλα αυτά από κάποιον που ξέρει από βενζίνες!!!!! :thumbup


:iconcool

_________________
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιούλ 2007, 20:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 03 Μαρ 2007, 09:32
Δημοσιεύσεις: 877
Τοποθεσία: Πειραιας
boulis έγραψε:
giannis xsara έγραψε:
μπορει να μου πει καποιος τι σημαινει η φραση,χτυπαει πυρακια,? και πως το καταλαβαινουμε αυτο????? hmmm .......μπουλη,απο που να βαζω βενζινη στο περαμα...η πιο κατω? :tong:


Aπο Παλαμιδιου στη Λευκα. Δεν εμπιστευομαι και κανεναν αλλο κοντα στο Περαμα

:shock: τιποτα πιο μακρια δεν παιζει...... :tong:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Δεκ 2007, 04:01 
Άβαταρ μέλους
boulis έγραψε:
Someone έγραψε:
boulis έγραψε:
H κατοσταρα φυσικα ειναι καλυτερη απο ολες αλλα κατα τα αλλα:
1) ακριβη
2)νοθευεται παρα πολυ ευκολα και φυσικα βαζουμε μονο απο πρατηριο που ξερουμε
3)δυστυχως τα κοινα αυτοκινητα (οχι πολλα κυβικα, τουρμπο κλπ) δεν την εκμεταλευονται πληρως με αποτελεσμα να την καινε μεχρι ενος βαθμου σαν κοινη βενζινη
4)για να δεις διαφορα στο κοινο αυτοκινητακι σου πρεπει να κανεις εν σειρα τουλαχιστο 3 γεμισματα και μην σαν εκπλησει αυτο διοτι αρχικα πιστεψτε με ειναι ιδεα και τιποτε αλλο.
5)δεν σημαινει οτι ολες οι κατοσταρες ειναι εξισου ευεργετικες για τον κινητηρα μονο και μονο επειδη ειναι 100 οκτανιων οπως ισχυριζονται οι εταιριες. Τα καλα προσθετα σε αυτες ειναι προνομιο μονο πολυ λιγων εταιριων και μην εχουμε σαν κριτηριο μονο την αμεση αυξηση της αποδοσης του κινητηρα με το πρωτο γεμισμα γιατι αυτο μπορει να κρυβει και εκπληξεις στην πορεια. (πολλες νοθευμενες βενζινες κανουν το αμαξι να πεταει, μετα σερνεται)
:rtfm :thumbdown :thumbdown :thumbdown



και όλα αυτά από κάποιον που ξέρει από βενζίνες!!!!! :thumbup


:iconcool


+++1111


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ποια χρησιμοποιειτε? επικινδυνα?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Αύγ 2009, 00:16 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Υπάρχουν και κάποια βελτιωτικά κινητήρα αντιτριβικά, βλέπε ΜΑΙ, Μotorkote κλπ.

Αυτά έχουν αποτέλεσμα ή ...άνθρακας τα οφέλη που υπόσχονται;

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ποια χρησιμοποιειτε? επικινδυνα?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Αύγ 2009, 01:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
Γιάννη για το motorkote έχω διαβάσει ότι κάνει δουλειά .
χτες έβαλα στο σάξο κ στον ρούσο,το αν θα κάνει αυτά που υπόσχεται ο καιρός θα δείξει.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ποια χρησιμοποιειτε? επικινδυνα?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Αύγ 2009, 01:59 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Σερραίος έγραψε:
χτες έβαλα στο σάξο

Διορθωση, ο Γιαννης εννοει στο ΤΕΡΑΣ! :lol

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ποια χρησιμοποιειτε? επικινδυνα?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Αύγ 2009, 11:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Αναμένουμε αποτελέσματα και εντυπώσεις! :mrgreen

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ποια χρησιμοποιειτε? επικινδυνα?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Αύγ 2009, 17:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
zx lover έγραψε:
Σερραίος έγραψε:
χτες έβαλα στο σάξο

Διορθωση, ο Γιαννης εννοει στο ΤΕΡΑΣ! :lol



:mrgreen :mrgreen :mrgreen
ναι ναι το ΤΕΡΑΣ ήθελα να πω :mrgreen

λοιπόν ο κινητήρας σαν να έχει ησυχάσει έχει γίνει πιο αθόρυβος αλλά ίσως να είναι κ η ιδέα μου
το σασμάν κουμπώνει πιο γλυκά τις ταχύτητες αλλά αυτό ίσως να οφείλεται στις καινούργιες βαλβολίνες ELF .
θα σας απαντήσω με σιγουριά μόλις καβαλήσω το τέρας μιας κ από τότε που του έβαλα το motorkote δεν το έχω καβαλήσει επίτηδες θα το αφήσω να κάνει μερικά χιλιόμετρα ακόμα,πιστεύω μόλις το καβαλήσω θα καταλάβω αμέσως αν κάνει όντως δουλειά !
πάντως η τιμή του είναι απλά γελοία 17€ τα 295 ml κ φτάνει κ για κινητήρα(180ml/3litra) κ για σασμάν(115ml/2litra)
μιλάω για το αμερικάνικο μοτορκόουτ αυτό εδώ http://www.trade-wind.gr/index.php?page ... &Itemid=57

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ποια χρησιμοποιειτε? επικινδυνα?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Αύγ 2009, 12:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
λοιπόν μετά από κάμποσα χιλιόμετρα μπορώ να πω ότι το motorkote κάνει τρομερή δουλειά !
στο σάξο συγκεκριμένα ο θόρυβος του κινητήρα μειώθηκε κατά 40% πλέον δουλεύει πολύ πιο στρωτά κ αθόρυβα ! :thumb

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ποια χρησιμοποιειτε? επικινδυνα?
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Αύγ 2009, 13:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Το εβγαλες το 4πεταλουδο...?
:lol

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 3 από 3 [ 43 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3



Συναφή θέματα

Ποια ταχύτητα απολαμβάνετε περισσότερο???
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: micras
Απαντήσεις: 74
ποια η αποψη σας για τα maxxis?
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: smpokos
Απαντήσεις: 22
Λάδια για DS3. Πόσο και ποια.
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση DS3
Συγγραφέας: sakis
Απαντήσεις: 49
Πλαφόν στις τιμές των καυσίμων!
Δ. Συζήτηση: Διάφορα
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 22
Ποιό άρωμα χρησιμοποιείτε? Ποιό σας αρέσει?
Δ. Συζήτηση: Εσωτερικό-εξωτερικό C4
Συγγραφέας: agiorgitis
Απαντήσεις: 110
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Google [Bot] και 5 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ