Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 02:25 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 21:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 19 Δεκ 2006, 15:02
Δημοσιεύσεις: 2938
Τοποθεσία: Οπου με βγαλει ο δρομος..
γιαννης +1 :thumbup

_________________
PONY 1976 Επι της ανασκαφης
PONY 1983 Στην ουρα επι της ανασκαφης
Mehari 1975 Προς το παρον σε κομματια


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 05 Ιούλ 2007, 07:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Σεπ 2006, 07:45
Δημοσιεύσεις: 256
Τοποθεσία: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
γιαννης σερρες έγραψε:
:thumbup
κ το ακομα ποιο σωστο ειναι μια στης τοσες να κανεις κ εναν καθαρισμω στα μπεκ :thumbup


Σε συζητη ποιο παλια με μηχανικο για τον καθαρισμο των μπεκ μου ειχε πει οτι πανω απο 2 φορες δεν πρεπει να γινετε. Εγω μονο μια φορα εχω κανει και μαλιστα οχι στο xsara αλλα σε ενα 106 που ειχα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Ιούλ 2007, 20:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 07:56
Δημοσιεύσεις: 103
Τοποθεσία: ΠΕΡΑΜΑ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ
H κατοσταρα φυσικα ειναι καλυτερη απο ολες αλλα κατα τα αλλα:
1) ακριβη
2)νοθευεται παρα πολυ ευκολα και φυσικα βαζουμε μονο απο πρατηριο που ξερουμε
3)δυστυχως τα κοινα αυτοκινητα (οχι πολλα κυβικα, τουρμπο κλπ) δεν την εκμεταλευονται πληρως με αποτελεσμα να την καινε μεχρι ενος βαθμου σαν κοινη βενζινη
4)για να δεις διαφορα στο κοινο αυτοκινητακι σου πρεπει να κανεις εν σειρα τουλαχιστο 3 γεμισματα και μην σαν εκπλησει αυτο διοτι αρχικα πιστεψτε με ειναι ιδεα και τιποτε αλλο.
5)δεν σημαινει οτι ολες οι κατοσταρες ειναι εξισου ευεργετικες για τον κινητηρα μονο και μονο επειδη ειναι 100 οκτανιων οπως ισχυριζονται οι εταιριες. Τα καλα προσθετα σε αυτες ειναι προνομιο μονο πολυ λιγων εταιριων και μην εχουμε σαν κριτηριο μονο την αμεση αυξηση της αποδοσης του κινητηρα με το πρωτο γεμισμα γιατι αυτο μπορει να κρυβει και εκπληξεις στην πορεια. (πολλες νοθευμενες βενζινες κανουν το αμαξι να πεταει, μετα σερνεται)
:rtfm :thumbdown :thumbdown :thumbdown

_________________
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Ιούλ 2007, 20:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
B.M-SPORT έγραψε:
γιαννης σερρες έγραψε:
:thumbup
κ το ακομα ποιο σωστο ειναι μια στης τοσες να κανεις κ εναν καθαρισμω στα μπεκ :thumbup


Σε συζητη ποιο παλια με μηχανικο για τον καθαρισμο των μπεκ μου ειχε πει οτι πανω απο 2 φορες δεν πρεπει να γινετε. Εγω μονο μια φορα εχω κανει και μαλιστα οχι στο xsara αλλα σε ενα 106 που ειχα.


:thumbup εγω εκανα καθαρισμω στις 80.000χλμ(μεγαλη διαφορα)την επομενη σκευτωμαι να την κανω καπου στις 150.000χλμ.οντως δεν λεει να το κανεις πανω απο δυο φορες αλλα αν εισαι καπου στις 100.000 χλμ καντε εναν καθαρισμο.ενας γνωστος μου πηγε για καθαρισμο μπεκ κ του βρηκαν οτι δυο μπεκ που αντι να ψεκαζουν την βενζινη σε σχημα ομπρελας την ξεκαζε σχεδον σαν καρφι.προλαβε τα χειροτερα μας ειπε ο τεχνικος :schraeg

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιούλ 2007, 20:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 03 Μαρ 2007, 09:32
Δημοσιεύσεις: 877
Τοποθεσία: Πειραιας
μπορει να μου πει καποιος τι σημαινει η φραση,χτυπαει πυρακια,? και πως το καταλαβαινουμε αυτο????? hmmm .......μπουλη,απο που να βαζω βενζινη στο περαμα...η πιο κατω? :tong:


Τελευταία επεξεργασία από giannis xsara και Τρί 10 Ιούλ 2007, 20:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά

Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιούλ 2007, 20:39 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:36
Δημοσιεύσεις: 5915
Τοποθεσία: Π.Φαληρο
boulis έγραψε:
H κατοσταρα φυσικα ειναι καλυτερη απο ολες αλλα κατα τα αλλα:
1) ακριβη
2)νοθευεται παρα πολυ ευκολα και φυσικα βαζουμε μονο απο πρατηριο που ξερουμε
3)δυστυχως τα κοινα αυτοκινητα (οχι πολλα κυβικα, τουρμπο κλπ) δεν την εκμεταλευονται πληρως με αποτελεσμα να την καινε μεχρι ενος βαθμου σαν κοινη βενζινη
4)για να δεις διαφορα στο κοινο αυτοκινητακι σου πρεπει να κανεις εν σειρα τουλαχιστο 3 γεμισματα και μην σαν εκπλησει αυτο διοτι αρχικα πιστεψτε με ειναι ιδεα και τιποτε αλλο.
5)δεν σημαινει οτι ολες οι κατοσταρες ειναι εξισου ευεργετικες για τον κινητηρα μονο και μονο επειδη ειναι 100 οκτανιων οπως ισχυριζονται οι εταιριες. Τα καλα προσθετα σε αυτες ειναι προνομιο μονο πολυ λιγων εταιριων και μην εχουμε σαν κριτηριο μονο την αμεση αυξηση της αποδοσης του κινητηρα με το πρωτο γεμισμα γιατι αυτο μπορει να κρυβει και εκπληξεις στην πορεια. (πολλες νοθευμενες βενζινες κανουν το αμαξι να πεταει, μετα σερνεται)
:rtfm :thumbdown :thumbdown :thumbdown



και όλα αυτά από κάποιον που ξέρει από βενζίνες!!!!! :thumbup

_________________
Να είσαι καλά και να μας προσέχεις από εκεί ψηλά....
ΜΙΧΑΛΗΣ ΒΑΤΡΑΝΗΣ 04/12/1981 - 27/03/2010
http://www.youtube.com/watch?v=3yFJfgvglnA


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 10 Ιούλ 2007, 21:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
γινετε προαναφλεξη δηλαδη η βενζινη σκαει πριν πεσει ο σπινθηρας με αποτελεσμα να γινετε ατσαλη καυση κ βγαζει ενα θορυβο που μοιαζει σαν να χτυπαμε δυο μεταλικα αντικειμενα(πυρακια)αν το κανει σε μεγαλο βαθμο κ για μεγαλο χρονικο διαστημα γινετε ζημια στον κινητηρα λογο κακης καυσης του μειγματος.πολλες φορες γινετε κ απο την υπερβολικη συμπιεση (αυταναφλεξη)τα οκτανια ειναι ο βαθμος αντιεκρικτικοτητας του καυσιμου οσο μεγαλυτερα ειναι ο βαθμος οκτανιων στην βενζινη το μεγαλητερη αντιεκρηκτικοτητα εχει αρα μπορουμε να σηκωσουμε μεγαλητερη συμπιεση κ με την μεγαλητερη συμπιεση μπορουμε να πετυχουμε καλητερη καυση=καλητερη αποδοση,καθαροτερος κινητηρας

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιούλ 2007, 19:30 
Άβαταρ μέλους
εγο εχο παρει και αντιτριβικο μοτορ κοτε. αυτο λετε να πειραζει?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιούλ 2007, 21:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 03 Μαρ 2007, 09:32
Δημοσιεύσεις: 877
Τοποθεσία: Πειραιας
γιαννης σερρες έγραψε:
γινετε προαναφλεξη δηλαδη η βενζινη σκαει πριν πεσει ο σπινθηρας με αποτελεσμα να γινετε ατσαλη καυση κ βγαζει ενα θορυβο που μοιαζει σαν να χτυπαμε δυο μεταλικα αντικειμενα(πυρακια)αν το κανει σε μεγαλο βαθμο κ για μεγαλο χρονικο διαστημα γινετε ζημια στον κινητηρα λογο κακης καυσης του μειγματος.πολλες φορες γινετε κ απο την υπερβολικη συμπιεση (αυταναφλεξη)τα οκτανια ειναι ο βαθμος αντιεκρικτικοτητας του καυσιμου οσο μεγαλυτερα ειναι ο βαθμος οκτανιων στην βενζινη το μεγαλητερη αντιεκρηκτικοτητα εχει αρα μπορουμε να σηκωσουμε μεγαλητερη συμπιεση κ με την μεγαλητερη συμπιεση μπορουμε να πετυχουμε καλητερη καυση=καλητερη αποδοση,καθαροτερος κινητηρας

τον καταλαβαινεις τον ηχο παντως....ειναι ασθητος?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιούλ 2007, 21:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
Τα οκταβαλβιδα τις PSA και με χαλια βενζινη πειρακια δεν ακους.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιούλ 2007, 21:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 04 Ιαν 2007, 14:18
Δημοσιεύσεις: 375
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη-Ιεράπετρα
Τον καταλαβαίνεις είναι σαν κροτάλισμα

_________________
Load


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιούλ 2007, 21:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 03 Μαρ 2007, 09:32
Δημοσιεύσεις: 877
Τοποθεσία: Πειραιας
ευχαριστω :thumbup :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2007, 01:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 19 Δεκ 2006, 15:02
Δημοσιεύσεις: 2938
Τοποθεσία: Οπου με βγαλει ο δρομος..
Αναλογα το αυτοκινητο, μοιαζει με κροταλισμα η και σαν δυναμιτακι :evil: :fsss :inno: ...

_________________
PONY 1976 Επι της ανασκαφης
PONY 1983 Στην ουρα επι της ανασκαφης
Mehari 1975 Προς το παρον σε κομματια


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2007, 02:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 03 Μαρ 2007, 09:32
Δημοσιεύσεις: 877
Τοποθεσία: Πειραιας
:shock:


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 12 Ιούλ 2007, 03:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
αν εχεις μια μικρη υποψια οτι χτυπαει πυρακια βαλε μια τριτη ταχυτητα με λιγα χιλιομερτα αν ακουσεις ενα παραξενο κκκκκκρρρρρρρρρρρρρ μεταλικο τοτε χτυπαει πυρακια.τα πυρακια γινονται ποιο εντονα οταν ζοριζετε το αμαξι στα χαμηλα !που να ακουσεις το παλιο μου παπακι σαν να βαρας κατσαρολα με την μεταλικη κουταλα ειναι :bambam

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 2 από 3 [ 43 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Πρατήρια καυσίμων που ξέρουμε και εμπιστευόμαστε
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: madmak
Απαντήσεις: 83
Ποια τεχνολογία προσφέρει οικονομία και...
Δ. Συζήτηση: Διαγωνισμοί - Δημοσκοπήσεις
Συγγραφέας: Blanc
Απαντήσεις: 40
Βαλβιδα κρουσης καυσιμων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: vil
Απαντήσεις: 8
Πωλούνται Ανταλακτικα κ βελτιωτικά από C2 VTS
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Lemontzis G.
Απαντήσεις: 14
Ποια αυτοκίνητα θα θελατε να έχετε?
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Brujo
Απαντήσεις: 169
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ