Σελίδα 1 από 3

ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ποια χρησιμοποιειτε? επικινδυνα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2007, 08:33
από deah_king6666
παιδια τι βελτιωτικα καυσιμων χρησημοποιειτε?βασικα χρησιμοποιειτε ή ειναι επικινδυνα

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2007, 10:26
από vagosvtr
Καλύτερα βάλε μια 100άρα βενζίνη και άσε τα βελτιωτικά μην βρείς τον μπελά σου και τρέχεις. Απ ότι ξέρω κακό κάνουν καλό δεν κάνουν. Θα σου δώσουν μια αίσθηση και καλά ουάου αλλά ρώτα και τον κινητήρα σου τι θερμοκρασίες θα φάει!!!! Ότι προβλέπει ο κατασκευαστής! :rtfm :rtfm

Γνώμη μου!

Re: ΒΕΛΤΙΩΤΙΚΑ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ποια χρησιμοποιειτε? επικινδυνα?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2007, 10:37
από Σερραίος
deah_king6666 έγραψε:
παιδια τι βελτιωτικα καυσιμων χρησημοποιειτε?βασικα χρησιμοποιειτε ή ειναι επικινδυνα

τα βελτιωτικα ανεβαζουν τα οκτανια της βενζινης(κ καλα)αλλα η αναλογιες πρεπει να ειναι ακριβης κ αν το παρακανεις στην ποσοτητα κλαφτα χαραλαμπε.βαλε μια κατοσταρα κ ποιο φτηνη ειναι σε σχεση με τα βελτιωτικα κ μεγαλητερη ασφαλεια κ καλητερες αποδοσεις κ καθαροτερος κινητηρας.αν σκευτεις οτι η διαφορα στο γεμισμα μιας κατοσταρας απο την κανονικη ειναι καπου στα δεκα ευρω(περιπου)κ οτι ενα βελτιωτικο ξεκιναει απο δεκα κ βαλε κ δεν νομιζω οτι αν αγωρασεις βελτιωτικο θα παρεις το φτηνο?οποτε κατοσταρα να εχεις το κεφαλι σου ησυχο

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2007, 18:18
από GeoKy
Ακομα και οι καινουριοι κινητηρες με τα βελτιωτικα βενζινης χτυπανε πιρακια :rtfm ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2007, 18:20
από paradisos
εγώ προσωπικά τα αποφεύγω...βάζω(ελπίζω) κατοσταρα ...και ότι βγει

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2007, 18:28
από GeoKy
Το θεμα ειναι οτι οι κατοσταρες νοθευονται πιο ευκολα hmmm ...

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2007, 20:11
από deah_king6666
μια φορα εβαλα ενυσχυμενη βενζινη και βελτιωτικο και φυσουσε αλλαδεν ειδα εναλαγη στην θερμοκρασια του κινητηρα. βασικα θα το καταλαβω αν ανεβει η θερμοκρασια ετσι δεν ειναι? μονο η θερμοκρασια ειναι το προβλημα?ή συμβαινει και τιποτα αλλο?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2007, 20:25
από GeoKy
Τα προβληματα δε θα στα βγαλει με την πρωτη φορα αλλα σταδιακα οσο περναει ο καιρος. Οι φθορες ειναι σαφως μεγαλυτερες, ειδικα οταν εχεις αισθητηρα προαναφλεξης, που εσυ εχεις ... hmmm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2007, 23:36
από souledge
100αρα παιδιά .. και τέλος... σιγα μην πειραματίζομαι με την μηχανούλα μου :tong: :tong: :tong:

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 03 Ιούλ 2007, 23:59
από GeoKy
souledge +1 :thumbup

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 02:50
από nitse
Συμφωνώ απόλυτα. Δεν είμαστε για παιχνίδια!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 08:46
από souledge
ε μα έτσι κι αλλιώς.. αν δεν έχεις turbo .. δεν χρειάζεται να βάζεις 100αρα..σονει και καλά..

Θέλω να πω... αν δεν υπάρχει σημαντική βελτίωση που να το απαιτεί .. γιατι να βάλεις βενζίνη με περισσότερα οκτάνια ? Δν βλέπω κάνα λόγο.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 09:38
από paradisos
Και όμως..δυστυχώς χρειάζεται ...εάν βάλω ακόμα και στο C2 απλή βενζίνη χαμηλά βαράει πυρακια

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:49
από nitse
Το σωστό (από τη στιγμή που δεν έχουμε turbo) είναι πιστεύω να βάζεις κάθε 3-4 γεμίσματα μια φορά super αμόλυβδη γιατί έχει προσμείξεις που καθαρίζουν τα μπεκ και βοηθάνε το κινητήρα.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 04 Ιούλ 2007, 14:58
από Σερραίος
nitse έγραψε:
Το σωστό (από τη στιγμή που δεν έχουμε turbo) είναι πιστεύω να βάζεις κάθε 3-4 γεμίσματα μια φορά super αμόλυβδη γιατί έχει προσμείξεις που καθαρίζουν τα μπεκ και βοηθάνε το κινητήρα.

:thumbup
κ το ακομα ποιο σωστο ειναι μια στης τοσες να κανεις κ εναν καθαρισμω στα μπεκ :thumbup