Νομίζω πως υπάρχουν standarts βάση των οποίων ο κατασκευαστής βάζει την αντίστοιχη ενδειξη ανά κατηγορία τα οποία πρέπει όταν γίνει η δειγματοληψία από τον φορέα που τα ελέγχει, αυτές να ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Έχοντας δοκιμάσει φτηνό ελαστικό (Barum κάτι είχα βάλει) αυτό που είδα είναι πως για τα πρώτα 5-6000 χιλιόμετρα, τα λάστιχα δεν είχαν να ζηλέψουν τίποτα από γνωστά ακριβά. Μετά χωρίς κανένα εμφανές σημάδι φθοράς και κοπώσεως, απλά ήταν σαπούνια ακόμη και στο στεγνό. Στο φρενάρισμα δε απλά απαράδεκτα. Οπότε ποτέ ξανά δεν θα κάνω αυτό το ατόπημα, καλύτερα 100 €/ λάστιχο για τετραετία και ~ 40.000 χιλ. παρά 30€/ λάστιχο για το 1/4 ζωής του ''ακριβού''.
Καλησπέρα, να ρωτήσω κι εγώ για το thp 2010 mk1 με 17άρες... Matador mp46 Hankook k110 xl Kumho h31 xl Σίγουρα θα ήθελα michelin αλλα οικονομικά δεν με βαστάνε... Η κίνηση του αυτοκινήτου είναι γύρω στα 8000-10000χλμ ετησίως στην πόλη με ελάχιστα ταξιδάκια... Χρήση χαλαρή, αλλά όπου χρειαστεί θέλω να κρατάνε(π.χ νερά ή αν το πιέσω)... Ευχαριστώ...
Billopoulos
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
Αν το κοστος των Hankook και Kumho ειναι ανεκτο σε σχεση με τα Matador, θα σου ελεγα να πας προς τα εκει.
Τα K110 τα εχω δει σε 206 1.6 καλου φιλου μεσα σε πιστα, σε 15αρα ζαντα, και δεν ελεγαν πολυ για τετοια χρηση αλλα αυτο ειναι και κατι πολυ ειδικο, γενικα δεν ειχε προβλημα για καθημερινη νορμαλ χρηση. Ειδικα απο την στιγμη που δεν κανεις και απειρα χλμ, ειναι καλη φαση.
_________________ Light is but a farewell gift from the darkness to those on their way to die...
vil
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
livaspy οτι και να βαλεις για την χρηση που τα θελεις και για 3 περιπου χρονια θα κανουν την δουλεια τους καλα Billopoulos δηλαδη αν ο κολλητος σου φορουσε michelin exalto ps3 θα ηταν καλύτερα μεσα στην πιστα????? στο δικο σου ??? τι φορας πες του ανθρωπου και τι εχεις δοκιμασει , ο κολλητος σου μπορει να σου λεει οτι θελει και να νομιζει οτι ονειρευεται!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
Billopoulos
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
Αν θα ηταν καλυτερα ειτε τα Exalto ειτε τα PS3 μεσα στην πιστα δεν εχω ιδεα. Σε 2 αμαξια δικα μας το Exalto ηταν αψογο απο αποψη κρατηματος και αισθησης σε στεγνο και σε βρεγμενο, αλλα στην δευτερη περιπτωση το κλαψαμε πολυ γρηγορα. Ενδεικτικα (η τρυπα εμφανιστηκε ευτυχως ακριβως πριν την αλλαγη των ελαστικων)
Αυτο ειναι το ελαστικο μετα απο ~25.000χλμ, που ουτε γρηγορα πηγε εκτος ελαχιστων εξαιρεσεων, ουτε τιποτα. Πιεσεις παντα μετραγαμε, ηταν ολα νορμαλ. Φαινοταν απο την αρχη βεβαια οτι τρωγοταν πολυ ευκολα, αλλα το κακο παραεγινε. Το αλλο αυτοκινητο που τα ειχε ηταν το πρωτο μου, ενα Fiat Bravo 1.6, κι εκει εμειναν σε σαφως καλυτερη κατασταση.
================================
Off-topic, αλλα πανω σε αυτο δυο τινα μπορει να συμβαινουν: -Η 4αδα των Michelin ηταν προβληματικη για αυτο και διαλυθηκαν νωρις -Η C4 thp τρωει λαστιχο γιατι και τα Conti SC5 που εχει τωρα σχεδον 20.000χλμ φαινεται πως πανε στην ιδια κατευθυνση.
================================
Στα του Hankook του φιλου, ημουν κι εγω μεσα στο αυτοκινητο κι επειδη το ειχα ξαναδει εκ των εσω, του ελειπε αυτη η κατευθυντικοτητα που ειχαν αλλα ελαστικα. Δεν ηταν ασχημα, αλλα στην πολλη πιεση δεν ηταν αυτο που περιμενε.
Επειδη λες τι εχω εγω, οπως ειπα παραπανω η thp εχει SC5, το οποιο δεν ειναι στις επιλογες του φιλου. Η 1.4 εχει Hankook Ventus Prime 2 (K115) τα οποια εβαλα εγω με το σκεπτικο οτι το αυτοκινητο δεν κανει πολλα χλμ, αρα ως ελαστικα που τρωγονται πιο ευκολα καθως λενε δεν θα ειχαμε θεμα και ειναι καλα all-around, στεγνο-βροχη, μικρες-μεγαλες αποστασεις.
Με τις 3 επιλογες του φιλου, θα πηγαινα στα Hankook.
Στο δικο μας θα δοκιμαζα Bridgestone, ειτε τα RE050A αν βγαινουν, ειτε τα RE002, βλεποντας τα 050A ποσο καλα λειτουργουν, αποδιδουν και εν τελει αντεχουν στην DS3 thp της
_________________ Light is but a farewell gift from the darkness to those on their way to die...
Πράκτορας
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
Οσο επιλεγετε σπορτιφ ελαστικα, τοσο πιο γρηγορα θα τα αλλαζετε. Σπανιο το να μεινουν πανω απο 30.000.
Τα ΡΕ2 της οικογενειακης c4 μας ηταν για πεταμα απο τα 30.000 και μετα, με ρωγμες στα πλαινα, χαμηλοτατο και ξερο τακουνι. Οσο ειχαν ζωη πανω τους, ηταν εξαιρετικα.
Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2
_________________ -Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!
Οσο επιλεγετε σπορτιφ ελαστικα, τοσο πιο γρηγορα θα τα αλλαζετε. Σπανιο το να μεινουν πανω απο 30.000.
Τα ΡΕ2 της οικογενειακης c4 μας ηταν για πεταμα απο τα 30.000 και μετα, με ρωγμες στα πλαινα, χαμηλοτατο και ξερο τακουνι. Οσο ειχαν ζωη πανω τους, ηταν εξαιρετικα.
Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2
Τι προτείνεις ως μη σπορτίφ για την περίπτωση μου...ακόμα και σε άλλο ελαστικό...? Ευχαριστώ...
vil
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
billopoule αυτα που μας δειχνεις ειναι φαγώματα απο πεζοδρομια, φίλε τα λάστιχα στο δρόμο ,ακομη και στο στρίψιμο, δεν τρώγονται στο μάγουλο!!!!!!!! ουτε το C4 τρωει λαστιχα, ουτε κανενα αυτοκινητο που ειναι σωστο και ευθηγραμμησμενο !!! και αν στα 20000 χλμ εχεις αυτην την κατασταση στα λαστιχα σου, δεν φταιει το αυτοκινητο αλλα εσυ ή οποιος αλλος το καβαλαει . Μην ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε !!!!!!!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
Πράκτορας
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
Οσο επιλεγετε σπορτιφ ελαστικα, τοσο πιο γρηγορα θα τα αλλαζετε. Σπανιο το να μεινουν πανω απο 30.000.
Σιγα τα σπορτιφ ελαστικα, οταν λεμε για Exalto II, SC5 κοκ. Να ειχαν και κανα treadwear της πλακας, να το καταλαβω, αλλα οχι κι ετσι... Βεβαια, το RE050A με το 140 treadwear ζει και βασιλευει μετα απο 35.000 χλμ... Κι εχει πιεστει και παραπανω...
_________________ Light is but a farewell gift from the darkness to those on their way to die...
vil
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
Οσο επιλεγετε σπορτιφ ελαστικα, τοσο πιο γρηγορα θα τα αλλαζετε. Σπανιο το να μεινουν πανω απο 30.000.
Τα ΡΕ2 της οικογενειακης c4 μας ηταν για πεταμα απο τα 30.000 και μετα, με ρωγμες στα πλαινα, χαμηλοτατο και ξερο τακουνι. Οσο ειχαν ζωη πανω τους, ηταν εξαιρετικα.
Sent from my LG-P880 using Tapatalk 2
Τι προτείνεις ως μη σπορτίφ για την περίπτωση μου...ακόμα και σε άλλο ελαστικό...? Ευχαριστώ...
συμφωνω με τον Πρακτορα για τα σπορτιβ ελαστικα ειναι μαλακοτερα και τρώγονται ευκολότερα , χαλανε γρηγοροτερα αν κανεις λιγα χλμ και με μικρες ταχυτητες. οσο για το τι θα σου προτείνει ο καθενας ειναι υποκειμενικό φιλε livaspy , ο καθενας εχει διαφορετικη αντίληψη και συμπεριφορά οταν βρίσκεται πισω απο το τιμονι!!!!!!
_________________ Βασίλης AX Gti
Billopoulos
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
Σιγά σιγά πρέπει και εγώ να αλλάξω λάστιχα και είμαι ανάμεσα στα Michelin Pilot Sport 3 και τα Continental Premium Contact 5.
Αυτή τη στιγμή έχω τα PE2 και είμαι πολύ ευχαριστημένος. Γενικά είμαι ευχαριστημένος με τα Michelin εκτός απο τα energy που τα έχω δοκιμάσει 2 φορές και δεν τα ξαναβάζω παρόλο που τα προτείνει η michelin για το VTR. Άσε που είναι και ακριβότερα απο τα PS3 και τα PC5 τα οποία τα βρίσκω 240 η τετράδα με τοποθέτηση (σε 195/50/15 φυσικά γιατί τα 185/55/15 είναι πανάκριβα).
Τα Continental έχουν καλά reviews (ADAC κλπ) και γι αυτό τα σκέφτομαι, αλλά τα Michelin έχουν πολύ καλή βαθμολογία απο χρήστες (http://www.tyrereviews.co.uk/Tyre/Miche ... -3-PS3.htm) και γενικά είμαι ευχαριστημένος με τη μάρκα οπότε είναι πιθανό να την ξαναπροτιμήσω. Γενικά αν είναι σαν τα PE2 (που λογικά έτσι πρέπει να είναι) θα είμαι ευχαριστημένος.
kobulis
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
Θα ήθελα να ρωτήσω παρακαλώ, οι βαθμολογίες A-E των ελαστικών στις κατηγορίες : Κατανάλωση, Φρενάρισμα, Θόρυβος, πως βγαίνουν; Ποιος βαθμολογεί τα ελαστικά, και πόσο ακριβής είναι; Πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν αυτά τα στοιχεία και πόσο ρόλο πρέπει να παίζουν στην αγορά των ελαστικών μας;
Εσείς ποιο ελκυστικό θα επιλέγατε βάση βαθμολογίας και τιμής;
Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είχα χθές συζήτηση με φίλο κάτοχο rx8, που είδε την ίδια σελίδα, είδε τις καλές βαθμολογίες που είχαν τα συγκεκριμένα Landsail, και τα παρήγγειλε.
Για τα πρώτα 4-5 χιλιάδες χιλιόμετρα τα λάστιχα ηταν υπέροχα, επιβεβαιώνοντας τις βαθμολογίες στο στεγνό κ το βρεγμένο.
Τα προβλήματα ξεκίνησαν από τα 7-8 χιλιάδες χλμ, οταν η απόδοση άρχισε να παίρνει την κάτω βόλτα.
Στα 15 χιλιάδες χλμ, παρήγγειλε άλλα λάστιχα, επώνυμα πλέον.
Δυστυχώς εχω δείγμα απο μονο ενα άτομο, αλλά μου λύθηκε σε κάποιο βαθμό η απορία.
Στάλθηκε από το σαβουροκινητό μου με χρήση Tapatalk
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 9 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση