Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:02 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 20:27 
Άβαταρ μέλους
tasos 2.0 έγραψε:
οταν φοραγα 205/45/16 ειχα fulda extremo καλο και κανενα παραπονο Αλλα τωρα 215/40/17 dunlop sp 9000 πολυ καλο για εμενα.


Fulda φοράω...σε 205-50-17. Carat Exelero...λέγεται.
Καλό λάστιχο με πολύ καλό κράτημα αλλά...είναι αρκετά σκληρό (έχει πλαϊνό αλα Bridgestone) και θέλει απόσταση για να ζεσταθεί.

Γερμανικό λαστιχάκι...και σχετικά οικονομικό. Πάντως δεν θα το ξαναβάλω. Θέλω κάτι σε πιο μαλακό ...όπως το Primacy.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 14 Δεκ 2007, 20:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Σεπ 2007, 23:36
Δημοσιεύσεις: 54
Τοποθεσία: Αθήνα
gongisone έγραψε:
Πρόκειται να αλλάξω λάστιχα στο xsara 1600 '98, φοράει 185/65/R14 και σκέφτομαι για continental.

Σ'αυτή τη διάσταση υπάρχει το ecocontact 3 με δείκτη Τ.

Υπάρχει κανείς που να έχει εμπειρία απο αυτό το λάστιχο;


Πείτε καμιά γνώμη παιδιά, λέω να τα βάλω αύριο


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 19:40 
Άβαταρ μέλους
Καλή Χρονιά,
απο λάστιχα φοράω Michelin Energy σε 205/55 R16 91V (C4 1.6SX),
σκέφτομαι για οικονομικούς λόγους να βάλω g-force ή profiler2 της BFgoodrich, αμερικάνικη εταιρεία θυγατρική της Michelin με εργοστάσιo
στην Γερμανία.
Πως σας φαίνεται σαν ιδέα? Thanks


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 06 Ιαν 2008, 01:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Μήπως αν πας σε 215/50 16 είναι φτηνότερα; Γενικα τα 45, 55 είναι διπλάσια τιμή απο τα 40, 50.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιαν 2008, 00:24 
Άβαταρ μέλους
Αν αλλάξω το πέλμα απο 205 σε 215 ποια θα είναι τα θετικά και αρνητικά
της αλλαγής αυτής??


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιαν 2008, 00:35 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
θετικα> καλυτερο κρατημα και καλυτερο φρεναρισμα
αρνητικα> ισως κοψει λιγο απο την επιταχυνση

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιαν 2008, 02:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Επίσης μεγαλύτερη κατανάλωση και μεγαλύτερη καταπόνηση της ηλεκτρικής υποβοήθησης του τιμονιού.

Βέβαια οταν ανεβαίνεις μονο μια διάσταση οι διαφορές είναι πολύ μικρες και δύσκολα θα τις καταλάβεις.

Και εγώ όταν χρειαστεί να αλλάξω λαστιχα θα πάω απο 185/55 σε 195/50. Μιση τιμή :schraeg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Φεβ 2008, 13:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Εγώ πρίν απο 700χλ άλλαξα τα ελαστικά μου, χωρίς κανέναν προφανή λόγο. Είχα κάνει 22000 χλμ. Απο Michellin Energy 205/55/16 πήγα σε Michellin Pilot Exalto στις ίδιες διαστάσεις. Νιώθω οτι τα λάστιχα βεντουζώνουν στο δρόμο. Σαφώς καλύτερο κράτημα, και έχω την εντύπωση οτι δεν κοπανάει πια τόσο πολύ. Δλδ κοπανάει μεν, αλλα το αισθάνομαι λιγότερο.
Η αγορά στοίχησε 450 ευρώ. Πολλά είναι?


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 17 Φεβ 2008, 19:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ε αμα τα energy 185/55/15 (του C2 1,4) έχουν 400 τότε καλά είναι...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2008, 17:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
σημερα παρηγγειλα καινουργια λαστιχα σε 205/45/16 .
ο λαστοιχας μου μου ειπε οτι ειναι απιστευτα καλα κι οτι θα φερουν επανασταση.. ειδωμεν.. τι εχετε να πειτε?..
http://www.maxpower.co.uk/article.asp?asset=6058

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2008, 18:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 14 Σεπ 2007, 08:50
Δημοσιεύσεις: 1309
Τοποθεσία: ... stin trela mou!
Πέτρο για τα UNIROYAL RAINSPORT έχω ακούσει τα καλύτερα από πολλούς και για όλες τις καιρικές συνθήκες. Είναι η επόμενη μου επιλογή!

_________________
Εικόνα Εικόνα
Η Θεσσαλονίκη ρολάρει πάλι...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2008, 22:50 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 22 Ιαν 2007, 21:35
Δημοσιεύσεις: 1404
Τοποθεσία: Λοφος Σκουζε
κι εγω το ιδιο.. αυτα ειναι τα rainsport 2 ολοκαινουργια γομα και ποιο εξελιγμενη απο τα 1

_________________
Life is too short to drink cheep beer... cheers mate!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 01 Απρ 2008, 23:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20
Δημοσιεύσεις: 6098
Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
Εμενα Πετρο την ξερεις την αποψη μου για τα Uniroyal τα Rainsport...Αφου αυτα ειναι τα καινουργια φανταζομαι οτι θα ειναι κι αυτα εκπληκτικα...Ποσο σου πηγαν αν επιτρεπεται....?

_________________
ex GS 1220 club
ex ZX 1.4 Avantage
ex ΖΧ 2.0 16v
ex Xsara VTS 1.6 16v

Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Απρ 2008, 08:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Σεπ 2006, 07:45
Δημοσιεύσεις: 256
Τοποθεσία: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
Νομιζω πολυ καλη η επιλογη σου Πετρο.

Τα Rainsport 1 ηταν καταπληκτικα ελαστικα με ενα αρνητικο μονο τα πολυ μαλακα πλαϊνα, αρα φανταζομαιτα Rainsport 2 αν εχουν την ιδια και καλυτερη γομα λογικα με ενισχυση των πλαϊνον θα ειναι θεϊκα.

Περιμενουμε εντυπωσεις μολις τα στρωσεις.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Ελαστικά
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Μάιος 2008, 22:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
Η DUNLOP ΛΑΝΣΑΡΕΙ ΤΟ SP SPORT MAXX TT

ΟΔΗΓΙΚΗ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΜΕ KEVLAR®

Η Dunlop, ένας από τους κορυφαίους κατασκευαστές ελαστικών υψηλών και υπέρ υψηλών επιδόσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, παρουσίασε το SP Sport Maxx TT, το νέο ελαστικό υπέρ υψηλών επιδόσεων με τεχνολογία DuPont™ Kevlar®. Το νέο Dunlop SP Sport Maxx TT διαθέτει επίσης μείγμα γόμας αγωνιστικής τεχνολογίας με νανοσωματίδια και την Τεχνολογία Επαφής.

Το SP Sport Maxx TT, το οποίο είναι ο διάδοχος του βραβευμένου Dunlop SP Sport Maxx, διαθέτει ενισχυμένη και βελτιωμένη ποιότητα μεταφοράς δεδομένων από τον δρόμο, καλύτερο χειρισμό στο στεγνό και στο βρεγμένο, βελτιωμένες επιδόσεις στη διάρκεια ζωής, καθώς και περισσότερη σταθερότητα στις στροφές και στις υψηλές ταχύτητες για να προσφέρει στους λάτρεις της οδήγησης απόλυτη οδηγική ακρίβεια.

Οδηγική ακρίβεια με Kevlar®

Το υλικό DuPont™ Kevlar® αποτελεί μία συνθετική ίνα πέντε φορές πιο δυνατή από το ατσάλι, η οποία διατηρεί την ισχύ και την αντοχή της σε ένα μεγάλο εύρος θερμοκρασιών και χρησιμοποιείται σε μία ποικιλία απαιτητικών εφαρμογών: από τους αγώνες αυτοκινήτων και την ιστιοπλοΐα έως την αεροπλοΐα και τη διαστημική τεχνολογία. Χάρη σε έναν μοναδικό συνδυασμό ιδιοτήτων, η ίνα Kevlar® αποτελεί την πρώτη επιλογή για έναν ολοένα αυξανόμενο αριθμό εφαρμογών, στις οποίες το μειωμένο βάρος, η ενισχυμένη δύναμη και η αντοχή στη διάβρωση βελτιώνουν σημαντικά την αποτελεσματικότητα των προϊόντων.

Το SP Sport Maxx TT διαθέτει Μηχανικά Τροποποιημένο Ελαστομερές από Kevlar® [Kevlar® Engineered Elastomer (EE)] σε όλη την αιχμή/ κορυφή του ελαστικού – μία καινοτομία στην τεχνολογία ελαστικών. Η προσθήκη Kevlar® EE στο μείγμα γόμας της κορυφής δημιουργεί πιο άκαμπτο πλευρικό τοίχωμα, το οποίο είναι πιο ανθεκτικό στις δυνάμεις στρέψεις, εφελκυσμού και στη θερμότητα, εξασφαλίζοντας έτσι αυξημένη σταθερότητα στις στροφές, καλύτερη μεταφορά δεδομένων από το δρόμο και περισσότερη ακρίβεια στην οδήγηση.

Μείγμα γόμας αγωνιστικής τεχνολογίας με νανοσωματίδια

Τα νανοσωματίδια θεωρούνται ευρέως ως σημαντικά δομικά στοιχεία για την παραγωγή υλικών υπερ υψηλών επιδόσεων. Ορισμένα εντυπωσιακά παραδείγματα περιλαμβάνουν υλικά με βάση τα νανοσωματίδια, η σύνθεση των οποίων παρουσιάζει σκληρότητα που ανταγωνίζεται επάξια ή ακόμα και ξεπερνά αυτή του διαμαντιού.

Χρησιμοποιώντας μείγμα γόμας αγωνιστικής τεχνολογίας και στοιχεία πλήρωσης με μέγεθος σωματιδίων μικρότερο από 100 nanometers – όπου το ένα nanometer ισοδυναμεί με το ένα εκατομμυριοστό του χιλιοστού –, το SP Sport Maxx TT εξασφαλίζει καλύτερη χημική σύνδεση μεταξύ του στοιχείου πλήρωσης και της γόμας βάσης, αυξάνοντας έτσι τη συνολική επιφάνεια, στοιχείο που με τη σειρά του διασφαλίζει ότι το ελαστικό προσφέρει καλύτερες επιδόσεις τόσο στην πρόσφυση όσο και στην αντοχή στη φθορά. Τα συγκεκριμένα οφέλη αυτής της καινοτομίας είναι πολλά: βελτιωμένο κράτημα και φρενάρισμα στο στεγνό και στο βρεγμένο, καθώς και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής.

Τεχνολογία Επαφής – Νιώστε τον δρόμο

Η ουσία της απόλαυσης της οδήγησης είναι να έχει κανείς τον έλεγχο. Όταν ο οδηγός λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες έγκαιρα, αυτό συνεπάγεται ότι μπορεί να αντιδράσει κατάλληλα. Η σωστή και έγκαιρη μεταφορά των δεδομένων από τον δρόμο που προσφέρει το ελαστικό υπέρ υψηλών επιδόσεων SP Sport Maxx TT με την Τεχνολογία Επαφής της Dunlop, εγγυάται μία εξαιρετική αμφίδρομη επικοινωνία, δηλαδή οι λάτρεις της οδήγησης μπορούν να συγκεντρωθούν σε αυτό που έχει πραγματικά σημασία: την απόλαυση της οδήγησης.

Η Τεχνολογία Επαφής της Dunlop συνδυάζει έναν αριθμό προηγμένων τεχνολογιών ελαστικών όπως την Τεχνολογία Πολυακτινικού Πέλματος (MRT), ένα ειδικό σύστημα βάσης[1] στεφάνης, ένα πιο επίπεδο προφίλ πέλματος και ασύμμετρη σχεδίαση πέλματος σε συνδυασμό με τον μεταβλητό δείκτη επαφής ελαστικού σε σχέση με τις αυλακώσεις:

Τεχνολογία Πολυακτινικού Πέλματος Dunlop Multi Radius Tread Technology (MRT)

Η πιο άκαμπτη σχεδίαση πέλματος βασίζεται στην Τεχνολογία Πολυακτινικού Πέλματος της Dunlop (MRT). Συνήθως, το σχέδιο του πέλματος διαμορφώνεται με βάση τρεις διαφορετικές ακτίνες. Η σχεδίαση MRT της Dunlop χρησιμοποιεί δέκα διαφορετικές ακτίνες και κατά συνέπεια επιτυγχάνει μεγαλύτερη ακρίβεια. Η διαχείριση της πίεσης σε όλο το ελαστικό είναι αποτελεσματικότερη. Το αποτέλεσμα είναι σημαντικά καλύτερος έλεγχος στην διαμόρφωση του αποτυπώματος στις διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Η μεταβολή του σχήματος του ελαστικού είναι πιο ομαλή όταν κινείται από ευθεία σε στροφή, οδηγώντας σε αντιδράσεις που αναπτύσσονται προοδευτικά και με μεγαλύτερη ακρίβεια.

Πιο Επίπεδο Προφίλ

Η νέα γενιά ελαστικών της Dunlop χαρακτηρίζεται από ένα πιο επίπεδο προφίλ πέλματος με τέσσερα έως οκτώ τοις εκατό μεγαλύτερη επιφάνεια επαφής, ανάλογα με τη διάσταση και τον τύπο του ελαστικού. Ένα πιο επίπεδο προφίλ με μεγαλύτερο αποτύπωμα προσφέρει καλύτερη ώθηση, περισσότερη σταθερότητα και καλύτερη μεταφορά δεδομένων από το δρόμο, επιτρέποντας στα ελαστικά να αντιδράσουν με ταχύτητα και ακρίβεια.

Ασύμμετρη Σχεδίαση Πέλματος και Μεταβλητός Δείκτης Επαφής Ελαστικού σε σχέση με τις αυλακώσεις

Η ασύμμετρη σχεδίαση πέλματος με τον μεταβλητό δείκτη επαφής ελαστικού σε σχέση με τις αυλακώσεις προσφέρουν καλύτερη αντίσταση στην υδρολίσθηση. Η συνεχής κεντρική λωρίδα αυξάνει τη σταθερότητα και την ακρίβεια. Η ασύμμετρη διάταξη των αυλακιών βελτιώνει το κράτημα σε βρεγμένες και στεγνές επιφάνειες. Το συμπαγές εξωτερικό τμήμα των ώμων παρέχει κορυφαία σταθερότητα στις στροφές. Οι οδηγοί θα απολαύσουν μια σαφώς πιο άνετη οδήγηση χάρη στις βελτιωμένες επιδόσεις του ελαστικού τόσο στην οδήγηση σε ευθεία όσο και στις απαιτητικές στροφές.

Ειδικό Σύστημα Βάσης Στεφάνης

Το ειδικό σύστημα βάσης της στεφάνης ενισχύει έναν στενό δεσμό μεταξύ ελαστικού και ζάντας για μέγιστο έλεγχο και αίσθηση οδήγησης με μεγαλύτερη ακρίβεια. Ο στενός δεσμός εξασφαλίζει καλύτερο έλεγχο και ενισχύει την μεταφορά ευαίσθητων δεδομένων από τον δρόμο.

Καθώς τα ελαστικά με Τεχνολογία Επαφής αγγίζουν την επιφάνεια του δρόμου, παρέχουν ένα κορυφαίο επίπεδο πληροφοριών από τον δρόμο. Οι οδηγοί αισθάνονται τη μεταφορά των δεδομένων από το δρόμο σε όλο τους το σώμα καθώς οδηγούν. Το εσωτερικό αυτί, το οποίο ελέγχει την ισορροπία του σώματος, ερμηνεύει την ευθυγράμμιση του αυτοκινήτου. Εάν το αυτοκίνητο δεν κινείται στην σωστή πορεία, ο οδηγός θα αισθανθεί την έλλειψη ισορροπίας και θα τη διορθώσει. Όταν τα χέρια του οδηγού αγγίζουν το τιμόνι, ο οδηγός μπορεί να αισθανθεί τη ροπή στρέψης – λιγότερη ροπή σημαίνει χειρότερο κράτημα. Μέσω του καθίσματος, επίσης, ο οδηγός λαμβάνει δεδομένα από το δρόμο, επειδή το κάθισμα είναι συνδεδεμένο με το σύστημα ανάρτησης και με την ευθυγράμμιση των αξόνων εμπρός και πίσω σε σχέση με τα ελαστικά. Η μεταφορά δεδομένων από το δρόμο γίνεται ακόμα αντιληπτή και από τα πόδια μέσω των πεντάλ, επιτρέποντας στον οδηγό να αισθανθεί το επίπεδο κρατήματος μέσω του σασί του αυτοκινήτου κατά το φρενάρισμα. Η όλη εμπειρία οδήγησης Dunlop γίνεται πιο απτή, παρέχοντας στον οδηγό ζωτικής σημασίας πληροφορίες και κάνοντας τη διαφορά στην οδήγηση

Σχεδίαση πέλματος που βελτιώνει τη μεταφορά δεδομένων από το δρόμο και την ακρίβεια στην οδήγηση

Το SP Sport Maxx TT διαθέτει ευμεγέθη, φαρδιά και συμπαγή εξωτερικά τακούνια ώμων, μεγάλο όγκο αυλακώσεων στην κεντρική περιοχή και πιο άκαμπτα τακούνια πέλματος στην εσωτερική περιοχή των ώμων, εξασφαλίζοντας πολλά χειροπιαστά πλεονεκτήματα για τον οδηγό: από το καλύτερο κράτημα στο βρεγμένο και στο στεγνό και την ενισχυμένη σταθερότητα στις στροφές έως την καλύτερη αντίσταση στην υδρολίσθηση και την βελτιωμένη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.

Το SP Sport Maxx TT σημειώνει επίσης εξαιρετικές επιδόσεις σε σύγκριση με τους βασικούς ανταγωνιστές του, αφήνοντάς τους πίσω σε πολλές δοκιμές βασικών σημείων επιδόσεων, κυρίως στο χειρισμό στο βρεγμένο και στο στεγνό καθώς και στις συγκρίσεις στην πλευρική υδρολίσθηση.

Διάθεση / Σειρά Dunlop SP Sport Maxx TT

Το Dunlop SP Sport Maxx TT διατίθεται σε 15 διαστάσεις:

205/50ZR17 93 Y XL
215/50ZR17 91 Y
215/45ZR17 91 Y XL
225/55ZR17 101 Y XL
225/50ZR17 98 Y XL
225/45ZR17 91 Y
225/45ZR17 94 Y XL
235/45ZR17 94 Y
235/45ZR17 98 Y XL
245/40ZR17 91 Y
225/40ZR18 92 Y XL
235/40ZR18 95 Y XL
245/40ZR18 93 Y
245/40ZR18 97 Y XL
255/35ZR18 94 Y XL

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 8 από 96 [ 1430 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 96  Επόμενο



Συναφή θέματα

οικονομικα ελαστικα
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση Xsara
Συγγραφέας: apostolis el
Απαντήσεις: 157
PEUGEOT 308 II ΕΛΑΣΤΙΚΑ MICHELIN PRIMACY 4?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: isi
Απαντήσεις: 4
ΟΔΗΓΟΣ ΓΙΑ ΕΛΑΣΤΙΚΑ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Blanc
Απαντήσεις: 0
Προτασεις παρακαλω
Δ. Συζήτηση: Προτάσεις - Αιτήματα
Συγγραφέας: crazywolf
Απαντήσεις: 158
Απορίες μιας νέας οδηγού
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C1
Συγγραφέας: lia
Απαντήσεις: 28
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 14 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια