Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τετ 17 Απρ 2024, 01:02 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Ιουν 2014, 23:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Orestis, πράγματι με περιμένουν χιλιόμετρα εκτός Αθηνών, και έχω σκοπό να τα χαρώ! [emoji1]

Έχω όμως καλά και κακά νέα. Τα καλά είναι ότι τα FK 453 έχουν πλέον δείκτη Α στο βρεγμένο, λόγω βελτιωμένου μίγματος εδώ και λίγους μήνες. Τα έβαλα, και φαίνονται πολύ οκ. Βέβαια, και κινέζικα να έβαζα, την πρώτη μέρα μια χαρά θα μου φαινόταν.

Το κακό νέο τώρα. Στο βουλκανιζατέρ έκανα ιδιαίτερη μνεία στους αισθητήρες πίεσης. Δυστυχώς, ο ένας βρίσκεται τώρα στο σπίτι μου, και όχι στο αμάξι. Κοινώς, τον πήρα στο χέρι.

Ο ιδιοκτήτης του βουλκανιζατέρ μου πρότεινε να μην τον πληρώσω μέχρι να βρεθεί λύση. Από όσο κατάλαβα, έσπασε μόνο η βίδα που ενώνει αισθητήρα με βαλβίδα. Πήγα στο Μακρή (εξουσιοδοτημένο), και εκ πρώτης συμφώνησε. Επίσης, ο αισθητήρας γράφει πάνω να αλλάζεται η βίδα σε κάθε αλλαγή. Από Δευτέρα θα το ψάξουμε. Ίσως αύριο να αναζητήσω κι αλλού τη βίδα. Αν κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω, θα του είμαι ευγνώμων.

Ειδάλλως, παραγγελία ebay, κάπου 40 ευρώ, με πανάκριβα όμως μεταφορικά. Και μετά Lexia και ιστορίες.

Κρίμα, γιατί τα λάστιχα και ο άνθρωπος φαίνονται συμπαθέστατοι. Για αυτό άλλωστε είμαι τόσο ψύχραιμος. Α, τώρα που βγήκα έξω, έσκασε και το fault error. [emoji12]


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Ιουν 2014, 11:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Λοιπόν...

Με τον αισθητήρα στο χέρι πήγα στο Μακρή, και πιο συγκεκριμένα στον υπεύθυνο ελαστικών/ζυγοσταθμίσεων/ευθυγραμμίσεων, κτλ. Ωραίος τύπος, μου είπε ότι συμβαίνουν αυτά (το έχω δει άλλωστε και σε άλλο νήμα εδώ στο φόρουμ), και ότι επισήμως η Citroen σου δίνει πακετάκι αισθητήρα και βαλβίδα στα 80ευρώ + ΦΠΑ (χωρίς εγκατάσταση).

Στην περίπτωση μου όμως, όπως και στις περισσότερες αντίστοιχες, ζημιά έπαθε μόνο η βαλβίδα. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο αισθητήρας πάνω αναγράφει ότι πρέπει να αλλάζεται ΚΑΘΕ φορά η βαλβίδα κατά την αλλαγή ελαστικών, αλλά ούτε η ίδια η Citroen δε διαθέτει το ανταλλακτικό αυτό. :)

Όπως και να'χει, επειδή έχει αντιμετωπίσει το θέμα και σε άλλα αυτοκίνητα, ο συγκεκριμένος μάστορας είχε κατάλληλη βαλβίδα και βίδα (η οποία έσπασε μέσα στην παλιά μου βαλβίδα), και κάναμε την αλλαγή. Είναι σχετικά απλή υπόθεση, αλλά υποθέτω ότι δεν ασχολούνται ιδιαίτερα ούτε οι αντιπροσωπίες, ούτε τα βουλκανιζατέρ, αν κρίνω από ομοιοπαθούντες στο διαδίκτυο. Να διευκρινίσω ότι αναφέρομαι στον αισθητήρα της Schrader 65597-67 (9673860880) που φοράνε τα citroen από τα μέσα του 2008 και μετά.

Το κόστος με ζυγοστάθμιση ήταν 45 ευρώ. Αν κάποιος έχει όρεξη να παραγγείλει από ebay βαλβίδα κτλ (μπορώ να δώσω link), υποθέτω μπορεί να το κάνει με λιγότερα χρήματα. Εγώ ήθελα να τελειώνω άμεσα, όπως κι έγινε, και η εξυπηρέτηση ήταν άψογη.

Συνεπώς, όποιος έχει πρόβλημα με αισθητήρες, ευχαρίστως να δώσω περισσότερες πληροφορίες.

Επί του θέματος, τα λάστιχα έχουν φοβερό grip (δοκιμή Σούνιο και πίσω με πολύ γρήγορους ρυθμούς), αλλά το τι αξίζουν θα φανεί μετά από 5000 χλμ. Ως προς τις τυπικές προδιαγραφές, άριστος δείκτης βρεγμένου, πολύ κακός οικονομίας. Και ικανοποιητική προστασία ζάντας.

Αυτάαααα... (εκτός και αν ο εγκέφαλος δεν έχει διαβάσει ακόμη βλάβη στο μισάωρο που οδήγησα, και μου επιφυλάσσει χαλασμένο αισθητήρα!).


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 16 Ιουν 2014, 11:58 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Άντε καλά χιλιόμετρα τώρα....

Στάλθηκε από το ST26i μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Ιουν 2014, 11:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
NickNT έγραψε:
Αυτάαααα... (εκτός και αν ο εγκέφαλος δεν έχει διαβάσει ακόμη βλάβη στο μισάωρο που οδήγησα, και μου επιφυλάσσει χαλασμένο αισθητήρα!).


Νεκτάριε σε ευχαριστώ, αλλά guess what.

Μονοπωλώ το θέμα, και σας τα'χω κάνει έτσι:

Εικόνα

Αλλά... χθες το βράδυ ΠΑΛΙ "Tyre pressure not monitored".

Σήμερα, Lexia: ο αισθητήρας φαίνεται να υπάρχει, αλλά είναι "αναίσθητος" σε αλλαγές πίεσης - ενώ σε άλλο ελαστικό βλέπαμε real time τις αυξομειώσεις, στο συγκεκριμένο τίποτα, ούτε στα 50, ούτε στα 20 psi.

Κάναμε ένα reset και recalibrate (ή κάτι τέτοιο) μπας και, αλλά ελάχιστες ελπίδες σύμφωνα με τον τεχνικό της Citroen. Έχω το βράδυ μία δουλίτσα 160 χλμ πήγαινε-έλα, θα χτυπήσει το error, δε μπορεί.

Δέκα χρόνια κυκλοφορούν αισθητήρες στην Ελλάδα, και δε θέλει πάνω από μία ώρα στο net να μάθεις κάθε λεπτομέρεια, τι να προσέξεις, και πως να αλλάξεις βαλβίδες αν χρειαστεί. Όλοι κάνουμε λάθη, σίγουρα, αλλά παραείναι απλό ρε γμτ για να κάνεις χοντράδα. Ένα λεπτό πήρε το hands-on tutorial (προς εμένα) από τον τεχνικό της Citroen - κοπιάστε πλέον να σας αλλάξω λάστιχα, λιπαίνοντας τα με τα δάκρυα για τον απολεσθέντα αισθητήρα μου.

Και δεν έχει νόημα η συζήτηση το αν προσφέρουν κάτι ή όχι. Και το δέρμα δε προσφέρει τίποτα ουσιαστικό, αλλά άμα μου το ξηλώσεις, δε θα ανοίξω σαμπάνια στην υγειά σου. Και μια φορά που χτύπησε, μια χαρά δουλειά έκανε.

Επίσης, δεν έχει νόημα να ψαχτώ σε ebay ή αλλού, γιατί στο εξουσιοδοτημένο θα συμψηφίσουν το αρχικό κόστος επισκευής με το κόστος του νέου αισθητήρα (αυτονόητο, αλλά προς τιμή τους τουλάχιστον). Ίσως λυπήθηκαν τον μλκ που τρέχει δυο μέρες τώρα για ένα γ@μω-αισθητήρα (αν και δεν είμαι ο μόνος, όπως συζητήθηκε).

Προφανώς το βλέπω και λίγο αστεία το όλο θέμα, γιατί είναι ήσσονος σημασίας, αλλά υπάρχει και κάποιος εκνευρισμός, παράλληλα.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 18 Ιουν 2014, 15:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
:D :D :D νταξ εισαι θεος!!!
Μεταχειρα δε παιζει να βρεις;;Λογικα ολα τα μοντελα(μικρα-μεγαλα) πεζω-σιτροεν εχουν ιδιους αισθητηρες.Μονο ετσι θα ησυχασεις, ειδαλλως μαυρη μονωτικη στην οθονη που σου βγαζει το μηνυμα :laugh :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Ιουν 2014, 08:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Το θέμα έληξε με αλλαγή του αισθητήρα. Sad but true (αν και δεν επωμίστηκα εγώ το κόστος).

Μεταχειρισμένο δε ξέρω πόσο καλή ιδέα είναι στην περίπτωση αυτή, καθώς εκτός από το να αγοράσεις τον αισθητήρα πρέπει:

1. Να περάσεις του κωδικούς του αισθητήρα στο Lexia για να τον κάνεις pair.
2. Να τον εγκαταστήσεις σε βουλκανιζατέρ, συν ζυγοστάθμιση. Και καλό είναι στο βουλκανιζατέρ να μην τον καταστρέψουν KAI αυτόν (trust issues λέμε).
3. Επιστροφή σε Lexia, όπου χρειάζεσαι ένα ακόμη εργαλείο της Citroen που ενεργοποιεί ασύρματα τον αισθητήρα. Αμφιβάλλω αν αυτό υπάρχει εκτός αντιπροσωπείας.

Άρα, αν υπολογίσεις ότι δε γλιτώνεις τελικά τα εργατικά της αντιπροσωπείας και του βουλκανιζατέρ, και ότι δύσκολα θα βρεις τα κατάλληλα εργαλεία έξω, το κόστος έρχεται μία ή άλλη.

Η μονωτική ταινία θα ήταν καλή ιδέα, αλλά θα έπιανε όλη την οθόνη C, και δε θα έβλεπα την κατανάλωση κάθε φορά που λέω να πατήσω λίγο το γκάζι, που σημαίνει ότι δε θα με συγκρατούσε η σύνεση, και με τη βενζίνη στο 1.65 θα κατέληγα άστεγος. Συνεπώς, οι αισθητήρες σώζουν πολλαπλώς.

Κατά τ'άλλα, σε ξεχωριστό thread θα αναφέρω τη θετική μου εμπειρία από το εξουσιοδοτημένο. :P


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Ιουν 2014, 08:49 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
:clap :clap :clap


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 23 Ιουν 2014, 09:49 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Τέλος καλό, λίγο ακριβά :thumb

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιουν 2014, 09:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Ευχαριστώ! Είναι υψηλό δυστυχώς το κόστος - η καλύτερη λύση είναι είτε να απενεργοποιήσεις το TPMS μέσω Lexia, είτε παραγγελία από UK αν σου χαλάσουν περισσότεροι από ένας, ώστε να πληρώσεις μόνο μία φορά εργατικά στην αντιπροσωπεία (που δε γλιτώνεις με τίποτα).

Οφείλω όμως να αναγνωρίσω (για αυτό "επισκέπτομαι" ξανά το thread) ότι ο ιδιοκτήτης του βουλκανιζατέρ κάλυψε τη ζημιά στο ακέραιο, χωρίς αντιρρήσεις και δικαιολογίες. Πήγα το τιμολόγιο, αφαίρεσε το κόστος του αισθητήρα, και... έκοψε και απόδειξη για το υπόλοιπο ποσό (χωρίς να προλάβω καν να το αναφέρω)!

Συνεπώς, δε μπορώ παρά να παραδεχτώ ότι η συμπεριφορά του ήταν άψογη, και εν πολλοίς ασυνήθιστη αν κρίνω από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου με διάφορους "επαγγελματίες" στο χώρου του αυτοκινήτου... σχεδόν, αισθάνομαι τύψεις (σχεδόν λέμε). Πάντως, θα ξαναπήγαινα σε αυτόν, παρά το ατυχές περιστατικό. Άλλωστε, πλέον ξέρω - μου έδωσαν οδηγίες στη Citroen για το πως να ξεμοντάρω/μοντάρω το ελαστικό στη ζάντα, και η γνώση είναι δύναμη. :p

Άσχετο: φεύγοντας την 4η φορά από τη Citroen μου κάηκε η λάμπα της μεσαίας σκάλας, και δεν είχα το θάρρος να γυρίσω πίσω και να πούνε "καλώς τον τρελό". Περιμένω να με ξεχάσουν λίγο...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιουν 2014, 09:39 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
NickNT έγραψε:
... και δεν είχα το θάρρος να γυρίσω πίσω και να πούνε "καλώς τον τρελό". Περιμένω να με ξεχάσουν λίγο...


:laugh :laugh :laugh :laugh


Για ρίξε λεπτομέρειες για το ξεμοντάρισμα/μοντάρισμα :salute

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιουν 2014, 10:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
Οκ - είναι σχετικά απλό, αλλά δεν είμαι καθόλου εξοικειωμένος με τους όρους και τις διαδικασίες των βουλκανιζατέρ, άρα δείξτε κατανόηση στη σχετικά κακή περιγραφή που ακολουθεί.

Σε κάθε περίπτωση, αυτό που χρειάζεται μέγιστη προσοχή όταν το λάστιχο τοποθετείται στο ξεμονταριστή (δεν είναι δική μου επινόηση, ο όρος υπάρχει!), είναι να μη συνθλιβεί το σημείο ένωσης του αισθητήρα με τη βαλβίδα από το λάστιχο που πιέζεται/τρίβεται πάνω στη ζάντα όταν αφαιρείται ή τοποθετείται.

Συνεπώς, το λάστιχο πρέπει να είναι χαλαρό γύρω από το σημείο του σετ βαλβίδα-αισθητήρας. Αυτό διασφαλίζεται από τη σωστή τοποθέτηση της ζάντας στο ξεμονταριστή.

Όταν ξεμοντάρουμε: η βαλβίδα πρέπει να βρίσκεται απέναντι από το "βραχίονα" που σφηνώνει ανάμεσα στο λάστιχο και τη ζάντα. Έτσι, το αρχικό ζόρισμα θα ξεκινήσει απέναντι από την περιοχή της βαλβίδας, και ύστερα από τη μισή περιστροφή του ελαστικού: α) η βαλβίδα θα έχει φτάσει "ζωντανή" λίγο πριν το βραχίονα, και β) το ελαστικό θα είναι ήδη αρκετά χαλαρό για να βγει με προσοχή χωρίς να κόψει αισθητήρα και άλλα λοιπά ωραία.

Στο μοντάρισμα: η ζάντα τοποθετείται με τη βαλβίδα αμέσως μετά το βραχίονα (δεξιά του, καθώς γυρίζει δεξιόστροφα), για να μπει το λάστιχο χαλαρά εκεί, και το ζόρισμα "να το φάει" η διαμετρικά αντίθετη περιοχή.

Έτσι το κάναμε τουλάχιστον στο μηχάνημα της Citroen - να σημειώσω ότι κατά το ξεμοντάρισμο το ελαστικό δεν αποκολλήθηκε από τον πλαϊνό βραχίονα, αλλά τοποθετήθηκε οριζόντια πάνω στο ξεμονταριστή, όπως ακριβώς για το μοντάρισμα. Υποθέτω ότι αυτό επιτρέπει καλύτερο έλεγχο και μεγαλύτερη προσοχή στην περιοχή της βαλβίδας.

Εν ολίγοις, αποφεύγουμε την τριβή του ελαστικού με τη ζάντα εκεί που είναι η βαλβίδα και επιδιώκουμε να αρχίσουμε το ξεμοντάρισμα από απέναντι, και το μοντάρισμα από εκεί.

Ελπίζω να βγάζουν κάποιο νόημα τα παραπάνω.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 25 Ιουν 2014, 10:30 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Ξεκάθαρος :thumb

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιούλ 2014, 09:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Θα ήθελα να ρωτήσω παρακαλώ, οι βαθμολογίες A-E των ελαστικών στις κατηγορίες : Κατανάλωση, Φρενάρισμα, Θόρυβος, πως βγαίνουν; Ποιος βαθμολογεί τα ελαστικά, και πόσο ακριβής είναι; Πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν αυτά τα στοιχεία και πόσο ρόλο πρέπει να παίζουν στην αγορά των ελαστικών μας;

Εσείς ποιο ελκυστικό θα επιλέγατε βάση βαθμολογίας και τιμής;

Εικόνα
Εικόνα

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιούλ 2014, 13:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 24 Ιουν 2007, 00:50
Δημοσιεύσεις: 2141
Εικόνες: 3
Μητσο δε το ξερω αυτο αλλα το θεωρω αξιοπιστο.Σα να ρωτας τις ηλ.συσκευες ποιος τις αξιολογει και τις κατατασει σε ενεργειακες κλασεις;Πιστευω υπάρχει καποιος φορέας που κάνει τις αξιολογήσεις.
εγω προσωπικά υποστηριζω τα κλασσικα brands, δε προκειται να βαλω κατι νεο.Για το pilot τι να πουμε, λαστιχαρα.Αλλα αυτο το F στην καταναλωση με αποθαρρυνει.τωρα φοραω αυτο https://www.dunlop.eu/dunlop_grel/tires ... uresponse/
και μεχρι στιγμης ολα καλα.Πολυ δυνατο και δοκιμασμενο conti sport contact 3..ταπααααααααα :D

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: ΕΛΑΣΤΙΚΑ (Αποριες-Προτάσεις)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιούλ 2014, 15:36 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
MeddlingMageGR έγραψε:
Θα ήθελα να ρωτήσω παρακαλώ, οι βαθμολογίες A-E των ελαστικών στις κατηγορίες : Κατανάλωση, Φρενάρισμα, Θόρυβος, πως βγαίνουν; Ποιος βαθμολογεί τα ελαστικά, και πόσο ακριβής είναι; Πρέπει να λαμβάνουμε υπόψιν αυτά τα στοιχεία και πόσο ρόλο πρέπει να παίζουν στην αγορά των ελαστικών μας;

Εσείς ποιο ελκυστικό θα επιλέγατε βάση βαθμολογίας και τιμής;

Εικόνα
Εικόνα

Στάλθηκε από το SM-N9005 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk


Οι συγκεκριμένες βαθμολογίες δεν ξέρω. Αλλά υπάρχουν κάποιοι οργανισμοί που κάνουν δοκιμές. Για παράδειγμα η Γερμανική ADAC.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 89 από 96 [ 1430 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 96  Επόμενο



Συναφή θέματα

Ελαστικά και Διαστάσεις
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: oropos
Απαντήσεις: 1642
Τις πρότασεις σας για αμορτισέρ και ελατήρια
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Μεταχειρισμένα Ελαστικά
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C4
Συγγραφέας: Haris_c4_1.4
Απαντήσεις: 54
Επιλογή μασκώτ από προτάσεις σας
Δ. Συζήτηση: Διαγωνισμοί - Δημοσκοπήσεις
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 35
Προτάσεις σημείου συνάντησης για Meeting Αττικής
Δ. Συζήτηση: Συναντήσεις - Εκδηλώσεις
Συγγραφέας: enginekiller
Απαντήσεις: 17
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron