Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
wizard
|
Θέμα δημοσίευσης: Πιέσεις ελαστικών... Δημοσιεύτηκε: Σάβ 08 Σεπ 2007, 20:18 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 22:46 Δημοσιεύσεις: 204 Τοποθεσία: Aberdeen, Scotland, UK...
|
Πιέσεις για Michelin Pilot Exalto ΙΙ 205/45R16 για τον Xsaraκα της φωτό; Από τη Michelin μου είπαν 32... Έχει δοκιμάσει κανείς άλλες;
_________________ I don't drive fast, I just fly low... ...but never drive faster than my guardian angel can fly...
|
|
|
|
|
wizard
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Σεπ 2007, 21:07 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 22:46 Δημοσιεύσεις: 204 Τοποθεσία: Aberdeen, Scotland, UK...
|
Χαμηλότερη πίεση το χειμώνα;;;
_________________ I don't drive fast, I just fly low... ...but never drive faster than my guardian angel can fly...
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 19 Σεπ 2007, 23:27 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Ιδια πίεση εμπρός πίσω;; Εγώ βαζω 33 εμπρός, 30 πίσω.
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2007, 01:20 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4897 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Ο κατασκευαστής ίδια προτείνει πάντως. Και απο οσα αυτοκίνητα έχω δει αυτό ισχύει για όλες τις μάρκες.
|
|
|
|
|
B.M-SPORT
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πιέσεις ελαστικών... Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2007, 07:15 |
|
Εγγραφή: Πέμ 21 Σεπ 2006, 07:45 Δημοσιεύσεις: 256 Τοποθεσία: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
wizard έγραψε: Πιέσεις για Michelin Pilot Exalto ΙΙ 205/45R16 για τον Xsaraκα της φωτό; Από τη Michelin μου είπαν 32... Έχει δοκιμάσει κανείς άλλες;
Εγω για τα συγκεκριμενα ελαστικα που τα φοραω σε Xsara I εδω και ενα χρονο βαζω 34 εμπρος 32 πισω και ειναι μια χαρα.
Καποια στιγμη εβαλα, καθαρα για να δω πως δουλευει με υψηλες πιεσης 36 εμπρος 34 πισω και παρατηρησα οτι ειναι λιγο ποιο ευκολο να υπερστρεψη (σε σχεση με τις πρωτες πιεσης), ταυτοχρονα εγινε λιγο ποιο σκληρο στις αντιδρασεις του αλλα και τα πλαϊνα εδωσαν μια ποιο σκληρη αισθηση (συν οταν το στριβεις πολυ). Σε υψηλοτερες ταχυτητες δεν παρατηρησα καποια διαφορα.
Φυσικα δουλεψα και χαμηλοτερες πιεσεις 30 εμπρος 28 πισω και δεν θα το συνιστουσα διοτι και το ελαστικο καταστρεφεται φθειτεραι ανομιομορφα και μεγαλυτερη καταναλωση εχουμε.
Σαν προσωπικο συμπερασμα θα ελεγα για καθημερινη αστικη χρηση εμπρος πιεσεις 32 με 34 και πισω 30 με 32 αντιστοιχα, εισαι οκ. Αλλα για χρηση εκτος αστικων δρομων θα προτυνα εμπρος πιεσεις 36 και πισω 34 με 36 (αναλογα το φορτιο) αντιστοιχα.
|
|
|
|
|
samelis
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2007, 08:36 |
|
|
C2 VTS
ΕΧω 35-35 μπρος πισω (16ΑΡΕς)χαμηλωτερες πιεσεις που δοκιμασα μου εδωσαν την εντυπωση οτι το αυτοκινητο δεν ειναι τοσο αμμεσο και δεδομενου οτι πιο ευκολα κατεβαινουν στον τροχο τα αλογα με λιγο μεγαλυτερες πιεσεις,καθως επισης υπαρχει ετσι και λιγωτερη φθορα.
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2007, 10:43 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
aiolos έγραψε: Ο κατασκευαστής ίδια προτείνει πάντως. Και απο οσα αυτοκίνητα έχω δει αυτό ισχύει για όλες τις μάρκες.
σε μενα δεν λεει ιδια μπροστα πισω .
μου λεει 2 περιπτωσεις αμα το εχω φορτωμενο η οχι .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2007, 11:11 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
KarlBarks έγραψε: aiolos έγραψε: Ο κατασκευαστής ίδια προτείνει πάντως. Και απο οσα αυτοκίνητα έχω δει αυτό ισχύει για όλες τις μάρκες. σε μενα δεν λεει ιδια μπροστα πισω . μου λεει 2 περιπτωσεις αμα το εχω φορτωμενο η οχι .
Στο δικό μου προτείνει 33 εμπρός, 30 πισω σε 175-70 λάστιχο. Εγώ έχω 185 65. Εδω στα κρυα τι να βαζω;;;
|
|
|
|
|
B.M-SPORT
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Σεπ 2007, 12:40 |
|
Εγγραφή: Πέμ 21 Σεπ 2006, 07:45 Δημοσιεύσεις: 256 Τοποθεσία: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
|
Παράθεση: Εγω για τα συγκεκριμενα ελαστικα που τα φοραω σε Xsara I εδω και ενα χρονο βαζω 34 εμπρος 32 πισω και ειναι μια χαρα. Καποια στιγμη εβαλα, καθαρα για να δω πως δουλευει με υψηλες πιεσης 36 εμπρος 34 πισω και παρατηρησα οτι ειναι λιγο ποιο ευκολο να υπερστρεψη (σε σχεση με τις πρωτες πιεσης), ταυτοχρονα εγινε λιγο ποιο σκληρο στις αντιδρασεις του αλλα και τα πλαϊνα εδωσαν μια ποιο σκληρη αισθηση (συν οταν το στριβεις πολυ). Σε υψηλοτερες ταχυτητες δεν παρατηρησα καποια διαφορα. Φυσικα δουλεψα και χαμηλοτερες πιεσεις 30 εμπρος 28 πισω και δεν θα το συνιστουσα διοτι και το ελαστικο καταστρεφεται φθειτεραι ανομιομορφα και μεγαλυτερη καταναλωση εχουμε. Σαν προσωπικο συμπερασμα θα ελεγα για καθημερινη αστικη χρηση εμπρος πιεσεις 32 με 34 και πισω 30 με 32 αντιστοιχα, εισαι οκ. Αλλα για χρηση εκτος αστικων δρομων θα προτυνα εμπρος πιεσεις 36 και πισω 34 με 36 (αναλογα το φορτιο) αντιστοιχα.
Να προσθεσω σ'αυτα που εγραψα πως η διασταση που φοραω ειναι 195/50 R15 και να συμφωνησω με τον samelis οτι με ποιο υψηλες πιεσεις εχουμε ποιο αμεσο τιμονι.
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 12 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|