Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 15:24 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Ιαν 2013, 17:06 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42
Δημοσιεύσεις: 11784
Τοποθεσία: GoodView City
Εικόνες: 3
Blanc έγραψε:
Απο εδω: http://www.bmw-motorsport.gr/forums/sho ... php?t=6146




Τι θυμηθηκα παλι, για τους νεους που δεν το εχουν δει πιθανοτατα ποτε. Δειτε τι λενε αυτοι με τα BMW :laugh




Παράθεση:
Ήπια το τσαγάκι μου κανονικά…….. :angr
Θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτό που μου συνέβη το Σάββατο που μας πέρασε.
Λοιπόν γυρίζοντας από Καλαμάτα το απογευματάκι του Σαββάτου, δεν είχε καθόλου κίνηση στην μεγάλη ευθεία της Τριπόλεως, και είπα να το τελικιάσω έτσι για να ξεμπουκώσει το «εργαλείο»…… Ανοίγω- ανοίγω να σου τα 250 κοντερίσια, σχετικά εύκολα και ο κόφτης τελικής σε λειτουργία…. Ξαφνικά βλέπω από πίσω μου ένα αμάξι να θέλει να μου κάνει προσπέραση. Ώπα λέω θέλω το το δω αυτό, και κάνω δεξιά χωρίς να μου ανάψει φώτα για προσπέραση για να με περάσει. Το κοντέρ μου τώρα σταθερά στα 250 !!! Ξαφνικά βλέπω ένα Citroen BX 20ετίας (αυτό με την υδροπνευματική ανάρτηση που κάθετε όταν είναι παρκαρισμένο) το οποίο και έδειχνε σε αθλία κατάσταση ξεβαμμένο το χρώμα του και όλο λακκούβες και χτυπηματάκια παντού. Με πέρασε σχετικά άνετα !!!! Τρελάθηκα…… Εντωμεταξύ τα λάστιχά του ήταν μικρής διάστασης και η εξάτμιση με μονή εξαγωγή και ο ήχος του κανονικός. Δεν έδειχνε τίποτα το αλλαγμένο ή βελτιωμένο εξωτερικός τουλάχιστον. Προσπαθούσα να το φτάσω το έφτανα με άφηνε μάλλον να τον περάσω και μετά με ξαναπέρναγε στα ίσα. Φαινόταν σα να το διασκέδαζε κιόλας. Μετά στην συνέχεια, μετά την σήραγγα Αρτεμισίου στις κατηφορικές στροφές έμπαινε λες και είχε κανά EVO 9 και μετά από λίγο χάθηκε…..
Ακούω σχόλια και κάποια λογική εξήγηση γιατί δεν μπορώ να το πιστέψω ακόμα.
Το έχει πετύχει και κανείς άλλος?
:angr

..... :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh CITROEN RULES :rtfm :rtfm

_________________
Godzilla
Αμαρτωλός

Ενας σοφός είπε κάποτε:
Ρε δεν γαμιέται?
Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια.

Βαγγέλης


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 11:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Στη διάρκεια ταξιδιού βρέθηκα σε τμήμα δρόμου που ήταν υπό κατασκευή, χωματόδρομος με πολλές λακούβες.
Δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, περίπου 1-2 χιλιόμετρα, και πήγαινα δίπλα-δίπλα με ένα BX.

Υπήρχε πολύ μεγάλη διαφορά στο βαθμό που ταλαντώνονταν τα 2 αυτοκίνητα κινούμενα με την ίδια ταχύτητα, το ΒΧ απλά έμενε ακίνητο ενώ η C5 χοροπηδούσε συγκριτικά. Όχι πως ήταν ανυπόφορα μέσα στη C5, αλλά ΒΧ δεν ήταν.

Τη μεγάλη πλάκα όμως την έπαθε ο οδηγός ενός A4 S-line, που προσπάθησε να ακολουθήσει. Σε κάποια φάση μπορεί και να κοπάνησε το κεφάλι του στον ουρανό του αυτοκινήτου!

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 11:09 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
kobulis έγραψε:
Τη μεγάλη πλάκα όμως την έπαθε ο οδηγός ενός A4 S-line, που προσπάθησε να ακολουθήσει. Σε κάποια φάση μπορεί και να κοπάνησε το κεφάλι του στον ουρανό του αυτοκινήτου!



:laugh :laugh :laugh ναι ρε γμτ, υδρό !! :clap :clap :clap

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 11:19 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
:clap :clap :clap :clap :clap

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 12:00 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 13 Μάιος 2012, 19:54
Δημοσιεύσεις: 8614
...Audo-κέφαλος.... σιδεροκέφαλος! :laugh :laugh :laugh


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 14:25 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
vpafi έγραψε:
Blanc έγραψε:
Απο εδω: http://www.bmw-motorsport.gr/forums/sho ... php?t=6146




Τι θυμηθηκα παλι, για τους νεους που δεν το εχουν δει πιθανοτατα ποτε. Δειτε τι λενε αυτοι με τα BMW :laugh




Παράθεση:
Ήπια το τσαγάκι μου κανονικά…….. :angr
Θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτό που μου συνέβη το Σάββατο που μας πέρασε.
Λοιπόν γυρίζοντας από Καλαμάτα το απογευματάκι του Σαββάτου, δεν είχε καθόλου κίνηση στην μεγάλη ευθεία της Τριπόλεως, και είπα να το τελικιάσω έτσι για να ξεμπουκώσει το «εργαλείο»…… Ανοίγω- ανοίγω να σου τα 250 κοντερίσια, σχετικά εύκολα και ο κόφτης τελικής σε λειτουργία…. Ξαφνικά βλέπω από πίσω μου ένα αμάξι να θέλει να μου κάνει προσπέραση. Ώπα λέω θέλω το το δω αυτό, και κάνω δεξιά χωρίς να μου ανάψει φώτα για προσπέραση για να με περάσει. Το κοντέρ μου τώρα σταθερά στα 250 !!! Ξαφνικά βλέπω ένα Citroen BX 20ετίας (αυτό με την υδροπνευματική ανάρτηση που κάθετε όταν είναι παρκαρισμένο) το οποίο και έδειχνε σε αθλία κατάσταση ξεβαμμένο το χρώμα του και όλο λακκούβες και χτυπηματάκια παντού. Με πέρασε σχετικά άνετα !!!! Τρελάθηκα…… Εντωμεταξύ τα λάστιχά του ήταν μικρής διάστασης και η εξάτμιση με μονή εξαγωγή και ο ήχος του κανονικός. Δεν έδειχνε τίποτα το αλλαγμένο ή βελτιωμένο εξωτερικός τουλάχιστον. Προσπαθούσα να το φτάσω το έφτανα με άφηνε μάλλον να τον περάσω και μετά με ξαναπέρναγε στα ίσα. Φαινόταν σα να το διασκέδαζε κιόλας. Μετά στην συνέχεια, μετά την σήραγγα Αρτεμισίου στις κατηφορικές στροφές έμπαινε λες και είχε κανά EVO 9 και μετά από λίγο χάθηκε…..
Ακούω σχόλια και κάποια λογική εξήγηση γιατί δεν μπορώ να το πιστέψω ακόμα.
Το έχει πετύχει και κανείς άλλος?
:angr

..... :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh :laugh CITROEN RULES :rtfm :rtfm

Και ο άλλος με το BX θα έλεγε:
"Ήμουν στην Τριπόλεως-Κορίνθου εκεί στη μεγάλη ευθεία, και ενώ είχα όρεξη να το τελικιάσω να ξεμπουκώσει, είχα την γυναίκα δίπλα και μόλις περνούσα τα 250 γκρίνιαζε... "Άσε ρε γυναίκα της έλεγα να βάλω και την 5η να πιάσουμε τα 300 να τελικιάσει το όχημα!". Αλλά τίποτα αυτή! :D
Έκανα το ταξίδι καλαμάτα-κόρινθος με 4η, 250χαω και 1950σαλ... μαλακωσιά πολύ... Λέτε να μου καπνίστικαν τα μπουζί;;;"

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 19:34 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ρε λετε να οδηγουσε ποτε ο Μανθος BX? :D

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 19:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Και ξέρω και το κομμάτι απο έξω ε.......... :laugh

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 30 Ιαν 2013, 23:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Μαλλον CX ηταν αυτο, αν υποθεσουμε οτι η ιστορια ειναι αληθηνη.... :P

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2013, 00:29 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Aν και πολλά μέλη του το λένε, επιμένει οτι είναι ΒΧ και δεν βρίσκω το λόγο να μην τον πιστέψουμε. Απλά κάποιος εκεί έξω είναι πολύ μερακλής :clap :clap

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2013, 03:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17
Δημοσιεύσεις: 454
Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
Όταν είχα το Xantia συνηθισμένος από την άνεση του είχα την παρακάτω τρομακτική εμπειρία.
Βρέθηκε στα χέρια μου ένα Mini Cooper, όχι S αυτό με τα 120 άλογα, και το πήρα ανεβαίνοντας για Χαλκίδα από Αθήνα. Αφού γνωριστήκαμε με το ιδιαίτερα συμπαθητικό Mini, ο δρόμος ήταν άδειος γιατί ήταν καθημερινή και άρχισε να ανεβάζει.
Ενώ πηγαίνω με περίπου 170 και σκέφτομαι ότι το Xantia είναι ψοφίμι γιατί αυτό ανέβαζε πολύ καλά, ξαφνικά φτάνω στην Μαλακάσα.

Το κοπάνημα που έφαγα μέσα στο Mini δεν το έχω φάει με κανένα άλλο αυτοκίνητο.
Το Xantia στην 3η θέση της ανάρτησης και σε χωράφι ήταν πολύ πιο άνετο.

Άρχισα προσωρινά να σκέφτομαι ότι έτσι σκοτώνεται ο κόσμος και αφήνω το γκάζι με στόχο να τσιμπήσω το φρένο. Ευτυχώς που δεν το έκανα και άφησα μόνο το γκάζι γιατί ενώ φορούσα ζώνη και δεν είμαι και ο πλέον ελαφρύς άνθρωπος που υπάρχει, κυριολεκτικά πετάχτηκα επάνω και βρήκα στην οροφή και μετά κάτω. Έβγαλα αλάρμ - μην σκάσει κανείς επάνω μου - και σιγά σιγά προς τα δεξιά. Μόλις σταμάτησε να κουνάει, όταν η ταχύτητα έπεσε περίπου στα 110, είπα ... Που είσαι ρε Ξανθούλα με το γερμανόπραμα.

Άρα ο οδηγός του Audi που προσπάθησε να κυνηγήσει τις δύο κυρίες με υδροπνευματική σε κατσικόδρομο, ΣΙΓΟΥΡΑ βρήκε στην οροφή.

_________________
Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003

-- παλιές αγάπες --
Citroen Xsara I 1.4i 1998
Opel Astra H 1.4i 16V 2004
Citroen Xantia I 1.6i SX 1994
Citroen GSA 1.1 Special 1985


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2013, 16:12 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ωραιο ποστ!
Ο χαρακτηρας του Mini ομως μην ξεχναμε οτι ειναι αλλος, δε φτιαχτηκε με τα ιδια κριτηρια οπως μια Xantia. Το χαος της ανεσης οταν φευγεις απο υδροπνευματικο και οδηγεις καποιο αλλο, σιγουρα ειναι τεραστιο παντως!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 01 Φεβ 2013, 05:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ρωτηστε ολους οσους εχουν υδρο παθαινουν κολλημα με αυτο και αν το αλλαξουν παλι υδρο θα παρουν ειναι θεμα συνηθειας ....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 02 Φεβ 2013, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 26 Δεκ 2012, 17:53
Δημοσιεύσεις: 1221
Και για να μην ξεχνιόμαστε......

http://www.youtube.com/watch?v=09-C33SrJi8

_________________
Άντε και καλή μας Βούτα


www.historic-mini.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 04 Φεβ 2013, 12:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 04 Ιουν 2010, 13:15
Δημοσιεύσεις: 594
Τοποθεσία: ΧΑΛΚΙΔΑ
Εικόνες: 2
:shift υδρο και παλι υδρο!!!!

_________________
Εικόνα
Εικόνα
ΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 37 από 40 [ 592 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40  Επόμενο



Συναφή θέματα

υψος αναρτησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: ΠΕΤΡΟΣ XSARA II
Απαντήσεις: 15
ρομποτ αναρτησης xantia
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: gregori
Απαντήσεις: 12
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS4
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 180
Μεσαία Σκάλα Ανάρτησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Περι φρένων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: micras
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron