Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:24 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 12:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Έχεις δίκιο Βασίλη. Αυτό σκεφτόμουν κ εγώ. Δεν ξέρω γιατί υπερηφανεύεται ο φίλος πιο πάνω, ενώ έπρεπε να κάνει ακριβώς το αντίθετο. Να ντρέπεται... Πρώτον γιατί δεν κατάλαβε ότι έχει σκάσει το λάστιχο, αλίμονο αν έχει την ίδια αίσθηση η τον ίδιο θόρυβο κύλισης, και δεύτερον γιατί έτσι το λιγότερο που μπορείς να πάθεις είναι μια στραβωμενη ζαντα.

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 12:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Δεν το καταλαβαίνεις . Μου είχε τύχει σε ένα από τα παλιότερα υδρο μου .

Τώρα και το c4 και η c5 είναι exclusive και έχουν αισθητήρες πίεσης .

Αλλά μου έτυχε πριν 1 μήνα το εξής κουφό στην c5 .
Βραδάκι επιστρέφουμε με ένα φιλικό ζευγάρι και μου βγάζει ένα σήμα που δεν ήξερα κάν ότι το έχει .

Μου δείχνει ένα κόκκινο λάστιχο που το τρυπάει ένα καρφί και κάνει με συνεφάκι πφφφφ και σήμα στοπ . Μου λέει επίσης ότι είναι το εμπρός αριστερά .
Λέω τι μαλακία είναι αυτή . Σταματάω το κοιτάω , ψιλοπεσμένο . Πάω σε ένα βενζινάδικο , το κοιτάω και ω του θαύματος είχε καρφί το εμπρός αριστερά λάστιχο .

Ο φίλος μου αυτοκινητάκιας γκατζετάκιας και τωρινός κάτοχος ενός λέξους φούλ έξτρα που το πήρε μτχ χάζεψε . Μου λέει και που το ήξερε ότι είναι καρφί και δεν σου έβγαλε απλά το σήμα χαμηλής πίεσης ελαστικού .

Του λέω σιτροενάρα εξκλούσιβ αγόρι μου , όχι μαλακίες .

Το λάστιχο όμως δεν είχε κλατάρει , είχε πίεση γύρω στο 15-20 , εννοείται ότι δεν είχα πάρει χαμπάρι αφού ήμουν σε χαμηλής ταχύτητας δρόμους και απλά το φούσκωσα , πήγα σπίτι αφού δεν είχε βουλκανιζατέρ εκείνη την ώρα και την άλλη μέρα το πρωί πήγα και το έφτιαξα , χωρίς κάν να βγεί από την ζάντα γιατί το καρφί ήταν στο πέλμα .

Που θα πάει . Δεν θα κατεβάσουν τα τέλη στα δίλιτρα ? Να δείτε τι τιμές θα έχουν τα μτχ.

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 17:08 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Νταξ οτι οσες φορες τεκμηριωμενα ή απο 500 εμπειριες συγγενων - πατεραδων και μελων και να γραψουμε οτι το υδροπνευματικο δε νιωθει απο κλαταρισματα και ΔΕ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΕΡΓΟΥΛΕΣ :laugh παλι θα μαστε εδω να εξηγουμε και να γραφουμε τα ιδια που γραφουμε χρονια τωρα.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 18:53 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
MeddlingMageGR έγραψε:
Έχεις δίκιο Βασίλη. Αυτό σκεφτόμουν κ εγώ. Δεν ξέρω γιατί υπερηφανεύεται ο φίλος πιο πάνω, ενώ έπρεπε να κάνει ακριβώς το αντίθετο. Να ντρέπεται... Πρώτον γιατί δεν κατάλαβε ότι έχει σκάσει το λάστιχο, αλίμονο αν έχει την ίδια αίσθηση η τον ίδιο θόρυβο κύλισης, και δεύτερον γιατί έτσι το λιγότερο που μπορείς να πάθεις είναι μια στραβωμενη ζαντα.



..χμμ, όχι ακριβώς να ντρέπεται. Ετυχε να μην καταλάβει κάτι. Ο ρόλος της υδρό σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι να μην καταλάβεις τίποτα, αλλά να συνεχίσεις με ασφάλεια μέχρι το κοντινότερο σημείο στάθμευσης για αλλαγή/επισκευή ελαστικού, χωρίς να χάσεις τιμόνι, μούρη, αυγά, πασχάλια. Στην τελική, ας στραβώσει η ζάντα, πιο φτηνή βγαίνει από ένα μουράκι + φτερά.

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 18:56 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14
Δημοσιεύσεις: 1180
:agree


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 19:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31
Δημοσιεύσεις: 7777
Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη
Εικόνες: 3
nonos έγραψε:
Νταξ οτι οσες φορες τεκμηριωμενα ή απο 500 εμπειριες συγγενων - πατεραδων και μελων και να γραψουμε οτι το υδροπνευματικο δε νιωθει απο κλαταρισματα και ΔΕ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΕΡΓΟΥΛΕΣ :laugh παλι θα μαστε εδω να εξηγουμε και να γραφουμε τα ιδια που γραφουμε χρονια τωρα.

:agree


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 21:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
linker έγραψε:
...χμμ, όχι ακριβώς να ντρέπεται. Ετυχε να μην καταλάβει κάτι. Ο ρόλος της υδρό σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι να μην καταλάβεις τίποτα, αλλά να συνεχίσεις με ασφάλεια μέχρι το κοντινότερο σημείο στάθμευσης για αλλαγή/επισκευή ελαστικού, χωρίς να χάσεις τιμόνι, μούρη, αυγά, πασχάλια. Στην τελική, ας στραβώσει η ζάντα, πιο φτηνή βγαίνει από ένα μουράκι + φτερά.


Σωστα μοδερατορα, απλα νομιζω αλλιως το θεσαμε με τον Δημητρη θελω να πιστευω, το οτι δεν το καταλαβε δεν ειναι επικινδυνο?
Αλλο να το ξερεις οτι εχεις ενα σκασμενο λαστιχο, να πηγαινεις με ορισμενη ταχυτητα και να μη νιωθει το αμαξι...και αλλο να μην παιρνεις ειδηση τι γινεται και να συνεχιζεις ισως σε ρυθμους που μπορει να σε σκοτωσουν.
Εδω η μαρτυρια του φιλου μας ηταν ανατριχιαστικη να μας λεει οτι απο Βονιτσα μεχρι Μεσολογγι δεν ενιωσε τιποτα και θα συνεχιζε ετσι μεχρι και Αθηνα αν δε του εκαναν σημα.
Θεωρω οτι ειναι πολλα τα χιλιομετρα για να γινουν με ενα πιτα λαστιχο, περα απο ολα τα θετικα της αναρτησης. Και νομιζω αρκετα επικινδυνο.

Εχει διαφορα αυτο που λεω με το ενδεχομενο να σκασει, να μη σε πουλησει το αμαξι, να ξερεις οτι εχεις σκασμενο λαστιχο ομως και να σε πηγαινει με ασφαλεια στο κοντινοτερο βουλκανιζατερ με ταχυτητες που επιρεαζονται απο το γεγονος οτι το ξερεις.

Μεγαλη διαφορα το ενα με το αλλο...

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 21:11 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Βασίλη μου κατάλαβα πώς το θέσατε, αλλά φράσεις όπως "..θα'πρεπε να ντρέπεται.." κλπ δε νομίζω ότι έχουν θέση στο ζήτημα. Καλώς ή κακώς, το αυτοκίνητο στάθηκε αντάξιο των προσδοκιών, δεν πούλησε τον οδηγό και ήταν σύμμαχος στη ζημιά που έγινε. Αργά ή γρήγορα θα το καταλάβαινε, ίσως οι συνθήκες να μην ήταν οι ευνοικότερες για να το αντιληφθεί νωρίτερα, όπως το φουλ φορτίο και άλλοι παράγοντες. :thumb

Υ.Γ. Ποιό το νόημα να μιλάμε για βαλβίδες ελέγχου πίεσης αέρα σε ένα μεσαίο αυτοκίνητο της δεκαετίας του 90? :D

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 21:38 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Το καλυτερο ειναι να εχεις και τα δυο παντως...και υδρο και ελεγχο πιεσης. Νομιζω οτι απο θεμα ασφαλειας ολοκληρωνεται παρα πολυ το αυτοκινητο, το καθενα μονο του, απ'οτι βλεπουμε δεν ειναι και οτι πιο σιγουρο.

Δε θελω αυτοκινητο που να μη με κανει να νιωσω οτι εσκασε το λαστιχο, αλλα θελω αυτοκινητο που να με σωσει απο το σκασμενο λαστιχο. Γι'αυτο σου τονισα οτι ειναι διαφορετικα πραγματα το ενα με το αλλο. :)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 21:40 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41
Δημοσιεύσεις: 17279
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Εικόνες: 10
Hσουν σαφέστατος :thumb

Ο συνδυασμός, όντως, είναι ιδανικός, βλέπε C5 κλπ.

_________________
Εικόνα

Citroën Xantia II 1.8i 16V
Citroën C2 by Loeb no.0299

"Life is too short to drive boring cars"


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Ιούλ 2012, 18:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Όπως περιέγραψα και σε ένα σκηνικό πριν 2,5 χρόνια,
viewtopic.php?f=35&p=166389

, αν κινείσαι φυσιολογικά, δεν καταλαβαίνεις απολύτως τίποτα αν κλατάρει το λάστιχο σε υδροπνευματικό.

Είχε καταστραφεί το Primacy HP, είχαν μείνει κάποια λινά, στράβωσε και η σιδερένια ζάντα και δεν είχα καταλάβει τίποτα.
Ούτε τους καπνούς μπορούσα να δω λόγω βροχής, μόνο τον θόρυβο κατάλαβα.

Απλά καλό είναι να υπάρχουν αισθητήρες πίεσης ελαστικών, ειδικά στο C5, μήπως και σωθεί το λάστιχο....

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Ιούλ 2012, 01:39 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
...και καμια ζαντα, οι οποιες ειναι τουμπανες στα διλιτρα!

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιούλ 2012, 18:00 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Το δεν καταλαβε μαλλον ειναι υπερβολη... Η εισαι εντελος στην κοσμαρα σου, και απλα θεωρεις τον δρομο "ελληνικό"...

Κατα τα αλλα με καλυψε ο Δημητρης.

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 12 Οκτ 2012, 21:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Νομίζω ότι η λίστα μεγάλωσε, οπότε καλό είναι να την ξαναδούμε, αν και ο πρώτος (Ξαντιά) δεν πρέπει να ανησυχεί!
http://www.teknikensvarld.se/algtest-lista/

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 13 Οκτ 2012, 00:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Ενδιαφέρουσα η λίστα...
Αλλά μου κάνει εντύπωση οτι 2ο Citroen είναι το Berlingo με 74 χλμ/ώρα και πιο κατω το C6 με 72 χλμ/ώρα και η C5 με 71 χλμ/ώρα...
Δυστυχώς δεν καταλαβαίνω τις συνθήκες αυτού του τεστ.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 35 από 40 [ 592 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 32, 33, 34, 35, 36, 37, 38 ... 40  Επόμενο



Συναφή θέματα

Περι φρένων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: micras
Απαντήσεις: 0
Περι του μαμα radio cd ...μας αφησε χρονους?
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 2
Citroen Xsara Picasso - Περί A/C ο λόγος!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 10
Έλεγχος Ανάρτησης στο service των 10.000 χλμ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΥ
Απαντήσεις: 7
ρομποτ αναρτησης xantia
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: gregori
Απαντήσεις: 12
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια