Συγγραφέας |
Μήνυμα |
MeddlingMageGR
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 12:24 |
|
Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06 Δημοσιεύσεις: 2852 Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
|
Έχεις δίκιο Βασίλη. Αυτό σκεφτόμουν κ εγώ. Δεν ξέρω γιατί υπερηφανεύεται ο φίλος πιο πάνω, ενώ έπρεπε να κάνει ακριβώς το αντίθετο. Να ντρέπεται... Πρώτον γιατί δεν κατάλαβε ότι έχει σκάσει το λάστιχο, αλίμονο αν έχει την ίδια αίσθηση η τον ίδιο θόρυβο κύλισης, και δεύτερον γιατί έτσι το λιγότερο που μπορείς να πάθεις είναι μια στραβωμενη ζαντα.
Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2
|
|
|
|
|
cruiser
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 12:56 |
|
Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58 Δημοσιεύσεις: 2223
|
Δεν το καταλαβαίνεις . Μου είχε τύχει σε ένα από τα παλιότερα υδρο μου .
Τώρα και το c4 και η c5 είναι exclusive και έχουν αισθητήρες πίεσης .
Αλλά μου έτυχε πριν 1 μήνα το εξής κουφό στην c5 . Βραδάκι επιστρέφουμε με ένα φιλικό ζευγάρι και μου βγάζει ένα σήμα που δεν ήξερα κάν ότι το έχει .
Μου δείχνει ένα κόκκινο λάστιχο που το τρυπάει ένα καρφί και κάνει με συνεφάκι πφφφφ και σήμα στοπ . Μου λέει επίσης ότι είναι το εμπρός αριστερά . Λέω τι μαλακία είναι αυτή . Σταματάω το κοιτάω , ψιλοπεσμένο . Πάω σε ένα βενζινάδικο , το κοιτάω και ω του θαύματος είχε καρφί το εμπρός αριστερά λάστιχο .
Ο φίλος μου αυτοκινητάκιας γκατζετάκιας και τωρινός κάτοχος ενός λέξους φούλ έξτρα που το πήρε μτχ χάζεψε . Μου λέει και που το ήξερε ότι είναι καρφί και δεν σου έβγαλε απλά το σήμα χαμηλής πίεσης ελαστικού .
Του λέω σιτροενάρα εξκλούσιβ αγόρι μου , όχι μαλακίες .
Το λάστιχο όμως δεν είχε κλατάρει , είχε πίεση γύρω στο 15-20 , εννοείται ότι δεν είχα πάρει χαμπάρι αφού ήμουν σε χαμηλής ταχύτητας δρόμους και απλά το φούσκωσα , πήγα σπίτι αφού δεν είχε βουλκανιζατέρ εκείνη την ώρα και την άλλη μέρα το πρωί πήγα και το έφτιαξα , χωρίς κάν να βγεί από την ζάντα γιατί το καρφί ήταν στο πέλμα .
Που θα πάει . Δεν θα κατεβάσουν τα τέλη στα δίλιτρα ? Να δείτε τι τιμές θα έχουν τα μτχ.
_________________ Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 17:08 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Νταξ οτι οσες φορες τεκμηριωμενα ή απο 500 εμπειριες συγγενων - πατεραδων και μελων και να γραψουμε οτι το υδροπνευματικο δε νιωθει απο κλαταρισματα και ΔΕ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΕΡΓΟΥΛΕΣ παλι θα μαστε εδω να εξηγουμε και να γραφουμε τα ιδια που γραφουμε χρονια τωρα.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 18:53 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
MeddlingMageGR έγραψε: Έχεις δίκιο Βασίλη. Αυτό σκεφτόμουν κ εγώ. Δεν ξέρω γιατί υπερηφανεύεται ο φίλος πιο πάνω, ενώ έπρεπε να κάνει ακριβώς το αντίθετο. Να ντρέπεται... Πρώτον γιατί δεν κατάλαβε ότι έχει σκάσει το λάστιχο, αλίμονο αν έχει την ίδια αίσθηση η τον ίδιο θόρυβο κύλισης, και δεύτερον γιατί έτσι το λιγότερο που μπορείς να πάθεις είναι μια στραβωμενη ζαντα.
..χμμ, όχι ακριβώς να ντρέπεται. Ετυχε να μην καταλάβει κάτι. Ο ρόλος της υδρό σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι να μην καταλάβεις τίποτα, αλλά να συνεχίσεις με ασφάλεια μέχρι το κοντινότερο σημείο στάθμευσης για αλλαγή/επισκευή ελαστικού, χωρίς να χάσεις τιμόνι, μούρη, αυγά, πασχάλια. Στην τελική, ας στραβώσει η ζάντα, πιο φτηνή βγαίνει από ένα μουράκι + φτερά.
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
ΖήσηςXsara
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 19:16 |
|
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 22:31 Δημοσιεύσεις: 7777 Τοποθεσία: Αλεξανδρούπολη Εικόνες: 3
|
nonos έγραψε: Νταξ οτι οσες φορες τεκμηριωμενα ή απο 500 εμπειριες συγγενων - πατεραδων και μελων και να γραψουμε οτι το υδροπνευματικο δε νιωθει απο κλαταρισματα και ΔΕ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΙΝΔΥΝΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΤΕΡΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΜΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΒΕΡΓΟΥΛΕΣ παλι θα μαστε εδω να εξηγουμε και να γραφουμε τα ιδια που γραφουμε χρονια τωρα.
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 21:01 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
linker έγραψε: ...χμμ, όχι ακριβώς να ντρέπεται. Ετυχε να μην καταλάβει κάτι. Ο ρόλος της υδρό σε αυτήν την περίπτωση δεν είναι να μην καταλάβεις τίποτα, αλλά να συνεχίσεις με ασφάλεια μέχρι το κοντινότερο σημείο στάθμευσης για αλλαγή/επισκευή ελαστικού, χωρίς να χάσεις τιμόνι, μούρη, αυγά, πασχάλια. Στην τελική, ας στραβώσει η ζάντα, πιο φτηνή βγαίνει από ένα μουράκι + φτερά. Σωστα μοδερατορα, απλα νομιζω αλλιως το θεσαμε με τον Δημητρη θελω να πιστευω, το οτι δεν το καταλαβε δεν ειναι επικινδυνο? Αλλο να το ξερεις οτι εχεις ενα σκασμενο λαστιχο, να πηγαινεις με ορισμενη ταχυτητα και να μη νιωθει το αμαξι...και αλλο να μην παιρνεις ειδηση τι γινεται και να συνεχιζεις ισως σε ρυθμους που μπορει να σε σκοτωσουν. Εδω η μαρτυρια του φιλου μας ηταν ανατριχιαστικη να μας λεει οτι απο Βονιτσα μεχρι Μεσολογγι δεν ενιωσε τιποτα και θα συνεχιζε ετσι μεχρι και Αθηνα αν δε του εκαναν σημα. Θεωρω οτι ειναι πολλα τα χιλιομετρα για να γινουν με ενα πιτα λαστιχο, περα απο ολα τα θετικα της αναρτησης. Και νομιζω αρκετα επικινδυνο. Εχει διαφορα αυτο που λεω με το ενδεχομενο να σκασει, να μη σε πουλησει το αμαξι, να ξερεις οτι εχεις σκασμενο λαστιχο ομως και να σε πηγαινει με ασφαλεια στο κοντινοτερο βουλκανιζατερ με ταχυτητες που επιρεαζονται απο το γεγονος οτι το ξερεις. Μεγαλη διαφορα το ενα με το αλλο...
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 21:11 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Βασίλη μου κατάλαβα πώς το θέσατε, αλλά φράσεις όπως "..θα'πρεπε να ντρέπεται.." κλπ δε νομίζω ότι έχουν θέση στο ζήτημα. Καλώς ή κακώς, το αυτοκίνητο στάθηκε αντάξιο των προσδοκιών, δεν πούλησε τον οδηγό και ήταν σύμμαχος στη ζημιά που έγινε. Αργά ή γρήγορα θα το καταλάβαινε, ίσως οι συνθήκες να μην ήταν οι ευνοικότερες για να το αντιληφθεί νωρίτερα, όπως το φουλ φορτίο και άλλοι παράγοντες. Υ.Γ. Ποιό το νόημα να μιλάμε για βαλβίδες ελέγχου πίεσης αέρα σε ένα μεσαίο αυτοκίνητο της δεκαετίας του 90?
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 21:38 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Το καλυτερο ειναι να εχεις και τα δυο παντως...και υδρο και ελεγχο πιεσης. Νομιζω οτι απο θεμα ασφαλειας ολοκληρωνεται παρα πολυ το αυτοκινητο, το καθενα μονο του, απ'οτι βλεπουμε δεν ειναι και οτι πιο σιγουρο. Δε θελω αυτοκινητο που να μη με κανει να νιωσω οτι εσκασε το λαστιχο, αλλα θελω αυτοκινητο που να με σωσει απο το σκασμενο λαστιχο. Γι'αυτο σου τονισα οτι ειναι διαφορετικα πραγματα το ενα με το αλλο.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Παρ 06 Ιούλ 2012, 21:40 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Hσουν σαφέστατος Ο συνδυασμός, όντως, είναι ιδανικός, βλέπε C5 κλπ.
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Κυρ 08 Ιούλ 2012, 18:01 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Όπως περιέγραψα και σε ένα σκηνικό πριν 2,5 χρόνια, viewtopic.php?f=35&p=166389, αν κινείσαι φυσιολογικά, δεν καταλαβαίνεις απολύτως τίποτα αν κλατάρει το λάστιχο σε υδροπνευματικό. Είχε καταστραφεί το Primacy HP, είχαν μείνει κάποια λινά, στράβωσε και η σιδερένια ζάντα και δεν είχα καταλάβει τίποτα. Ούτε τους καπνούς μπορούσα να δω λόγω βροχής, μόνο τον θόρυβο κατάλαβα. Απλά καλό είναι να υπάρχουν αισθητήρες πίεσης ελαστικών, ειδικά στο C5, μήπως και σωθεί το λάστιχο....
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 09 Ιούλ 2012, 01:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
...και καμια ζαντα, οι οποιες ειναι τουμπανες στα διλιτρα!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Τετ 11 Ιούλ 2012, 18:00 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Το δεν καταλαβε μαλλον ειναι υπερβολη... Η εισαι εντελος στην κοσμαρα σου, και απλα θεωρεις τον δρομο "ελληνικό"...
Κατα τα αλλα με καλυψε ο Δημητρης.
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|