Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:23 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:37 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Brujo έγραψε:
kobulis έγραψε:
Φίλε sotoszx, δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε εμένα, αλλά βλέπω activa και εκνευρίζομαι.

Θα έπρεπε η τωρινή C5 να φοράει μιά Hydractive 5 ή 6, θα έπρεπε να κάνει παπάδες σε κρατήματα και άνεση.
Όχι οτι δεν τα πάει καλά, απλά δεν υπάρχει καμία σύγκριση με την απόσταση που είχε ένα Xantia από ένα Passat/Avensys/Vectra/Accord της εποχής σε αποτελεσματικότητα ανάρτησης.
Και είναι κρίμα.
Ένα γερό χαρτί έχουν στη Citroen και το αφήνουν ανεκμετάλευτο.



:agree

Γιατι ρε καρντασια το λετε αυτο? Εκτος αν εχετε οδηγησει ολη την κατηγορια και το λετε απο πρωτο χερι. Σορρυ κιολας, η δικη μου εμπειρια τουλαχιστον μεσα σε μια C5 και σε ενα Vectra λεει οτι το ενα παταει σαν τη γατα και το αλλο βαδιζει σαν ελεφαντας! Ωραια σκληρη αναρτηση το Vectra, δεμενο αλλα μπροστα στη C5 το παρομοιαζεις ανετα με κουτσουρο!

Και κατι αλλο ακομα, υπαρχει ενα βιντεακι με αυτο ακριβως το τεστ/αποτελεσματικοτητα αναρτησης, εχει μια C5 απεναντι σε καποιους απο τον ανταγωνισμο και τη μια βαζουν ενα ζελε σε ενα πιατο για να δουν αν θα φυγει εκτος πιατου η οχι, περνωντας σβαρνα απο χωραφι και στην αλλη εχουν ποτηρια με νερο...ή το κλασικο με τον ιπποδρομο και τη C6...

Δηλαδη ξεκαθαρα απεχει πολυ ο ανταγωνισμος απο αυτον τον ασσο που εχει η Citroen και λεγεται υδροπνευματικη-ενεργητικη σε απολυτως!!!! λογικα χρηματα!
Τωρα εσεις πως το βλεπετε ετσι το θεμα δεν καταλαβαινω.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Brujo έγραψε:
kobulis έγραψε:
Φίλε sotoszx, δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε εμένα, αλλά βλέπω activa και εκνευρίζομαι.

Θα έπρεπε η τωρινή C5 να φοράει μιά Hydractive 5 ή 6, θα έπρεπε να κάνει παπάδες σε κρατήματα και άνεση.
Όχι οτι δεν τα πάει καλά, απλά δεν υπάρχει καμία σύγκριση με την απόσταση που είχε ένα Xantia από ένα Passat/Avensys/Vectra/Accord της εποχής σε αποτελεσματικότητα ανάρτησης.
Και είναι κρίμα.
Ένα γερό χαρτί έχουν στη Citroen και το αφήνουν ανεκμετάλευτο.



:agree

:agree
----
Διαρρήδην, η ACTIVA είτε ώς κουπέ είτε στην μορφή που την γνωρίσαμε ως ενεργητική ανάρτηση, θάφτηκε οριστικά διότι απλά δεν την πλησίαζε σε άνεση και κράτημα κανένα Πεζό από το 106 gti έως το 406 σε οποιαδήποτε έκδοσή του.

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:41 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
xantiamanolis έγραψε:
ωραιο ζαντικο παντως αλλα με τα 1600 κυβικα ισα που θα το γυριζει....


Μαζι με μια τετραδα ζαντες δωρο ενα μοτερ 2.0 turbo! :D

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51
Δημοσιεύσεις: 4799
Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook)
Εικόνες: 3
Προσωπικά διότι δεν θέτω μόνο θέμα άνεσης, αλλά και οδικής συμπεριφοράς. Θα μπορούσε να είναι το απόλυτο τοπ σε σχέση με τον ανταγωνισμό, στους δρόμους που βαδίζει τώρα η Λότους.

_________________
sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51
Δημοσιεύσεις: 4799
Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook)
Εικόνες: 3
sotoszx έγραψε:
Διαρρήδην, η ACTIVA είτε ώς κουπέ είτε στην μορφή που την γνωρίσαμε ως ενεργητική ανάρτηση, θάφτηκε οριστικά διότι απλά δεν την πλησίαζε σε άνεση και κράτημα κανένα Πεζό από το 106 gti έως το 406 σε οποιαδήποτε έκδοσή του.


Και το ερώτημα είναι γιατί να μην βάλει εξελιγμένες από την citroen αναρτήσεις και η Peugeot?

_________________
sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Blanc έγραψε:
Δηλαδη ξεκαθαρα απεχει πολυ ο ανταγωνισμος απο αυτον τον ασσο που εχει η Citroen και λεγεται υδροπνευματικη-ενεργητικη σε απολυτως!!!! λογικα χρηματα!
Τωρα εσεις πως το βλεπετε ετσι το θεμα δεν καταλαβαινω.

Διαρρήδην ξανά(!), μια π.χ. Alfa 159 προσφέρει καλύτερο κράτημα σε σχέση με μια C5 (όχι όμως καλύτερη άνεση) και εδώ δεν παίζει μόνο ρόλο ο τύπος της ανάρτησης αλλά συνολικά το στήσιμο του αυτοκινήτου. Η Xantia ούτε εκεί δεν είχε αντίπαλο. (βλ. και τετραδιεύθυνση).

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:49 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Brujo έγραψε:
sotoszx έγραψε:
Διαρρήδην, η ACTIVA είτε ώς κουπέ είτε στην μορφή που την γνωρίσαμε ως ενεργητική ανάρτηση, θάφτηκε οριστικά διότι απλά δεν την πλησίαζε σε άνεση και κράτημα κανένα Πεζό από το 106 gti έως το 406 σε οποιαδήποτε έκδοσή του.


Και το ερώτημα είναι γιατί να μην βάλει εξελιγμένες από την citroen αναρτήσεις και η Peugeot?

Πεζό με υδρο; Δεν θα πούλαγε ποτέ! Άσε και το οικονομικό...
Νομίζω ότι το ερώτημά σου φίλε Άρη χάνεται στην μετάφραση του μάρκετιγκ.

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Παρε ενα καλοστημενο ανταγωνιστη τοτε και παμε Μεγαρα με μια C5 THP? , διλιτρη? , θα δουμε...και να κανουμε μερικες σβουρες να μη λεμε και ανακριβειες.

1,05 φραγμενο στη C5 σου λεω απο τωρα! ;)

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Αν θα διάλεγα ένα ανταγωνιστή θα έπερνα την Laguna gt, αλλά και η 159 δεν νομίζω στην πίστα να χάσει... δεν υπάρχει καμιά σὐγκριση; Θα το δούμε..

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 15:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Ή μία BMW 320si

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 16:15 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
sotoszx έγραψε:
Brujo έγραψε:
kobulis έγραψε:
Φίλε sotoszx, δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε εμένα, αλλά βλέπω activa και εκνευρίζομαι.

Θα έπρεπε η τωρινή C5 να φοράει μιά Hydractive 5 ή 6, θα έπρεπε να κάνει παπάδες σε κρατήματα και άνεση.
Όχι οτι δεν τα πάει καλά, απλά δεν υπάρχει καμία σύγκριση με την απόσταση που είχε ένα Xantia από ένα Passat/Avensys/Vectra/Accord της εποχής σε αποτελεσματικότητα ανάρτησης.
Και είναι κρίμα.
Ένα γερό χαρτί έχουν στη Citroen και το αφήνουν ανεκμετάλευτο.



:agree

:agree
----
Διαρρήδην, η ACTIVA είτε ώς κουπέ είτε στην μορφή που την γνωρίσαμε ως ενεργητική ανάρτηση, θάφτηκε οριστικά διότι απλά δεν την πλησίαζε σε άνεση και κράτημα κανένα Πεζό από το 106 gti έως το 406 σε οποιαδήποτε έκδοσή του.

:agree :agree :agree τρεις φορες οσα και τα ποστ.. :D
Προφανως...προφανεστατα... Ειναι πανευκολο να καταλαβει κανεις οτι η c5 διακρινεται μεν αλλα κορυφη σα την activa στη κατηγορια της δε θα γινει ποτε.. Και απο εκει και περα 508 και καμποσα ακομα τη κοιτανε στα ματια.. ενω 159 tbi και laguna gt της ριχνουν σε μια πιστα.

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 16:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14
Δημοσιεύσεις: 1180
Συμφωνω οτι η c5 ειναι top σε ανεση, αλλα σε κρατηματα μπορει να βρει το δασκαλο της ´η τουλαχιστον αυτην την αισθηση σου δινει, πραγμα που ειναι ακομη χειροτερο..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 16:23 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Το βασικο της ατου ειναι οτι δινει παρα μα παρα πολλα στα χρηματα της, στα οποια δε στεκεται τιποτα διπλα της :clap , και φυσικα η υδρο που δε την εχει κανενα του ανταγωνισμου.. Κι εγω ευκολα την αγοραζα. :thumb

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 16:26 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14
Δημοσιεύσεις: 1180
Μη ξεχναμε ομως και ποσο εκανε μια activa για την εποχη της και ποσο μια c5 prestige. Η c5 παντως εχει πολυ καλο value for money ever!
Noνε δεν προλαβαινω να γραψω και με συμπληρωνεις.. :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 19:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Είναι συμπληρωματικός τύπος αυτός Λούκ,να τον προσέχεις. :rtfm

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 33 από 40 [ 592 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36 ... 40  Επόμενο



Συναφή θέματα

Περι φρένων
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: micras
Απαντήσεις: 0
Citroen Xsara Picasso - Περί A/C ο λόγος!
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xsara
Συγγραφέας: bakevang
Απαντήσεις: 10
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά DS4
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 180
Περί αναρτήσεων
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: OffTopic
Απαντήσεις: 127
χασιμο μεσαιας σκαλας αναρτησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: krazy
Απαντήσεις: 1
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια