Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 12:21 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μαρ 2012, 14:53 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μαρ 2012, 16:38 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Blanc έγραψε:

Άκρως ενημερωτικό...τι από αυτά κάνει η C5 μας;

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μαρ 2012, 19:32 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Η C5 σας...αν εχει Hydractive III+ νομίζω κάνει ακριβώς τα ίδια...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μαρ 2012, 19:51 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 11 Σεπ 2006, 08:06
Δημοσιεύσεις: 2852
Τοποθεσία: Phoenix - LineageII official Server
Υπέροχο βίντεο... Ζήλεψα

Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μαρ 2012, 21:11 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Η C5 σας...αν εχει Hydractive III+ νομίζω κάνει ακριβώς τα ίδια...


Τι λες τώρα....
Ψαρωσα άν και κάτοχος λεμε

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Μαρ 2012, 22:47 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Η C5 σας...αν εχει Hydractive III+ νομίζω κάνει ακριβώς τα ίδια...


Λαθος. Δεν πρεπει να εχει την ρυθμιση της οπης για το bount-rebount της αναρτησης.

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2012, 09:29 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Πως θα μαθουμε τις διαφορες.... κανα link τιποτα...;

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2012, 09:48 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Kilomeater για να καταλαβεις, σπο τη C6 μεχρι τη C5 σου, οι διαφορες δεν πρεπει να ειναι και τρομακτικες. Νομιζω οτι ο Bill εχει δικιο.
Πιο πολλες διφορες εχεις με μια Xantia παρα με μια C6 νομιζω. Και επειδη ψαρωσες και σου αρεσε το βιντεο, τσεκαρε οποτε μπορεις και αυτο... :thumb

Ειναι πολυ κλασικο βιντεο, αλλα πιστευω θα σε αφησει αφωνο ιδιαιτερα η λειτουργια της Activa στις στροφες...


_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2012, 10:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Ωραιο πραγματι! thanx!!

Αυτο που λεει στο προηγουμενο video για τους computer υπολογισμους απο τις ανωμαλιες στους εμπρος τροχους (και οτι αναμενονται στον πισω) ισχυει αραγε πχ σε και στην Hydractive της C5 ?

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2012, 10:27 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Νομιζω ναι!
Καλα το συστημα πρεπει να εχει πολυ γαματο επεξεργαστη δηλαδη, υπολογιζει τοσα πραγματα σε λιγοτερο απο μισο δευτερολεπτο και ολα με τετοια ακριβεια για να προλαβει να αντιδρασει κιολας.

Citroen παιδια :clap

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2012, 10:50 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 24 Δεκ 2010, 12:03
Δημοσιεύσεις: 15531
Τοποθεσία: Θεσ/νικη
Blanc έγραψε:
Citroen παιδια :clap


:agree με υδρό για τους Ελληνικούς σκατόδρομους. Ατσαλάκωτος και ξεκούραστος.

_________________
-Πράκτορας ΑΚΑ Βλέπω ΚΑΙ πίσω από το βουνό, μέσα από το τούνελ, ας έχει και ομίχλη!

1985 GSA - 1986 BX 1.6 TRS - 1991 GS Pallas - 2001 BX Atout - 2003 Saxo 1.1 Furio - 2007 C2 1.4 VTR - 2008 C4 1.6 16v Exclusive - 2010 C4 1.4 16v Elegance - 2011 Xsara 1,6 16v VTS - 2012 C3 1.6 e-HDI Eco Chic, και πλέον 2016 Peugeot 308 SW THP Premium Pack


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2012, 12:07 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
billaras έγραψε:
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Η C5 σας...αν εχει νομίζω κάνει ακριβώς τα ίδια...


Λαθος. Δεν πρεπει να εχει την ρυθμιση της οπης για το bount-rebount της αναρτησης.

:agree
Αρκεί να σκεφτούμε ότι η C6 έχει 7 σφαίρες, ενώ όλες οι C5 ΙΙΙ, αν δεν κάνω λάθος 4 ή 6, ανάλογα με το μοντέλο. Την σφαίρα του συσωρευτή στα παλιά συσστήματα την αντικαθιστά η ίδια η αντλια, αφού το κύκλωμα δεν σχετίζεται με φρένα τιμόνι κτλ.
Η Hydractive III+ ανταγωνίζεται την Hydractive II σε επιμέρους χαρακτηριστικά, δεν έχει όμως τις ενεργητικές αντιστρεπτικές της ακτιβά...

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2012, 12:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
ποιες εχουνε 4 και ποιες 6?
και η 7η της C6 τι παραπανω κανει;

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2012, 16:18 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 12:29
Δημοσιεύσεις: 1252
sotoszx έγραψε:
billaras έγραψε:
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Η C5 σας...αν εχει νομίζω κάνει ακριβώς τα ίδια...


Λαθος. Δεν πρεπει να εχει την ρυθμιση της οπης για το bount-rebount της αναρτησης.

:agree
Αρκεί να σκεφτούμε ότι η C6 έχει 7 σφαίρες, ενώ όλες οι C5 ΙΙΙ, αν δεν κάνω λάθος 4 ή 6, ανάλογα με το μοντέλο. Την σφαίρα του συσωρευτή στα παλιά συσστήματα την αντικαθιστά η ίδια η αντλια, αφού το κύκλωμα δεν σχετίζεται με φρένα τιμόνι κτλ.
Η Hydractive III+ ανταγωνίζεται την Hydractive II σε επιμέρους χαρακτηριστικά, δεν έχει όμως τις ενεργητικές αντιστρεπτικές της ακτιβά...

Λοιπόν και η C5 III και η C6 έχει 7 σφαίρες, εμπρός και πίσω συνολικά. Μία σε κάθε ρόδα και μία στον εμπρός άξονα και δύο στον πίσω άξονα για να δουλεύει :love :love :love :love :love η ανάρτηση "μαγικά" :love :love :love :love :love
Δείτε το video και τις εικόνες που ακολουθούν

http://www.youtube.com/watch?v=dz3ovS6Qi0w
http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... c5-13.html


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2012, 18:56 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Εγω αυτο που ξερω οτι η Hydractive III στα c5 mk2 φορανε 4 σφαιρες συν αντλια οπου πολυ σωστα ειπε ο Σωτηρης κανει χρεη συσωρευτη,απο κει και περα οσα ειχανε κουμπακι sport +2 σφαιρες ακομα δηλαδη συνολο 6!!
Τωρα η c5 mk3 εχουνε συνολο 6 και η c6 7σφαιρες και στα δυο παντα υπαρχει και η αντλια!!

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 31 από 40 [ 592 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 28, 29, 30, 31, 32, 33, 34 ... 40  Επόμενο



Συναφή θέματα

Περί χρονοδιαγράμματος
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
πρόβλημα ανάρτησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: daskalos
Απαντήσεις: 16
Περί Service/συνεργείου και κόστος Θεσσαλονίκη (Diesel).
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Ign508
Απαντήσεις: 15
ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ C5
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: AR48
Απαντήσεις: 25
Πιεσεις απο τις σφαιρεσς αναρτησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: LOYTRIANOS
Απαντήσεις: 14
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ