Kilomeater για να καταλαβεις, σπο τη C6 μεχρι τη C5 σου, οι διαφορες δεν πρεπει να ειναι και τρομακτικες. Νομιζω οτι ο Bill εχει δικιο. Πιο πολλες διφορες εχεις με μια Xantia παρα με μια C6 νομιζω. Και επειδη ψαρωσες και σου αρεσε το βιντεο, τσεκαρε οποτε μπορεις και αυτο...
Ειναι πολυ κλασικο βιντεο, αλλα πιστευω θα σε αφησει αφωνο ιδιαιτερα η λειτουργια της Activa στις στροφες...
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
Kilomeater
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
Αυτο που λεει στο προηγουμενο video για τους computer υπολογισμους απο τις ανωμαλιες στους εμπρος τροχους (και οτι αναμενονται στον πισω) ισχυει αραγε πχ σε και στην Hydractive της C5 ?
Νομιζω ναι! Καλα το συστημα πρεπει να εχει πολυ γαματο επεξεργαστη δηλαδη, υπολογιζει τοσα πραγματα σε λιγοτερο απο μισο δευτερολεπτο και ολα με τετοια ακριβεια για να προλαβει να αντιδρασει κιολας.
Citroen παιδια
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
Πράκτορας
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
Η C5 σας...αν εχει νομίζω κάνει ακριβώς τα ίδια...
Λαθος. Δεν πρεπει να εχει την ρυθμιση της οπης για το bount-rebount της αναρτησης.
Αρκεί να σκεφτούμε ότι η C6 έχει 7 σφαίρες, ενώ όλες οι C5 ΙΙΙ, αν δεν κάνω λάθος 4 ή 6, ανάλογα με το μοντέλο. Την σφαίρα του συσωρευτή στα παλιά συσστήματα την αντικαθιστά η ίδια η αντλια, αφού το κύκλωμα δεν σχετίζεται με φρένα τιμόνι κτλ. Η Hydractive III+ ανταγωνίζεται την Hydractive II σε επιμέρους χαρακτηριστικά, δεν έχει όμως τις ενεργητικές αντιστρεπτικές της ακτιβά...
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
Kilomeater
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
Η C5 σας...αν εχει νομίζω κάνει ακριβώς τα ίδια...
Λαθος. Δεν πρεπει να εχει την ρυθμιση της οπης για το bount-rebount της αναρτησης.
Αρκεί να σκεφτούμε ότι η C6 έχει 7 σφαίρες, ενώ όλες οι C5 ΙΙΙ, αν δεν κάνω λάθος 4 ή 6, ανάλογα με το μοντέλο. Την σφαίρα του συσωρευτή στα παλιά συσστήματα την αντικαθιστά η ίδια η αντλια, αφού το κύκλωμα δεν σχετίζεται με φρένα τιμόνι κτλ. Η Hydractive III+ ανταγωνίζεται την Hydractive II σε επιμέρους χαρακτηριστικά, δεν έχει όμως τις ενεργητικές αντιστρεπτικές της ακτιβά...
Λοιπόν και η C5 III και η C6 έχει 7 σφαίρες, εμπρός και πίσω συνολικά. Μία σε κάθε ρόδα και μία στον εμπρός άξονα και δύο στον πίσω άξονα για να δουλεύει η ανάρτηση "μαγικά" Δείτε το video και τις εικόνες που ακολουθούν
Εγω αυτο που ξερω οτι η Hydractive III στα c5 mk2 φορανε 4 σφαιρες συν αντλια οπου πολυ σωστα ειπε ο Σωτηρης κανει χρεη συσωρευτη,απο κει και περα οσα ειχανε κουμπακι sport +2 σφαιρες ακομα δηλαδη συνολο 6!! Τωρα η c5 mk3 εχουνε συνολο 6 και η c6 7σφαιρες και στα δυο παντα υπαρχει και η αντλια!!
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση