Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:37 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Brujo έγραψε: kobulis έγραψε: Φίλε sotoszx, δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε εμένα, αλλά βλέπω activa και εκνευρίζομαι.
Θα έπρεπε η τωρινή C5 να φοράει μιά Hydractive 5 ή 6, θα έπρεπε να κάνει παπάδες σε κρατήματα και άνεση. Όχι οτι δεν τα πάει καλά, απλά δεν υπάρχει καμία σύγκριση με την απόσταση που είχε ένα Xantia από ένα Passat/Avensys/Vectra/Accord της εποχής σε αποτελεσματικότητα ανάρτησης. Και είναι κρίμα. Ένα γερό χαρτί έχουν στη Citroen και το αφήνουν ανεκμετάλευτο. Γιατι ρε καρντασια το λετε αυτο? Εκτος αν εχετε οδηγησει ολη την κατηγορια και το λετε απο πρωτο χερι. Σορρυ κιολας, η δικη μου εμπειρια τουλαχιστον μεσα σε μια C5 και σε ενα Vectra λεει οτι το ενα παταει σαν τη γατα και το αλλο βαδιζει σαν ελεφαντας! Ωραια σκληρη αναρτηση το Vectra, δεμενο αλλα μπροστα στη C5 το παρομοιαζεις ανετα με κουτσουρο! Και κατι αλλο ακομα, υπαρχει ενα βιντεακι με αυτο ακριβως το τεστ/αποτελεσματικοτητα αναρτησης, εχει μια C5 απεναντι σε καποιους απο τον ανταγωνισμο και τη μια βαζουν ενα ζελε σε ενα πιατο για να δουν αν θα φυγει εκτος πιατου η οχι, περνωντας σβαρνα απο χωραφι και στην αλλη εχουν ποτηρια με νερο...ή το κλασικο με τον ιπποδρομο και τη C6... Δηλαδη ξεκαθαρα απεχει πολυ ο ανταγωνισμος απο αυτον τον ασσο που εχει η Citroen και λεγεται υδροπνευματικη-ενεργητικη σε απολυτως!!!! λογικα χρηματα! Τωρα εσεις πως το βλεπετε ετσι το θεμα δεν καταλαβαινω.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:39 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
Brujo έγραψε: kobulis έγραψε: Φίλε sotoszx, δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε εμένα, αλλά βλέπω activa και εκνευρίζομαι.
Θα έπρεπε η τωρινή C5 να φοράει μιά Hydractive 5 ή 6, θα έπρεπε να κάνει παπάδες σε κρατήματα και άνεση. Όχι οτι δεν τα πάει καλά, απλά δεν υπάρχει καμία σύγκριση με την απόσταση που είχε ένα Xantia από ένα Passat/Avensys/Vectra/Accord της εποχής σε αποτελεσματικότητα ανάρτησης. Και είναι κρίμα. Ένα γερό χαρτί έχουν στη Citroen και το αφήνουν ανεκμετάλευτο. ---- Διαρρήδην, η ACTIVA είτε ώς κουπέ είτε στην μορφή που την γνωρίσαμε ως ενεργητική ανάρτηση, θάφτηκε οριστικά διότι απλά δεν την πλησίαζε σε άνεση και κράτημα κανένα Πεζό από το 106 gti έως το 406 σε οποιαδήποτε έκδοσή του.
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:41 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
xantiamanolis έγραψε: ωραιο ζαντικο παντως αλλα με τα 1600 κυβικα ισα που θα το γυριζει.... Μαζι με μια τετραδα ζαντες δωρο ενα μοτερ 2.0 turbo!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Brujo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:42 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51 Δημοσιεύσεις: 4799 Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook) Εικόνες: 3
|
Προσωπικά διότι δεν θέτω μόνο θέμα άνεσης, αλλά και οδικής συμπεριφοράς. Θα μπορούσε να είναι το απόλυτο τοπ σε σχέση με τον ανταγωνισμό, στους δρόμους που βαδίζει τώρα η Λότους.
_________________ sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.
|
|
|
|
|
Brujo
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:44 |
|
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51 Δημοσιεύσεις: 4799 Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook) Εικόνες: 3
|
sotoszx έγραψε: Διαρρήδην, η ACTIVA είτε ώς κουπέ είτε στην μορφή που την γνωρίσαμε ως ενεργητική ανάρτηση, θάφτηκε οριστικά διότι απλά δεν την πλησίαζε σε άνεση και κράτημα κανένα Πεζό από το 106 gti έως το 406 σε οποιαδήποτε έκδοσή του. Και το ερώτημα είναι γιατί να μην βάλει εξελιγμένες από την citroen αναρτήσεις και η Peugeot?
_________________ sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:47 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
Blanc έγραψε: Δηλαδη ξεκαθαρα απεχει πολυ ο ανταγωνισμος απο αυτον τον ασσο που εχει η Citroen και λεγεται υδροπνευματικη-ενεργητικη σε απολυτως!!!! λογικα χρηματα! Τωρα εσεις πως το βλεπετε ετσι το θεμα δεν καταλαβαινω. Διαρρήδην ξανά(!), μια π.χ. Alfa 159 προσφέρει καλύτερο κράτημα σε σχέση με μια C5 (όχι όμως καλύτερη άνεση) και εδώ δεν παίζει μόνο ρόλο ο τύπος της ανάρτησης αλλά συνολικά το στήσιμο του αυτοκινήτου. Η Xantia ούτε εκεί δεν είχε αντίπαλο. (βλ. και τετραδιεύθυνση).
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:49 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
Brujo έγραψε: sotoszx έγραψε: Διαρρήδην, η ACTIVA είτε ώς κουπέ είτε στην μορφή που την γνωρίσαμε ως ενεργητική ανάρτηση, θάφτηκε οριστικά διότι απλά δεν την πλησίαζε σε άνεση και κράτημα κανένα Πεζό από το 106 gti έως το 406 σε οποιαδήποτε έκδοσή του. Και το ερώτημα είναι γιατί να μην βάλει εξελιγμένες από την citroen αναρτήσεις και η Peugeot? Πεζό με υδρο; Δεν θα πούλαγε ποτέ! Άσε και το οικονομικό... Νομίζω ότι το ερώτημά σου φίλε Άρη χάνεται στην μετάφραση του μάρκετιγκ.
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:53 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Παρε ενα καλοστημενο ανταγωνιστη τοτε και παμε Μεγαρα με μια C5 THP? , διλιτρη? , θα δουμε...και να κανουμε μερικες σβουρες να μη λεμε και ανακριβειες. 1,05 φραγμενο στη C5 σου λεω απο τωρα!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
sotoszx
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 14:57 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31 Δημοσιεύσεις: 1267 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 0
|
Αν θα διάλεγα ένα ανταγωνιστή θα έπερνα την Laguna gt, αλλά και η 159 δεν νομίζω στην πίστα να χάσει... δεν υπάρχει καμιά σὐγκριση; Θα το δούμε..
_________________ sotoszx DSuper ZX 2.0 16v
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 15:02 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Ή μία BMW 320si
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 16:15 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
sotoszx έγραψε: Brujo έγραψε: kobulis έγραψε: Φίλε sotoszx, δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε εμένα, αλλά βλέπω activa και εκνευρίζομαι.
Θα έπρεπε η τωρινή C5 να φοράει μιά Hydractive 5 ή 6, θα έπρεπε να κάνει παπάδες σε κρατήματα και άνεση. Όχι οτι δεν τα πάει καλά, απλά δεν υπάρχει καμία σύγκριση με την απόσταση που είχε ένα Xantia από ένα Passat/Avensys/Vectra/Accord της εποχής σε αποτελεσματικότητα ανάρτησης. Και είναι κρίμα. Ένα γερό χαρτί έχουν στη Citroen και το αφήνουν ανεκμετάλευτο. ---- Διαρρήδην, η ACTIVA είτε ώς κουπέ είτε στην μορφή που την γνωρίσαμε ως ενεργητική ανάρτηση, θάφτηκε οριστικά διότι απλά δεν την πλησίαζε σε άνεση και κράτημα κανένα Πεζό από το 106 gti έως το 406 σε οποιαδήποτε έκδοσή του. τρεις φορες οσα και τα ποστ.. Προφανως...προφανεστατα... Ειναι πανευκολο να καταλαβει κανεις οτι η c5 διακρινεται μεν αλλα κορυφη σα την activa στη κατηγορια της δε θα γινει ποτε.. Και απο εκει και περα 508 και καμποσα ακομα τη κοιτανε στα ματια.. ενω 159 tbi και laguna gt της ριχνουν σε μια πιστα.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Loukas 79
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 16:21 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14 Δημοσιεύσεις: 1180
|
Συμφωνω οτι η c5 ειναι top σε ανεση, αλλα σε κρατηματα μπορει να βρει το δασκαλο της ´η τουλαχιστον αυτην την αισθηση σου δινει, πραγμα που ειναι ακομη χειροτερο..
|
|
|
|
|
nonos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 16:23 |
|
Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53 Δημοσιεύσεις: 16608 Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
|
Το βασικο της ατου ειναι οτι δινει παρα μα παρα πολλα στα χρηματα της, στα οποια δε στεκεται τιποτα διπλα της , και φυσικα η υδρο που δε την εχει κανενα του ανταγωνισμου.. Κι εγω ευκολα την αγοραζα.
_________________
Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 230.000km - the first love Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 151.000km - the daily driver Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car
Reizakos έγραψε: Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa
|
|
|
|
|
Loukas 79
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 16:26 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14 Δημοσιεύσεις: 1180
|
Μη ξεχναμε ομως και ποσο εκανε μια activa για την εποχη της και ποσο μια c5 prestige. Η c5 παντως εχει πολυ καλο value for money ever! Noνε δεν προλαβαινω να γραψω και με συμπληρωνεις..
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 18 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|