Συγγραφέας |
Μήνυμα |
vpafi
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Δευτ 14 Ιαν 2013, 17:06 |
|
Εγγραφή: Κυρ 09 Σεπ 2012, 12:42 Δημοσιεύσεις: 11784 Τοποθεσία: GoodView City Εικόνες: 3
|
Blanc έγραψε: Απο εδω: http://www.bmw-motorsport.gr/forums/sho ... php?t=6146Τι θυμηθηκα παλι, για τους νεους που δεν το εχουν δει πιθανοτατα ποτε. Δειτε τι λενε αυτοι με τα BMW Παράθεση: Ήπια το τσαγάκι μου κανονικά…….. Θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτό που μου συνέβη το Σάββατο που μας πέρασε. Λοιπόν γυρίζοντας από Καλαμάτα το απογευματάκι του Σαββάτου, δεν είχε καθόλου κίνηση στην μεγάλη ευθεία της Τριπόλεως, και είπα να το τελικιάσω έτσι για να ξεμπουκώσει το «εργαλείο»…… Ανοίγω- ανοίγω να σου τα 250 κοντερίσια, σχετικά εύκολα και ο κόφτης τελικής σε λειτουργία…. Ξαφνικά βλέπω από πίσω μου ένα αμάξι να θέλει να μου κάνει προσπέραση. Ώπα λέω θέλω το το δω αυτό, και κάνω δεξιά χωρίς να μου ανάψει φώτα για προσπέραση για να με περάσει. Το κοντέρ μου τώρα σταθερά στα 250 !!! Ξαφνικά βλέπω ένα Citroen BX 20ετίας (αυτό με την υδροπνευματική ανάρτηση που κάθετε όταν είναι παρκαρισμένο) το οποίο και έδειχνε σε αθλία κατάσταση ξεβαμμένο το χρώμα του και όλο λακκούβες και χτυπηματάκια παντού. Με πέρασε σχετικά άνετα !!!! Τρελάθηκα…… Εντωμεταξύ τα λάστιχά του ήταν μικρής διάστασης και η εξάτμιση με μονή εξαγωγή και ο ήχος του κανονικός. Δεν έδειχνε τίποτα το αλλαγμένο ή βελτιωμένο εξωτερικός τουλάχιστον. Προσπαθούσα να το φτάσω το έφτανα με άφηνε μάλλον να τον περάσω και μετά με ξαναπέρναγε στα ίσα. Φαινόταν σα να το διασκέδαζε κιόλας. Μετά στην συνέχεια, μετά την σήραγγα Αρτεμισίου στις κατηφορικές στροφές έμπαινε λες και είχε κανά EVO 9 και μετά από λίγο χάθηκε….. Ακούω σχόλια και κάποια λογική εξήγηση γιατί δεν μπορώ να το πιστέψω ακόμα. Το έχει πετύχει και κανείς άλλος? ..... CITROEN RULES
_________________ Godzilla Αμαρτωλός
Ενας σοφός είπε κάποτε: Ρε δεν γαμιέται? Και έζησε ευτυχισμένος για πολλά χρόνια. Βαγγέλης
|
|
|
|
|
kobulis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 11:00 |
|
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28 Δημοσιεύσεις: 1485 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
|
Στη διάρκεια ταξιδιού βρέθηκα σε τμήμα δρόμου που ήταν υπό κατασκευή, χωματόδρομος με πολλές λακούβες. Δύο λωρίδες ανά κατεύθυνση, περίπου 1-2 χιλιόμετρα, και πήγαινα δίπλα-δίπλα με ένα BX.
Υπήρχε πολύ μεγάλη διαφορά στο βαθμό που ταλαντώνονταν τα 2 αυτοκίνητα κινούμενα με την ίδια ταχύτητα, το ΒΧ απλά έμενε ακίνητο ενώ η C5 χοροπηδούσε συγκριτικά. Όχι πως ήταν ανυπόφορα μέσα στη C5, αλλά ΒΧ δεν ήταν.
Τη μεγάλη πλάκα όμως την έπαθε ο οδηγός ενός A4 S-line, που προσπάθησε να ακολουθήσει. Σε κάποια φάση μπορεί και να κοπάνησε το κεφάλι του στον ουρανό του αυτοκινήτου!
_________________ Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!
|
|
|
|
|
agiorgitis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Τετ 16 Ιαν 2013, 14:25 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24 Δημοσιεύσεις: 5576 Τοποθεσία: Τρίπολη
|
vpafi έγραψε: Blanc έγραψε: Απο εδω: http://www.bmw-motorsport.gr/forums/sho ... php?t=6146Τι θυμηθηκα παλι, για τους νεους που δεν το εχουν δει πιθανοτατα ποτε. Δειτε τι λενε αυτοι με τα BMW Παράθεση: Ήπια το τσαγάκι μου κανονικά…….. Θέλω να μοιραστώ μαζί σας αυτό που μου συνέβη το Σάββατο που μας πέρασε. Λοιπόν γυρίζοντας από Καλαμάτα το απογευματάκι του Σαββάτου, δεν είχε καθόλου κίνηση στην μεγάλη ευθεία της Τριπόλεως, και είπα να το τελικιάσω έτσι για να ξεμπουκώσει το «εργαλείο»…… Ανοίγω- ανοίγω να σου τα 250 κοντερίσια, σχετικά εύκολα και ο κόφτης τελικής σε λειτουργία…. Ξαφνικά βλέπω από πίσω μου ένα αμάξι να θέλει να μου κάνει προσπέραση. Ώπα λέω θέλω το το δω αυτό, και κάνω δεξιά χωρίς να μου ανάψει φώτα για προσπέραση για να με περάσει. Το κοντέρ μου τώρα σταθερά στα 250 !!! Ξαφνικά βλέπω ένα Citroen BX 20ετίας (αυτό με την υδροπνευματική ανάρτηση που κάθετε όταν είναι παρκαρισμένο) το οποίο και έδειχνε σε αθλία κατάσταση ξεβαμμένο το χρώμα του και όλο λακκούβες και χτυπηματάκια παντού. Με πέρασε σχετικά άνετα !!!! Τρελάθηκα…… Εντωμεταξύ τα λάστιχά του ήταν μικρής διάστασης και η εξάτμιση με μονή εξαγωγή και ο ήχος του κανονικός. Δεν έδειχνε τίποτα το αλλαγμένο ή βελτιωμένο εξωτερικός τουλάχιστον. Προσπαθούσα να το φτάσω το έφτανα με άφηνε μάλλον να τον περάσω και μετά με ξαναπέρναγε στα ίσα. Φαινόταν σα να το διασκέδαζε κιόλας. Μετά στην συνέχεια, μετά την σήραγγα Αρτεμισίου στις κατηφορικές στροφές έμπαινε λες και είχε κανά EVO 9 και μετά από λίγο χάθηκε….. Ακούω σχόλια και κάποια λογική εξήγηση γιατί δεν μπορώ να το πιστέψω ακόμα. Το έχει πετύχει και κανείς άλλος? ..... CITROEN RULES Και ο άλλος με το BX θα έλεγε: "Ήμουν στην Τριπόλεως-Κορίνθου εκεί στη μεγάλη ευθεία, και ενώ είχα όρεξη να το τελικιάσω να ξεμπουκώσει, είχα την γυναίκα δίπλα και μόλις περνούσα τα 250 γκρίνιαζε... "Άσε ρε γυναίκα της έλεγα να βάλω και την 5η να πιάσουμε τα 300 να τελικιάσει το όχημα!". Αλλά τίποτα αυτή! Έκανα το ταξίδι καλαμάτα-κόρινθος με 4η, 250χαω και 1950σαλ... μαλακωσιά πολύ... Λέτε να μου καπνίστικαν τα μπουζί;;;"
_________________
|
|
|
|
|
linker
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2013, 00:29 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Νοέμ 2007, 22:41 Δημοσιεύσεις: 17279 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη Εικόνες: 10
|
Aν και πολλά μέλη του το λένε, επιμένει οτι είναι ΒΧ και δεν βρίσκω το λόγο να μην τον πιστέψουμε. Απλά κάποιος εκεί έξω είναι πολύ μερακλής
_________________
Citroën Xantia II 1.8i 16V Citroën C2 by Loeb no.0299
"Life is too short to drive boring cars"
|
|
|
|
|
scientist
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2013, 03:01 |
|
Εγγραφή: Τρί 24 Ιαν 2012, 16:17 Δημοσιεύσεις: 454 Τοποθεσία: Αθήνα, Π. Φάληρο
|
Όταν είχα το Xantia συνηθισμένος από την άνεση του είχα την παρακάτω τρομακτική εμπειρία. Βρέθηκε στα χέρια μου ένα Mini Cooper, όχι S αυτό με τα 120 άλογα, και το πήρα ανεβαίνοντας για Χαλκίδα από Αθήνα. Αφού γνωριστήκαμε με το ιδιαίτερα συμπαθητικό Mini, ο δρόμος ήταν άδειος γιατί ήταν καθημερινή και άρχισε να ανεβάζει. Ενώ πηγαίνω με περίπου 170 και σκέφτομαι ότι το Xantia είναι ψοφίμι γιατί αυτό ανέβαζε πολύ καλά, ξαφνικά φτάνω στην Μαλακάσα.
Το κοπάνημα που έφαγα μέσα στο Mini δεν το έχω φάει με κανένα άλλο αυτοκίνητο. Το Xantia στην 3η θέση της ανάρτησης και σε χωράφι ήταν πολύ πιο άνετο.
Άρχισα προσωρινά να σκέφτομαι ότι έτσι σκοτώνεται ο κόσμος και αφήνω το γκάζι με στόχο να τσιμπήσω το φρένο. Ευτυχώς που δεν το έκανα και άφησα μόνο το γκάζι γιατί ενώ φορούσα ζώνη και δεν είμαι και ο πλέον ελαφρύς άνθρωπος που υπάρχει, κυριολεκτικά πετάχτηκα επάνω και βρήκα στην οροφή και μετά κάτω. Έβγαλα αλάρμ - μην σκάσει κανείς επάνω μου - και σιγά σιγά προς τα δεξιά. Μόλις σταμάτησε να κουνάει, όταν η ταχύτητα έπεσε περίπου στα 110, είπα ... Που είσαι ρε Ξανθούλα με το γερμανόπραμα.
Άρα ο οδηγός του Audi που προσπάθησε να κυνηγήσει τις δύο κυρίες με υδροπνευματική σε κατσικόδρομο, ΣΙΓΟΥΡΑ βρήκε στην οροφή.
_________________ Peugeot 307 XS 1.6 16V 2003
-- παλιές αγάπες -- Citroen Xsara I 1.4i 1998 Opel Astra H 1.4i 16V 2004 Citroen Xantia I 1.6i SX 1994 Citroen GSA 1.1 Special 1985
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 31 Ιαν 2013, 16:12 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Ωραιο ποστ! Ο χαρακτηρας του Mini ομως μην ξεχναμε οτι ειναι αλλος, δε φτιαχτηκε με τα ιδια κριτηρια οπως μια Xantia. Το χαος της ανεσης οταν φευγεις απο υδροπνευματικο και οδηγεις καποιο αλλο, σιγουρα ειναι τεραστιο παντως!
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Παρ 01 Φεβ 2013, 05:43 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8107 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
ρωτηστε ολους οσους εχουν υδρο παθαινουν κολλημα με αυτο και αν το αλλαξουν παλι υδρο θα παρουν ειναι θεμα συνηθειας ....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 15 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|