Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 12:40 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Κοίτα την τρόμπα σου να δείς αν έχει διαρροή. Εχεις αλλάξει ποτε τις σωληνώσεις (χταπόδι) που ξεκινούν στο κουτί με τα υγρά και καταλήγουν σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου σου; Ειναι πολύ σύνηθες φαινόμενο..
Μέτρα και την κεντρική σφαίρα σου μήπως είναι εκεί το πρόβλημα..
Για να βγάλεις τον αέρα από το κύκλωμα κάνε τα γνωστά σιταερόμπικς: 2 -3 φορές ανεβάζεις το ΒΧ στην ψηλότερη σκάλα και το κατεβάζεις στη χαμηλότερη και τουμπαλιν..
|
|
|
|
|
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 13:24 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
Goldfish έγραψε: Κοίτα την τρόμπα σου να δείς αν έχει διαρροή. Εχεις αλλάξει ποτε τις σωληνώσεις (χταπόδι) που ξεκινούν στο κουτί με τα υγρά και καταλήγουν σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου σου; Ειναι πολύ σύνηθες φαινόμενο..
Μέτρα και την κεντρική σφαίρα σου μήπως είναι εκεί το πρόβλημα..
Τρόμπα αλλαγμένη πριν από δύο χρόνια, λόγω μη απόδοσης, χταπόδια αλλαγμένα πέρυσι ύστερα από διαρροή.
Αλλη διαρροη εκτός από το σωληνακι της επιστροφής από αριστερά δεν έχω. Το πρόβλημα είναι εσωτερικό.
Για την κεντρική σφαίρα σκέφτομαι να την αλλάξω προσωρινά με μία από τις καινουριες της αναρτησης, θα δω συμπεριφορά και θα κρίνω.
Πώς μετριέται η σφαίρα?
Στο forum του www.bxclub.co.uk αναφέρει και λύση για την ανεπίστροφη βαλβίδα. Θα δουμε σιγά-σιγά.
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 15:57 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Xμμμ, μη βαλεις τις σφαίρες της ανάρτησης. Δεν πρέπει να είναι ίδιες. Αλλιως γιατί να εχουν διαφορετικές τιμές οι κεντρικές σφαίρες από τις σφαίρες της κάθε αναρτησης.
Και μένα μου το κάνει αλλά νομιζα πως είναι η κεντρική και θα την αλλάξω κάποια στιγμή.
Σχετικά με τη μέτρηση, είναι ένα μεγάάάάλο εργαλείο που μπαίνει πάνω η σφαίρα και μετράνε κάποια πίεση. Πρέπει να το κάνει κάποια σιτροεν και συνήθως όχι εξουσιοδοτημένη.
|
|
|
|
|
YpNoS
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 18:09 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2007, 22:08 Δημοσιεύσεις: 572 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
|
Εγω εχω μια απορια αν ξερει καποιος..
Τι στην ευχη ειναι ακριβως η υδροενεργητικη αναρτηση που φερει το ολοκαινουριο C5? και ποιες οι διαφορες της με την υδροπνευματικη?
_________________ "Τα μεθυσμένα αγγελούδια μου κοίτα πως φτερουγίζουν στης στροφής τον αέρα Κι όλοι το ξέρουν πως απόψε θα έχουμε μια όμορφη νύχτα κι αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα..."
Scary Greeks
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 18:27 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Υδροενεργητική (Hydractive). Πέραν απο του να κρατάει συγκεκριμένο ύψος του αμαξώματος όπως τα απλά ξάντια (1,6-1,8) έχει ανάρτηση που προσαρμόζει σκληρότητα στις συνθήκες οδηγησης. Επίσης το C5, το οποίο έχουμε, σε κακή άσφαλτο ψηλώνει ελαφρώς μόνο του χωρίς να κοπανάει. Μετα τα 90 χαμηλώνει σε ύψος και σε στροφιλικι σκληραίνει..
Το ξάντια μου από την άλλη το μόνο που κάνει είναι να διατηρεί το ύψος του σταθερό ανεξάρτητα από το φορτίο.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα ξαντια 2.0, φορανε Hydractive II ενώ το C5 φοράει Hydractive III, που σημαίνει πιο πολλούς αισθητήρες και μεταβλητές.
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 20:59 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
Η υδροπνευματικη Η υδροενεργητικη εχουν τα c5 και τα c6 ?
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 21:01 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Σε όλα τα video βγάζουν το λάστιχο που είναι απο την αντίθετη μερια του οδηγού. Άραγε γίνεται το ίδιο και αν σκάσει το λάστιχο πίσω απο τον οδηγό;
Το βάρος του οδηγού δημιουργεί ροπή που τραβάει το πίσω μέρος προς τα κάτω αν λείπει το λάστιχο που είναι πίσω του.
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 22:08 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Η απαντηση στο παρακατω video
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Goldfish
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 22:08 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50 Δημοσιεύσεις: 655 Τοποθεσία: Lund, Sweden
|
Exω σκάσει λάστιχο στην εθνική στη μεριά του συνοδηγού μπροστα με 110. Το λάστιχο έγινε κομμάτια μέχρι να σταματησω αλλα δεν εχασα το αυτοκινητο στα φρενα
|
|
|
|
|
YpNoS
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Σεπ 2007, 00:04 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2007, 22:08 Δημοσιεύσεις: 572 Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
|
Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις. Ενδιεφερε αμεσα και εμενα και τον πατερα μου οσον αφορα την νεα C5.
Τρελολυκε, θα σου πω μονο οτι πριν πολλα χρονια στην Εθνικη Κορινθου προς Αθηνα ο πατερας μου επαθε λαστιχο. Αυτο του συνοδηγου. Το εβγαλε και κυριος οδηγουσε με 3 ροδες οπου τον σταματησε μπατσος με ενα τεραστιο βλεμμα αποριας. Με τα πολλα, και λογω προφανως του φοβου που προκαλεσε στον αστυνομικο (για ευλογη αιτια), ηρθε αμαξι της ΕΛΠΑ και πηρε το αυτοκινητο Φυσικα δεν υπηρχε καποιο ουσιαστικο προβλημα και ουτως η αλλιως ο πατερας μου το πηγαινε στο συνεργειο.. Μια αλλη φορα, παλι στον ιδιο δρομο, ειχε πλημμυρισει. Τα αυτοκινητα ολα ειχαν σταματησει, εκτος του πατερα μου που απλα το ψηλωσε και ξεκολλησε απο το μπλοκο σαν κυριος.. Οι μπατσοι παλι ειχαν μεινει με το στομα ανοικτο..
Πραγματικα εκεινα τα αυτοκινητα ηταν πρωτοπορα και για αυτο ανησυχησα μηπως η υδροενεργηστικη ειναι μια απλη φθηνοτερη παραποιηση της υδροπνευματικης που στην ουσια εκανε την Σιτροεν να ξεχωριζει, χρονια τωρα..
Φοβερα τα βιντεακια!
_________________ "Τα μεθυσμένα αγγελούδια μου κοίτα πως φτερουγίζουν στης στροφής τον αέρα Κι όλοι το ξέρουν πως απόψε θα έχουμε μια όμορφη νύχτα κι αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα..."
Scary Greeks
|
|
|
|
|
aiolos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Σεπ 2007, 01:28 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19 Δημοσιεύσεις: 4901 Τοποθεσία: Αθήνα Εικόνες: 1
|
Φαντάζομαι να εννοείς του συνοδηγού το πίσω λάστιχο...
GSA είχε ενας φίλος μου. Δεν είχαμε κάνει βέβαια πειράματα με τα λάστιχα. Αλλά το περηφανευόταν για τις λακούβες και γκάζωνε κάθε φορά που τις έβλεπε.
Πάντως καλά έκαναν και σταμάτησαν το κάθησμα του αυτοκινήτου στα καινούργια. Πολλές φορές δημιουργούσε πρόβλημα με το παρκάρισμα.
Ωραία η υδροενεργητική. Θα ρίξω και την ιδέα στον πατέρα μου να δεί το C5...
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Σεπ 2007, 07:16 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
aiolos έγραψε: Πάντως καλά έκαναν και σταμάτησαν το κάθησμα του αυτοκινήτου στα καινούργια. Πολλές φορές δημιουργούσε πρόβλημα με το παρκάρισμα.
Η ειναι πολυ πρωι για μενα, ή κατι δεν παιζει με την προταση...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|