Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 09:14 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Απρ 2013, 00:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
scientist έγραψε:
Όταν είχα το Xantia συνηθισμένος από την άνεση του είχα την παρακάτω τρομακτική εμπειρία.
Βρέθηκε στα χέρια μου ένα Mini Cooper, όχι S αυτό με τα 120 άλογα, και το πήρα ανεβαίνοντας για Χαλκίδα από Αθήνα. Αφού γνωριστήκαμε με το ιδιαίτερα συμπαθητικό Mini, ο δρόμος ήταν άδειος γιατί ήταν καθημερινή και άρχισε να ανεβάζει.
Ενώ πηγαίνω με περίπου 170 και σκέφτομαι ότι το Xantia είναι ψοφίμι γιατί αυτό ανέβαζε πολύ καλά, ξαφνικά φτάνω στην Μαλακάσα.

Το κοπάνημα που έφαγα μέσα στο Mini δεν το έχω φάει με κανένα άλλο αυτοκίνητο.
Το Xantia στην 3η θέση της ανάρτησης και σε χωράφι ήταν πολύ πιο άνετο.

Άρχισα προσωρινά να σκέφτομαι ότι έτσι σκοτώνεται ο κόσμος και αφήνω το γκάζι με στόχο να τσιμπήσω το φρένο. Ευτυχώς που δεν το έκανα και άφησα μόνο το γκάζι γιατί ενώ φορούσα ζώνη και δεν είμαι και ο πλέον ελαφρύς άνθρωπος που υπάρχει, κυριολεκτικά πετάχτηκα επάνω και βρήκα στην οροφή και μετά κάτω. Έβγαλα αλάρμ - μην σκάσει κανείς επάνω μου - και σιγά σιγά προς τα δεξιά. Μόλις σταμάτησε να κουνάει, όταν η ταχύτητα έπεσε περίπου στα 110, είπα ... Που είσαι ρε Ξανθούλα με το γερμανόπραμα.

Άρα ο οδηγός του Audi που προσπάθησε να κυνηγήσει τις δύο κυρίες με υδροπνευματική σε κατσικόδρομο, ΣΙΓΟΥΡΑ βρήκε στην οροφή.



Και ξέρουμε πολύ καλά όλοι όσοι οδηγούμε υδροπνευματικά πως το σημείο αυτό στη Μαλακάσσα, με τις πολλές στροφές, το διασχίζουμε άνετα και απροβλημάτιστα με 150-170 χλμ/ω...

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Απρ 2013, 12:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Απρ 2012, 08:31
Δημοσιεύσεις: 222
Τοποθεσία: Σέρρες
Εγώ πάλι δεν μπορώ να πω ότι είναι κάτι το τρομερό η υδροπνευματική του C5...
Στη πόλη είναι σφιχτή, στον ανοιχτό δρόμο δεν σε εμπνέει αλλά ούτε και στα στροφιλίκια..
Δεν είναι κακή, απλά δεν είναι αυτό που περίμενα και είναι σίγουρα καλή για οικογενειακό αυτοκίνητο
και αντίστοιχους ρυθμούς οδήγησης.
Την έλεγξα και με lexia και είναι εντάξει.
Βέβαια δεν έχω πρότερη επαφή με υδροπνευματική άλλων παλαιότερων η πιο καινούργιων μοντέλων.

_________________
Racing because all other sports requires one ball..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Απρ 2013, 03:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
Το c5 σε συγκριση με τα πιο παλια υδρο ειναι πιο σφιχτο ισως παιζουν ρολο οι διαφορες στη αναρτηση
το ΒΧ του πατερα μου ηταν πιο μαλακο και απο την ξανθια αλλα εκει που αναρτηση ειναι στα φορτε της ειναι οταν το αυτοκινητο εινα φορτωμενο ..... εκει εισε κατσε καλα....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Απρ 2013, 09:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Πρόσωπικα τη διαφορά την καταλαβαίνω Όχι όταν είμαι με το c5 αλλά όταν είμαι με οτιδήποτε άλλο!

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Απρ 2013, 10:31 
Χωρίς σύνδεση
Super Moderator
Super Moderator
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47
Δημοσιεύσεις: 13647
Τοποθεσία: Πειραιας
Εικόνες: 0
Gel73 έγραψε:
Εγώ πάλι δεν μπορώ να πω ότι είναι κάτι το τρομερό η υδροπνευματική του C5...
Στη πόλη είναι σφιχτή, στον ανοιχτό δρόμο δεν σε εμπνέει αλλά ούτε και στα στροφιλίκια..
Δεν είναι κακή, απλά δεν είναι αυτό που περίμενα και είναι σίγουρα καλή για οικογενειακό αυτοκίνητο
και αντίστοιχους ρυθμούς οδήγησης.
Την έλεγξα και με lexia και είναι εντάξει.
Βέβαια δεν έχω πρότερη επαφή με υδροπνευματική άλλων παλαιότερων η πιο καινούργιων μοντέλων.


Δεν τι λες σκληρη στην πολη,οταν π.χ. μπω μετα στην c4 βλεπω μεγαλη διαφορα!!Τωρα για τα στροφιλικια ναι δεν ειναι του χαρακτηρα της αλλα αμα δεν την φοβηθεις μετα απο 2-3 στροφες που πλεον εχει σφιξει η αναρτηση μπαινεις με πολλα χιλιομετρα ανετος.....τωρα για την εθνικη οδο εκει ειναι το βουτυρο στο ψωμι της απλα δεν παιζεται και ιδιως φορτωμενη!! :shift

_________________
C5 exclusive-C4 vtrs


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Απρ 2013, 12:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14
Δημοσιεύσεις: 1180
:agree


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Απρ 2013, 19:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Αντικειμενικα το C5 ειναι σφιχτο για υδρο-, αλλα εξακολουθει να μην συγκρινεται με τα αλλα...

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Απρ 2013, 19:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
το εχω ξαναρωτησει και δε βρηκα ακρη αλλα μου φαινεται περιεργο
δεν μπορει να γινει καποιο 'tuning' στην αναρτηση, να παρει ή να χασει σε σκληραδα?
με καποιο διαφορετικου ιξωδους υγρο πχ;

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Απρ 2013, 06:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12
Δημοσιεύσεις: 759
Γίνονται πολλά αλλά όχι με άλλα υγρά. Χρήμα να έχεις να δοκιμάζεις.
Για μένα πάντως σε τέτοια αυτοκίνητα (citroen με σφαίρες) δεν σκαλίζεις κάτι που είναι κι ο λόγος που το πήρες...

_________________
www.drakonakis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Απρ 2013, 12:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Το πήρα για την άνεση
Αν το σκαλιζα δεν θα ήταν να το σκληρυνω νασαι σίγουρος αλλα για να το μαλακωσω κιαλλο!

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Απρ 2013, 13:54 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Αντε παλι :P μηπως να φτιαχναμε λεω εγω κανα δρομο? Σε ξενα φορουμ μονο για σκληρη δε τη λενε τη C5. Σκεψου να παταγε γερμανικη ασφαλτο η γαλλιδα σου...και απολαυσε το αυτο, απλα σκεψου το.
Καμια μα καμια σχεση!
Παλι με ταριφα ανοιξα τη συζητηση αυτη οταν μου ελεγε οτι 3 χρονων Μερσεντεδικο σωστο σειρα Ε νομιζω, αρχησε μεσα σε λιγους μηνες απο την αγορα της να πριζει υπομονη επαγγελματια οδηγου, που την αγορασε με αυτο ακριβως τον σκοπο, να του κρατησει κατι παραπανω απο ενα skoda.
Μιλαμε ειμαστε τραγικοι παιδια, η χωρα μας δε θα αποκτησει ποτε δρομους και οσο θα περνουν τα χρονια και η κριση θα γινεται ακομα πιο κρισαρα (παραδειγματα στην ιστορια) τοτε θα χαιρομαστε που θα εχουμε και καλους επαρχιακους χωματοδρομους.

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Απρ 2013, 15:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12
Δημοσιεύσεις: 759
Γενικά η άνεση χειροτερεύει από από LHS σε LHM και από LHM σε LDS. Με λίγα λόγια όσο πιο νέο τόσο πιο σκληρό. Τα παλιά βατράχια είχαν διαιρούμενες σφαίρες σε μεμβράνη, βαλβίδες και σε συνδιασμό με αυτά και την πίεση που τις γεμίζαμε το φέρναμε στα μέτα του κάθε οδηγού. Κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό στις C5. Aν έχει πέσει η πίεση στις σφαίρες με τον καιρό ίσως να έχει σφίξει αλλά η γνώμη μου είναι μην το σκαλίσεις για να μαλακώσει και μόνο.

_________________
www.drakonakis.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 19 Απρ 2013, 18:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14
Δημοσιεύσεις: 1180
Εμενα παντως μου φαινεται καποιες στιγμες σαν να πλεει.
Θα το ηθελα πιο σφιχτο, και με καλυτερη ποιοτητα αποσβεσης σε καποιες ανωμαλιες..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Απρ 2013, 07:17 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
χαζο αυτο που θα πω οι σφαιρες στο ΣΕ5 εχουν μια τιμη πιεσης ή μπορεις να βαλεις διαφορετικη?

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Απρ 2013, 09:32 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Ειναι ηλεκτρονικα πλεον ελεγχομενα ολα, αν σκαλισεις το λογισμικο...
Ο Πανος δεν ελεγε καποτε ποσες παραμετρους μετραει η υδροπνευματικη στο lexia...λογικο αν πειραξεις απο κει μεσα να αλλαζεις πραγματα. υποθετω

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 38 από 40 [ 592 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΕΡΩΤΗΣΗ περι τιμής μεταχειρισμένου
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C1
Συγγραφέας: xasomerh
Απαντήσεις: 5
Περί ''Κώδικα Τιμής''.....
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 128
Ο Loeb περί ελαστικών και Κύπρου
Δ. Συζήτηση: Διεθνείς Αγώνες
Συγγραφέας: Prokopas
Απαντήσεις: 0
αλλαγη αναρτησης
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C5
Συγγραφέας: ALES
Απαντήσεις: 13
Ερωτήσεις περί C4 e-HDΙ MCP STT Attraction
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 17
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια