Συγγραφέας |
Μήνυμα |
Giorgos
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Απρ 2013, 00:40 |
|
Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23 Δημοσιεύσεις: 1897 Τοποθεσία: Πειραιάς
|
scientist έγραψε: Όταν είχα το Xantia συνηθισμένος από την άνεση του είχα την παρακάτω τρομακτική εμπειρία. Βρέθηκε στα χέρια μου ένα Mini Cooper, όχι S αυτό με τα 120 άλογα, και το πήρα ανεβαίνοντας για Χαλκίδα από Αθήνα. Αφού γνωριστήκαμε με το ιδιαίτερα συμπαθητικό Mini, ο δρόμος ήταν άδειος γιατί ήταν καθημερινή και άρχισε να ανεβάζει. Ενώ πηγαίνω με περίπου 170 και σκέφτομαι ότι το Xantia είναι ψοφίμι γιατί αυτό ανέβαζε πολύ καλά, ξαφνικά φτάνω στην Μαλακάσα.
Το κοπάνημα που έφαγα μέσα στο Mini δεν το έχω φάει με κανένα άλλο αυτοκίνητο. Το Xantia στην 3η θέση της ανάρτησης και σε χωράφι ήταν πολύ πιο άνετο.
Άρχισα προσωρινά να σκέφτομαι ότι έτσι σκοτώνεται ο κόσμος και αφήνω το γκάζι με στόχο να τσιμπήσω το φρένο. Ευτυχώς που δεν το έκανα και άφησα μόνο το γκάζι γιατί ενώ φορούσα ζώνη και δεν είμαι και ο πλέον ελαφρύς άνθρωπος που υπάρχει, κυριολεκτικά πετάχτηκα επάνω και βρήκα στην οροφή και μετά κάτω. Έβγαλα αλάρμ - μην σκάσει κανείς επάνω μου - και σιγά σιγά προς τα δεξιά. Μόλις σταμάτησε να κουνάει, όταν η ταχύτητα έπεσε περίπου στα 110, είπα ... Που είσαι ρε Ξανθούλα με το γερμανόπραμα.
Άρα ο οδηγός του Audi που προσπάθησε να κυνηγήσει τις δύο κυρίες με υδροπνευματική σε κατσικόδρομο, ΣΙΓΟΥΡΑ βρήκε στην οροφή. Και ξέρουμε πολύ καλά όλοι όσοι οδηγούμε υδροπνευματικά πως το σημείο αυτό στη Μαλακάσσα, με τις πολλές στροφές, το διασχίζουμε άνετα και απροβλημάτιστα με 150-170 χλμ/ω...
_________________
Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!
|
|
|
|
|
Gel73
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Σάβ 06 Απρ 2013, 12:54 |
|
Εγγραφή: Τρί 17 Απρ 2012, 08:31 Δημοσιεύσεις: 222 Τοποθεσία: Σέρρες
|
Εγώ πάλι δεν μπορώ να πω ότι είναι κάτι το τρομερό η υδροπνευματική του C5... Στη πόλη είναι σφιχτή, στον ανοιχτό δρόμο δεν σε εμπνέει αλλά ούτε και στα στροφιλίκια.. Δεν είναι κακή, απλά δεν είναι αυτό που περίμενα και είναι σίγουρα καλή για οικογενειακό αυτοκίνητο και αντίστοιχους ρυθμούς οδήγησης. Την έλεγξα και με lexia και είναι εντάξει. Βέβαια δεν έχω πρότερη επαφή με υδροπνευματική άλλων παλαιότερων η πιο καινούργιων μοντέλων.
_________________ Racing because all other sports requires one ball..
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Απρ 2013, 03:52 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
Το c5 σε συγκριση με τα πιο παλια υδρο ειναι πιο σφιχτο ισως παιζουν ρολο οι διαφορες στη αναρτηση το ΒΧ του πατερα μου ηταν πιο μαλακο και απο την ξανθια αλλα εκει που αναρτηση ειναι στα φορτε της ειναι οταν το αυτοκινητο εινα φορτωμενο ..... εκει εισε κατσε καλα....
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Kilomeater
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Απρ 2013, 09:09 |
|
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15 Δημοσιεύσεις: 1004
|
Πρόσωπικα τη διαφορά την καταλαβαίνω Όχι όταν είμαι με το c5 αλλά όταν είμαι με οτιδήποτε άλλο!
_________________ Ηλίας http://www.flickr.com/photos/kilomeater/
|
|
|
|
|
NEKTARIOS C5
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Κυρ 07 Απρ 2013, 10:31 |
|
Εγγραφή: Δευτ 12 Ιαν 2009, 21:47 Δημοσιεύσεις: 13647 Τοποθεσία: Πειραιας Εικόνες: 0
|
Gel73 έγραψε: Εγώ πάλι δεν μπορώ να πω ότι είναι κάτι το τρομερό η υδροπνευματική του C5... Στη πόλη είναι σφιχτή, στον ανοιχτό δρόμο δεν σε εμπνέει αλλά ούτε και στα στροφιλίκια.. Δεν είναι κακή, απλά δεν είναι αυτό που περίμενα και είναι σίγουρα καλή για οικογενειακό αυτοκίνητο και αντίστοιχους ρυθμούς οδήγησης. Την έλεγξα και με lexia και είναι εντάξει. Βέβαια δεν έχω πρότερη επαφή με υδροπνευματική άλλων παλαιότερων η πιο καινούργιων μοντέλων. Δεν τι λες σκληρη στην πολη,οταν π.χ. μπω μετα στην c4 βλεπω μεγαλη διαφορα!!Τωρα για τα στροφιλικια ναι δεν ειναι του χαρακτηρα της αλλα αμα δεν την φοβηθεις μετα απο 2-3 στροφες που πλεον εχει σφιξει η αναρτηση μπαινεις με πολλα χιλιομετρα ανετος.....τωρα για την εθνικη οδο εκει ειναι το βουτυρο στο ψωμι της απλα δεν παιζεται και ιδιως φορτωμενη!!
_________________ C5 exclusive-C4 vtrs
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Απρ 2013, 19:08 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Αντικειμενικα το C5 ειναι σφιχτο για υδρο-, αλλα εξακολουθει να μην συγκρινεται με τα αλλα...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Kilomeater
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Πέμ 18 Απρ 2013, 19:41 |
|
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15 Δημοσιεύσεις: 1004
|
το εχω ξαναρωτησει και δε βρηκα ακρη αλλα μου φαινεται περιεργο δεν μπορει να γινει καποιο 'tuning' στην αναρτηση, να παρει ή να χασει σε σκληραδα? με καποιο διαφορετικου ιξωδους υγρο πχ;
_________________ Ηλίας http://www.flickr.com/photos/kilomeater/
|
|
|
|
|
Drakonakis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Απρ 2013, 06:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12 Δημοσιεύσεις: 759
|
Γίνονται πολλά αλλά όχι με άλλα υγρά. Χρήμα να έχεις να δοκιμάζεις. Για μένα πάντως σε τέτοια αυτοκίνητα (citroen με σφαίρες) δεν σκαλίζεις κάτι που είναι κι ο λόγος που το πήρες...
_________________ www.drakonakis.gr
|
|
|
|
|
Kilomeater
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Απ: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Απρ 2013, 12:41 |
|
Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15 Δημοσιεύσεις: 1004
|
Το πήρα για την άνεση Αν το σκαλιζα δεν θα ήταν να το σκληρυνω νασαι σίγουρος αλλα για να το μαλακωσω κιαλλο!
_________________ Ηλίας http://www.flickr.com/photos/kilomeater/
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Απρ 2013, 13:54 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Αντε παλι μηπως να φτιαχναμε λεω εγω κανα δρομο? Σε ξενα φορουμ μονο για σκληρη δε τη λενε τη C5. Σκεψου να παταγε γερμανικη ασφαλτο η γαλλιδα σου...και απολαυσε το αυτο, απλα σκεψου το. Καμια μα καμια σχεση! Παλι με ταριφα ανοιξα τη συζητηση αυτη οταν μου ελεγε οτι 3 χρονων Μερσεντεδικο σωστο σειρα Ε νομιζω, αρχησε μεσα σε λιγους μηνες απο την αγορα της να πριζει υπομονη επαγγελματια οδηγου, που την αγορασε με αυτο ακριβως τον σκοπο, να του κρατησει κατι παραπανω απο ενα skoda. Μιλαμε ειμαστε τραγικοι παιδια, η χωρα μας δε θα αποκτησει ποτε δρομους και οσο θα περνουν τα χρονια και η κριση θα γινεται ακομα πιο κρισαρα (παραδειγματα στην ιστορια) τοτε θα χαιρομαστε που θα εχουμε και καλους επαρχιακους χωματοδρομους.
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Drakonakis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Απρ 2013, 15:39 |
|
Εγγραφή: Σάβ 24 Οκτ 2009, 12:12 Δημοσιεύσεις: 759
|
Γενικά η άνεση χειροτερεύει από από LHS σε LHM και από LHM σε LDS. Με λίγα λόγια όσο πιο νέο τόσο πιο σκληρό. Τα παλιά βατράχια είχαν διαιρούμενες σφαίρες σε μεμβράνη, βαλβίδες και σε συνδιασμό με αυτά και την πίεση που τις γεμίζαμε το φέρναμε στα μέτα του κάθε οδηγού. Κάτι τέτοιο δεν είναι εφικτό στις C5. Aν έχει πέσει η πίεση στις σφαίρες με τον καιρό ίσως να έχει σφίξει αλλά η γνώμη μου είναι μην το σκαλίσεις για να μαλακώσει και μόνο.
_________________ www.drakonakis.gr
|
|
|
|
|
Loukas 79
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Παρ 19 Απρ 2013, 18:20 |
|
Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14 Δημοσιεύσεις: 1180
|
Εμενα παντως μου φαινεται καποιες στιγμες σαν να πλεει. Θα το ηθελα πιο σφιχτο, και με καλυτερη ποιοτητα αποσβεσης σε καποιες ανωμαλιες..
|
|
|
|
|
xantiamanolis
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Απρ 2013, 07:17 |
|
Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05 Δημοσιεύσεις: 8103 Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
|
χαζο αυτο που θα πω οι σφαιρες στο ΣΕ5 εχουν μια τιμη πιεσης ή μπορεις να βαλεις διαφορετικη?
_________________ 1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001 1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006 2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005 2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019 2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007 2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020 2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg 2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg
|
|
|
|
|
Blanc
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης Δημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Απρ 2013, 09:32 |
|
Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48 Δημοσιεύσεις: 14107 Εικόνες: 3
|
Ειναι ηλεκτρονικα πλεον ελεγχομενα ολα, αν σκαλισεις το λογισμικο... Ο Πανος δεν ελεγε καποτε ποσες παραμετρους μετραει η υδροπνευματικη στο lexia...λογικο αν πειραξεις απο κει μεσα να αλλαζεις πραγματα. υποθετω
_________________ Bravo Lima Alfa November Charlie Citroën ZX 1.4i avantage Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια |
|