Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 13:21 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2012, 22:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Ρε συ Νεκτάριε, και η C5 III, 7 σφαίρες δεν έχει;
Κοιτούσα τώρα στο service, και είδα οτι έχει 4 πίσω και 3 μπροστά...

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 15 Μαρ 2012, 22:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 12:29
Δημοσιεύσεις: 1252
agiorgitis έγραψε:
Ρε συ Νεκτάριε, και η C5 III, 7 σφαίρες δεν έχει;
Κοιτούσα τώρα στο service, και είδα οτι έχει 4 πίσω και 3 μπροστά...

Φίου, φίου φίου :D :D :D :D


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μαρ 2012, 08:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 12 Αύγ 2011, 23:15
Δημοσιεύσεις: 1004
Επομενως, αν καταλαβα καλα, η αναρτηση της C6 εχει μονο το μεταβλητό bount-rebount επιπλεον της C5 III... ?

_________________
Ηλίας
http://www.flickr.com/photos/kilomeater/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μαρ 2012, 09:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 12:29
Δημοσιεύσεις: 1252
Ναι έχει το AMVAR που δεν έχει το C5 :shift :shift :shift


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μαρ 2012, 11:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14
Δημοσιεύσεις: 1180
Και τι παραπανω κανει αυτο;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μαρ 2012, 12:46 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
Μεταβαλει την σκληροτητα της αναρτησης? νομιζω κατι τετοιο.
Ρε σεις, μαζι με τις C5 σας, δε σας δωσανε κανενα βιβλιο να διαβασετε??? Μπιλλαρα παρε θεση, τα καναμε μακαρονια εδω μεσα με τα LHM :D

Εγω γιατι νομιζω οτι η C5 III ισως να μην εχει καμια διαφορα σε σχεση με την C6? :mrgreen

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μαρ 2012, 12:52 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 23 Δεκ 2011, 18:14
Δημοσιεύσεις: 1180
Και η c5 το κανει αυτο. Κατι αλλο πρεπει να ειναι. :hmm
Που ειναι ο τραγουδιστης;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μαρ 2012, 13:57 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
http://www.citroenet.org.uk/passenger-c ... c5-13.html

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 16 Μαρ 2012, 17:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 06 Ιούλ 2009, 12:29
Δημοσιεύσεις: 1252
Blanc έγραψε:
Μεταβαλει την σκληροτητα της αναρτησης? νομιζω κατι τετοιο.
Ρε σεις, μαζι με τις C5 σας, δε σας δωσανε κανενα βιβλιο να διαβασετε??? Μπιλλαρα παρε θεση, τα καναμε μακαρονια εδω μεσα με τα LHM :D

Εγω γιατι νομιζω οτι η C5 III ισως να μην εχει καμια διαφορα σε σχεση με την C6? :mrgreen

Ξαναβάζω το video που ήδη έβαλα πιο πάνω, για να δείτε τι κάνει το AMVAR. Δείτε το video με προσοχή αυτή τη φορά :spank :spank :spank :spank :spank :spank :rop :rop :rop :rop
http://www.youtube.com/watch?v=dz3ovS6Qi0w


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 18 Μαρ 2012, 22:04 
Χωρίς σύνδεση
Assistant
Assistant
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 23:47
Δημοσιεύσεις: 14930
Τοποθεσία: Ριο (Πατρας) - Καλλιθεα (Αθηνα)
Παιδια ο,τι ειπα παραπανω και ο,τι ειπε ο τραγουδιαρης (αν μου επιτρεπει να τον πω ετσι :P ) παραπανω. Εχει μεταβλητη οπη ειοδου ακι εξοδου του λαδιου αρα το bount-rebount αναρτησης. Αρα δλδ εχεις σχεδον σταθερο ελατηριο σε σκληροτητα (αν και μεταβαλλεται απο την ποσοτητα του υγρου λογω του θολωτου της σφαιρας) και μεταβλητα αμορτισερ. :P :P :clap Γαματο; :love

_________________
ΕικόναΕικόνα
Citroen XantiaΙΙ VSX 1.8i16V,1998,276100kmΕικόνα
Citroen ΒΧ14Ε,1985,177000km
Renault MeganeI 1.4eClima/Lux,1998,114000km


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Μαρ 2012, 11:05 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 17 Φεβ 2009, 19:31
Δημοσιεύσεις: 1267
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 0
Εικόνα
Πέρα από εντυπωσιακό, μόνο η activa ανάρτηση ελέγχει σε τέτοιο βαθμό την ισορροπία του πλαισίου.

_________________
sotoszx
DSuper
ZX 2.0 16v


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 25 Μαρ 2012, 15:45 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 13 Ιουν 2009, 12:48
Δημοσιεύσεις: 14107
Εικόνες: 3
sotoszx έγραψε:
Εικόνα
Πέρα από εντυπωσιακό, μόνο η activa ανάρτηση ελέγχει σε τέτοιο βαθμό την ισορροπία του πλαισίου.

Το καμασουτρα απεκτησε νεα σταση! ΟΝΕΙΡΟ!!! :love

16αρες φοραει? Αυτα ειναι πατουμενα! :mrgreen

_________________
Bravo Lima Alfa November Charlie
Citroën ZX 1.4i avantage
Renault Clio II phase2 1.4 16V Dynamique


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 08:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ωραιο ζαντικο παντως αλλα με τα 1600 κυβικα ισα που θα το γυριζει....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 09:46 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 02:28
Δημοσιεύσεις: 1485
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
sotoszx έγραψε:
Εικόνα
Πέρα από εντυπωσιακό, μόνο η activa ανάρτηση ελέγχει σε τέτοιο βαθμό την ισορροπία του πλαισίου.


Φίλε sotoszx, δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε εμένα, αλλά βλέπω activa και εκνευρίζομαι.

Θα έπρεπε η τωρινή C5 να φοράει μιά Hydractive 5 ή 6, θα έπρεπε να κάνει παπάδες σε κρατήματα και άνεση.
Όχι οτι δεν τα πάει καλά, απλά δεν υπάρχει καμία σύγκριση με την απόσταση που είχε ένα Xantia από ένα Passat/Avensys/Vectra/Accord της εποχής σε αποτελεσματικότητα ανάρτησης.
Και είναι κρίμα.
Ένα γερό χαρτί έχουν στη Citroen και το αφήνουν ανεκμετάλευτο.

_________________
Όταν όλα πάνε κατά διαόλου, βρίσκεις να παρκάρεις!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 26 Μαρ 2012, 10:03 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2010, 18:51
Δημοσιεύσεις: 4799
Τοποθεσία: Aristides Apostolou (στο facebook)
Εικόνες: 3
kobulis έγραψε:
Φίλε sotoszx, δεν ξέρω αν συμβαίνει μόνο σε εμένα, αλλά βλέπω activa και εκνευρίζομαι.

Θα έπρεπε η τωρινή C5 να φοράει μιά Hydractive 5 ή 6, θα έπρεπε να κάνει παπάδες σε κρατήματα και άνεση.
Όχι οτι δεν τα πάει καλά, απλά δεν υπάρχει καμία σύγκριση με την απόσταση που είχε ένα Xantia από ένα Passat/Avensys/Vectra/Accord της εποχής σε αποτελεσματικότητα ανάρτησης.
Και είναι κρίμα.
Ένα γερό χαρτί έχουν στη Citroen και το αφήνουν ανεκμετάλευτο.



:agree

_________________
sent from my helicopter while flying for pizza to Italy.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 32 από 40 [ 592 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 40  Επόμενο



Συναφή θέματα

Citroen xandia πρόβλημα με ανάρτησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 0
Πιεσεις απο τις σφαιρεσς αναρτησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: LOYTRIANOS
Απαντήσεις: 14
ΣΥΛΛΟΓΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΥΔΡΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗΣ
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
Απαντήσεις: 50
χασιμο μεσαιας σκαλας αναρτησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: krazy
Απαντήσεις: 1
πρόβλημα ανάρτησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: daskalos
Απαντήσεις: 16
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 8 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
 
cron