Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 01:54 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Περί Υδροπνευματικής Ανάρτησης
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 12:34 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Ανοίγω αυτό το θεματάκι για να συζητάμε γενικά θέματα, απορίες και προβλήματα για την υδροπνευματική ανάρτηση, ώστε να είναι όλα συγκεντρωμένα και να μην τα ψάχνουμε στις υποενότητες των αυτοκινήτων.

Αρχικά θα ήθελα να ξεκινήσω με το πρόβλημα που μου παρουσιάζει η ΒΧ.
Ακούγεται πάρα πολύ συχνά ο ήχος της βαλβίδας (κάθε 7-10 δευτερόλεπτα, αντί για κάθε 35-40) πράγμα που σημαίνει πως ή ο συσσωρευτής (κεντρική σφαίρα) θέλει άλλαγμα ή η ανεπίστροφη βαλβίδα του συσσωρευτή κολλάει και δεν κλείνει σωστά, ή έχω κάποια άλλη εσωτερική διαρροή (αφού επίσης καθεται και πολύ γρήγορα). Εξωτερική διαρροή έχω μόνο από μια επιστροφή η οποία στις επόμενες μέρες θα αλλαχτεί.

Σε γενικές γραμμές σαν συμπέρασμα όλων των παραπάνω είναι η πτώση πίεσης στο κύκλωμα.

Επίσης παρατήρηση του Αχιλλέα ήταν πως ένα φύσημα που κάνει όταν κλείνει το κύκλωμα, οφείλεται σε αέρα που υπάρχει μέσα.

Περιμένω να ακούσω απόψεις.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 12:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Κοίτα την τρόμπα σου να δείς αν έχει διαρροή. Εχεις αλλάξει ποτε τις σωληνώσεις (χταπόδι) που ξεκινούν στο κουτί με τα υγρά και καταλήγουν σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου σου; Ειναι πολύ σύνηθες φαινόμενο..

Μέτρα και την κεντρική σφαίρα σου μήπως είναι εκεί το πρόβλημα..


Για να βγάλεις τον αέρα από το κύκλωμα κάνε τα γνωστά σιταερόμπικς: 2 -3 φορές ανεβάζεις το ΒΧ στην ψηλότερη σκάλα και το κατεβάζεις στη χαμηλότερη και τουμπαλιν..


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 13:24 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Οκτ 2006, 14:23
Δημοσιεύσεις: 1897
Τοποθεσία: Πειραιάς
Goldfish έγραψε:
Κοίτα την τρόμπα σου να δείς αν έχει διαρροή. Εχεις αλλάξει ποτε τις σωληνώσεις (χταπόδι) που ξεκινούν στο κουτί με τα υγρά και καταλήγουν σε διάφορα σημεία του αυτοκινήτου σου; Ειναι πολύ σύνηθες φαινόμενο..

Μέτρα και την κεντρική σφαίρα σου μήπως είναι εκεί το πρόβλημα..


Τρόμπα αλλαγμένη πριν από δύο χρόνια, λόγω μη απόδοσης, χταπόδια αλλαγμένα πέρυσι ύστερα από διαρροή.
Αλλη διαρροη εκτός από το σωληνακι της επιστροφής από αριστερά δεν έχω. Το πρόβλημα είναι εσωτερικό.

Για την κεντρική σφαίρα σκέφτομαι να την αλλάξω προσωρινά με μία από τις καινουριες της αναρτησης, θα δω συμπεριφορά και θα κρίνω. ;)

Πώς μετριέται η σφαίρα? hmmm

Στο forum του www.bxclub.co.uk αναφέρει και λύση για την ανεπίστροφη βαλβίδα. Θα δουμε σιγά-σιγά.

_________________
Εικόνα

Όταν κάποιοι έβλεπαν βατράχους, ο Flaminio Bertoni είδε ένα αυτοκίνητο!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 15:57 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Xμμμ, μη βαλεις τις σφαίρες της ανάρτησης. Δεν πρέπει να είναι ίδιες. Αλλιως γιατί να εχουν διαφορετικές τιμές οι κεντρικές σφαίρες από τις σφαίρες της κάθε αναρτησης.

Και μένα μου το κάνει αλλά νομιζα πως είναι η κεντρική και θα την αλλάξω κάποια στιγμή.


Σχετικά με τη μέτρηση, είναι ένα μεγάάάάλο εργαλείο που μπαίνει πάνω η σφαίρα και μετράνε κάποια πίεση. Πρέπει να το κάνει κάποια σιτροεν και συνήθως όχι εξουσιοδοτημένη.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 18:09 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2007, 22:08
Δημοσιεύσεις: 572
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Εγω εχω μια απορια αν ξερει καποιος..

Τι στην ευχη ειναι ακριβως η υδροενεργητικη αναρτηση που φερει το ολοκαινουριο C5? και ποιες οι διαφορες της με την υδροπνευματικη?
hmmm

_________________
"Τα μεθυσμένα αγγελούδια μου κοίτα
πως φτερουγίζουν στης στροφής τον αέρα
Κι όλοι το ξέρουν πως
απόψε θα έχουμε μια όμορφη νύχτα
κι αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα..."


Scary Greeks


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 18:27 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Υδροενεργητική (Hydractive). Πέραν απο του να κρατάει συγκεκριμένο ύψος του αμαξώματος όπως τα απλά ξάντια (1,6-1,8) έχει ανάρτηση που προσαρμόζει σκληρότητα στις συνθήκες οδηγησης. Επίσης το C5, το οποίο έχουμε, σε κακή άσφαλτο ψηλώνει ελαφρώς μόνο του χωρίς να κοπανάει. Μετα τα 90 χαμηλώνει σε ύψος και σε στροφιλικι σκληραίνει..


Το ξάντια μου από την άλλη το μόνο που κάνει είναι να διατηρεί το ύψος του σταθερό ανεξάρτητα από το φορτίο.


ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Τα ξαντια 2.0, φορανε Hydractive II ενώ το C5 φοράει Hydractive III, που σημαίνει πιο πολλούς αισθητήρες και μεταβλητές.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 18:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Η υδροπνευματικη δεν ασκει ελενχο στις κλεισεις του αμαξωματως...
Η υδροενεργητικη ναι. Δηλ μεταβαλει τις πιεσεις σε καθε ¨αναρτηση" ωστε να μενει οσο ποιο παραλληλο γυνεται με το εδαφος...
Αυτο στην xsantia 2 το εκανε με ενεργες αντιστρεπτικες (οτι κανει η νεα cayene τωρα).
Η activa 3 το κανει αυτο χωρις χρηση των αντιστρεπτικων δοκών...
Επισις μειωνει την αποσταση απο το εδαφος στις μεγαλες ταχυτιτες, για ευνωητους λογους...
Ολα αυτα με γνωμονα την απολυτη ανεση...
Ολα αυτα η υδροπνευματικη δεν τα κανει γιατι δεν εχει τους αισθητηρες και τους μηχανισμους να το κανει.
Παρολα αυτα ειναι μακραν ανωτερη αναρτηση απο μια συμβατικη αναρτηση, λογο της γεωμετριας της... Και φυσικα λογο του οτι δεν μεταβαλεται ποτε αυτη...

(σαν διαφημιστηκο ακουγωμαι ο π0...ης... )

Να λοιπον απο που ξεκινησε...
http://www.youtube.com/watch?v=FW-4hWtWA6Q
http://www.youtube.com/watch?v=2ENSrKKy ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=ovWDMN7j ... ed&search=

Και να τα ενεργα...
http://www.youtube.com/watch?v=H3YxqjD8Rh4
http://www.youtube.com/watch?v=4D8UCIPTjRs
Και να τα τελευταια...
http://www.youtube.com/watch?v=KGSaTGEBEtY
http://www.youtube.com/watch?v=3ZkxBnLP ... ed&search=
Και φυσικα τα ακραια...
http://www.youtube.com/watch?v=M0IdtH4S700
http://www.youtube.com/watch?v=YhuEoX_y ... ed&search=
http://www.youtube.com/watch?v=6UemQavs ... ed&search=

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 20:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Η υδροπνευματικη Η υδροενεργητικη εχουν τα c5 και τα c6 ?

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 21:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Σε όλα τα video βγάζουν το λάστιχο που είναι απο την αντίθετη μερια του οδηγού. Άραγε γίνεται το ίδιο και αν σκάσει το λάστιχο πίσω απο τον οδηγό;
Το βάρος του οδηγού δημιουργεί ροπή που τραβάει το πίσω μέρος προς τα κάτω αν λείπει το λάστιχο που είναι πίσω του.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Η απαντηση στο παρακατω video

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 22:08 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 09 Μαρ 2007, 13:50
Δημοσιεύσεις: 655
Τοποθεσία: Lund, Sweden
Exω σκάσει λάστιχο στην εθνική στη μεριά του συνοδηγού μπροστα με 110. Το λάστιχο έγινε κομμάτια μέχρι να σταματησω αλλα δεν εχασα το αυτοκινητο στα φρενα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Σεπ 2007, 22:14 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Να το video που εψαχνα :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :yhoo :iconcool

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Σεπ 2007, 00:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2007, 22:08
Δημοσιεύσεις: 572
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη, Ελλάδα
Παιδια ευχαριστω για τις απαντησεις. Ενδιεφερε αμεσα και εμενα και τον πατερα μου οσον αφορα την νεα C5.

Τρελολυκε, θα σου πω μονο οτι πριν πολλα χρονια στην Εθνικη Κορινθου προς Αθηνα ο πατερας μου επαθε λαστιχο. Αυτο του συνοδηγου. Το εβγαλε και κυριος οδηγουσε με 3 ροδες οπου τον σταματησε μπατσος με ενα τεραστιο βλεμμα αποριας. Με τα πολλα, και λογω προφανως του φοβου που προκαλεσε στον αστυνομικο (για ευλογη αιτια), ηρθε αμαξι της ΕΛΠΑ και πηρε το αυτοκινητο :ysteric Φυσικα δεν υπηρχε καποιο ουσιαστικο προβλημα και ουτως η αλλιως ο πατερας μου το πηγαινε στο συνεργειο.. Μια αλλη φορα, παλι στον ιδιο δρομο, ειχε πλημμυρισει. Τα αυτοκινητα ολα ειχαν σταματησει, εκτος του πατερα μου που απλα το ψηλωσε και ξεκολλησε απο το μπλοκο σαν κυριος.. Οι μπατσοι παλι ειχαν μεινει με το στομα ανοικτο..
Πραγματικα εκεινα τα αυτοκινητα ηταν πρωτοπορα και για αυτο ανησυχησα μηπως η υδροενεργηστικη ειναι μια απλη φθηνοτερη παραποιηση της υδροπνευματικης που στην ουσια εκανε την Σιτροεν να ξεχωριζει, χρονια τωρα..

Φοβερα τα βιντεακια!

:thumbup

_________________
"Τα μεθυσμένα αγγελούδια μου κοίτα
πως φτερουγίζουν στης στροφής τον αέρα
Κι όλοι το ξέρουν πως
απόψε θα έχουμε μια όμορφη νύχτα
κι αύριο θα είναι μια καλύτερη μέρα..."


Scary Greeks


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Σεπ 2007, 01:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4897
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Φαντάζομαι να εννοείς του συνοδηγού το πίσω λάστιχο...

GSA είχε ενας φίλος μου. Δεν είχαμε κάνει βέβαια πειράματα με τα λάστιχα. Αλλά το περηφανευόταν για τις λακούβες και γκάζωνε κάθε φορά που τις έβλεπε.
Πάντως καλά έκαναν και σταμάτησαν το κάθησμα του αυτοκινήτου στα καινούργια. Πολλές φορές δημιουργούσε πρόβλημα με το παρκάρισμα.

Ωραία η υδροενεργητική. Θα ρίξω και την ιδέα στον πατέρα μου να δεί το C5...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Σεπ 2007, 07:16 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
aiolos έγραψε:
Πάντως καλά έκαναν και σταμάτησαν το κάθησμα του αυτοκινήτου στα καινούργια. Πολλές φορές δημιουργούσε πρόβλημα με το παρκάρισμα.


Η ειναι πολυ πρωι για μενα, ή κατι δεν παιζει με την προταση... hmmm

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 40 [ 592 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3, 4, 5 ... 40  Επόμενο



Συναφή θέματα

Αποστάτες ελατηριου πίσω ανάρτησης (ανάμεσα στις σπείρες)
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: MeddlingMageGR
Απαντήσεις: 29
χασιμο μεσαιας σκαλας αναρτησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: krazy
Απαντήσεις: 1
Σωληνάκια ανάρτησης, "χταπόδι"
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Goldfish
Απαντήσεις: 2
Έλεγχος Ανάρτησης στο service των 10.000 χλμ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: ΛΑΜΠΡΟΣ ΤΙΜΟΘΕΟΥ
Απαντήσεις: 7
Μεσαία Σκάλα Ανάρτησης
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Xantia
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 8
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 12 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ