Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 20:57 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: safe mode; απο ανεβασμα θερμοκρασιας; θεςρμοστατης;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 19 Ιούλ 2015, 21:39 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
γεια , δεν βλεπω καθολου κινηση στο φορουμ και λογικο ειναι μιας και ειναι εποχη διακοπων (πλακα κανω, ποιος εχει ορεξη για οτιδηποτε πια)
παρ ολα αυτα θα γραψω το προβλημα μου.
λοιπον αμαξι C4 G Picasso 1.6 diesel 2006 model. μεσημερι εξω βαθμοι 34 ,17 χλμ ισιωμα μετα αρκετα σταματα σβησε ξεκινα 4 με 5 φορες , 2 με 3 χλμ ισιωμα ξανα και μετα ανηφορα . στην μεση της ανηφορας χανω περιπου το 60% της δυναμης του αυτοκινητου , ανωτατο οριο στροφων γυρω στις 2400 αν θυμαμαι καλα , κατεβαζοντας ταχυτητες δεν αλλαζε κατι απλως μειωνοταν η ταχυτητα του αυτοκινητου.
ανεβαινουμε κουτσα στραβα την ανυφορα και μετα σταματω καπου , το αφηνω να δουλεψει 5 λεπτα και μετα σβηνω (ηχητικη η οπτικη ενδειξη καμμια)
ανοιγω καπω και κοιταζω δοχειο αντιψυκτικου ηταν λιγο κατω απο το κατωτερο σημειο του δεικτη , δηλαδη με 150 ml ηρθε στα ισα του , ελενχο ειχα κανει 2 μερες πριν και ηταν ενταξει λιγο πιο κατω απο το ανω σημειο. λαδια αμεταβλητη η σταθμη.
ξαναβαζω μπρος μετα μισαωρο, ολη η δυναμη ηταν εκει , και με ανηφορες και κατηφορες .
την αλλη μερα στον μαστορα για το λεξια , δυστυχως το κομπιουτερ ηταν για αναβαθνιση λογισνικου στην αθηνα.
σημερα λενε τα παιδια να παμε θαλασσα βαζω το OBD bleu tooth ανταπτορα και παιρνω το σμαρτ φον κοντα να ελενχω θερμοκρασια .
στο ισωμα ολα κανονικα 85 και μετα κατεβαινε μεχρι 81 και επαιζε εκει γυρω αλλα ποτε πανω απο 85 (εκει που ειναι και ο θερνοστατης του εξ αλλου)
και τωρα φανταστειτε τις ανηφορες εθνικη μετα το καστρο (εξωτερικη 33) νε το που μυριζει ανηφορα αρχισε να ανεβαζει μεχρι που εφτασε 90 μετα αρχισαν οι κατηφορες και αρχισε να κατεβαινει. στην αντιστροφη διαδρομη στον γυρισμο με εξωτερικη 30 εφτασε στο μαξιμουμ 88.
μολις τσεκαρα και το αντιψυκτικο καμμια μεταβολη.
βεβαια αυτο με το να μην εχει τα αμαξι οργανο θερνοκρασιας για μενα εξακολουθει να ειναι κουφο , ας ηταν σε κρυφο μενου αφου φοβιζει τις κυρα κατινες.
και ερωτησεις
προφανως μπηκε σε σειφ μοντ το αμαξι αλλα απο θερμοκρασια; μπορει να μπει απο θερμοκρασια ; κραταει στην μνημη το σφαλμα αν ειναι απο υψηλη θερμοκρασια; δεν θα επρεπε να μου βγαλει μια ενδειξη; τουλαχιστον το τσεκ εντζιν.
με θερμοστατη 85 βαθμων μπορουμε να δουμε την θερμοκρασια να τραβαει την ανηφορα; δεν θα πρεπει να επαρκει η ψηξη για ολες τις συνθηκες;
να αλλαξω θερμοστατη; αλλα αφου δειχνει οτι ανοιγει στους 85 . το ψυγειο ειναι ενος χρονου και το παραφλου μισου χρονου.
θα μπορουσε να τρεχει κατι αλλο; που δεν παει το μυαλο μου;

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: safe mode; απο ανεβασμα θερμοκρασιας; θεςρμοστατης;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιούλ 2015, 14:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
αρχικα θα εκανα ένα καθαρισμο κυκλώματος και ξανα καινουργιο παραφλου ...και θα δεις.....
επειδή το αμαξι εχει πολλα ηλεκτρονικα συνδεμενα μεταξυ τους ότι και να σου πουν ισως και να μην στεκει..οποτε λεξια και βλέπεις....μην αρχιζεις να αλλξω αυτό εκεινο το άλλο τσαμπα λ7 θα πεταξεις και τιποτα άλλο....

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: safe mode; απο ανεβασμα θερμοκρασιας; θεςρμοστατης;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 20 Ιούλ 2015, 21:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
σιγουρα μπορει να ειναι οτιδηποτε η και τιποτα . το να αλλαξεις θερμοστατη ενταξει δεν το θεωρω πεταμενα λεφτα αν εχεις παρει το αμαξι μεταχειρο . απλα επειδη ποτε πριν δεν εχω παρακολουθησει τοσο λεπτωμερως την θερμοκρασια απο αλλο πετρελαιοκινητο η ακομη και απο βενζινη μου κανει εντυπωση που ειναι 82 ας πουμε και με το που συναντας την ανηφορα αμεσα βλεπεις να ανεβαινει βαθμο βαθμο και λες του πουστη ποτε θα σταματησει , ε στους 90 τελειωσε και η ανηφορα .
ετσι μουρχεται να παω στον παρνασο και να παρακολουθησω τι θα γινει να δω εχει ενα ανωτατο οριο και σταματαει η συνεχιζει μεχρι να καει ολοκληρο.
αυτο ηθελα να μαθω . εχω ενα θερμοστατη των 85 , ο οποιος ανοιγει στους 85 διαπιστωμενο , ε οσο ζωριζεται το αμαξι αυτο ανεβαζει θερμοκρασια ; και μεχρι που; και γιατι ;
τι καθαρισμο κυκλωματος να κανω , τρεις φορες εχει ανοιχτει σε ενα χρονο και εχουν αλλαχτει παραφλου αντλιες νερου τι αλλο να δω , αι σιχτιρ.
εδω τρακτερ 40 χρονων δουλευουν κατω απο 50 βαθμους ολο το καλοκαιρι χωρις σταματημο τερμα γκαζι και δεν χανει σταγονα και δεν κανει κιχ μην μιλησω για πετελαιοκινητηρες DEYTZ αεροψυκτοι η JOHN DEERE να παθαινεις πλακα και τουτα τα ηλεκτρονικα μπλιμπιμπλο ολο να το ενα να το αλλο .

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: safe mode; απο ανεβασμα θερμοκρασιας; θεςρμοστατης;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2015, 00:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 07 Ιαν 2011, 22:53
Δημοσιεύσεις: 3762
zetor έγραψε:
εδω τρακτερ 40 χρονων δουλευουν κατω απο 50 βαθμους ολο το καλοκαιρι χωρις σταματημο τερμα γκαζι και δεν χανει σταγονα και δεν κανει κιχ μην μιλησω για πετελαιοκινητηρες DEYTZ αεροψυκτοι η JOHN DEERE να παθαινεις πλακα και τουτα τα ηλεκτρονικα μπλιμπιμπλο ολο να το ενα να το αλλο .


Δεκτη η τοποθετηση σου αλλα ολα τα μπλλιμπλιμπλο υπάρχουν για ενα μονο λόγο τους ρύπους....το τρακτερ φανταζομαι τι ρυπους εχει ε?

_________________
Οκτώβριος 2003-Ιούνης 2009 Xsara I 1.6 exclusive. 70.700-283.400 (παρά αδερφού)
Ιούλης 2009-15 Μαίου 2013 C5 I 1.8 105.500-217.130 (παρά Ιατρού)
22 Μάη 2013 5 Ιούνη 2013 C5 II prestige 115.900-117.200 (παρά Λογιστού)
1η Ιούλη 2013- C5II prestige95600....(παρά γαλακτοπώλου)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: safe mode; απο ανεβασμα θερμοκρασιας; θεςρμοστατης;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 21 Ιούλ 2015, 15:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 01 Δεκ 2007, 05:05
Δημοσιεύσεις: 8103
Τοποθεσία: Pablo Escobar Preveza
ε αμα εχεις αλλαξει 3 φορες τα υγρα στο κύκλωμα τοτε θερμοστάτης δεν είναι απλα αλλαζεις τον αισθητηρα θερμοκρασίας και το προσεχεις ξανα...

_________________
1995 Citroen Visa I '79 652cc ως το 2001
1998 Citroen Visa II '84 652cc ως το 2006
2001 Fiat Brava SX '01 1.2cc 16v ως το 2005
2005 Citroen Xantia II ΄99 1,6cc 8v Lpg ως το 2019
2006 Fiat Seicento ΄01 1.1cc Sporting Abarth ως το 2007
2009 Honda Jazz ΄09 1,2cc ως το 2020
2020 Citroen Xantia II '00 1.8cc 16v Lpg
2020 Citroen Xsara II '03 1.4cc 8v Lpg


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: safe mode; απο ανεβασμα θερμοκρασιας; θεςρμοστατης;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιούλ 2015, 11:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
να το συνεχισω
εκτος του safe mode πιο πανω αλλη μια φορα εχω την εντυπωση οτι ανεβαζε στροφες αλλα δεν ανεβαζε ταχυτητα , ημουν ομως κοντα στο σπιτι και δεν ειχα χρονο για περισσοτερα . και δεν το ξανακανε. σημερα πηγε συνεργειο και μπριζοθηκε, ε δεν εδειξε να εχει κρατησει τιποτα στην μνημη.

ο θερμοστατης δουλευει το βεντιλατερ μπροστα δουλευει και στο γρηγορο και πιο αργο (δεν ξερω ποσες σκαλες εχει) αυτο που μου εχει κανει εντυπωση ειναι οτι θυμαμαι η ξανθιά μου οταν εσβηνα ειδικα το καλοκαιρι θα δουλευε λιγο το βεντιλατερ , ο πικασσος δεν θυμαμαι να εχω ακουσει το βεντιλατερ μετα το σβησημο.
και το παρακολουθω τωρα με τους καυσωνες. δεν ειναι περιεργο;

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: safe mode; απο ανεβασμα θερμοκρασιας; θεςρμοστατης;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιούλ 2015, 15:35 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07
Δημοσιεύσεις: 558
Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον)
Εικόνες: 2
Σε περίπτωση που ξέρεις, ερώτηση. Είναι το μοτέρ που φτιάχτηκε σε συνεργασία με τη BMW; Κάτι τέτοιο με αυτό που περιγράφεις είδα σε μια BMW 116, αλλά δεν υπήρχαν περιθώρια να καταλάβουμε γιατί.

Εκείνο σε ταξίδι πάνω εσβηνε συνέχεια όπως λες (safe mode), τη βάζανε ξανά μπροστά, έκαναν κάποια χιλιόμετρα έτσι και στο τέλος καψανε το μοτέρ. Μπορεί να μην είναι ίδια περίπτωση βέβαια, αλλά όλα παίζου...

_________________
Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!

Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: safe mode; απο ανεβασμα θερμοκρασιας; θεςρμοστατης;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 31 Ιούλ 2015, 15:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 28 Ιουν 2013, 12:13
Δημοσιεύσεις: 691
plankton69 έγραψε:
Σε περίπτωση που ξέρεις, ερώτηση. Είναι το μοτέρ που φτιάχτηκε σε συνεργασία με τη BMW; Κάτι τέτοιο με αυτό που περιγράφεις είδα σε μια BMW 116, αλλά δεν υπήρχαν περιθώρια να καταλάβουμε γιατί.

Εκείνο σε ταξίδι πάνω εσβηνε συνέχεια όπως λες (safe mode), τη βάζανε ξανά μπροστά, έκαναν κάποια χιλιόμετρα έτσι και στο τέλος καψανε το μοτέρ. Μπορεί να μην είναι ίδια περίπτωση βέβαια, αλλά όλα παίζου...


Είναι diesel, του 2006, άρα δεν ανήκει στην οικογένεια κινητήρων Prince... :)


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: safe mode; απο ανεβασμα θερμοκρασιας; θεςρμοστατης;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Αύγ 2015, 09:15 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
NickNT έγραψε:
plankton69 έγραψε:
Σε περίπτωση που ξέρεις, ερώτηση. Είναι το μοτέρ που φτιάχτηκε σε συνεργασία με τη BMW; Κάτι τέτοιο με αυτό που περιγράφεις είδα σε μια BMW 116, αλλά δεν υπήρχαν περιθώρια να καταλάβουμε γιατί.

Εκείνο σε ταξίδι πάνω εσβηνε συνέχεια όπως λες (safe mode), τη βάζανε ξανά μπροστά, έκαναν κάποια χιλιόμετρα έτσι και στο τέλος καψανε το μοτέρ. Μπορεί να μην είναι ίδια περίπτωση βέβαια, αλλά όλα παίζου...


Είναι diesel, του 2006, άρα δεν ανήκει στην οικογένεια κινητήρων Prince... :)



Σωστα

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: safe mode; απο ανεβασμα θερμοκρασιας; θεςρμοστατης;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 01 Αύγ 2015, 09:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 03 Απρ 2012, 23:07
Δημοσιεύσεις: 558
Τοποθεσία: Σέρρες (πλέον)
Εικόνες: 2
NickNT έγραψε:
plankton69 έγραψε:
Σε περίπτωση που ξέρεις, ερώτηση. Είναι το μοτέρ που φτιάχτηκε σε συνεργασία με τη BMW; Κάτι τέτοιο με αυτό που περιγράφεις είδα σε μια BMW 116, αλλά δεν υπήρχαν περιθώρια να καταλάβουμε γιατί.

Εκείνο σε ταξίδι πάνω εσβηνε συνέχεια όπως λες (safe mode), τη βάζανε ξανά μπροστά, έκαναν κάποια χιλιόμετρα έτσι και στο τέλος καψανε το μοτέρ. Μπορεί να μην είναι ίδια περίπτωση βέβαια, αλλά όλα παίζου...


Είναι diesel, του 2006, άρα δεν ανήκει στην οικογένεια κινητήρων Prince... :)


Γι'αυτο ρώτησα, οπότε δεν είναι ίδια περίπτωση.

_________________
Κάπου, κάποια στιγμή έγινε ένα μικροοοοούλι λάθος... Αλλαξοπιστήσαμε!

Citroen Xsara II 1.4 - Toyota Corolla EE90 1.3 12V H/B -Mazda 323F 1.6 16V


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: safe mode; απο ανεβασμα θερμοκρασιας; θεςρμοστατης;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Αύγ 2015, 15:55 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
και συνεχιζουμε
στα 20 + 20 χλμ δεν κανει τιποτα ειναι ανετο και ωραιο
αλλα την κυριακη μου το εκανε το πρωι μετα 130 χλμ , χωριο μεχρι ηλιουπολη οαν φτασαμε και φευγοντας στα 10χλμ στην αττικη οδο με 37 βαθμους
ανεβαζει μεχρι 125 χλμ με 6η .
σταματαω στο πλαι βγαζω ταχυτητα και παταω γκαζι ανεβαζει μεχρι 2800στρ και οχι σπιρτοζικα , ραθυμο ανεβασμα. αυτο συνεχιστικε κανα 2ωρο μεχρι την επιστροφη
αφου φτασαμε και εμεινε καποιες ωρες σβηστο , το ξαναβαζω μπροστα και ολα μια χαρα.
σημερα ξαναμπριζοθηκε και δεν υπαρχει τιποτα στην μνημη , σαν να μην εγινε ποτε.
ο τοπικος μαστορας λεει να του το αφησω και να το παει μια βολτα το απογευμα 60 100χλμ με το λαπτοπ συνδεδεμενο μεχρι να το κανει για να δει στο λεξια τι θα δειχνει
κατα τα αλλα σηκωνει τα χερια .
και εγω τρελαινομαι σιγα σιγα , αλλα κατι μου λεει για το ηλεκτρογκαζο , τι λετε μπορει να εμφανισει τετοια συμπεριφορα; η ειναι σειφ μοντ; και μπορει να μπει σε σειφ μοντ χωρις λαμπακι τσεκ εντζινε;

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: safe mode; απο ανεβασμα θερμοκρασιας; θεςρμοστατης;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Αύγ 2015, 17:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 19 Ιαν 2015, 10:12
Δημοσιεύσεις: 1759
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 15
"Κανονικό" safe mode χωρίς CEL -και μάλιστα μόνιμο, όπως τα λες- είναι εξαιρετικά απίθανο, για να μην πω αδύνατο....ή δεν διαβάζει σωστά τους κωδικούς ο μάστορας, ή είναι κάτι φυσικό/μηχανικό που δεν "διαβάζεται" από κάποιον αισθητήρα και έχει αρχίσει να παραδίνει πνεύμα...

_________________
BMW X3 xDrive20D M-sport
Ford Fiesta 1.0EB Titanium


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: safe mode; απο ανεβασμα θερμοκρασιας; θεςρμοστατης;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 21 Αύγ 2015, 19:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
zetor έγραψε:
και συνεχιζουμε
στα 20 + 20 χλμ δεν κανει τιποτα ειναι ανετο και ωραιο
αλλα την κυριακη μου το εκανε το πρωι μετα 130 χλμ , χωριο μεχρι ηλιουπολη οαν φτασαμε και φευγοντας στα 10χλμ στην αττικη οδο με 37 βαθμους
ανεβαζει μεχρι 125 χλμ με 6η .
σταματαω στο πλαι βγαζω ταχυτητα και παταω γκαζι ανεβαζει μεχρι 2800στρ και οχι σπιρτοζικα , ραθυμο ανεβασμα. αυτο συνεχιστικε κανα 2ωρο μεχρι την επιστροφη
αφου φτασαμε και εμεινε καποιες ωρες σβηστο , το ξαναβαζω μπροστα και ολα μια χαρα.
σημερα ξαναμπριζοθηκε και δεν υπαρχει τιποτα στην μνημη , σαν να μην εγινε ποτε.
ο τοπικος μαστορας λεει να του το αφησω και να το παει μια βολτα το απογευμα 60 100χλμ με το λαπτοπ συνδεδεμενο μεχρι να το κανει για να δει στο λεξια τι θα δειχνει
κατα τα αλλα σηκωνει τα χερια .
και εγω τρελαινομαι σιγα σιγα , αλλα κατι μου λεει για το ηλεκτρογκαζο , τι λετε μπορει να εμφανισει τετοια συμπεριφορα; η ειναι σειφ μοντ; και μπορει να μπει σε σειφ μοντ χωρις λαμπακι τσεκ εντζινε;



1.Μπριζωμένο,εάν η βλάβη είναι παροδική,δεν την βγάζει,οπότε πές στο μάστορα χαιρετίσματα.
2.Μόνιμη βλάβη,την βγάζει και σταματημένο,οπότε,πάλι χαιρετίσματα.
3.Προφανώς εννοείς την φύσσα στην πεταλούδα,λέγοντας ηλεκτρόγκαζο......ναί παίζει να είναι.
4.Safe,μπορεί να μπεί απο εκατομμύρια λόγους,μην ξεκινάς απο εκεί,είναι λάθος και θα οδηγηθείς σε λάθος συμπεράσματα.

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: safe mode; απο ανεβασμα θερμοκρασιας; θεςρμοστατης;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Αύγ 2015, 11:25 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 29 Μαρ 2014, 17:10
Δημοσιεύσεις: 399
The Ace έγραψε:
"Κανονικό" safe mode χωρίς CEL -και μάλιστα μόνιμο, όπως τα λες- είναι εξαιρετικά απίθανο, για να μην πω αδύνατο....ή δεν διαβάζει σωστά τους κωδικούς ο μάστορας, ή είναι κάτι φυσικό/μηχανικό που δεν "διαβάζεται" από κάποιον αισθητήρα και έχει αρχίσει να παραδίνει πνεύμα...

η λογικη αυτο λεει αντωνη , ακομα και αυτο που λεω εγω , ποντεσιομετρο παιρνει σημα απο τον εγκεφαλο αλλα και στελνει για ελενχο, οποτε θα υπηρχε βλαβη .αυτο που δεν ξερω πως δουλευει εοναι το ποντεσιομετρο του πενταλ που δεν ξερω πως δουλευει . θεωρω οτι μπορει να μην δινει σωστο σημα στον εγκεφαλο η του δινει μεχρι 2800στρ και γι αυτο δεν υπαρχει πουθενα βλαβη για τον εγκεφαλο.
ολα αυτα ειναι ομως εικασιες, καθως ουτε εχω πιασει ποτενσιομετρο πενταλ ουτε ξερω τις παραμετρους ελενχου , γι αυτο και σε ειχα ρωτησει για να ελενξω αντιστασεις.

δηλαδη Tzakos θεωρεις οτι αν το εχουμε μπριζομενο σε ταξιδι και εμφανισει τα συμπτωματα , παλι δεν θα δουμε τιποτα στο λαπτοπ λογω της φυσης της βλαβης;

η απορια μου ειναι οι 2800 στρ ειναι αποτελεσμα επειδη ο εγκεφαλος ανιχνευσε βλαβη και εδωσε εντολη για σειφ μοντ η ειναι αποτελεσμα βλαβης ποτενσιομετρου πενταλ γκαζιου.

_________________
C4 Grand Picasso HDI 1.6 EGS 6


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: safe mode; απο ανεβασμα θερμοκρασιας; θεςρμοστατης;
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 22 Αύγ 2015, 11:33 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Αύγ 2010, 19:36
Δημοσιεύσεις: 20859
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Εικόνες: 1
Σαφώς.
Σου είπα είναι πολλοί οι λόγοι.
Π.χ,γιατί να μην είναι μπέκ?

_________________
Η ΓΝΩΣΗ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΣΕΒΑΣΜΟ.


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 2 [ 20 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2  Επόμενο



Συναφή θέματα

ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑΣ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: mpampis
Απαντήσεις: 26
C3 1.1 προβλημα θερμοκρασιας - ευρεση συνεργειου
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: tasos.A
Απαντήσεις: 12
Ένδειξη θερμοκρασίας νερού
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4 Picasso
Συγγραφέας: c3.driver2
Απαντήσεις: 5
economy mode
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 21
Επιλογή θερμοκρασιας A/C...
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: nrap
Απαντήσεις: 12
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια