Επειδη ακριβως δε γνωριζω, γι αυτο σας το παρεθεσα.
Τι πιστευετε πως πρεπει να γινει σαν εργασια ?
Αυτο που πε ο Γιαννης? Και ενταξει οχι Τ25, Τ2? Δεν το παιζω γνωστης δηλωνω ασχετος μεν , αλλα μαθαινω γρηγορα
Εγω πιστευω με καλυτερα εντοσθια θα γινοταν καλυτερη η δουλεια. Η ατυχια μου ειναι δυστυχως που
δεν ξερω ποια ειναι αυτα τα εντοσθια.
Πχ ο Γιαννης ειπε κουζινετα πιστονια. Καποιος αλλος μπιελες, ξερω γω.
Δεν ειμαστε ολοι μαστοροι για να ξερουμε τον ακριβη προσδιορισμο , αλλα σιγουρα μερικοι απο σας ξερετε πολυ καλυτερα απο μενα καποια πραματα.
Ο Πανος λεει γι ανατιναξη. Δεν το αμφισβητω. Το θεωρεις ομως το 0,4 (εκει μου πανε πως "θα δουλευει" ) υπερβολικο? Ξαναλεω πως τ αμαξι θελω να το δυναμωσω λιγο , οχι να το κανω σμπαρρο καπ. Δυο διαφορετικες ανθρωποι μου το παν για οκ σεταπ...
Αν ειναι τεχνικα δυσκολο η επικυνδινο , παιρνω μια ξαντια ακτιβα 2 τουρμπο και καθαρισα (γιατι εκει περιπου με κοβω απο κοστος μετατροπης). Βεβαια το 2ο αυτ/το δεν με συμφερει οικονομικα ακομα αφου η γυναικα ειναι σπιτι λογω εγκυμοσυνης / παιδιου και το θεωρω πλεονεξια ενας ανθρωπος να εχει δυο αυτοκινητα και να τα "ταιζει"σηματα κι ασφαλειες.
Με το διλιτρο, Πανο, τι παιζει? Ξερεις καποιον που τοκανε ? Μιλαω παντα για την μετατροπη του σμπαρο (
) με τον πεζω 307 S16 (160+ αλογα) η μιλας για το 137 αλογα παραγωγης σιτροεν?