Συγγραφέας |
Μήνυμα |
azan
|
Θέμα δημοσίευσης: Light Turbo conversion Xsara Picasso 1.8 Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 18:09 |
|
|
Λοιποοοον κυριοι.
Εχω ενα θεματακι που με απασχολει και θα ηθελα την κριτικη σας. Με χρηση παχυτερης φλατζας, τη χρηση ενος 5ου μπεκ με εξτρα εγκεφαλακι (για να μην πειραξω την ecu μου) μια πολλαπλη φτιαχτή, εξατμηση ολοσωμη και μια Τ25 με ενα καλο ιντερκουλερακι, θα μπορεσει να μου δωσει ανετα και αξιοπιστα, ιπποδυναμεις της ταξεως 150-160 ιππων .
Το προβλημα μου ειναι πως τα αλογακια αυτα του "τα βγαζω απ τα δοντια" η ειναι ανετα? Τι λετε κι εσεις ρε παιδια ?
ΣΗΜ : Αυτη η συμβουλη ηρθε απο φιλο με Leon 20vt me 2o stage turbo 300+ hp...
|
|
|
|
|
azan
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 20:58 |
|
|
Επειδη ακριβως δε γνωριζω, γι αυτο σας το παρεθεσα.
Τι πιστευετε πως πρεπει να γινει σαν εργασια ?
Αυτο που πε ο Γιαννης? Και ενταξει οχι Τ25, Τ2? Δεν το παιζω γνωστης δηλωνω ασχετος μεν , αλλα μαθαινω γρηγορα
Εγω πιστευω με καλυτερα εντοσθια θα γινοταν καλυτερη η δουλεια. Η ατυχια μου ειναι δυστυχως που δεν ξερω ποια ειναι αυτα τα εντοσθια.
Πχ ο Γιαννης ειπε κουζινετα πιστονια. Καποιος αλλος μπιελες, ξερω γω.
Δεν ειμαστε ολοι μαστοροι για να ξερουμε τον ακριβη προσδιορισμο , αλλα σιγουρα μερικοι απο σας ξερετε πολυ καλυτερα απο μενα καποια πραματα.
Ο Πανος λεει γι ανατιναξη. Δεν το αμφισβητω. Το θεωρεις ομως το 0,4 (εκει μου πανε πως "θα δουλευει" ) υπερβολικο? Ξαναλεω πως τ αμαξι θελω να το δυναμωσω λιγο , οχι να το κανω σμπαρρο καπ. Δυο διαφορετικες ανθρωποι μου το παν για οκ σεταπ...
Αν ειναι τεχνικα δυσκολο η επικυνδινο , παιρνω μια ξαντια ακτιβα 2 τουρμπο και καθαρισα (γιατι εκει περιπου με κοβω απο κοστος μετατροπης). Βεβαια το 2ο αυτ/το δεν με συμφερει οικονομικα ακομα αφου η γυναικα ειναι σπιτι λογω εγκυμοσυνης / παιδιου και το θεωρω πλεονεξια ενας ανθρωπος να εχει δυο αυτοκινητα και να τα "ταιζει"σηματα κι ασφαλειες.
Με το διλιτρο, Πανο, τι παιζει? Ξερεις καποιον που τοκανε ? Μιλαω παντα για την μετατροπη του σμπαρο ( ) με τον πεζω 307 S16 (160+ αλογα) η μιλας για το 137 αλογα παραγωγης σιτροεν?
|
|
|
|
|
azan
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 22:20 |
|
|
alexandros έγραψε: Δεν υπάρχει περίπτωση να ανατιναχτεί ποτέ ένα αμάξι που έχει extra μπεκ είναι δεδομένο αυτό. Μέχρι 0.6 πίεση μπορείς να δουλέψεις άνετα από εκεί πέρα θέλεις καλύτερα πιστόνια και φυσικά δίσκο συμπλέκτη αλλά από εκεί και πέρα θα ζορίζεται πολύ η 25αρα, καλύτερα να βάλεις 28αρα για ανοίγει και σε μεγαλύτερες στροφές για οικονομία βενζίνης μέσα στην πόλη
Να και κατι που ειχα παραλειψει εντελως! Οικονομια μεσα στην πολη !!!
ΟΚ , Η Τ28 αντεχει πιεσεις εως 400 αλογα (:shock: )και στις ποσες ανοιγει? Δεν πιστευω να το κανω 2002Τι το πικασσακι , ε ? :
Παιδες οτι μπει στ αμαξι θα ναι ελεγμενο. Τιποτα στην τυχη του .
Τελος, αν μπει τουρμπινα σκεφτεστε καμια απο ebay?η ειναι απατη και ανακατασκευες?
|
|
|
|
|
AleZ750
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 22:46 |
|
Εγγραφή: Πέμ 31 Μαρ 2011, 10:04 Δημοσιεύσεις: 2781 Τοποθεσία: MAKRIA POLU MAKRIA
|
zxpanos έγραψε: εγω διαφονω.η ανατηναξη δεν ερχετε παντα απο φτοχο μιγμα αλα και απο αλουσ παραγοντες.ανατιναξη για μενα εινε ενας βαρεμενος στροφαλος μια τρηπα σε ενα πηστονι και αλα.αλεξ μην κοιτας απο το δικο σου εινε tu μοτερ το xsara εχει χυ μοτερ οχι και με τοσο μεγαλες αντοχες.εξαλου για μενα αν το φιαξεις επιδει εχεις οικογενεια πρεπει να εινε αξιοπηστο οποτε θα πρεπει να βαλεις εμβολα μπιελες και φαντασου οτι ενα φθινο σετακι εχει καπου στα 1100 ευρω σην εργασια σην ανταλακτικα σην προγραμμα σην πολαπλη σην τον συμπιεστη φτανεις καπου στα 4 με ανεση.εγω ειχα βρει μοτερ απο xanthia activa με πλεξουδα και εγκεφαλο κομμπλε και ο πωλητης ελεγε για 60.000 χλμ μου το εδινε χορις να το παζαρεψω 1800 ευρω.σκεψου λοιπον καλα πριν βαλεις χερι στην τσεπη σου και αρχιζεις και πετας λευτα δεξια και αριστερα Εγώ έκανα 70 χιλιόμετρα με σπασμένο πιστόνι και τουρμπισμενος και δεν έπαθα τίποτα ούτε φωτιά δεν πήρα αλλά ούτε και τίποτα azan έγραψε: alexandros έγραψε: Δεν υπάρχει περίπτωση να ανατιναχτεί ποτέ ένα αμάξι που έχει extra μπεκ είναι δεδομένο αυτό. Μέχρι 0.6 πίεση μπορείς να δουλέψεις άνετα από εκεί πέρα θέλεις καλύτερα πιστόνια και φυσικά δίσκο συμπλέκτη αλλά από εκεί και πέρα θα ζορίζεται πολύ η 25αρα, καλύτερα να βάλεις 28αρα για ανοίγει και σε μεγαλύτερες στροφές για οικονομία βενζίνης μέσα στην πόλη Να και κατι που ειχα παραλειψει εντελως! Οικονομια μεσα στην πολη !!! ΟΚ , Η Τ28 αντεχει πιεσεις εως 400 αλογα (:shock: )και στις ποσες ανοιγει? Δεν πιστευω να το κανω 2002Τι το πικασσακι , ε ? : Παιδες οτι μπει στ αμαξι θα ναι ελεγμενο. Τιποτα στην τυχη του . Τελος, αν μπει τουρμπινα σκεφτεστε καμια απο ebay?η ειναι απατη και ανακατασκευες?
Δεν υπάρχει μόνο μια 28αρα αλλά πολλές με την 25αρα και 18αρι μοτέρ θα ξυπνάει από τις 2500 στροφές ενώ η 28αρα με 18αρι μοτέρ θα ξυπνάει περίπου 3500
Ότι και αν πάρεις να είναι από μαγαζί να το βλέπεις δεν είναι και λίγα τα λεφτά που θα δώσεις
Το τουρμπο θα σε κοστίσει περίπου 3000 με 3500 ευρο το πολύ χωρίς πιστόνια και άλλα έξτρα
http://www.turbobygarrett.com/turbobyga ... 1171_9.htm
_________________ Επιτρέπεται να πέσεις...επιβάλλεται να σηκωθείς
|
|
|
|
|
azan
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 22:57 |
|
|
zxpanos έγραψε: εγω διαφονω.η ανατηναξη δεν ερχετε παντα απο φτοχο μιγμα αλα και απο αλουσ παραγοντες.ανατιναξη για μενα εινε ενας βαρεμενος στροφαλος μια τρηπα σε ενα πηστονι και αλα.αλεξ μην κοιτας απο το δικο σου εινε tu μοτερ το xsara εχει χυ μοτερ οχι και με τοσο μεγαλες αντοχες.εξαλου για μενα αν το φιαξεις επιδει εχεις οικογενεια πρεπει να εινε αξιοπηστο οποτε θα πρεπει να βαλεις εμβολα μπιελες και φαντασου οτι ενα φθινο σετακι εχει καπου στα 1100 ευρω σην εργασια σην ανταλακτικα σην προγραμμα σην πολαπλη σην τον συμπιεστη φτανεις καπου στα 4 με ανεση.εγω ειχα βρει μοτερ απο xanthia activa με πλεξουδα και εγκεφαλο κομμπλε και ο πωλητης ελεγε για 60.000 χλμ μου το εδινε χορις να το παζαρεψω 1800 ευρω.σκεψου λοιπον καλα πριν βαλεις χερι στην τσεπη σου και αρχιζεις και πετας λευτα δεξια και αριστερα
Συγγνωμη που δεν απαντησα πριν Πανο, εγραφα την απαντηση στον αλεξανδρο.
Εσυ πανο προτεινεις αλλη μηχανη δηλ? Και η μηχανη ετσι απλα μπαινει απανω? Θ αχρειαστω πχ αλες βασεις? Γιατι εχω ενα μοτερακι κατα νου , αυτο του evasion 2.0L turbo 160τοσα αλογα. Το προβλημα ξεκιναει με τα ΚΤΕΟ, γιατι σιγουρα τετοια μετατροπη δεν θα χει γινει εδω Ελλαδα σε πικασο....
Το τουρμπισμα ,επαναλαμβανω θα γινει σωστα. Ετσι κι αλλιως τετοιου χαρακτηρα αμαξι δεν βρισκω με τα λεφτα που δωσα + τα οποια εξοδα της μετατροπης. 7χαρτια εδωσα μονο για το πικασσακι Δεν παει ομως να πει πως θα του αλλαξω τα φωτα κι ολα
Οκ , τουρμπο κοντα στα 3500.
Πιστονια? μπιελες? αλλα?
Και για να μη σας πρηζω εσας, κανα μαγαζακι να ρωτησω παιζει? Αν κι ο λογος που ρωτω εσας ειναι προφανης, δεν εχετε εμπορικο συμφερον ...
|
|
|
|
|
KarlBarks
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 23:01 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34 Δημοσιεύσεις: 3561 Τοποθεσία: θεσσαλονικη
|
"azan"
δεν εισαι ικανοποιημενος με το 1800αρι το μοτερ ?
γενικα το φαντάζομαι να εχει ροπη .
σκευτομαι μηπως ολλη η ιδεα της βελτιωσης μηπως δεν αξιζει ?
και αμα θα συμφερε να το δωσεις και να παρεις κατι με περισότερα ατια !!!
βεβαια σου τα λεω εγω αυτα που γενικα ειμαι προκατειλημμένος με τις βελτιώσεις .
_________________ Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 23:13 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
azan
Δες λιγο το μοτερ που φοραει το νεο C5...
Εχει 132 αλογα, και ειναι μαμα...
Για το πως θα το κανεις αν σε ενδιαφερει μπορω να σου στειλω καποια στοιχεια...
Εγυημενα και χωρις τουρμπισμα αλλαγες μοτερ, ή υπερκυβισμους.
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
azan
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 23:25 |
|
|
Να ξεκαθαρισω κατι :
Ειμαι υπερευχαριστημενος με το αμαξι. Ειναι πιο ροπατο και στο κατω κλατω αν του αλλαξω αμορτισερ / λαστιχα που τα θελει ετσι κι αλλιως, και το "τελικιασω" ειμαι σιγουρος πως θα αφησει το πρωην λεον μου 1.6 8ν πισω τουλαχιστο μια κολονα. Το πηγα ηδη ενα ταξιδακι χαλκιδα με 5 ενηλικες και δε μασησε το μοτερακι. Ειναι πολυ πολυ καλο!
Και , ναι θα το αφησω οπως ειναι αν εχω εστω και την παραμικρη αμφιβολια πως εστω και ενα παξιμαδι δεν θα βιδωσει σωστα.
Ειμαι ομως ψαχτηρης. Τι να κανω? Εχω "Τρέλλα" με τα αμαξια. Και "ψαχνομαι" ελπιζω σωστα.
ΠΧ. Τα ποαραταω ολα τωρα, αν ο crazywolf μου πει πως τα 132 μαμα αλογατα του C5 μπαινουν με ελαχιστες διαμορφωσεις στο πικασσακι. Εκει πονταρω ρε παιδια. Γυρω στα 140(καλο θα τανε να τανε 160 αλλα...)
Και δε θελω να το καγκουριασω κι ολα!
Πες τρελλολυκε την προταση σου. Ειμαι ολος αυτια!
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Κυρ 23 Σεπ 2007, 23:33 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Χεχε.. μλκια μπερδευτικα... 125 ειναι...
Τεσπα, εχεις pm...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
azan
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 24 Σεπ 2007, 11:14 |
|
|
Αυτο που δεν μπορω να χωνεψω στο C5 ειναι πως στο γαλλικο σαιτ παει 1.8 16ω 117ΗΡ. Στο ελληνικο παει 125ΗΡ Τι να παιζει αραγες ????
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 4 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|