Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Τρί 23 Απρ 2024, 18:46 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: ελαφριά βελτίωση!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 08 Οκτ 2007, 18:13 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
μιας κ τα μοτερακια μας ειναι πανω κατω τα ιδια ανοιξα αυτο το θεμα για να δωσουμε κ να παρουμε ιδεες για το πως θα δωσουμε λιγη ζωντανια στον κινητηρα χωρις να ανοιξουμε καθολου το μοτερ!!!!!!!!!!!!
να δουμε ποιες μικρες μετατροπες μας ταιριαζουν !
το κοστος ,τα οφελη,συμπεριφορα του αυτοκινητου, καταναλωση,αξιοπιστια,πρακτικοτητα κ ευκολια μετατροπης!!!!!!!!!!!!!!

ΤΡΟΧΑΛΙΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ:κοστος 250ευρω κ πανω!
μπορουμε να αλαξουμε τις τροχαλιες μας κ να βαλουμε αλουμινιου!
απο αυτην την μετατροπη δεν παιρνεις τρομερα αλογα μπορει να μην παρεις κ καθολου αλλα παιρνεις ροπη με αποτελεσμα ο κινητηρας να δουλευει ποιο ξεκουραστα αφου βγαζεις βαρος κοντα απο τον στροφαλο/εκεντροφορους !τ'αμαξι γινετε ποιο σβελτο κ ποιο νευρικο κ το σημαντικοτερο δεν χανει καθολου σε αξιοπιστια !
εγω παντος εχω βρει τροχαλιες κ στην επομενη αλαγη του ιμαντα θα τις περασω! :thumbup

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Οκτ 2007, 07:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 21 Σεπ 2006, 07:45
Δημοσιεύσεις: 256
Τοποθεσία: Πειραιας-Κερατσινι-Ιλιον
Τι μαρκα εχεις βρει τροχαλια;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Οκτ 2007, 12:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 24 Απρ 2007, 09:50
Δημοσιεύσεις: 208
Τοποθεσία: Καλαμακι- Ερμιονη
B.M-SPORT έγραψε:
Τι μαρκα εχεις βρει τροχαλια;

+1

γινετε να της αλαξεις χωρις να κανεις κ αλαγη ημαντα???

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόναΕικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Οκτ 2007, 23:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
γινεται αλλα αφου θα τον βγαλεις που θα τον βγαλεις καλυτερα να τον αλαξεις κιολας γιαυτο περιμενω να φτασω τα χιλιομετρα για να τα αλαξω ολα μαζι ! :thumbup

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Οκτ 2007, 23:42 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 22 Φεβ 2007, 14:48
Δημοσιεύσεις: 295
Τοποθεσία: HALKIDA
250 ευρώ πολά μου φένονται.Εγώ άλλαξα του δυναμού αλλά φιαχτεί σε τορναδόρο 70 ευρώ.

_________________
ΕικόναΕικόναΕικόναCITROEN VTS


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 09 Οκτ 2007, 23:53 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
δεν ξερω εξαρτατε την μαρκα κ την ποιοτητα !μαλλον!
λογικα αυτα που ειναι για πολλα αλογατα κ μεγαλη ροπη θα ειναι ποιο ακριβα!



απο εξατμισεις ποιος ειναι γνωστις?
καλα χταποδι,καταλυτης ολοι ξερουμε τι γινεται!
απο κει κ περα?
ποια διαμετρος ειναι η ποιο καλη για ενα αμαξι με πρωτο σταδιο?
τα καζανακια τι ρολο βαρανε, ποιες ειναι η διαφορες σε ενα μικρο κ ενα μεγαλο καζανανι?
το μεσαιο καζανακι παντως βοηθαει την ροπη(το ξερω απο πρωτο χερι)!
η εξατμισει αλαζει πολυ την λειτουργια κ την αποδοση του κινητηρα κ προς το καλητερο κ προς το χειροτερο!
κ μην νομιζουμε οτι ειπηδη ενα αμαξι κανει πολυ θορυβο φοραει κ την σωστη εξατμισει!
ποια ειναι η ιδανικη διασταση για μεσαιο,τελικο κ ποια για τον σωληνα?

1.600 16v?(110 κ 125)

1600 8v?

1.400 8v?

1.400 16v?
για μανισια αμαξια χωρις αλαγη εκεντροφορων!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 20 Οκτ 2007, 14:58 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
PANOSP έγραψε:
250 ευρώ πολά μου φένονται..

150 Την εχω βρει οπως και βολαν 150. Απο LIOLIOSRACING.
Αν ειναι η οχι καλα δεν ξερω


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 21 Οκτ 2007, 00:04 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
οταν αλαξες βολαν αλαξες κ συμπλεκτη?


καποιος μου ειπε οτι αν βαλεις ελαφρωμενο βολαν μετα χρειαζεσε διαφορετικο συμπλεκτη!αληθευει?

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: ελαφριά βελτίωση!!!!!
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2007, 10:36 
Άβαταρ μέλους
γιαννης σερρες έγραψε:
μιας κ τα μοτερακια μας ειναι πανω κατω τα ιδια ανοιξα αυτο το θεμα για να δωσουμε κ να παρουμε ιδεες για το πως θα δωσουμε λιγη ζωντανια στον κινητηρα χωρις να ανοιξουμε καθολου το μοτερ!!!!!!!!!!!!
να δουμε ποιες μικρες μετατροπες μας ταιριαζουν !
το κοστος ,τα οφελη,συμπεριφορα του αυτοκινητου, καταναλωση,αξιοπιστια,πρακτικοτητα κ ευκολια μετατροπης!!!!!!!!!!!!!!

ΤΡΟΧΑΛΙΕΣ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ:κοστος 250ευρω κ πανω!
μπορουμε να αλαξουμε τις τροχαλιες μας κ να βαλουμε αλουμινιου!
απο αυτην την μετατροπη δεν παιρνεις τρομερα αλογα μπορει να μην παρεις κ καθολου αλλα παιρνεις ροπη με αποτελεσμα ο κινητηρας να δουλευει ποιο ξεκουραστα αφου βγαζεις βαρος κοντα απο τον στροφαλο/εκεντροφορους !τ'αμαξι γινετε ποιο σβελτο κ ποιο νευρικο κ το σημαντικοτερο δεν χανει καθολου σε αξιοπιστια !
εγω παντος εχω βρει τροχαλιες κ στην επομενη αλαγη του ιμαντα θα τις περασω! :thumbup

ΦΙΛΕ
μαλλον κανεις λαθος σχετικα με την ροπη.με τις ελαφρωμενες τροχαλιες πεφτει η ροπη,απλα στροφαρει πιο γρηγορα το αυτοκινητο.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2007, 14:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 17 Σεπ 2006, 01:23
Δημοσιεύσεις: 470
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Ειναι ομως πολυ καλο να στρωφαρει πιο γρηγορα.Δουλευει ανετα.
Γιαννη δεν το εχω βαλει ακομα αλλα δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο. Ετσι κι αλλιως το C4 φοραει καλο συμπλεκτη ειναι σκληρος. Τον εχουν πατησει πολλα ατομα και μου εχουν πει οτι ειναι καλος


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 22 Οκτ 2007, 18:06 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
καποιος μου ειπε οτι ναι μεν θα εχει καλυτερο στροφαρισμα το αμαξι αλλα επειδη θα ειναι ποιο ελαφριες οι τροχαλιες θα κατεβαζει κ ποιο γρηγορα στροφες!

τελικα οτι κανεις εχει κ τα κατα του!!


για τις εξατμισεις που εγραψα πριν δεν υπαρχει κανας γνωστεις να μας δωσει μια ιδεα σχετικα με το τι γινετε???????????

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2007, 09:59 
Άβαταρ μέλους
Manos έγραψε:
Ειναι ομως πολυ καλο να στρωφαρει πιο γρηγορα.Δουλευει ανετα.
Γιαννη δεν το εχω βαλει ακομα αλλα δεν νομιζω να ισχυει κατι τετοιο. Ετσι κι αλλιως το C4 φοραει καλο συμπλεκτη ειναι σκληρος. Τον εχουν πατησει πολλα ατομα και μου εχουν πει οτι ειναι καλος

ναι!αν κρινω απο το ιμπρεζα οταν ελαφρωσα τις τροχαλιες το λαγκ του τουρμπο ειχε βελτιωθει αρκετα ,ενω οι μεγαλες ταχυτητες(4,πεμπτη)κρατουσαν περισσοτερο με λιγωτερα χιλιομετρα.
ΕΙΝΑΙ ΟΜΩς ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΚΑΙ ΦΤΗΝΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ.ΤΟ ΕΓΓΥΩΜΑΙ!!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 23 Οκτ 2007, 19:19 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
samelis


τι πρεπει να πρωσεχουμε στις τροχαλιες ????

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 13 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Βελτίωση Εισαγωγής
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C2
Συγγραφέας: kozark875491
Απαντήσεις: 5
Βελτιωση c2 1.4 vtr
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C2
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 5
Βελτίωση 1.4
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 46
τι βελτιωση 8α εκανες σε ενα saxo vts 16v.
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 37
Βελτιωση Xsara 1.6
Δ. Συζήτηση: Βελτιώσεις Xsara
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 181
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια