Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Παρ 29 Μαρ 2024, 10:29 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Σβήσιμο (;) κινητήρα σε κίνηση (!)
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Νοέμ 2007, 19:40 
Άβαταρ μέλους
Καλησπέρα

Είμαι νέο μέλος στο φόρουμ και θα ήθελα τα φώτα σας για ένα ατύχημα που είχε ο εργοδότης μου πριν λίγες ημέρες με ένα Citroen Xsara.

Ενώ κατέβαινε την παραλιακή μετά τη Βούλα και πριν το Καβούρι με 140 (εκεί που ο δρόμος έχει μια ανηφόρα και είναι πολύ φαρδύς) και είχε 4η μέσα με 5800 στροφές περίπου, ανεβάζει 5η και μετά από λίγα δευτερόλεπτα παρατηρεί ότι δεν είχε έλεγχο του τιμονιού και ούτε τα φρένα ανταποκρίνονταν. Μου είπε ότι ο κινητήρας έσβησε και το τιμόνι σκλήρηνε πολύ.

Το αυτοκίνητο πήγαινε τσουλόντας για τουλάχιστον 200 μέτρα χωρίς κανέναν έλεγχο. Πέρασε και ένα κόκκινο, που ευτυχώς δεν περνούσε κανένας εκείνη τη στιγμή και χτύπησε σε ένα κράσπεδο. Ευτυχώς κανείς δεν έπαθε τίποτε!

Αποτέλεσμα, να καταστραφεί όλο το δεξιό μπροστινό σύστημα κίνησης και άνοιξαν και οι αερόσακοι! Ζημιά σχεδόν 3000 ευρώ!

Στο συνεργείο μας ειπανε ότι στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου δεν καταγράφτηκε τίποτα ούτε είχε κανένα πρόβλημα το αυτοκίνητο. Και ότι δεν έχει ακούσει ποτέ να σβήνει κινητήρας σε κίνηση.

Εχει συναντήσει κανείς κάτι τέτοιο; Δηλαδή να σβήσει ο κινητήρας και να μείνετε στο δρόμο την ώρα που κινήστε;


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Νοέμ 2007, 19:43 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 15 Μάιος 2007, 15:30
Δημοσιεύσεις: 636
Τοποθεσία: Μουδανιά Χαλκιδικής
Πιθανή βλάβη στο αισθητήρα γκαζιού.....


Το έχω συνάντηση και σε ακόμα ένα XSARA

_________________
ΑΝ ΔΕΝ ΜΕ ΣΕΒΕΣΤΕ ΘΑ ΜΕ ΦΟΒΑΣΤΕ......
http://www.noiazomai.net/


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Νοέμ 2007, 19:46 
Άβαταρ μέλους
Βλάβη στον αισθητήρα γκαζιού; Τι σημαίνει πρακτικά αυτό; Δεν είμαι γνώστης μηχανολογικών των αυτοκινήτων.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Νοέμ 2007, 21:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
μου έχει τύχει σε σάξο μία φορά χωρίς ευτυχώς να συμβεί τίποτα κακό

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 08 Νοέμ 2007, 22:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 19:08
Δημοσιεύσεις: 1576
Τοποθεσία: ΝΙκαια
α)Οταν χανεις την υποβοηθηση του τιμονιου αυτο απλα βαραινει οταν το οχημα ειναι ακινητο.
β)Το σερβο εγκλωβιζει υποπιεση για τουλαχιστον 2-3 φρεναρισματα,ενω ο σβηστος κινητηρας με μια ταχυτητα στο κιβωτιο μεχρι να ακινητοποιηθει το οχημα λειτουργει σαν αεραντλια.

Πιθανοτερο αιτιο του ατηχηματος ειναι ο πανικος .Μπορει οκομα να ειναι και μια δικαιολογια οτι και καλα εσβησε,που δεν μπορει να αποδειχθει.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Νοέμ 2007, 00:40 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
To εχω ακουσει εδω μεσα, αλλα...
1) να χασει ελενχο λογο σβησηματως (εστω οτι εσβησε... ) ... χλωμο...
2) Παλιο αμαξι δεν ειχε ποτε? Ολα τα αμαξια του ειχαν υδραυλικο?
3) εδω στα υδροπενυματικα, που τα φρενα τους συνδεωνται με την αναρτηση (και ξε8υμαινουν ποιο γρηγορα) εχεις 2-3 φρεναρισματα (και παντα χειρωφρενο... Στην τελικη κανεις κατεβασμα για να φρεναρεις. Αν ακινητοποιηθικε το μοτερ, θα ειχε σπασει το αμαξι, πραγμα που δεν παιζει...

Αυτο που παιζει ειναι να τρομοκρατιθικε που του σκληρηνε το τυμονι, και να την πατησε σαν ξανθια, που αντι για φρενο παταει τις τσιριδες...
(οχι οτι δεν ειναι τρομακτικο, αλλα ειπαμε...)

ΥΓ 140 με 4η???? hmmm Κοντρες εκανε?
Γιατι τοτε στεκει απλα να το εχασε, και ολα το υπολιπο να ειναι μουφα.

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Νοέμ 2007, 06:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
crazywolf έγραψε:

ΥΓ 140 με 4η???? hmmm Κοντρες εκανε?
Γιατι τοτε στεκει απλα να το εχασε, και ολα το υπολιπο να ειναι μουφα.


;) σωστή η παρατήρηση

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Νοέμ 2007, 09:18 
Άβαταρ μέλους
crazywolf έγραψε:
ΥΓ 140 με 4η???? hmmm Κοντρες εκανε?
Γιατι τοτε στεκει απλα να το εχασε, και ολα το υπολιπο να ειναι μουφα.

Γέμισε την 4η επειδή έτσι έχει μάθει να οδηγεί.
Εχει Civic του 98 φτιαγμένο με κινητήρα 1600 κυβικά που το έχει πάει 190 άλογα ατμοσφαιρικά.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Νοέμ 2007, 10:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 16:12
Δημοσιεύσεις: 1467
Τοποθεσία: ΝΠ
Κανένας δεν μαθαίνει να οδηγεί στις 5800 γιατί ταλαιπωρεί το αμάξι του...συμφωνώ με Crazywolf. :thumbup

_________________
Ο C2 VTRRR άλλαξε και έγινε ViTeSe...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Νοέμ 2007, 11:07 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 29 Νοέμ 2006, 15:33
Δημοσιεύσεις: 4076
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη
Σε μερικα Γαλλικα αυτοκινητα υπαρχει μπροστα δεξια ενα ρελεδακι κοκκινο που οταν τρακαρεις αυτο ανεβαινει και κοβει τις βενζινες.

Με το saxo ενος φιλου πριν 3-4 χρονια πεσαμε σε μια λακουβα αυτο ενεργοποιηθηκε και εσβησε το αυτοκινητο.Εμεις βεβαια δεν τρακαραμε.

Βεβαια ολα ειναι υποθετικα πρεπει να το δει το αυτοκινητο ενας σωστος μηχανικος η ακομα και ηλεκτρολογος.

_________________
SoCrazy
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 09 Νοέμ 2007, 18:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2006, 19:09
Δημοσιεύσεις: 680
Τοποθεσία: πειραιάς
SoCrazy έγραψε:
Σε μερικα Γαλλικα αυτοκινητα υπαρχει μπροστα δεξια ενα ρελεδακι κοκκινο που οταν τρακαρεις αυτο ανεβαινει και κοβει τις βενζινες.

Με το saxo ενος φιλου πριν 3-4 χρονια πεσαμε σε μια λακουβα αυτο ενεργοποιηθηκε και εσβησε το αυτοκινητο.Εμεις βεβαια δεν τρακαραμε.

Βεβαια ολα ειναι υποθετικα πρεπει να το δει το αυτοκινητο ενας σωστος μηχανικος η ακομα και ηλεκτρολογος.


το ίδιο είχε πάθει και σάξο γνωστού μου . Το ρελέ επίσης , αν θυμάμαι καλά, μου είχαν πει ότι συνδέεται και με το συναγερμό και όσο είναι ενεργοποιημένος δεν μπορούν να το βάλουν μπροστά και να το κλέψουν hmmm

_________________
c2 vts
τελικό GROUP N
custom σκούπα με φιλτροχοάνη GREEN


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 12 Νοέμ 2007, 01:01 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Μαρ 2007, 08:01
Δημοσιεύσεις: 425
Τοποθεσία: ΓΑΛΑΤΣΙ-ΕΥΗΝΟΧΩΡΙ
φιλε πιθανα αιτια για να σβησει το αυτοκινητο ειναι τρομπα βεν. 2αισθητ.βολαν και ταχυτητας ,3κακο καυσιμο ,4φλας ανεξηγητο του εγκεφαλου και χωρις καταγραφη βλαβης.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Νοέμ 2007, 18:23 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Πέμ 11 Ιαν 2007, 20:19
Δημοσιεύσεις: 200
Τοποθεσία: ΝΠ
Εγώ έχω ακούσει σε 2 φίλους μου με Polo και Punto αντίστοιχα να σβήσει η μηχανή εν κινήσει...αλήθεια, σε τέτοιες περιπτώσεις ΤΙ κάνουμε;! Πατάμε σταδιακά το φρένο μέχρι να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο; Πότε ξαναπροσπαθούμε να ανάψουμε τη μηχανή; hmmm

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Νοέμ 2007, 18:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:34
Δημοσιεύσεις: 3561
Τοποθεσία: θεσσαλονικη
Invisible έγραψε:
Εγώ έχω ακούσει σε 2 φίλους μου με Polo και Punto αντίστοιχα να σβήσει η μηχανή εν κινήσει...αλήθεια, σε τέτοιες περιπτώσεις ΤΙ κάνουμε;! Πατάμε σταδιακά το φρένο μέχρι να ακινητοποιηθεί το αυτοκίνητο; Πότε ξαναπροσπαθούμε να ανάψουμε τη μηχανή; hmmm



το σταυρο μας η ταμα στην παναγια κτλ

_________________
Η αγάπη και τα δικαιώματα δεν εξαγοράζονται, κερδίζονται !!!


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 14 Νοέμ 2007, 20:12 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τρί 19 Δεκ 2006, 15:02
Δημοσιεύσεις: 2938
Τοποθεσία: Οπου με βγαλει ο δρομος..
V_T_S έγραψε:
crazywolf έγραψε:

ΥΓ 140 με 4η???? hmmm Κοντρες εκανε?
Γιατι τοτε στεκει απλα να το εχασε, και ολα το υπολιπο να ειναι μουφα.


;) σωστή η παρατήρηση


Οντως , κατι τετοιο πρεπει να παιζει ;)

Αν σβησει εν κινησει , προσευχομαστε :inno:

_________________
PONY 1976 Επι της ανασκαφης
PONY 1983 Στην ουρα επι της ανασκαφης
Mehari 1975 Προς το παρον σε κομματια


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 3 [ 38 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα 1, 2, 3  Επόμενο



Συναφή θέματα

Περίεργος θόρυβος ,όχι του κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: alexander
Απαντήσεις: 14
προβλημα με ρελντι και σβησιμο του κινητηρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C3
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 4
ΑΝΑΜΑ ΕΝΔΕΙΞΗΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΥΣΙΜΟ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: ger_zoym
Απαντήσεις: 16
Citroen saxo 1.1 πρόβλημα με κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 6
Ένδειξη Πίεσης λαδιού κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: GiannisA
Απαντήσεις: 11
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 11 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια