Σελίδα 1 από 1

καθαρισμος μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Δεκ 2007, 08:58
από stelios
ισχυει οτι ο καθαρισμος μπεκ πρεπει να γινεται καθε 80000χλμ;
μετα τον καθαρισμο αντιλαμβανεται ο οδηγος διαφορα στην καταναλωση και στην αποδοση του κινητηρα;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Δεκ 2007, 12:17
από crazywolf
Βασικα δεν λεει κατι τετοιο το εργοστάσιο, αλλα ειναι καλο να γίνεται. Προσωπικά εδω και 190κ δεν εχω κανει, αλλα φιλος που έκανε, ειδε διαφορά.
Το κακό ειναι οτι κρατάει για καμιά 1000 χλμ και μετά ξαναμπουκωνει.
Βέβαια δεν μπορείς να κάνεις κατι, λογο τις κατάστασης στα καύσιμα... :s

Καθαρισμος μπεκ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 20 Δεκ 2007, 13:08
από AoUf
Εγω στο συνεργειο μου στο ρεθυμνο των κανω στα 60.000 χλμ ομως με συνενωειση του πελατη....
Και χρεωνω 40 ευρω ομως το μπεκ το παιρναω απο 4 σημεια καθαρισμου και συνολολικα μου παιρνει αυτη η διαδικασια περιπου την 1 ωρα....

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Δεκ 2007, 00:42
από aiolos
Κάπου είχα διαβάσει οτι τα μπεκ δεν πρέπει να καθαρίζονται πάνω απο 2-3 φορές.
Τώρα θα μου πείτε τι σε νοιάζει, θα κάνεις 150.000; Οχι, αλλά εγκυκλοπαιδικά, ο καθαρισμός τα φθείρει;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Δεκ 2007, 04:50
από crazywolf
Λογικα οχι τα Μπεκ τα ιδια, αλλα τα σωληνακια τις βεντζινης...
Φαντασου τι χημικό ειναι, για να καθαριζει κατι που δεν καθαριζεται απο βεντζινη... :-?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Δεκ 2007, 13:17
από Σερραίος
ναι βλεπεις διαφορα με το καθαρισμα!

κ γω το ακουσα αυτο !οτι δεν κανει να τα καθαρισεις πανω απο 2-3 φορες!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 28 Δεκ 2007, 21:18
από ERV
...Πεταμενα λευτα ειναι ολη η δουλεια οσον αφορα τα μπεκ της βενζηνης
α)Γιατι κανενας μα κανενας ιδιοτης και αντιπροσοπεια δεν εχει ιδηκευθει στην συντηρηση μπεκ..

β)Ειναι πολυ λιγοι που εχουν τα καταλιλα μηχανηματα και την γνωση να το κανουν σωστα

γ)Απετητε πολης χρονος για την ολη διαδικασια[μιαμιση ωρα περιπου για καθε μπεκ]και ουσιαστικα το κοστος θα επρεπε να ειναι μεγαλο...αλλα επιδι δεν μπορουν να ζητησουν το πραγματικο αντιτημο της δουλειας τους δεν ασχολουνται καθολου..

δ)Θεωριτηκα τα μπεκ χρειαζωνται συντηρηση στης 3000ωρες λειτουργειας.
Δεν υπαρχει αισθητη διαφορα απο πριν[οχι παντα]
Ακομα και ο 1ος καθαρισμος στον υπερυχο μπορει να φθηρει τα μπεκ ανεπανορθωτα.....

ε)Τα συνχρονης τεχνολογιας αυτοκηνητα bmw+citroen τα μπεκ ή injectors δεν καθαριζωνται ΠΟΤΕ

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 30 Δεκ 2007, 23:14
από minas
γενικα τα μπεκ οντως περιπου μετα τα 60000km καλο ειναι να καθαριστουνε με την προθποθεση παντα ομως αυτος που θα τα καθαρισει να εχει και το αντιστοιχο μηχανημα να τα μετρησει μετα να δει αν εξακολουθουν να ψεκαζουνε στην σωστη πιεση και οχι να κατουρανε η να εξακολουθουν να ειναι στην ιδια κατασταση που ητανε πριν καθαριστουν,σιγουρα παντως με το σωστο καθαρισμο η την αντικατασταση των μπεκ θα δειτε οτι η διαφορα ειναι αρκετα αισθητη.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Δεκ 2007, 02:46
από PPZ
ΟΤΑΝ εχεις προβλημα, ΤΟΤΕ καθαριζεις.Ο'τι και να σου πει καποιος. :rtfm :iconcool

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 31 Δεκ 2007, 17:20
από GeoKy
Αν ο κινητηρας ειναι ψεκασμου μονου σημειου αξιζει η διαφορα ;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 02 Ιαν 2008, 23:52
από minas
και βεβαια αξιζει απλα αν εχεις ενα μπεκ ειναι και μικροτερο το κοστος αν χρειαστει αλλαγη.