Σελίδα 1 από 1

Κορώνα-πινιόν.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 04 Ιαν 2008, 23:37
από antonios16v
Τα C4 1.6 φορανε σασμαν τυπου MA με κορωνα πινιον 13 Χ 61.
Μπορει να το επιβεβαιωση καποιος?

Το κυριο ερωτημα μου ειναι η κορωνα-πινιον μπαινει στα υπολοιπα κιβωτια τυπου ΜΑ?
Σκοπος μου ειναι μιας και ειναι κοντο με συνδιασμο με τους μικροτερους τροχους της Xsara θα κανει θαυματα!

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 07 Ιαν 2008, 11:05
από B.M-SPORT
Αντωνη ρωτησα αρκετα συνεργεια και δεν ξερουν, θελουν αριθμο πλαισιου στην citroen για να σου πουν.
Αν μαθω μαθω κατι θα ενημερωσω.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 08 Ιαν 2008, 11:42
από B.M-SPORT
Σου στελνω pm

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 01:34
από zxpanos
αν θες σου δινω τον δικο μου αριθμο πλαισιου να ρωτισετε εινε 1.6

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 19:23
από MikiC2
το πηρες?? :shock: :shock: :yhoo :yhoo

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 12 Ιαν 2008, 21:03
από PANOURAMIX
εγω παντως θα προτεινα το 14/60 απο zx η 306/xsara 1,4.το σετ που λες ειναι παρα πολυ κοντο.το 14/60 ειναι πιο μακρυ αλλα αρκετα πιο κοντο απο αυτο που φορας και ειναι και δοκιμασμενο,οι επυταχινσης ειναι καταπληκτικες και εχει τελικη περιπου 215km.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 13 Ιαν 2008, 12:30
από antonios16v
xsara 1.6 16v...16 X 65 = 4.06 τελικη σχεση.
.......................14 Χ 60 = 4.28 -//- -5% κοντυτερο
C4 1.6/307.......13 X 61= 4.69 -//- -15% -//-

Ειναι γεγονος οτι με το 13 Χ 61 θα χασω την πεμτη ταχυτητα,αλλα λογω υψηλου κοφτη (7250) και οτι το μοτερ κραταει την υποδυναμη εως τον κοφτη ,θα εχει μια τελικη εως τα 200 km/h.
Το αρνητικο ειναι τα ταξιδια μιας που θα ανεβει η καταναλωση και θορυβος.


*εχω στην αποθηκη μου ενα σασμαν 14 Χ 60 απο ΑΧ.Τι λες Παναγιωτη για αυτο?Το κορωνοπηνιο του κανει? Θα αντεξει? Ποια η διαδικασια να γινει η σκατζα.?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Ιαν 2008, 21:24
από PANOURAMIX
το κωρονοπηνιο κανει,απλα αλλαζεις την βαλβολινη.η διαδηκασια ειναι να ανοιχτη βασικα το 14/60 και να γινει ελεγχος για ρουλεμαν και πλανητες δορυφορους(σε τη κατασταση βρισκονται) απο εκει και περα κατεβαινει το δικο σου σασμαν και ''ντυνεται'' το 14/60 με τον εξοπλισμο του xsara(επιλογες,αντιβαρα,κοντερ,κτλ).

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 09 Μαρ 2008, 15:48
από wizard
Παίζει ν' αλλάξει κανείς κορωνοπηνιο για επιδόσεις ΚΑΙ γρανάζι 5ης για οικονομία στην εθνική;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τρί 11 Μαρ 2008, 23:28
από PANOURAMIX
παιζει wizard.το εχω κανει στο δικο μου xsara.

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Μαρ 2008, 01:39
από souledge
PANOURAMIX έγραψε:
παιζει wizard.το εχω κανει στο δικο μου xsara.


Αξίζει?

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Μαρ 2008, 15:23
από Someone
PANOURAMIX έγραψε:
παιζει wizard.το εχω κανει στο δικο μου xsara.


αξίζει??? κόστος??


ρε παναγιώτη με το τσιγκέλι θα στα βγάζουμε???

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Τετ 12 Μαρ 2008, 18:31
από wizard
Someone έγραψε:
PANOURAMIX έγραψε:
παιζει wizard.το εχω κανει στο δικο μου xsara.


αξίζει??? κόστος??


ρε παναγιώτη με το τσιγκέλι θα στα βγάζουμε???

:ysteric Παναγιώτη, έχει δίκιο, ρε φίλε... Αλλά ξέρω: Θέλεις να σε ρωτάμε γτα προφανή για να χρειάζεται να απαντάς και να "γράφεις" post στα στατιστικά σου... :ysteric

Λοιπόν! :mad Πέστα όλα! Κόστος;

ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Πέμ 13 Μαρ 2008, 00:55
από PANOURAMIX
τσιγκελι :ysteric ...............καλο!
βασικα καλη επιλογη ειναι το κιβωτιο απο zx 1.4(200-300euro) οσω για την 5η θα χρειαστη να βρειτε μια απο berlingo/partner diesel (50-100euro).το κιβωτιο του zx θα πρεπει να ανοιχτη για να τοποθετηθη η επιλογη του xsara αλλα και το νεο γραναζι της 5ης.το αποτελεσμα κυριοι ειναι φοβερο στα κλειστα κοματια το μοτερ ειναι παντα μεσα στην δυναμη οσων αφορα την 5η και την εθνικη εαν δεν εχετε τουλαχιστον 130hp στον τροχο μην την βαλετε,χρεισημοποιηστε το κιβωτιο του zx αυτουσιο αν παλι εχετε την δυναμη θα δειτε τρελες τελικες(235 με gps)στις 6400.αν δεν την αλλαξετε θα ταξιδευεται με μια ταχυτητα μονιμος στην εθνικη και θα προσπερνατε σαν να εχετε 4η με ενα μικρο ευτηχως τιμημα στην καταναλωση.οσων αφορα την εργασια οι τιμες ειναι πολλες και διαφορες,οποιος ενδιαφερεται τα λεμε με pm.