Ένα μοναδικό προϊόν που δίνει στον κινητήρα μέχρι +15 άλογα!!
Προσφέρει +5% επιπλέον ιπποδύναμη του αυτοκινήτου.
Το E-Ram Electric compressor supercharger δίνει 0.87 psi στο τέρμα γκάζι , πίεση 0,06bar με ροή αέρα 22m3/λεπτό.
Έχει ενσωματωμένο μοτέρ 1,2HP
Ενεργοποιείτε μόνο όταν πατήσετε τέρμα το γκάζι. Διότι εκεί είναι που θέλετε την δύναμη!
Το κίτ έρχεται με οδηγίες τοποθέτησης στα Αγγλικά και με φωτογραφίες.
Και όλα τα απαραίτητα για την τοποθέτηση του :
1 μονάδα e-Ram με φιλτροχωάνη υψηλής ροής αέρος.
1 επιπλέον μούφα.
1 δαχτυλίδι εισαγωγής.
1 έτοιμη πλεξούδα με μικροδιακόπτη, relay και επαφές.
Τοποθετείτε με η χωρίς την φιλτροχοάνη, και μέσα σε λιγότερο από 1 ώρα.
>>>Οφέλη με την τοποθέτηση του e-RAM :
-Τοποθετείτε σε όλα τα οχήματα.
-5% αύξηση της ιπποδύναμης του αυτοκινήτου!
-Σε κινητήρες με turbo μειώνει και το turbo-lag !
-Δεν επηρεάζει την κατανάλωση καυσίμου όταν δεν λειτουργεί.
-Δεν κόβει τα οχήματα όταν δεν λειτουργεί.
-Εμφανή διαφορά σε απόδοση στην εκκίνηση (1η –2α –3η )
-Τοποθετείτε και σε αυτοκίνητα με ηλεκτρονικό γκάζι.
-Εμφανή διαφορά για τον οδηγό θα υπάρχει σε αυτοκίνητα από 1400cc .
-Τοποθετείτε και σε κινητήρες turbo και turbo diesel (ανεξάρτητα από κυβικά).
-Σε κινητήρες κάτω των 1300cc η διαφορά φαίνεται μόνο στην δυναμομέτρηση. (Και πιθανόν να χρειαστεί αύξηση πίεσης καυσίμου)
>>>Τοποθέτηση για MAXIMUM απόδοση:
- Σε κινητήρες με Mainfold Absolute Pressure Sensors (MAP) :
Το E-Ram μπορεί τα τοποθετηθεί σε οποιοδήποτε σημείο της εισαγωγής (με η χωρίς την φιλτροχοάνη).
Αρκεί να είναι το ελάχιστο 15 εκατοστά ( 6’’) μακριά από το ΜΑΡ αισθητήρα .
Συνήθως το ΜΑΡ είναι πάνω στην πολλαπλή εισαγωγής (intake manifold) η στην πεταλούδα του γκαζιού(throttle-body).
Παράδειγμα όλα τα Honda / Acura και μερικοί άλλοι κατασκευαστές όπως GM, Dodge, Chrysler, Mitsubishi, Hyundai, Saturn χρησιμοποιούν το ΜΑΡ για να μετράνε την πυκνότητα του αέρα. Επίσης συνιστάμε το ίδιο τρόπο τοποθέτησης σε όσους κινητήρες διαθέτουν MAP, για την μέγιστη απόδοση.
-Σε κινητήρες με Mass-Air-Flow Sensors (MAF) :
Σε Ford, Nissan, Audi, & Mazda αποδίδουν την μέγιστη ιπποδύναμη ΜΟΝΟ όταν είναι σε σειρά (χωρίς την φιλτροχοάνη) και είναι μεταξύ τον αισθητήρα MAF και την πεταλούδα του γκαζιού (throttle-body).Επίσης συνιστάμε το ίδιο τρόπο τοποθέτησης σε όσους κινητήρες διαθέτουν MAF, για την μέγιστη απόδοση.
-Σε κινητήρες με Air-Flow-Meters (AFM) :
To E-Ram τοποθετείται σε οποιοδήποτε σημείο στην εισαγωγή (με η χωρίς την φιλτροχοάνη) για να αποδώσει την μέγιστη ιπποδύναμη.
Για τι αισθητήρα έχετε –ΜΑΡ , ΜΑF , ΑFM- παρακαλούμε να συμβουλευτείτε τον μηχανικό σας , την αντιπροσωπεία η το manual (βιβλίο) του αυτοκινήτου σας.
>>>Τρόπος λειτουργίας για MAXIMUM απόδοση και Κύκλος λειτουργίας του e-RAM :
Το e-RAM ενεργοποιείτε MONO με το μικροδιακόπτη τύπου NOS όταν πατήσετε τέρμα το πετάλ του γκαζιού (WOT).
Ο οδηγός πρέπει να το λειτουργήσει με έναν από τους δύο ακόλουθους τρόπους :
Α) Η 10δευερολπετα ΟΝ και μετά 10δευτερόλεπτα OFF κλπ. Με μέγιστη χρήση τα 40λεπτα και μετά 2 λεπτά παύση λειτουργίας του e-RAM μόνον για να κρυώσει.
Β) Η 30δευτερόλεπτα συνεχόμενο ΟΝ και μετά 2 λεπτά παύση λειτουργίας του e-RAM μόνον για να κρυώσει.
>>>F.A.Q. :
-Πώς λειτουργεί;
Το e-Ram είναι ένα ηλεκτρονικό σύστημα πίεσης αέρα, που χρησιμοποιεί έναν ανεμιστήρα 791 Watt για να διατηρήσει ελαφριά ατμοσφαιρική πίεση στο σύστημα εισαγωγής αέρα. Λειτουργεί μόνο σε πλήρη βύθιση του πετάλ του γκαζιου, δεδομένου ότι τότε είναι που θέλετε την περισσότερη πίεση αέρα διαθέσιμη στη μηχανή σας. Με την αυξημένη πίεση του αέρα στο σύστημα εισαγωγής , ο αέρας γίνεται πυκνότερος, και αντιστοιχεί περισσότερο καύσιμο παράγοντας αυξανόμενη ιπποδύναμη στους τροχούς.
-Το σύστημα καυσίμων θα ανταποκριθεί στην αυξανόμενη πυκνότητα και ροή του αέρα;
Ναι, οι μικρές αυξήσεις της πυκνότητας αέρα είναι σύμφωνα με τα όρια του πιό σύγχρονου συστήματος εγχύσεων καυσίμων. Το σύστημα μέτρησης μίγματος αέρα/καυσίμου είναι σε θέση να ανταποκριθεί με την αλλαγή στην πυκνότητα του αέρα μέσω του αισθητήρα ροής αέρα, του μετρητή ροής αέρα, ή του πολλαπλού αισθητήρα πίεσης (ΜΑΡ), και να κρατήσει το επίπεδο του μείγματος σωστά.
-Είναι δύσκολο να εγκατασταθεί;
Το e-Ram μπορεί να εγκατασταθεί σε λιγότερο από 1 ΩΡΑ! Έρχεται πλήρης με τις οδηγίες, την καλωδίωση, την επιπλέον μούφα, το e-Ram, το 50 amp ρελέ , και το μικροδιακόπτη που τοποθετεί κοντά στο σύνδεσμο του γκαζιού. Άλλες θέσεις είναι επίσης δυνατές για την τοποθέτηση του μικροδιακόπτη όπως το πετάλ για μερικά από τα νεώτερα αυτοκίνητα με "throttle-by-wire" (ηλεκτρονικό γκάζι).
-Τί κέρδος σε ιπποδύναμη (HP) μπορώ να περιμένω;
Τα κέρδη σε 4 κύλινδρο είναι 4-6% αύξηση. Είναι από 5 έως 15HP ανάλογα με την ιπποδύναμη στον τροχό που ήδη διαθέτεται. Εάν τοποθετήσετε φίλτρο ελευθέρας ροής (πχ : Κ&Ν) η αφαιρείτε το φιλτροκούτι, και προσθέσετε φιλτροχοάνη το άμεσο κέρδος είναι μέχρι 5HΡ. Το e-Ram προσθέτει 5-15 HP επιπλέον σε ΌΛΕΣ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΉΣΕΙΣ, έτσι με μια ελεύθερη εισαγωγή, το σύνολο θα είναι πάνω από 20 HP! (σύστημα e-Ram + φίλτρο εισαγωγής).
- Πώς το e-Ram διαφέρει από έναν supercharger η Turbocharger;
Το Το e-Ram είναι μακρινός ξάδελφος του turbo και του supercharger. Συστήματα που χρησιμοποιούν ένα φυγοκεντρικό στροφείο που πρέπει να τρέχει όλη την ώρα. Αυτό απαιτεί ένα τεράστιο ποσό ιπποδύναμης για να οδηγήσει τη συσκευή. Παραδείγματος χάριν η ροή αέρος που απαιτείται για μια μηχανή 2,5-λίτρου σε 6000 στροφές/λεπτό είναι 240 CFM. Για 6 PSI, θα χρειαζόσαστε 10 έως 15 HP που είναι χαμένα ! Το e-Ram παράγει χαμηλή πίεση, επιπέδου 1 PSI που είναι πολύ ποιο αποδοτικό στην μεταφορά μεγάλου όγκου αέρα (CFM) με μικρές πιέσεις, χωρίς να υπάρχει χασούρα σε ιπποδύναμη για να κινήσει το e-Ram, χωρίς να ζοριστεί ο κινητήρας , χωρίς άλλες πολυέξοδες μετατροπές. Και με την αυξημένη πίεση του αέρα στο σύστημα εισαγωγής , ο αέρας γίνεται πυκνότερος, και αντιστοιχεί περισσότερο καύσιμο παράγοντας αυξανόμενη ιπποδύναμη στους τροχούς.