Συγγραφέας |
Μήνυμα |
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: 6ρι κιβώτιο ταχυτήτων Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 19:41 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Και η ερωτιση ειναι. Μπορει να μονταριστει στο μοτερ του saxo VTS?
Τι πλεονεκτήματα θα εχει?
Ποιες οι πιθανες λυσεις?
Απο το 207 μπαινει ή ειναι τελειως αλλο μοτερ?
Απο 306 GT?
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
Σερραίος
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 23:18 |
|
Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41 Δημοσιεύσεις: 3783 Τοποθεσία: serres
|
το 207 φοραει 5αρι σασμαν απο 3λιτρο ντιζελ!
κ ναι ειναι για τα μπαζα!:bambam
για τα αλλα δεν ξερω!
_________________
|
|
|
|
|
GeZ
|
Θέμα δημοσίευσης: Re: 6ρι κιβώτιο ταχυτήτων Δημοσιεύτηκε: Δευτ 21 Ιαν 2008, 23:51 |
|
Εγγραφή: Παρ 09 Φεβ 2007, 19:48 Δημοσιεύσεις: 969 Τοποθεσία: Μέγαρα Εικόνες: 0
|
crazywolf έγραψε: Και η ερωτιση ειναι. Μπορει να μονταριστει στο μοτερ του saxo VTS? Τι πλεονεκτήματα θα εχει? Ποιες οι πιθανες λυσεις? Απο το 207 μπαινει ή ειναι τελειως αλλο μοτερ? Απο 306 GT?
Δεν νομίζω να γίνεται γιατί το 207 φοράει μοτέρ Prince ενώ το Saxo TU και δεν θα ταιριάζουν στο κούμπωμα λόγω διαφορετικής μηχανης (Οπως στα πρωτα ΒΧ με τα επόμενα που δεν ταίριαζε το σασμάν ).Τώρα για το σαμάν του 306 GT πάλι δεν νομίζω να γίνεται γιατί το Saxo (και γενικώς οι TU μηχανές) δέχεται σασμάν τύπου MA ενώ το 306 GT έχει σασμάν τύπου BE που είναι για τις μηχανές XU και EW.
_________________ GS Club 1.0 1972, GS X3 1.3 1979, GSA X3 1.3 1982, BX GTi 16Valve 1.9 1989, Saxo LX 1.1 2000, Xsara Exclusive 1.6 2003, C3 1.4 HDi 2007. Εχω LHM στις φλεβες μου..... http://www.imageshack.gr/view.php?file= ... gldkx1.jpg
Τελευταία επεξεργασία από GeZ και Τρί 22 Ιαν 2008, 00:26, έχει επεξεργασθεί 1 φορά/ες συνολικά
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 00:12 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Υπαρχει 6αρι σασμαν για TU?
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
zx lover
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 00:38 |
|
Εγγραφή: Τρί 26 Ιουν 2007, 02:20 Δημοσιεύσεις: 6098 Τοποθεσία: Πισω σου και παίζω φώτα
|
Αλεκο το 6αρι του 306 δεν μπαινει στον TU του Saxo...Αφου το 306 φοραει τον XU...Τωρα που το σκεφτομαι ομως μπαινει στο δικο μου.. ...
_________________ ex GS 1220 club ex ZX 1.4 Avantage ex ΖΧ 2.0 16v ex Xsara VTS 1.6 16v
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 00:48 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Για σένα φροντίζω...
Μπαίνει και στου GTI.
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 01:07 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Ναι... (παω αύριο φρατζη να στο βρω... )
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
pughell
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 09:17 |
|
|
Μπαινει κανονικα αρκει να βρεθει η αναλογη χελωνα.
Χρησιμοποιουνται τα κουτια απο τα διλιτρα(μεγαλη χελωνα) με την διαφορα οτι η πλακα που βιδωνει στον κορμο,εχει τρυοες για κορμο TU και οχι για XU/EW.
Απλα επειδη το 6αρι βγηκε μονο με κουτια που κουμπωνουν το σασμαν σε XU,θελει να αγοραστει η πλακα-ανταπτορας καινουργια απο την Peugeot/Citroen.
Μην ξεχναμε αλλωστε οτι το ιδιο 6αρι ειναι ομολογκαρισμενο και για τα 106.
|
|
|
|
|
pughell
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 11:00 |
|
|
Πως δεν υπαρχει ρε,τοσα χρονια στους αγωνες τα 106 με τι 6αρια σασμαν νομιζεις οτι τρεχουν;
Μην σε μπερδευει το γεγονος οτι καποια ειναι καρφωτα ή σειριακα,η χελωνα ειναι ιδια σαν αυτην που σου λεω και απο εκει και περα με τα γραναζια επιλεγεις τι κανεις...
Δεν ειναι καμια επιστημη.Σιγουρα οχι ευκολο αλλα οχι και ακατορθωτο.
Απλα οπως σου ειπα,πρεπει να παρεις ενα 6αρι σε καλη κατασταση(περιπου 800-900Ε),τον ανταπτορα για να μπει στο 16αρι μοτερ(δεν ξερω τιμη),την βαση του σασμαν κατω απο την μπαταρια(υπαρχει απο την PS σε "λογικη" τιμη) και το εσωτερικο τμημα των ημιαξονιων για να τα "παντρεψεις" με το εξωτερικο τμημα των ημιαξονιων του 106/Saxo.
Α,φροντισε το σασμαν αν εχει πανω και μιζα γιατι δεν μπαινει αυτη του 1600.
Λιγη δουλεια με τον επιλογεα καθως η οπισθεν θα γινει με ντιζα,και εισαι ετοιμος.
Διεκρινιζω οτι δεν ειναι μετατροπη με την εννοια της πατεντας,ειναι εργοστασιακα ανταλλακτικα που τα πουλαει και η ιδια η PS.
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 11:12 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
οταν λες οπισθεν με ντιζα? Ξεχωριστα?
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
pughell
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Τρί 22 Ιαν 2008, 11:23 |
|
|
Το 306 εχει στον λεβιε του συστημα οπισθεν σαν τα Renault/Opel,με ασφαλεια δηλαδη την οποια πρεπει να σηκωσεις προς τα επανω για να την παρει.
Αυτη η ασφαλεια στην ουσια ειναι μια ντιζα ωστε να μπορεσεις μετα να κατευθυνεις τον λεβιε στην αναλογη θεση.
Κοινως ή απλως αφηνεις μια ντιζα για να την τραβας ή εναλλακτικα βαζεις λεβιε απο 306 ή,αν εχεις τα χρηματα,παιρνεις ολοκληρο τον λεβιε που πουλαει η PS.
Την ντιζα δεν την βαζεις για να επιλεγεις το γραναζι αλλα για να "ξεκλειδωνεις" την ασφαλεια.
|
|
|
|
|
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|