Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 18 Απρ 2024, 15:35 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Έξυπνο cruise control από Nissan
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 22:59 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 28 Απρ 2007, 12:21
Δημοσιεύσεις: 283
Τοποθεσία: Βόλος
Με δύο νέα και πολύ σημαντικά συστήματα υποστήριξης του οδηγού σκοπεύει να εφοδιάσει τα μοντέλα της η Nissan. Το πρώτο αφορά στον ηλεκτρονικό έλεγχο απόστασης από το προπορευόμενο όχημα και το δεύτερο στην πιο εξελιγμένη μορφή του cruise control.
Το σύστημα ελέγχου και διατήρησης απόστασης (Distance Control Assist System), όπως λέει και το όνομά του, φροντίζει ώστε να διατηρείται ασφαλής απόσταση μεταξύ του οχήματος στο οποίο βρίσκεται το σύστημα και του προπορευόμενου αυτοκινήτου. Χρησιμοποιεί ένα μικροϋπολογιστή με λογισμικό, που επεξεργάζεται δεδομένα προερχόμενα από αισθητήρες, που βρίσκονται στον εμπρόσθιο προφυλακτήρα. Όταν το αυτοκίνητο πλησιάζει σε άλλο, τότε το σύστημα αναλαμβάνει να ξεκινήσει μόνο του τη διαδικασία πέδησης του κινητήρα, εφ' όσον ο οδηγός δεν πατάει το γκάζι. Αν το πόδι του οδηγού πιέζει το γκάζι, τότε το σύστημα ενεργοποιεί έναν ειδικό μηχανισμό, ο οποίος πρακτικά "σπρώχνει" το πετάλι του γκαζιού προς τα πάνω.
Σε περίπτωση φρεναρίσματος τι κάνει;
Αν το προπορευόμενο όχημα φρενάρει, τότε το σύστημα αναλαμβάνει να ειδοποιήσει τον οδηγό με μήνυμα στην οθόνη, όπου προβάλλονται τα δεδομένα του υπολογιστή ταξιδίου, αλλά και με ηχητικό μήνυμα. Έπειτα, ενεργοποιεί το μηχανισμό που σπρώχνει το πετάλι του γκαζιού προς τα επάνω, όπως αναφέραμε και πριν.
"Έξυπνο" cruise control
Πρόκειται για την εξελιγμένη μορφή του cruise control, το οποίο κινεί το αυτοκίνητο με την προκαθορισμένη από τον οδηγό ταχύτητα, ενώ όταν κάποιο προπορευόμενο όχημα βρίσκεται πολύ κοντά, διαμορφώνει αυτόματα την ταχύτητα, προκειμένου να αποφευχθεί η σύγκρουση. Πρακτικά, λοιπόν, ο οδηγός δε χρειάζεται κάθε φορά να χρησιμοποιήσει το φρένο, για να ρυθμίσει την ταχύτητα ανάλογα με αυτή του μπροστινού οχήματος.
Συνδυάζεται και με σύστημα πλοήγησης
Το "έξυπνο" cruise control της Nissan λειτουργεί σε συνεργασία με το επίσης εξελιγμένο σύστημα πλοήγησης. Έτσι, αν το σύστημα "διαβάσει" ότι το αυτοκίνητο θα κινηθεί σε στροφή, το cruise control αναλαμβάνει να μειώσει αντίστοιχα την ταχύτητα του οχήματος, ενώ την αυξάνει όταν τελειώσει η στροφή.
Πότε θα το δούμε στην παραγωγή;
Η Nissan σκοπεύει να εφοδιάσει μοντέλα παραγωγής με τα συστήματα αυτά από τις αρχές του 2008. Ωστόσο, αρχικά, αυτό αφορά σε χώρες του εξωτερικού. Μπορεί, δηλαδή, η τεχνολογία να είναι έτοιμη, ωστόσο μάλλον θα αργήσουμε λίγο να την δούμε στην Ελλάδα.


Εικόνα

Σε συνεργασία με το δορυφορικό σύστημα πλοήγησης, το «έξυπνο» cruise control μειώνει την ταχύτητα του οχήματος πριν και κατά τη διάρκεια της στροφής, ενώ την αυξάνει, όταν το αυτοκίνητο βγει από τη στροφή.


Εικόνα

Αν η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα μικρύνει πολύ και ο οδηγός συνεχίσει να έχει το πόδι του στο γκάζι, το σύστημα αναλαμβάνει να πιέσει προς τα επάνω το πεντάλ της επιτάχυνσης.




Πηγή-autotriti.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:51 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
Aυτό το έχουν κάνει οι BMW, Merc, Lexus και αρκετοί άλλοι αρκετά χρόνια τώρα, και συνήθως το λένε ACC ή Adaptive Cruise Control.
Υπάρχει και ενα εξελιγμένο σύστημα Start-Stop ACC, που ακόμη και αν ο μπροστά σου σταματήσει και ξαναξεκινήσει (π.χ. σε φανάρια), το αυτοκίνητο τον ακολουθεί ακριβώς :thumbup



Είναι κάτι που η citroen δεν έχει ανακαλύψει ακόμα. :lol:

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιαν 2008, 18:31 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Ωραία ακούγονται ολα αυτά, αλλά οταν το αυτοκίνητο αρχίζει να παίρνει πολλές πρωτοβουλίες εγω εκνευρίζομαι.

π.χ. μπορεί να θέλεις να πλησιάσεις το μπροστινό για να τον προσπεράσεις πιο γρήγορα χωρίς να μείνεις πολλή ωρα στο αντίθετο ρεύμα. Για να το κάνεις αυτό θα πρέπει να βγάλεις το cruise control και μετά να το ξαναβάλεις. Έτσι αντί να ασχολείσαι με την οδήγηση ασχολείσαι με τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 26 Ιαν 2008, 19:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 27 Ιουν 2007, 11:41
Δημοσιεύσεις: 3783
Τοποθεσία: serres
σιγα σιγα θα μπαινουμε στο αμαξι κ θα βλεπουμε τηλεοραση θα πινουμε καφε θα παιζουμε μονοπολη κ το μονο που δεν θα κανουμε ειναι να οδηγαμε!
η μονη διαφορα απο το λεοφορειο θα ειναι 46ατομα μειον!

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιαν 2008, 02:03 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 14:24
Δημοσιεύσεις: 5576
Τοποθεσία: Τρίπολη
aiolos έγραψε:
π.χ. μπορεί να θέλεις να πλησιάσεις το μπροστινό για να τον προσπεράσεις πιο γρήγορα χωρίς να μείνεις πολλή ωρα στο αντίθετο ρεύμα. Για να το κάνεις αυτό θα πρέπει να βγάλεις το cruise control και μετά να το ξαναβάλεις. Έτσι αντί να ασχολείσαι με την οδήγηση ασχολείσαι με τα ηλεκτρονικά του αυτοκινήτου.

Απλά πατάς γκάζι, το σύστημα μπαίνει μόνο του σε αναμονή, και μόλις περάσεις μπροστά του (και αφήσεις το γκάζι) το σύστημα επανέρχεται στην ταχύτητα που του είχες θέσει.

Όπως γίνεται τώρα και στο C4 άλλωστε, με τη διαφορά οτι αν στο ACC του έχεις βάλει να πηγαίνει με 120, και φτάσεις πίσω απο κάποιον που πηγαίνει με 100, το σύστημα αυτόματα ρυθμίζεται στα 100. Μόλις ο μπροστά φύγει (ή προσπεράσεις) σε επαναφέρει στα 120.



Μην καταστροφολογείς... ;)
Όλα είναι απλά, αρκεί να αφιερώσεις μερικές μέρες να τα συνηθήσεις. :thumbup

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιαν 2008, 14:10 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 16 Ιούλ 2007, 14:19
Δημοσιεύσεις: 4901
Τοποθεσία: Αθήνα
Εικόνες: 1
Δεν καταστροφολογώ, απλά δεν συμπαθώ τα πολλά ηλεκτρονικά. ΟΚ, κάποιους βολέυουν δε λέω. Και εγώ θέλω abs, ebd, esp αλλά βρίσκω υπερβολικό να αποφασίζει ποτε να κόψει στη στροφή, ποτε να επιταχύνει κλπ. Οπως ξαναείπα, θεμα προτίμησης είναι. Ίσως κάποια στιγμη ολα αυτα να γίνουν και standard σαν το abs...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιαν 2008, 16:30 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 28 Απρ 2007, 12:21
Δημοσιεύσεις: 283
Τοποθεσία: Βόλος
Σε αυτά συμφωνώ και εγώ. Ισως να μην απευθήνονται τόσο για την δικιά μας ηλικία. Μετά τα 50 όμως ... το βλέπω αρκετά χρήσιμο.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 27 Ιαν 2008, 16:41 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Κατα ποσο επιρεαζεται απο την πιθανη βρωμα που εχει πανω του το αυτοκινητο? Σε spraι του μπροστινου πως ανταποκρινεται?
Ειναι λιγο επιφοβο να κανει το αμαξι τα δικα του... Εμενα με ενωχλει, ασχετως οτι ειμαι fan του cruise control....

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Δευτ 28 Ιαν 2008, 17:20 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 28 Απρ 2007, 12:21
Δημοσιεύσεις: 283
Τοποθεσία: Βόλος
Πιστεύω να μην είναι τόσο ευαίσθητα ρυθμισμένο ωστε να επηρεάζεται από το νερό.

_________________
Εικόνα


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 9 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

C5 mk1 cruise control
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C5
Συγγραφέας: nik0laus
Απαντήσεις: 5
cruise control
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Anonymous
Απαντήσεις: 67
Cruise control c2
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: billc2vts
Απαντήσεις: 5
Cruise control
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C4
Συγγραφέας: Xantia Serres
Απαντήσεις: 101
Βλάβη cruise control
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Dim3
Απαντήσεις: 5
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 7 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron