Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 16:58 ]


 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Αντιμετώπιση υπερθέρμανσης κινητήρα
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 13 Οκτ 2006, 20:37 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:35
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Χαλκίδα-Αθήνα
Τον πρωτόγονο αυτό τρόπο επικοινωνίας των ινδιάνων(σηματα καπνου) χρησιμοποιούν και τα αυτοκίνητα, για να επισημάνουν την υπερθέρμανση του κινητήρα. Εσείς, δε χρειάζεται να αποκωδικοποιήσετε κάποια μηνύματα, αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω απλά βήματα.
Οι πιθανότητες της υπερθέρμανσης του κινητήρα δεν είναι λίγες και ειδικότερα τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου οι υψηλές θερμοκρασίες της χώρας μας, σε συνδυασμό με τις ώρες ακινησίας σε κάποιο μποτιλιάρισμα, κάνουν τον κινητήρα να "ανάβει". Τα πιο συνήθη αίτια, που μπορούν να οδηγήσουν στην υπερθέρμανση ενός κινητήρα, είναι η έλλειψη ψυκτικού υγρού, πρόβλημα στο βεντιλατέρ ή στο θερμοστάτη, διαρροή του κυκλώματος ψύξης, διαρροή λαδιού, ή προβληματική αντλία νερού.

Η σωστή αντιμετώπιση :

Ο δείκτης θερμοκρασίας (ή κάποια ενδεικτική λυχνία) μπορεί να δώσει στον οδηγό την πρώτη ένδειξη για αύξηση της θερμοκρασίας. Εάν η ένδειξη πλησιάζει στα "κόκκινα"…

… ανοίξτε αμέσως το καλοριφέρ στη μέγιστη θερμοκρασία και γυρίστε το διακόπτη της έντασης στη μέγιστη ένδειξη. Αυτή η κίνηση θα εκτονώσει ένα σημαντικό μέρος της θερμότητας από τον κινητήρα.

Σε περίπτωση που η θερμοκρασία δεν πέφτει, σταματήστε αμέσως το αυτοκίνητο και σβήστε τη μηχανή. Σε κάποια ακραία περίπτωση θα παρατηρήσετε και καπνό (το… "σημάδι" που λέγαμε) να βγαίνει από το καπό.

Μην ανοίξετε το καπό, μέχρι να σταματήσει να βγαίνει καπνός. Εάν δεν υπάρχει καπνός, ανοίξτε το καπό και περιμένετε περίπου 30 λεπτά, ωσότου ο κινητήρας επανέλθει σε φυσιολογικά επίπεδα θερμοκρασίας.

Ένας έλεγχος κάτω από τον κινητήρα θα σας βοηθήσει να αντιληφθείτε κάποια πιθανή διαρροή ψυκτικού υγρού ή λαδιού.

Όταν πλέον ο κινητήρας έχει κρυώσει, ελέγχουμε τη στάθμη του ψυκτικού υγρού και του λαδιού. Εάν δε διαπιστωθεί έλλειψη, τότε αναζητήστε το πρόβλημα στο βεντιλατέρ ή το θερμοστάτη.

Συμπλήρωση υγρού
Αν η στάθμη του δοχείου με το ψυκτικό υγρό είναι χαμηλή και δεν έχετε μαζί σας ψυκτικό υγρό, συμπληρώστε με νερό. Στην περίπτωση που το δοχείο δεν έχει καθόλου ψυκτικό υγρό και ο κινητήρας είναι ακόμα πολύ ζεστός, μην αναπληρώσετε με νερό, γιατί υπάρχει περίπτωση να προκαλέσετε βλάβη στον κινητήρα, λόγω μεγάλης διαφοράς θερμοκρασίας.


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Οκτ 2006, 00:48 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Αλλος ενασ τροπος, ειναι να αφισετε το αμαξι αναμενο, και με χλιαρο νερο (πχ του μπουκαλιου που εχει μεινει στο αμαξι και ειναι πλεων κατουρο) να πιτσιλισετε λιγο το ενα μερος του ψηγειου.
(απο υπερ8ερμανσεις micra βλεπω εχεις και συ πειρα, ε :iconcool :thumbup )

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Οκτ 2006, 07:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:35
Δημοσιεύσεις: 109
Τοποθεσία: Χαλκίδα-Αθήνα
Μια φορά μου έχει συμβεί σε μια lancia Delta που μας είχε πέσει στα χέρια την οποία δεν την κρατήσαμε παραπάνω από 8 μήνες.... (άραγε γιατί? :fsss ) Όσο περίεργο κι αν σου ακούγεται τόσα χρόνια και η ένδειξη δεν έχει ανέβει από το στάνταρτ που είναι βέβαια αρκετά υψηλά όσο και να το πιέσω. Το έχω πάει Καρδίτσα με 150- 170 σε όλη την εθνική και δεν κατάλαβε τίποτα! Για μέσα στην πόλη καλοκαίρι και με κίνηση δεν γνωρίζω διότι δεν το χρησιμοποιώ λόγω του ότι δεν έχει air condition και είναι και σκούρο το χρώμα του! :thumbup


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Οκτ 2006, 13:44 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14
Δημοσιεύσεις: 5150
Τοποθεσία: Somewhere far beyond
Εγω απο Χαλκιδικη που κατεβικα το καλοκαιρι, μεχρι βολο ημουν χαλαρα, και απο κει και περα καθε 50 km σταματαγαμε γιατι εβραζε...
Βεβαια ειχε παιχτει μλκια και αντι για παραφλου ειχε νερο, αλλα τεσπα...
Ασε που ειχε και σχαρα φορτομενη και 4 ατομα και γενικα το αμαξι ζηγηζε τουλαχιστον ενα 600αρι κιλα πανω, και το κατεβαζα με 140-150... :iconcool

_________________
Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης:
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Οκτ 2006, 21:07 
Άβαταρ μέλους
Γυρισα απο Πορτο Γερμανο με χαλασμενο θερμοστατη σε ενα xsara...καλοκαιρι με 40 βαθμους και με το καλοριφερ στο ζεστο.... :rant :rant αλλα στο τελος το γυρισα!!


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ] 



Συναφή θέματα

Aλλαγη λαδιων σε κινητηρα DV6TED4 απο C4 GP
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: zetor
Απαντήσεις: 9
Ξαφνικό κόψιμο κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Tsiou28
Απαντήσεις: 0
Θόρυβος με σβηστό κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά C2
Συγγραφέας: aiolos
Απαντήσεις: 29
Ξαφνικό κόψιμο κινητήρα
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά-Μηχανολογικά-Ηλεκτρ/ικά Saxo
Συγγραφέας: Tsiou28
Απαντήσεις: 0
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ