Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ]
Συγγραφέας |
Μήνυμα |
micras
|
Θέμα δημοσίευσης: Αντιμετώπιση υπερθέρμανσης κινητήρα Δημοσιεύτηκε: Παρ 13 Οκτ 2006, 20:37 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:35 Δημοσιεύσεις: 109 Τοποθεσία: Χαλκίδα-Αθήνα
|
Τον πρωτόγονο αυτό τρόπο επικοινωνίας των ινδιάνων(σηματα καπνου) χρησιμοποιούν και τα αυτοκίνητα, για να επισημάνουν την υπερθέρμανση του κινητήρα. Εσείς, δε χρειάζεται να αποκωδικοποιήσετε κάποια μηνύματα, αρκεί να ακολουθήσετε τα παρακάτω απλά βήματα.
Οι πιθανότητες της υπερθέρμανσης του κινητήρα δεν είναι λίγες και ειδικότερα τους καλοκαιρινούς μήνες, όπου οι υψηλές θερμοκρασίες της χώρας μας, σε συνδυασμό με τις ώρες ακινησίας σε κάποιο μποτιλιάρισμα, κάνουν τον κινητήρα να "ανάβει". Τα πιο συνήθη αίτια, που μπορούν να οδηγήσουν στην υπερθέρμανση ενός κινητήρα, είναι η έλλειψη ψυκτικού υγρού, πρόβλημα στο βεντιλατέρ ή στο θερμοστάτη, διαρροή του κυκλώματος ψύξης, διαρροή λαδιού, ή προβληματική αντλία νερού.
Η σωστή αντιμετώπιση :
Ο δείκτης θερμοκρασίας (ή κάποια ενδεικτική λυχνία) μπορεί να δώσει στον οδηγό την πρώτη ένδειξη για αύξηση της θερμοκρασίας. Εάν η ένδειξη πλησιάζει στα "κόκκινα"…
… ανοίξτε αμέσως το καλοριφέρ στη μέγιστη θερμοκρασία και γυρίστε το διακόπτη της έντασης στη μέγιστη ένδειξη. Αυτή η κίνηση θα εκτονώσει ένα σημαντικό μέρος της θερμότητας από τον κινητήρα.
Σε περίπτωση που η θερμοκρασία δεν πέφτει, σταματήστε αμέσως το αυτοκίνητο και σβήστε τη μηχανή. Σε κάποια ακραία περίπτωση θα παρατηρήσετε και καπνό (το… "σημάδι" που λέγαμε) να βγαίνει από το καπό.
Μην ανοίξετε το καπό, μέχρι να σταματήσει να βγαίνει καπνός. Εάν δεν υπάρχει καπνός, ανοίξτε το καπό και περιμένετε περίπου 30 λεπτά, ωσότου ο κινητήρας επανέλθει σε φυσιολογικά επίπεδα θερμοκρασίας.
Ένας έλεγχος κάτω από τον κινητήρα θα σας βοηθήσει να αντιληφθείτε κάποια πιθανή διαρροή ψυκτικού υγρού ή λαδιού.
Όταν πλέον ο κινητήρας έχει κρυώσει, ελέγχουμε τη στάθμη του ψυκτικού υγρού και του λαδιού. Εάν δε διαπιστωθεί έλλειψη, τότε αναζητήστε το πρόβλημα στο βεντιλατέρ ή το θερμοστάτη.
Συμπλήρωση υγρού
Αν η στάθμη του δοχείου με το ψυκτικό υγρό είναι χαμηλή και δεν έχετε μαζί σας ψυκτικό υγρό, συμπληρώστε με νερό. Στην περίπτωση που το δοχείο δεν έχει καθόλου ψυκτικό υγρό και ο κινητήρας είναι ακόμα πολύ ζεστός, μην αναπληρώσετε με νερό, γιατί υπάρχει περίπτωση να προκαλέσετε βλάβη στον κινητήρα, λόγω μεγάλης διαφοράς θερμοκρασίας.
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Οκτ 2006, 00:48 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Αλλος ενασ τροπος, ειναι να αφισετε το αμαξι αναμενο, και με χλιαρο νερο (πχ του μπουκαλιου που εχει μεινει στο αμαξι και ειναι πλεων κατουρο) να πιτσιλισετε λιγο το ενα μερος του ψηγειου.
(απο υπερ8ερμανσεις micra βλεπω εχεις και συ πειρα, ε )
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
micras
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Οκτ 2006, 07:28 |
|
Εγγραφή: Κυρ 10 Σεπ 2006, 15:35 Δημοσιεύσεις: 109 Τοποθεσία: Χαλκίδα-Αθήνα
|
Μια φορά μου έχει συμβεί σε μια lancia Delta που μας είχε πέσει στα χέρια την οποία δεν την κρατήσαμε παραπάνω από 8 μήνες.... (άραγε γιατί? ) Όσο περίεργο κι αν σου ακούγεται τόσα χρόνια και η ένδειξη δεν έχει ανέβει από το στάνταρτ που είναι βέβαια αρκετά υψηλά όσο και να το πιέσω. Το έχω πάει Καρδίτσα με 150- 170 σε όλη την εθνική και δεν κατάλαβε τίποτα! Για μέσα στην πόλη καλοκαίρι και με κίνηση δεν γνωρίζω διότι δεν το χρησιμοποιώ λόγω του ότι δεν έχει air condition και είναι και σκούρο το χρώμα του!
|
|
|
|
|
crazywolf
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Οκτ 2006, 13:44 |
|
Εγγραφή: Σάβ 09 Σεπ 2006, 15:14 Δημοσιεύσεις: 5150 Τοποθεσία: Somewhere far beyond
|
Εγω απο Χαλκιδικη που κατεβικα το καλοκαιρι, μεχρι βολο ημουν χαλαρα, και απο κει και περα καθε 50 km σταματαγαμε γιατι εβραζε...
Βεβαια ειχε παιχτει μλκια και αντι για παραφλου ειχε νερο, αλλα τεσπα...
Ασε που ειχε και σχαρα φορτομενη και 4 ατομα και γενικα το αμαξι ζηγηζε τουλαχιστον ενα 600αρι κιλα πανω, και το κατεβαζα με 140-150...
_________________ Τα καλά πράγματα τα εκτιμάς όταν τα χάνεις...
|
|
|
|
|
paradisos
|
Θέμα δημοσίευσης: Δημοσιεύτηκε: Σάβ 14 Οκτ 2006, 21:07 |
|
|
Γυρισα απο Πορτο Γερμανο με χαλασμενο θερμοστατη σε ενα xsara...καλοκαιρι με 40 βαθμους και με το καλοριφερ στο ζεστο.... αλλα στο τελος το γυρισα!!
|
|
|
|
|
Σελίδα 1 από 1 [ 5 Δημοσιεύσεις ]
Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 6 επισκέπτες |
|
|
|
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
|
|
|
Απέκτησε Greek Citroen Club αξεσουάρ |
|