Ημερολόγιο Γκαλερί Αναζήτηση Εγγραφή Σύνδεση 

[ +/- ] [ Τώρα είναι Πέμ 28 Μαρ 2024, 11:12 ]


 
Συγγραφέας Μήνυμα
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές Απορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Δεκ 2020, 16:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Είναι θετικό όμως ότι τουλάχιστον υπάρχει μια επίσημη ενημέρωση.

Εγώ από το 18 το έχω αυτό το θέμα. Ποτέ δεν έκανε συγχρονισμό. Σιγά να μην είναι θέμα δορυφόρων. Bug του firmware που έχει πάνω είναι.
Εδώ σε εμένα κάποιες φορές όταν ανοίγω φλας, μπερδεύεται και κάνει 2 ήχους μαζί!
Όπως όταν κολλάει ο υπολογιστής επειδή έχει μέγιστο φορτίο ο επεξεργαστής.
Δεν το έχουν οι Γάλλοι με αυτά.

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές Απορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Δεκ 2020, 19:14 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Δεν είναι θέμα εθνικότητας τα ηλεκτρονικά. Οι Γάλλοι βγάζουν Mirage, Rafale, Belhara, τραινα υπερυψηλων ταχυτήτων TGV κλπ. Δεν μπορει να μην "κατέχουν" απο ηλεκτρονικά. Ολα είναι θέμα κόστους και κατηγορίας προιόντος. Ωραία τα σούπερ ηλεκτρονικά της Mercedes (ΜBUX) και της Audi αλλά πόσο στοιχίζουν?...
Μαζί σου βέβαια στη γκρίνια προς την Citroen! Εκεί είναι που τρελαίνομαι με τους Γάλλους. Θέλουν να κάνουν πάντα την εκπληξη τινάζοντας πάντα στα ύψη τον "wow factor", αλλα υψηλη τεχνολογια με χαμηλο κοστος για τις μαζες παντα δεν γινεται...Ξέρουμε τι προέλευσης είναι ο ψηφιακος πινακας οργάνων και το gps?

Ψάχνοντας για προμηθευτές, βρήκα αυτό...

https://europe.autonews.com/article/201 ... c4-picasso

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές Απορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Δεκ 2020, 22:21 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
Θεωρώ ότι πάσχουν στο κομμάτι εργονομίας και πρακτικότητας. Θα δώσω για παράδειγμα κάποιες λεπτομέρειες που για εμένα είναι σημαντικές. Άλλοι μπορεί ούτε να έδιναν σημασία.
1. Θεωρώ ελειψη που το player δεν έχει επανάληψη τραγουδιού. Έχει μόνο φακέλου. Είναι το 1ο αυτοκίνητο που το βλέπω αυτό.
2. Δεν μπορείς να ρυθμίσεις διαφορετική ένταση στα μπροστά και πίσω ηχεία. Ούτε έχει εκουαλαιζερ. 1 φορά και αυτό
3. Η ασφαλειοθηκη μετά στο αυτοκίνητο είναι σαν κρεβάτι ατιμέλητου εφήβου. Δεν υπάρχει εκτυπωμένο πάνω στο πλαστικό που αφαιρείς ή έστω σε χαρτί πάνω σε πλαστικό το σχεδιάγραμμα από τις ασφάλειες. 1 φορά και αυτό.
4. Ο υπολογιστής ταξιδίου δεν γράφει χρονική διάρκεια ταξιδιού. Θα μου πεις, δεν μπορείς να κάνεις διαίρεση; Η απάντηση μου είναι ότι για ποιο λόγο να μην βάλουν;
5. Τα ντουλαπάκια που έχει στα πόδια των πίσω επιβατών είναι αποτρεπτικά για να εγκαταστήσεις παιδικό κάθισμα με ξεχωριστή isofix βάση. Δεν ξέρω αν υπάρχει τρόπος να τα γεμίσεις με κάτι.

Κάποια απο αυτά μπορεί να ακούγονται αστεία αλλά δεν χρειάζεται καν r&d για να τα διορθώσουν.

Το αυτοκίνητο στα σχεδόν 3 χρόνια που το έχουμε μας έχει χαρίσει 65κ απροβληματιστα χιλιόμετρα και αν συνεχιζόταν το μοντέλο θα έπαιρνα τον απόγονο, αλλά είναι κάποια πράγματα που δεν μπορώ να καταλάβω γιατί να μην τα άλλαζαν ή να τα πρόσεχαν περισσότερο.

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές Απορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Παρ 18 Δεκ 2020, 22:55 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Πολλά πράγματα είναι εκνευριστικά σε διάφορα μοντέλα της φίρμας, ιδίως γιατί παρουσιάζεται μια ασυνέχεια και ασυνέπεια εφαρμογών και τεχνολογιών. Ας αναφέρω μερικά παραδείγματα προσπαθώντας να μην γινω κουραστικός και πάντα σε συνάρτηση με τα μοντέλα που είχα στο πρόσφατο παρελθόν.
1. Χsara, είχε ένα μοχλικο σύστημα διπλής ρύθμισης του κεντρικού καθρέπτη για να βλέπεις καλύτερα τα παιδιά στο πίσω κάθισμα. Καταργήθηκε σε επόμενα μοντέλα.
Οι πόρτες είχαν χαμηλά τέτοια σχεδίαση που μαζί με τα λάστιχα στεγανότητας, κράταγαν καθαρούς τους μαρσπιέδες για να μην λερώνονται τα ρούχα των επιβατών. Καταργήθηκε...
2. C4 mk1 (και C5 mk3 και Picasso) τιμόνι σταθερού κέντρου. Καταργήθηκε...
Κεντρικός ψηφιακός πίνακας οργάνων, αυτοφωτιζομενος το πρωί με το ηλιακό φως. Καταργήθηκε...
Ψηφιακό στροφόμετρο επάνω στο σταθερό κέντρο του τιμονιού και εμπρός στα μάτια του οδηγού. Καταργήθηκε...
3. C4 mk2. Ποιοτικά υλικά στην καμπίνα. Καταργήθηκαν από τον Κάκτο και μετά...
4. Ράβδοι στρέψης και υστερούντες βραχίονες στην πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση σε παλαιοτερα μοντελα Χsara, ZX, Saxo ... Ήρθε ο αναχρονιστικός ημιάκαμπτος και τα σάρωσε ολα...
5. Αυτο πονάει περισσότερο απο όλα...Κατάργηση υδροπνευματικής...

Ιστορικα ομως εχει αποδειχθει οτι πουλανε πολυ εκεινα τα μοντέλα που καταφέρνουν να εχουν μια διαχρονική παρουσια και ενα διαχρονικο κοινο οπως αυτα που κοροιδευουμε...Golf, Corolla...μετα απορουμε για την κατάντια...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές Απορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Δεκ 2020, 00:01 
Χωρίς σύνδεση
Honored Member
Honored Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 26 Ιαν 2009, 17:53
Δημοσιεύσεις: 16612
Τοποθεσία: Πατρα-Αθηνα-Δουβλινο
Επιτέλους καταλήξαμε με το Νίκο ότι όσο πιο παλιά μια Σιτροέν τόσο το καλύτερο.. :thumb :laugh

_________________

Citroen Zx 1.4 Monte Carlo S coupe '95 229.000km - the first love
Citroen Xantia I 1.8 8v '94 239.682km - the sleeping beauty
Alfa Romeo 156 1.8 Ts '05 148.000km - the daily driver
Citroen Xantia I 2.0 Activa '96 215.000km - the donor car


Reizakos έγραψε:
Δεν πρέπει να ειρωνευόμαστε τα θεία, άρα ούτε την alfa :love


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές Απορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Δεκ 2020, 08:35 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Χρήστο, ποτέ δεν υποστήριξα το αντίθετο. Ισα-ισα η χρόνια γκρίνια μου ειναι γιατι δεν μπορουν ταυτοχρονα να ειναι συνεπεις με την καινοτομια τους αλλα και ποιοτικοι ταυτοχρονα.
Οσο με τα χρονια ανεβαινε η ποιοτητα και η αξιοπιστια χανοταν η καινοτομια και μετα χαθηκε εντελως ο δρομος. Τωρα προσπαθουν πάλι να ειναι ξεχωριστοι, αλλά το κανουν με φθηνο τροπο που δειχνει ευκαιριακό marketing. Αρον-άρον να πουλησουμε φο-μπιζου στους ιθαγενεις... Θα μου πεις...γιατι δεν εφυγα τοσα χρονια απο αυτο το στρατοπεδο... Γιατι αποκτησαμε γνωστους σε συνεργεια και μαγαζια. Γιατι η πετριά υπάρχει ακομα μεσα στο μυαλο και την καρδιά...Γιατι για καποιους παλιούς ρομαντικούς η Citroen είναι ιδέα. Είναι σαν ποδοσφαιρικη ομάδα. Εγω δεν αχολούμαι με το ποδοσφαιρο. Δεν είμαι Ολυμπιακός, ούτε Παναθηναικός, ούτε ΑΕΚ. Είμαι Citroen! :)

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές Απορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Δεκ 2020, 10:32 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Εννοείται ότι πάλι θα διαφωνήσουμε .

Οι εταιρείες δεν είναι Ιδρύματα , ούτε Μουσεία , για να έχουν άλλα κριτήρια . Εχουν μόνο τα κριτήρια της αγοράς που τους εξασφαλίζουν την επιβίωση .

Η Σιτροέν ήταν πάντα ιδιαίτερη , αλλά δεν πούλαγε και έτσι την αγόρασε η πεζώ . Μέσα στην πεζώ πέρασε και περνάει διάφορες φάσεις , αλλά ακόμα υπάρχει και ακόμα παραμένει ιδιαίτερη και ευτυχώς σχετικά γρήγορα η πεζώ κατάλαβε ότι κάθε εταιρεία που αγοράζεις πρέπει να την τιμάς για την Ιστορία της .

Το είδαμε πόσο το έκανε αυτό με την Οπελ/Βόξωλ , που πάει σφαίρα και προφανώς θα το ακολουθήσει με τους Ιταλούς και έτσι φτάσαμε στην Στελάντις και στο να είναι η 4η εταιρεία στον κόσμο .

Προφανώς αυτά ενδιαφέρουν εμάς τους μετόχους , όπως λέει ο Νονός , αλλά χωρίς τους μετόχους δεν θα υπήρχε τίποτα .

Ας πάμε τώρα ειδικότερα .

Η C5 που είχα ήταν ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο , εφάμιλλο με τα καλύτερα της κατηγορίας της και με τους κινητήρες που έβγαινε έξω ήταν και ανώτερο σε πολλούς τομείς .

Δεν πούλησε όμως . Δεν το έσωσε ούτε η διπλή ανάρτηση , υδρό/πολλαπλοί , ούτε το σχήμα της , ούτε η ποιότητα κατασκευής της , ούτε ακόμα και κάποιοι κινητήρες που είχε .

Το πασάτ πούλησε περισσότερο , όπως περισσότερο θα πουλάνε πάντα οι κορόλες και τα γκόλφ από τα 308 , μεγκάν και διάφορα c4 .

Από την άλλη θα πρέπει να δούμε τον πραγματικό κόσμο που έχουμε στην εποχή μας και όχι τα γραφόμενα των πιτσιρικάδων του ειδικού τύπου , που οδηγούν αμάξια που δεν θα μπορέσουν ποτέ να αποκτήσουν με τα φραγκάκια που παίρνουν και μας το παίζουν και ειδήμονες .


Ποιά είναι η εποχή μας ?

Ακούστε την άποψη κάποιου που οδηγεί ήδη 42 χρόνια .

Πριν 42 χρόνια δεν είχαμε ιδιαίτερους δρόμους , αλλά μπορούσες να κάνεις ένα Διόνυσο απόγευμα καθημερινής και να είσαι μόνος σου στον δρόμο για να ψαχτείς . Η να βρείς πολλά τέτοια μέρη , να πας ταξίδια εκτός τριημέρου και εορτών και να το ευχαριστηθείς . Σπανίως έως ποτέ τα ραντάρ εκείνες τις εποχές και ανύπαρκτες οι κάμερες .

Σήμερα και στην Ελλάδα , αλλά ακόμα χειρότερα στην Ευρώπη , έχουμε παντού ένα διαρκές μποτιλιάρισμα και στους επαρχιακούς δρόμους , χαμηλά όρια και κάμερες .

Οπότε ποια είναι η χαρά της αυτοκίνησης ? Το ταξίδι να είναι χαλαρωτικό . Εκεί λοιπόν στέκεται η εταιρεία και βέβαια στης διαφοροποίηση των σχημάτων στην εξατομίκευση και τώρα και στην κροσόβερ ή σουβ λογική .

Παλιότερα είχε σταθεί με μεγάλη επιτυχία στα πολυμορφικά .

Η αγορά δε έχει πλέον δύο μεγάλα κανάλια . Τους ιδιώτες και το λήζινγκ . Στο εξωτερικό είναι πολύ διαδεδομένο το λήζινγκ των ιδιωτών , οπότε πολλοί αγοράζουν αμάξια με καθαρά οικονομικά κριτήρια , αφού θα τα κρατήσουν 2-3-4 το πολύ χρόνια .

Οσοι ιδιώτες θέλουν αμάξι για περισσότερα χρόνια , έχουν άλλα κριτήρια , αλλά αυτοί δεν είναι πολλοί και μάλιστα αρκετοί από αυτούς κοιτάνε μόνο την αγορά των μτχ από τα λήζινγκ των 2-3-4 ετών που λέγαμε πριν και πάλι τα κριτήρια είναι διαφορετικά .

Είναι λογικό λοιπόν το μάρκετινγκ να κάνει κουμάντο και αυτό θέλει διαφοροποίηση , εξοπλισμό και οθόνες . Και βέβαια οικονομία στην χρήση .



Αναφέρατε το σταθερό κέντρο στα τιμόνια . Ο ειδικός τύπος το έκραξε . Μάλιστα επειδή πολλοί μεταφράζουν τα εγγλέζικα σάιτ που είναι γνωστό ότι έχουν μία μεγάλη αντιπάθεια παραδοσιακά στους Γάλλους , ιδιαίτερα μάλιστα τώρα που οι Γάλλοι έχουν πολύ δυνατή αυτοκινητοβιομηχανία και οι Εγγλέζοι τίποτα , με αποτέλεσμα οι περισσότεροι για την C5 να θυμούνται που ο διακόπτης των αλάρμ ήταν πολύ κοντά στον συνοδηγό και όχι το σταθερό κέντρο που είχε 1,5 φορά μεγαλύτερο αερόσακο από ότι έχουν τα στρεφόμενα .

Μετά είχαμε την επίθεση που τα νέα μοντέλα δεν έχουν φυσικά κουμπιά κλιματισμού και το έκανες από την οθόνη , ενώ δεν ακούμε ανάλογα σχόλια για άλλα αμάξια και τώρα εκθειάζουν την νέα 4 που επανάφερε τα φυσικά κουμπιά .

Θυμάμαι που οι μπέμπες , όπως και άλλοι γερμανοί , επί χρόνια είχαν το κουμπί για το αλάρμ , μπροστά από το χειρόφρενο , που για να το βρεις έπρεπε να σκύψεις και βέβαια να θέσεις σε κίνδυνο την πορεία σου , αλλά ο ειδικός Ρύπος , ουδόλως είχε ενδιαφερθεί για αυτό . Μόνο για της C5 ενδιαφέρθηκε .

Οπως και που μας τα έχουν πρήξει με τις ποτηροθήκες λές και όλοι θέλουμε να οδηγούμε σαν νταλικέρηδες με το φανελλάκι και το χέρι κρεμασμένο απ΄ έξω , με το σαραντατρίο στο κιβώτιο και στο άλλο χέρι τον καφέ....
Δηλαδή δεν κάνει να μιλάμε κρατώντας το κινητό στο χέρι , αλλά κάνει να οδηγούμε έχοντας ένα καυτό καφέ στο χέρι ....

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές Απορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Δεκ 2020, 11:14 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Bασίλη RESPECT!!! :clap :clap :clap :salute :salute :salute :salute

Tα είπες και τα εξήγησες ολα με πολύ ώριμη και λογική σκέψη!!!

Ολα καλά. Ας είμαστε καλά να χαιρόμαστε τις Σιτροενάρες μας και να γκρινιάζουμε ενίοτε... :D :laugh

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές Απορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Δεκ 2020, 11:47 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Ετσι να τις χαιρόμαστε ...

Εφτασα 20000 χλμ με το Αιρκρος σε 6 μήνες και με έχει βολέψει πολύ ...

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές Απορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Δεκ 2020, 13:02 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Παρ 13 Φεβ 2015, 17:39
Δημοσιεύσεις: 587
Τοποθεσία: Αλμυρός
ΝΙΚΟΣ ΤΖΙΝΟΠΟΥΛΟΣ έγραψε:
Πολλά πράγματα είναι εκνευριστικά σε διάφορα μοντέλα της φίρμας, ιδίως γιατί παρουσιάζεται μια ασυνέχεια και ασυνέπεια εφαρμογών και τεχνολογιών. Ας αναφέρω μερικά παραδείγματα προσπαθώντας να μην γινω κουραστικός και πάντα σε συνάρτηση με τα μοντέλα που είχα στο πρόσφατο παρελθόν.
1. Χsara, είχε ένα μοχλικο σύστημα διπλής ρύθμισης του κεντρικού καθρέπτη για να βλέπεις καλύτερα τα παιδιά στο πίσω κάθισμα. Καταργήθηκε σε επόμενα μοντέλα.
Οι πόρτες είχαν χαμηλά τέτοια σχεδίαση που μαζί με τα λάστιχα στεγανότητας, κράταγαν καθαρούς τους μαρσπιέδες για να μην λερώνονται τα ρούχα των επιβατών. Καταργήθηκε...
2. C4 mk1 (και C5 mk3 και Picasso) τιμόνι σταθερού κέντρου. Καταργήθηκε...
Κεντρικός ψηφιακός πίνακας οργάνων, αυτοφωτιζομενος το πρωί με το ηλιακό φως. Καταργήθηκε...
Ψηφιακό στροφόμετρο επάνω στο σταθερό κέντρο του τιμονιού και εμπρός στα μάτια του οδηγού. Καταργήθηκε...
3. C4 mk2. Ποιοτικά υλικά στην καμπίνα. Καταργήθηκαν από τον Κάκτο και μετά...
4. Ράβδοι στρέψης και υστερούντες βραχίονες στην πίσω ανεξάρτητη ανάρτηση σε παλαιοτερα μοντελα Χsara, ZX, Saxo ... Ήρθε ο αναχρονιστικός ημιάκαμπτος και τα σάρωσε ολα...
5. Αυτο πονάει περισσότερο απο όλα...Κατάργηση υδροπνευματικής...

Ιστορικα ομως εχει αποδειχθει οτι πουλανε πολυ εκεινα τα μοντέλα που καταφέρνουν να εχουν μια διαχρονική παρουσια και ενα διαχρονικο κοινο οπως αυτα που κοροιδευουμε...Golf, Corolla...μετα απορουμε για την κατάντια...


Νίκο αυτά που αναφέρεις είναι σωστά αλλά έχουν να κάνουν με την μεγιστοποίηση του κέρδους της εταιρίας. Αυτά που ανέφερα εγώ δεν έχουν ούτε κάποιος κόστος στο τμήμα r&d ούτε στην γραμμή παραγωγής.
Καλημέρες.

_________________
Βασίλης - C4 Picasso

www.diadrash.gr


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές Απορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Δεκ 2020, 14:54 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Δεν αποσπασαι το ίδιο πίνοντας μια γιούλια καφέ ή λίγο νεράκι στο αργο ταξίδι με το να μιλάς στο κινητό ή να στέλνεις μύνημα. Μην τα ισοπεδωνουμε και όλα προσπαθώντας να δικαιολογήσουμε τα αδικαιολόγητα, με τις ρηχές ποτηροθηκες γ@μώ...

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές Απορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Δεκ 2020, 14:59 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Exεις δίκιο Βασίλη...Τι να πω πια με αυτα τα γαλλόπουλα...δεν ξέρω... :D

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές Απορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Δεκ 2020, 19:22 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 08 Δεκ 2008, 12:58
Δημοσιεύσεις: 2218
Πάντως θήκες στις πόρτες για μπουκάλια κλπ έχει το 3 αιρκρος και άλλα μοντέλα της εταιρείας .

Θυμάστε κάτι Αουντι που τις είχαν πτυσσόμενες ψηλά στην θέση της σημερινής οθόνης . Ηταν τότε που έδιναν πέδιλα και άσπρες κάλτσες μαζί δώρο ... :D

_________________
Citroen Pony 1981 , Citroen BX atout 1987 , Citroen BX 1.4 i 1991 , Citroen ZX Avantage 1991 , Citroen ZX Havai 1997 , Citroen Xantia II 1.8 16V 1998 , Citroen C4 1.6 exclusive 2005 ,Citroen C5 2.0 exclusive 2009 ,Citroen C3 Aircross Shine 1.2 EAT6 2018, Citroen C3 Aircross Business 1.5 EAT6 2020Εικόνα


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές Απορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Σάβ 19 Δεκ 2020, 19:55 
Χωρίς σύνδεση
Club Member
Club Member
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Τετ 22 Νοέμ 2006, 20:04
Δημοσιεύσεις: 5577
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ, Λαμπρινή
Εικόνες: 0
Βασίλη δες Skoda Οctavia για σωστές ποτηροθήκες με κλιπ συγκράτησης, πολλά χρηστικά γκάτζετς μεσα στην ποιοτική του καμπίνα, μεγαλες θήκες στις πορτες με εσωτερικη επενδυση τσιμουχας για να μην κοπανάνε τα πράγματα και συρομενοι γάντζοι στον τεραστιο χωρο αποσκευων. Οι δικοι μας ασχολουνται με το ποσα ντουλαπακια θα εχει μπροστά του ο συνοδηγος στη νεα C4. Tρια ντουλαπάκια. Ενα κανονικο χαμηλα, ενα συρτάρι απο πάνω που εχει θεση για την αποθηκευση του ταμπλετ και ενα ακομα πιο πάνω για την τοποθετηση του ταμπλετ. Γελοιοτητες δηθεν χρηστικές... Να δω μετα απο 3 ελληνικα καλοκαιρια ποσο θα τριζουν αυτα τα ντουλαπακια η ποσο θα χαλασουν οι μηχανισμοι τους... Όταν λέμε φινίρισμα πιστεύω εννοούμε αυτη την τελειομανια σε μικρες λεπτομερειες σαν αυτες της Octavia...και δεν ειναι μονο η Octavia...ειναι ολο το γερμανικο γκρουπ...Εντάξει , ξέρω, εχω καταντησει γραφικός...

_________________
1988 Visa , 1990 AX 1.0 , 1993 ZX Avantage 1.4i , 1998 Xsara 1.6i Exclusive , 2005 C4 1.6i Exclusive , 2013 DS4-1.6-Vti-So Chic


Κορυφή 
 
 
 Θέμα δημοσίευσης: Re: Γενικές Απορίες
ΔημοσίευσηΔημοσιεύτηκε: Κυρ 20 Δεκ 2020, 12:28 
Χωρίς σύνδεση
Άβαταρ μέλους

Εγγραφή: Δευτ 20 Νοέμ 2017, 08:13
Δημοσιεύσεις: 1082
Στις πόρτες αρκετά καινούργια έχουν μια πολύ χρηστική εσοχή που κάθεται το μπουκάλι ακίνητο. Τα golf έχουν και τσόχα για να μην τρίζουν αντικείμενα στις πόρτες. Οι λεπτομέρειες κάνουν τον πρωταθλητή. Τώρα στο c3 είναι άσπρο το εσωτερικό της πόρτας για να μην ξεχνάς αντικείμενα. Καλό δεν λέω, αλλά και πάλι ο Γερμανός είναι μπροστά. Άπειρες φορές ξεχνάω το κινητό στο αμάξι και κατεβαίνω να το πάρω. Ε στο polo όταν ανοίγει η πόρτα σε ρωτάει "μήπως ξεχάσατε το κινητό σας;" Στο c3 σου λέει να αφαιρέσεις το κλειδί!! Χαχαχα λες και δεν θα το καταλάβεις όταν βγεις και πας να κλειδωσεις χαχα

Στάλθηκε από το ONEPLUS A6000 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

_________________
-Γιώργος -
C3 1,2 82[color=#008040] -


Κορυφή 
 
 
Τελευταίες δημοσιεύσεις:  Ταξινόμηση ανά  
 
 Σελίδα 60 από 62 [ 925 Δημοσιεύσεις ] Μετάβαση στην σελίδα Προηγούμενη  1 ... 57, 58, 59, 60, 61, 62  Επόμενο



Συναφή θέματα

Τρακάρισμα και απορίες
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: Invisible
Απαντήσεις: 18
Απορίες για οδική βοήθεια
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C4
Συγγραφέας: apotolis1985
Απαντήσεις: 3
Απορίες μιας νέας οδηγού
Δ. Συζήτηση: Γενική συζήτηση C1
Συγγραφέας: lia
Απαντήσεις: 28
Γενικές αυτοκινητιστικές συζητήσεις.
Δ. Συζήτηση: Γενικές συζητήσεις
Συγγραφέας: Brujo
Απαντήσεις: 11689
ΧΑΖΕΣ ΑΠΟΡΙΕΣ/ευθυγραμμιση-αμορτισερ
Δ. Συζήτηση: Τεχνικά Θέματα
Συγγραφέας: kalida
Απαντήσεις: 6
Κορυφή
 


Μέλη σε σύνδεση

Μέλη σε αυτή την Δ. Συζήτηση: Δεν υπάρχουν εγγεγραμμένα μέλη και 10 επισκέπτες

 
 

 
Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να διαγράφετε τις δημοσιεύσεις σας σε αυτή τη Δ. Συζήτηση
Δεν μπορείτε να επισυνάπτετε αρχεία σε αυτή τη Δ. Συζήτηση

Αναζήτηση για:
Μετάβαση σε:  
Σύνδεση
Όνομα μέλους:

Εγγραφή
Κωδικός:

Ξέχασα τον κωδικό μου
Αποστολή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενεργοποίησης πάλι
Αυτόματη σύνδεση σε κάθε επίσκεψη
Απόκρυψη των στοιχείων μου κατά την διάρκεια της σύνδεσης

Για να συνδεθείτε πρέπει να είστε εγγεγραμμένο μέλος. Η εγγραφή γίνεται σε λίγα μόνο λεπτά, αλλά σας παρέχει αυξημένες δυνατότητες. Επίσης οι διαχειριστές μπορεί να χορηγούν επιπρόσθετα δικαιώματα στα εγγεγραμμένα μέλη. Πριν συνδεθείτε, σιγουρευτείτε ότι γνωρίζετε τους όρους χρήσης και τις σχετικές τακτικές. Παρακαλούμε να διαβάσετε τους κανόνες της Δ. Συζήτησης κατά την πλοήγησή σας σε αυτό.

Όροι χρήσης | Προσωπικό απόρρητο

 
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
Γίνε σήμερα club member και απέκτησε ΜΟΝΑΔΙΚΑ προνόμια
 
cron