Η υψηλή ένδειξη θερμοκρασίας, που μπορεί να παρουσιαστεί στο αυτοκινήτό σας δεν σημαίνει μόνο ότι χρειάζεται έλεγχος της στάθμης του ψυκτικού υγρού. Το ψυκτικό υγρό πρέπει να αλλάζεται, σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή, σε κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ή αριθμό χιλιομέτρων και είναι μια δουλειά που μπορείτε να κάνετε μόνοι σας.
Ενα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που παρουσιάζονται στο σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου είναι η ανάπτυξη σκουριάς και ιζημάτων μέσα στο κύκλωμα, με αποτέλεσμα να δυσχεραίνεται το έργο του και να μην απάγει, όπως πρέπει τη θερμότητα από τον κινητήρα. Για την αντιμετώπιση του προβλήματος της ανάπτυξης σκουριάς και ιζημάτων, χρησιμοποιούνται ειδικά ψυκτικά μείγματα (αντιψυκτικό και νερό σε ποσότητες 50%-50%), τα οποία έχουν χημικά που μειώνουν ή εμποδίζουν αυτές τις εναποθέσεις. Στην αγορά κυκλοφορούν αντιψυκτικά υγρά, που δεν χρειάζονται αραίωση με νερό και είναι έτοιμα για χρήση γι'αυτό πρέπει να ελέγξετε στο μπουκάλι τις οδηγίες και τα χαρακτηριστικά τους πριν τα χρησιμοποιήσετε. Εκτός από τη στάθμη του ψυκτικού υγρού, την οποία πρέπει να ελέγχετε συχνά, πρέπει να αλλάζετε το ψυκτικό υγρό σύμφωνα με το πρόγραμμα συντήρησης του κατασκευαστή, ύστερα από κάποιο συγκεκριμένο αριθμό χιλιομέτρων ή χρονικό διάστημα για να υπάρχουν καλύτερα αποτελέσματα απαγωγής θερμότητας από τον κινητήρα.
Τι θα χρειαστείτε:
Η διαδικασία καθαρισμού του ψυγείου και αλλαγής του ψυκτικού υγρού, απαιτεί ελάχιστα εργαλεία τα οποία θα χρησιμοποιήσετε για να ξελασκάρετε και να αφαιρέσετε τα κολάρα που συγκρατούν τις σωληνώσεις. Ο καθαρισμός του ψυγείου μπορεί να γίνει παρέχοντάς του για μερικά λεπτά αρκετό νερό με το λάστιχο της βρύσης, ώστε να παρασύρει σκουριές και ιζήματα που δημιουργούνται μέσα σ’ αυτό. Ανάλογα με τη χωρητικότητα του κυκλώματος ψύξης του αυτοκινήτου σας θα προμηθευτείτε από κάποιο βενζινάδικο την ποσότητα του αντιψυκτικού υγρού που θα χρειαστείτε.
Πάντα παραφλού και όχι νερό που παγώνει και εξατμίζεται εύκολα!!!
πηγή:
www.nissanownersclub.gr